MrFate:
Tommoset hommat kannattaa pyytää tarjouspyyntönä suoraan saitilta. Joku hihapainatuksen lisääminen tekis varmaan tyyliin euron päälle :) Jos paitaa meinaa oikein käyttää, niin kannattaa ehdottomasti sitten panostaa vähän parempaan kuin halvimpaan.
tää on tähän mennessä paras vaihtoehto mihin oon törmänny joten varmasti aijon sijoittaa tähän liikkeeseen.,.
"jo monta ideaa mielessä mitä kaikkee tahon" *juonittel*
•
•
coolcat82 You only live once, so do it well!
Hyvä idea! Meiksi ottas ainakin. Ja muijille jotku tiukat ainaki..? Joku siisti tribal vois olla kenties..?
Jos olette painassa paitaa johon tulee tekstiä tai 1-3 värinen kuva niin voin suositella videoflex-tekniikalla tehtyjä painatuksia. Ne venyvät hieman ja kestävät pesua loistavasti. Eivät siis haalistu ja halkeile kuten siirtokuva.
Tosin parin vuoden aikana yleensä se musta paita on haalistunut enemmänkin :D
Tampereella olemme painaneet useita paitoja 90astetta nimisessä puljussa. (www.90astetta.com).
Paidoissa on ollut teksti/logo rinnassa ja teksti selässä/niskassa. Hintaa on tullut miesten paidalle 12e ja naisten mallille 14e noin suurinpiirtein. Kyseessä on ollut ihan 5-20 kpl painatuksia. Paita sisältyy tuohon hintaan ja ko. liike käyttää Fruit of the loomin paitoja. Tosin kuva täytyy toimittaa itse vektori-mallina tai hintaan lisätään n. 30e aloituskustannuksia. Tosin ainakin multa on aina löytynyt joku kaveri kenet on voinut tähän nakittaa :D
•
•
coolcat82 You only live once, so do it well!
UzU:
Jos olette painassa paitaa johon tulee tekstiä tai 1-3 värinen kuva niin voin suositella videoflex-tekniikalla tehtyjä painatuksia. Ne venyvät hieman ja kestävät pesua loistavasti. Eivät siis haalistu ja halkeile kuten siirtokuva.
Tosin parin vuoden aikana yleensä se musta paita on haalistunut enemmänkin :D
Tampereella olemme painaneet useita paitoja 90astetta nimisessä puljussa. (www.90astetta.com).
Paidoissa on ollut teksti/logo rinnassa ja teksti selässä/niskassa. Hintaa on tullut miesten paidalle 12e ja naisten mallille 14e noin suurinpiirtein. Kyseessä on ollut ihan 5-20 kpl painatuksia. Paita sisältyy tuohon hintaan ja ko. liike käyttää Fruit of the loomin paitoja. Tosin kuva täytyy toimittaa itse vektori-mallina tai hintaan lisätään n. 30e aloituskustannuksia. Tosin ainakin multa on aina löytynyt joku kaveri kenet on voinut tähän nakittaa :D
UzU:Jos olette painassa paitaa johon tulee tekstiä tai 1-3 värinen kuva niin voin suositella videoflex-tekniikalla tehtyjä painatuksia. Ne venyvät hieman ja kestävät pesua loistavasti. Eivät siis haalistu ja halkeile kuten siirtokuva.
Mulla tapana tehdä paidat juuri tuolla videoflex-tekniikalla. Lopputulos on tarkka ja sileä.
UnityF: tää on tähän mennessä paras vaihtoehto mihin oon törmänny joten varmasti aijon sijoittaa tähän liikkeeseen.,. "jo monta ideaa mielessä mitä kaikkee tahon" *juonittel*
Ilmeisesti aika moni muu ajatteli samaa. Tipahdellut paitashop.fi:stä aika mukavasti kaikenlaisia bailaukseen ja musiikkilajeihin liittyvää tekstipainatusta. Hihaton paita ehdottomasti suosituin :)