hallucinogen:
Itseäni himottais paita jossa klubituksen logo ja sitten vielä oma nick jossain kivassa kohtaa
samoin!!!!!!
47 posts, 3 pages, 10,568 views
hallucinogen:
Itseäni himottais paita jossa klubituksen logo ja sitten vielä oma nick jossain kivassa kohtaa
Iio:
Tervehdys!
Olemme kaksi henkilöä, jotka ovat saaneet päähänpiston paitojen painamisesta. Tilat ja painomahdollisuudet on hoidossa, mutta vielä pitäisi selvittää onko loistava liikeideamme muiden kuin meidän mielestämme hyvä.
Tarkoituksena olisi siis kehittää oma logo/merkki jonka alla sitten tekisimme paitoja, keskittyen t-paitojen ja huppareiden erilaisiin printteihin. Kaikkia kappaleita tehtäisiin vain rajoitetusti, tarkoitus on luoda yksilöllisiä vaatteita, emme siis suosi massapukeutumista.
Eli tarvitsisin teidän kaikkien apua, eli jos viitsisitte uhrata aikaanne pari minuuttia ja vastata kysymyksiin.
Olisiko teidän mielestänne tälläisille vaatteille kysyntää?
Millaisia printtejä sinä haluaisit vaatteisiisi (tekstejä/logoja/kuvia?)
Mitä mieltä yleensäkään olette koko ideasta?
Jos jollain on kokemuksia vastaavanlaisesta toiminnasta, kuulisin siitä mielelläni. Kiitos jo etukäteen.
Iio:
Olisiko teidän mielestänne tälläisille vaatteille kysyntää?
Millaisia printtejä sinä haluaisit vaatteisiisi (tekstejä/logoja/kuvia?)
Mitä mieltä yleensäkään olette koko ideasta?
Chatte:
---
hallucinogen:
---
Hallu, täähän on mainio idea!
Stresspill:
---
Moro, meinasitteko painaa paitoja siis seritekniikalla (silkkipaino), vaiko printata tyyliin siirtokuva silitämällä paitaan kiinni? Jälkimmäistä en suosittelisi kenenkään päälle, koska tulos ei todellakaan kauaa kestä, poikkeuksia toki voi olla..
Kuitenkin.
Laitoin itse pystyyn jo reilu vuosi sitten tuollaisen kotitekoisen silkkipainon, jolla olen painanut noin satakunta paitaa. Voin kyllä kokemuksesta sanoa, että missään nimessä tuo ei leiville ole lyönyt ja korkeintaan aloituskustannukset olen saanut peitettyä oikeilla tilauksilla. Vaikka pidinkin aloituskustannukset pieninä: Tekemällä lähes kaiken itse, aina seulojen pingoituksesta, painopöydän hitsaamiseen ja valoituslaitteen rakentamiseen. Toisaalta juuri tähän pyrinkin, eli käynnistää oma harrastus myymällä satunnaisesti painotuotteitani.
Nyt tulee painettua paljon omaan käyttöön ja kaveripiiriin uniikkeja paitoja. Eli jos ette hirveän vakavissanne ole perustamassa painotaloa, niin suosittelisin ajattelemaan pienesti ja harrastuspohjalta painella itselle ja kavereille. Ja jos ette omaa mitään aikaisempaa kokemusta silkkipainamisesta, niin voin luvata, että maanantai kappaleita tulee aluksi aika reilusti, puhumattakaan epäonnistuneista kaavion valotuksista jne..
Mutta jos aiotte silti silkkipainaa, niin respect!
Siirtokuvaprinttejä voi tietysti helposti tehdä kuka tahansa: Hankkimalla asiallisen tulostimen ja arkkeja, sillä tavoinhan se siellä Stokkallakin toimii..
MrFate:
Osu tämmönen vanha aihe silmään. Onkos porukka jo saanut paitapainatukset kuntoon?
Ylläpidän itse www.paitashop.fi verkkokauppaa, josta voi kätevästi tilata esimerkiksi hupparin tai t-paidan omalla haluamallaan tekstipainatuksella. Tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja hinta poljettu mukavan alhaiseksi :)
UnityF: mä kattelin pikaisesti... onko mahollista saada sellainen paita jossa lukis sekä rinnassa että hihassa?
Ja niissä lukis eri sanat... jos mahollista nostaako se hintaa paljon? oli muuten kivat sivut ja varmasti aijon tilaa muutamia puseroita.. *juonittel*