Paidoista..

47 posts, 3 pages, 10,553 views

UnityF

#41 • • UnityF joo just se

MrFate:
Tommoset hommat kannattaa pyytää tarjouspyyntönä suoraan saitilta. Joku hihapainatuksen lisääminen tekis varmaan tyyliin euron päälle :) Jos paitaa meinaa oikein käyttää, niin kannattaa ehdottomasti sitten panostaa vähän parempaan kuin halvimpaan.

tää on tähän mennessä paras vaihtoehto mihin oon törmänny joten varmasti aijon sijoittaa tähän liikkeeseen.,.*joo*

"jo monta ideaa mielessä mitä kaikkee tahon" *juonittel* *jiihaa*
coolcat82

#42 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Hyvä idea! Meiksi ottas ainakin. Ja muijille jotku tiukat ainaki..? Joku siisti tribal vois olla kenties..?*aplodit*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

a-j

#43 • • a-j

UnityF:

onko mahollista saada sellainen paita jossa lukis sekä rinnassa että hihassa?
Ja niissä lukis eri sanat..

mun tutulla on sellanen t-paita jossa on rinnassa isolla LISÄÄ!
ja sit selässä EI RIITÄ! *nauru*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

UzU

#44 • • UzU [33100]
Jos olette painassa paitaa johon tulee tekstiä tai 1-3 värinen kuva niin voin suositella videoflex-tekniikalla tehtyjä painatuksia. Ne venyvät hieman ja kestävät pesua loistavasti. Eivät siis haalistu ja halkeile kuten siirtokuva.

Tosin parin vuoden aikana yleensä se musta paita on haalistunut enemmänkin :D

Tampereella olemme painaneet useita paitoja 90astetta nimisessä puljussa. (www.90astetta.com).
Paidoissa on ollut teksti/logo rinnassa ja teksti selässä/niskassa. Hintaa on tullut miesten paidalle 12e ja naisten mallille 14e noin suurinpiirtein. Kyseessä on ollut ihan 5-20 kpl painatuksia. Paita sisältyy tuohon hintaan ja ko. liike käyttää Fruit of the loomin paitoja. Tosin kuva täytyy toimittaa itse vektori-mallina tai hintaan lisätään n. 30e aloituskustannuksia. Tosin ainakin multa on aina löytynyt joku kaveri kenet on voinut tähän nakittaa :D
coolcat82

#45 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

UzU:
Jos olette painassa paitaa johon tulee tekstiä tai 1-3 värinen kuva niin voin suositella videoflex-tekniikalla tehtyjä painatuksia. Ne venyvät hieman ja kestävät pesua loistavasti. Eivät siis haalistu ja halkeile kuten siirtokuva.

Tosin parin vuoden aikana yleensä se musta paita on haalistunut enemmänkin :D

Tampereella olemme painaneet useita paitoja 90astetta nimisessä puljussa. (www.90astetta.com).
Paidoissa on ollut teksti/logo rinnassa ja teksti selässä/niskassa. Hintaa on tullut miesten paidalle 12e ja naisten mallille 14e noin suurinpiirtein. Kyseessä on ollut ihan 5-20 kpl painatuksia. Paita sisältyy tuohon hintaan ja ko. liike käyttää Fruit of the loomin paitoja. Tosin kuva täytyy toimittaa itse vektori-mallina tai hintaan lisätään n. 30e aloituskustannuksia. Tosin ainakin multa on aina löytynyt joku kaveri kenet on voinut tähän nakittaa :D

No mut toihan kuulosta ihan hvyältä! *hymy*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

#46 • • MrFate Guest

UzU:Jos olette painassa paitaa johon tulee tekstiä tai 1-3 värinen kuva niin voin suositella videoflex-tekniikalla tehtyjä painatuksia. Ne venyvät hieman ja kestävät pesua loistavasti. Eivät siis haalistu ja halkeile kuten siirtokuva.

Mulla tapana tehdä paidat juuri tuolla videoflex-tekniikalla. Lopputulos on tarkka ja sileä.
#47 • • MrFate Guest

UnityF: tää on tähän mennessä paras vaihtoehto mihin oon törmänny joten varmasti aijon sijoittaa tähän liikkeeseen.,.*joo* "jo monta ideaa mielessä mitä kaikkee tahon" *juonittel* *jiihaa*

Ilmeisesti aika moni muu ajatteli samaa. Tipahdellut paitashop.fi:stä aika mukavasti kaikenlaisia bailaukseen ja musiikkilajeihin liittyvää tekstipainatusta. Hihaton paita ehdottomasti suosituin :)