Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 392,542 views

Elsa F

#21 • • Elsa F Koululainen :)
Kenzo ON hyvää...ja sellaiset lahjat, jotka on vähän irti arkipäivästä, eli ei välttämättä mitään kovin käytännöllistä...! Tosin sain just kannettavan cd-soittimen ja tykkään siitä kovasti! Joku kosmetologi-hoitokin vois olla ihanaa hemmottelua...
Toisaalta toi punanen sydänkin kuulostaa hyvältä, sillä sitä halatessaan voi muistaa kultansa, kun joutuu olemaan erossa...*sydän* Eli aika monenlaiset lahjat käy...

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Jone

#22 • • Jone Archibald Haddock
elisak:

Kenzo ON hyvää...ja sellaiset lahjat, jotka on vähän irti arkipäivästä, eli ei välttämättä mitään kovin käytännöllistä...! Tosin sain just kannettavan cd-soittimen ja tykkään siitä kovasti! Joku kosmetologi-hoitokin vois olla ihanaa hemmottelua...
Toisaalta toi punanen sydänkin kuulostaa hyvältä, sillä sitä halatessaan voi muistaa kultansa, kun joutuu olemaan erossa...*sydän* Eli aika monenlaiset lahjat käy...

Ei millään pahalla, mutta toi kuullostaa aika lailla siltä että melkein edellytät lahjoja ja varsinkin tiettyjä ominaisuuksia niiltä. Mun mielestäni lahjan antamisen idea on ylipäätään se että haluaa antaa jollekin toiselle jotain kivaa, koska pitää tästä ja haluaa sanoa lahjan antamalla sanoa välittävänsä.

Niinno, tosin itse olenkin kyllä sitä mieltä että mulle ei tarvii antaa mitään lahjoja ja jos jotain, niin voi esim. sanoa että oon kiva niin olen paljon tyytyväisempi kuin saadessani jotain tavaraa entisten lisäksi. Jos joku nyt haluaa jotain mulle esim. jouluna antaa, niin olen tottakai kiitollinen, mutta ei tarvitse ostaa maailmaa etten näyttäisi ruttuista naamaa paketin avatessani.
tuitui

#23 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Jone oot kiva!! *vink*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Jone

#24 • • Jone Archibald Haddock
Marski:

Jone oot kiva!! *vink*

Kiitos ihanasta lahjasta, niin säkin. *joo*
sasu

#25 • • sasu
Naiselle kantsii ostaa joululahjaks jotain sellaista mitä se ei itse raaski ostaa *vink*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

#26 • • tuntematon Guest
Useiden vuosien lahjojen (naisten sellaisten) osto kokemuksella voin sanoa rehellisesti, ettei mulla koskaan ole ollut KÄRYÄKÄÄN mitä kauniimman sukupuolen edustajille pitäisi joululahjaksi ostaa. Olen luullut, että tappovarmaa kamaa olis esim. porakoneet yms. tarvetyökalut, kun nyt on niin paljon hehkutettu sitä miesten ja naisten tasa-arvoa. *possu* *sydän* *hellokitty*

Mut tosissaan...kysyy suoraan mitä joululahjaksi haluaa ja sitä kautta..
Timce

#27 • • Timce
tuntematon:

Useiden vuosien lahjojen (naisten sellaisten) osto kokemuksella voin sanoa rehellisesti, ettei mulla koskaan ole ollut KÄRYÄKÄÄN mitä kauniimman sukupuolen edustajille pitäisi joululahjaksi ostaa. Olen luullut, että tappovarmaa kamaa olis esim. porakoneet yms. tarvetyökalut, kun nyt on niin paljon hehkutettu sitä miesten ja naisten tasa-arvoa. *possu* *sydän* *hellokitty*

Mut tosissaan...kysyy suoraan mitä joululahjaksi haluaa ja sitä kautta..

Tämä viesti multa...PRKL!!! Ei tänne pitäis saada kirjoittaa ilman loggausta

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

#28 • • greenie Guest
Musta NAISILLE pitää antaa niitä NAISTEN juttuja, koska NAISTEN pitää olla NAISIA.

Älä siis osta MIESTEN juttuja, kuten;

- Autoa
- NAISIA
- Bisseä
- Koiria

Vaan sen sijaan;

- Vaaka
- Dildoja
- "Long Island" -jääteetä
- Kissoja

Hmm. Valitan lievää sarkastisuuttani, joka kumpuaa inhosta stereotypioita kohtaan :)

Sitten niihin oikeisiin lahjoihin. Mulla ei ole sanoa mitään tiettyä lahjaa, mutta jos lahjan saaja pitää esim. lukemisesta, on hyvä kirja aika loistava lahja. Useimmiten kannattaa jättää alennustiskin kirjat väliin, koska vain harvat asiat ovat ärsyttävämpiä kuin "muka henkilökohtaiset" lahjat. Esim. alennustiskistä otettu Kati Napan "helppoa ruokaa mikroaaltuunissa" saattaa tuntua lähes samalta kuin tervehtisit häntä väärällä nimellä. Sama pätee kaikkiin lahjoihin, ota selvää ensiksi, että mistä lahjan saaja pitää, ennen kuin annat lahjoja. Jos et keksi mitään "isoa" lahjaa - anna jotain universaalia. Ajatus hänestä, ehkä kortin muodossa tms. Voi tietysti olla, että jotkut pitävät enemmän esim. Calvin Kleinin kelloista kuin korteista, mutta tuollaisen olettaisi tietävän lahjaa harkitessa.

Jos et saa lahjaa hankittua, niin ei se ole niin vakavaa. Aina ei tunne henkilöä sillä tavalla, että osaisi antaa lahjoja. Siinä tapauksessa ehkä jonkinlainen suukko ja selitys lienee ihan hyvä vaihtoehto.

Siinä se.

Pahoittelut muuten mahdollisille ystäville, jotka voi lukea tätä viestiä. Mut saatiin vakuuttuneeksi auton hyödyllisyydestä, joten tänä vuonna en voi antaa teille esim. laatikollista Cristalia tai Burberryn stringejä, vaikka haluaisinkin. Sen sijaan kerron jo etukäteen, että rakastan teitä :)
TanyaK

#29 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Jokin sellainen lahja mikä muistuttaa jostain yhteisestä inside jutusta tai mukavasta hetkestä toisen rinnalla. Hinnalla ei ole väliä kunhan lahja on antajansa näköinen..
Lost-Soul

#30 • • Lost-Soul los pallos
Tanya:

Jokin sellainen lahja mikä muistuttaa jostain yhteisestä inside jutusta tai mukavasta hetkestä toisen rinnalla. Hinnalla ei ole väliä kunhan lahja on antajansa näköinen..

Hankitko mulle Porchen... se olis aika mun näkönen juttu... ja hinnallahan ei ollu välii
*vink*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

nomic

#31 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
paras lahja minkö voit antaa naiselle joululahjaksi on:

kanamunapaketti, maitoa sekä porkkanalaatikkoa
yhteen pakettiin sekä vielä tietysti regina taikka demi siihen
saman paketin sisälle niin kyllä nainen on iloinen tämän jälkeen
kun pääsee lukemaan haisevaa lehteä

huom.paketti on tehtävä jo kesäkuussa

ps.kiljua saa laittaa mukaan*nauru*
kuu

#32 • • kuu tyttttö
minä olen saanut ihanan joululahjan, pyjaman *sydän*

[muokattu 25.4.2003 10:09]

--
köh köh

#33 • • emppu Guest
Aivan järettömän muhkee ja iso pipo*nauru* ja sit jotkut tohvelit*hymy*
super-enkuli

#34 • • super-enkuli
wxw:

Aivan järettömän muhkee ja iso pipo*nauru* ja sit jotkut tohvelit*hymy*

toi kuullostaa kivalta... tahtoo tuon ison ja muhkean pion!?! mut...mut..millanen on iso ja muhkea pipo?!? *iloinen**nauru*

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

ChocoCat*

#35 • • ChocoCat* Prinsessa
Mun mieLestä NAISELLE on helppo ostaa niitä paketteja.*joo*
miehelle taas ei ehkä niin..

..sit taas hieman sivutaan aiheesta että Mun mielestä on KIVA antaa paketteja.
(siitäki saa jo jotain jännitystä *vink*) ja ihan kiva on saaDakin. JOTAIN MISTÄ TYKKÄÄ.
Pakko paketit on kauheita.. *eiei**poks*
..Jos ei ole rahaa tai jostain paketista tulee liian suuri ongelma niin parempi ettei anna yhtään mitään sitten.

(ja riippuuhan se ihmisestäkin..Joillekin tyypeille löytää TOSI helposti kaikenlaista kivaa.
Toisille taas oikein ei. Ainakin jos lahjan saaja VAATII saada [mulle kävi just niin] jotain tarpeellista.. niin tuli sellanen olo että empä taida ostaa/antaa yhtää mitää kerta siinä urputat..
*justjoo**nauru*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Kolera

#36 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Villasukat

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Progress

#37 • • Progress
suudelma&hali

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Cofu

#39 • • Cofu
Itse olen tässä vähän toivonut jotain kaunista korua tai sormusta*blush*. Saa nyt sitten nähdä onko vihjailut mennyt perille *justjoo*.

Miehet, kaunis koru on aina varma valinta *joo*
nomic

#40 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
niin, siis minut voi myös antaa lahjaksi jollekkin *iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*
... *iihhih*
*ding*
juu pakettiin vaan... saatan vaan olla aika pelottava lahja... *ding*