Kuokkavieras 2003

142 posts, 8 pages, 22,166 views

rZi

#1 • • rZi 42
Kuokkavieras 2003, mielipiteitä?
Haluaisin kuulla niiltä kuokkavieraan kannattajilta/osallistujilta järkeviä syitä miksi vaivautua mielenosoitukseen.
Karski

#2 • • Karski Pomon kätyri
Miks sä vaivauduit perustaan tän topikin *täh*

[muokattu 4.12.2003 22:28]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

-P

#3 • • -P
mikä edes on Kuokkavieras 2003?

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hallucinogen

#4 • • hallucinogen Edain
Ei vois vähempää kiinnostaa mennä räntäsateessa osoittaan mieltään linnanjuhlia vastaan. Mun mielestä itsenäisyyspäivää pitää juhlia linnassa ja runsaaalla joukolla, eri asia on sitten se ,että ketä sinne kuuluisi kutsua ja ketä ei...

--
pikku-*possu*

rZi

#5 • • rZi 42

?:
Miks sä vaivauduit perustaan tän topikin *täh*

Koska paheksun niitä ihmisiä jotka sinne menee kiukuttelemaan ja pilaamaan toisten tanhut.
Eikä mulla oo ees kunnon syytä miks mä niitä niin vihaan. Ehkäpä jos joku kertoisi pari hyvää ja loogista syytä miksi vastustaa, ehken enää vihaisi niitä vaan oppisin ymmärtämään heidän maailmaa. Tai sit ihan kiistelyn vuoks... Mut kiistely ei oo niin järkevää jos mulla on vaan yks näkökanta...

okei emmä vihaa, mua vaan sapettaa tollanen

[muokattu 4.12.2003 22:39]
Karski

#6 • • Karski Pomon kätyri

salama jack:
Koska paheksun niitä ihmisiä jotka sinne menee kiukuttelemaan ja pilaamaan toisten tanhut.

Mä en kuulu ton tyyppisen aktivismin
kannattajiin sen kummemmin kuin sen
vastustajiinkaan, mut sen perusteella
mitä olen heidän motiiveistaan tietoinen
niin kyse on lähinnä siitä, että samaan
aikaan kun valtakunnan kermaa
kestitään niin osa kansalaisista on vailla
vakituista asuntoa ja toimeentuloa,
eikä pukujuhla kaikkien mielestä sovi
edustukselliseen demokratiaan.

Toisaalta itse siis ymmärrän hyvin linnan
juhlien symbolisenkin merkityksen, ja
ovathan juhlien kustannukset lopulta
varsin pieni siivu valtion budjetista.
Mielenilmauksen oikeutusta en kuitenkaan
missään nimeessä sitäkään kyseenalaistaisi,
onhan kansalaisilla oikeus kritisoida näkyvästi
kaikkia yhteiskunnallisia ilmiöitä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hallucinogen

#7 • • hallucinogen Edain
Mun mielestä on oikein ,että saavat ilmaista mieltään koska sehän on juuri yksi toimivan demokratian piirteitä. sitä en hyväksy kun osa porukasta koittaa aina tehdä hallaa, kuten estää taksien pääsy linnaan ja muu ilkivalta.
Tässä maassa on mun mielestä paljon pahempia asioita joihin tuhlataan rahaa kun itsenäisyyspäivän vietto.

--
pikku-*possu*

Individual

#8 • • Individual HYPNO!
Jos nämä mielenosoittajat, ”kuokkavieraat” kerrankin vaivautuisivat vaikka seuraamaan Linnan Juhlia, niin he huomaisivat, että suurin osa kutsutuista on aivan tavallisia ihmisiä. Yhteiskunnallisissa asioissa kunnostautuneita kansalaisia maakunnista jne.

”Luokkasota!” Mikä vitun luokkasota? Ei tartte kovinkaan kauas Suomesta mennä eri ilmansuuntiin, niin huomaa kuinka ihmisillä oikeasti on asiat päin helvettiä. Täällä kuitenkin joku instanssi aina huolehtii, mutta jos haluaa pistää elämänsä ranttaliksi ja joutuu sen takia kuseen, niin sitten ei voi syyttää kuin itseään.

Ainahan se on helppo tietysti huudella ja jeesustella, etenkin kun on vatsa täys, eli kaikki vanhempien sukupolvien rakentama hyvinvointi kyllä otetaan mielihyvin vastaan, mutta sitten käydään häiriköimässä, kun se on niin vitun trendikästä ja tulos on mikä? Poliisien pamppu varmaankin laulaa yhä herkemmin kaikissa muissa tulevissa mielenosoituksissa, missä ihmiset haluaa rauhallisesti tuoda mielipiteitään esille.

Vittuun kuokkavieraat 2003, 2004, 2005 ja forever!

*eiei**eiei**eiei*

T
#9 • • ALIEN Guest
Muakin kieltämättä ihmetyttää se meno siellä... Ja varsinkin, kun ne jotkut jopa vastustavat virkavaltaa ja tekevät pahojansa... Miksi?
Kyllä saa aina mieltänsä osoittaa, mut enhän mäkään mene hakkaamaan juhliin kutsutun rikkaan miehen taksia, koska jossain Hakiksessa oleva juoppo on ilman kotia. Ovatko monet tuohon osoitukseen osallistuvista edes tietoisia, minkä takia siellä riehuvat??

Mut, jos tykkää ottaa rikosrekisterin virkavallan vastustamisesta jonkun (imo) \”turhan\” asian takia niin sittenpähän menee.. Siinä sen huomaa, ettei paljon ole järkeä päässä. Vitun ääliöt... *hahjust* Kävis mieluummin kouluja ja sit pyrkis eduskuntaan, jos haluaa muutta asioita paremmaksi *dissaa*
hallucinogen

#10 • • hallucinogen Edain
Mun puolesta poliisi vois tehdä niin kun ne näkee jonkun ryhmän kivittämässä innokkaasti autoja niin eikun kumiluoteja vaan oikeen kunnolla niin oppis varmaan tavoille *nauru*
Toi ois kyllä aika mielenkiintosta kattoo kun kettutytöt juoksee ja konstaapeli perässä hakkaa pampulla ja toinen ampuu kumiluoteja *pahis*

--
pikku-*possu*

#11 • • ALIEN Guest
ja muuten sen tiedän, että osa noista kuokkavieraista on vitun laiskoja hippi-punkkareita, jotka eivät jaksa tehdä töitä ja elää vain sossun tai jonkun muun kautta. Ei varmaan iso osa, mut kuitenkin... *eiei*

[muokattu 4.12.2003 23:02]
Individual

#12 • • Individual HYPNO!
Mun käsittääkseni Soneran UMTS-sekoiluihin uppos jokunen miljardi tämän maan rahoja, tais olla markkoja, mutta eipä näy ketään Soneran toimitilojen edessä osoittamassa mieltään.
( Tai mistä minä tiedän, vaikka oliski...*hahjust*)

T:
#13 • • hyperventilaatio Guest

alien:
ja muuten sen tiedän, että osa noista kuokkavieraista on vitun laiskoja hippi-punkkareita, jotka eivät jaksa tehdä töitä ja elää vain sossun luukun tai jonkun muun tahon kautta. Ei varmaan iso osa, mut kuitenkin... *eiei*

Itse asiassa ainoat muutama jotka tunnen ja joiden tiedän tuonne suuntaavan, elävät nimenomaan sossun tuella, käymättä edes koulua. Miksi pitäis, kun toimeentulotuki on parempi kuin opintotuki. *eiei**hmph*
#14 • • ALIEN Guest

hyperventilaatio:
---
alien:
ja muuten sen tiedän, että osa noista kuokkavieraista on vitun laiskoja hippi-punkkareita, jotka eivät jaksa tehdä töitä ja elää vain sossun luukun tai jonkun muun tahon kautta. Ei varmaan iso osa, mut kuitenkin... *eiei*

---

Itse asiassa ainoat muutama jotka tunnen ja joiden tiedän tuonne suuntaavan, elävät nimenomaan sossun tuella, käymättä edes koulua. Miksi pitäis, kun toimeentulotuki on parempi kuin opintotuki. *eiei**hmph*

Niin just! ja sit ne menee itkee, ku toisilla on varaa elää hienosti... *justjoo*
hallucinogen

#15 • • hallucinogen Edain

Individual:
Mun käsittääkseni Soneran UMTS-sekoiluihin uppos jokunen miljardi tämän maan rahoja, tais olla markkoja, mutta eipä näy ketään Soneran toimitilojen edessä osoittamassa mieltään.

T:

Soneran rahaa jota se otti velaks ei valtion.
Huvittavaa muutenkin kun asiasta on uutisoitua ja ihmiset luulee et se raha mikä on yrityksellä niin oltais voitu muka käyttää johonkin hyvinvointipalvelujen hoitoon, ei valtio pääse soneran kirstuun käsiksi vaikka omistaisikin 50% *hih*

--
pikku-*possu*

#16 • • ALIEN Guest
voisko joku nyt kertoa, että mitkä ovat ne mielenosoituksen pääsyyt??*täh*
Individual

#17 • • Individual HYPNO!
Tietenkin jokaisella sukupolvella on omat radikaalinsa, mutta olis kiva nähdä tulevaisuuteen, että kuinka moni noistakin ” kuokkavieraista ” on 5-10 vuoden päästä samoissa Linnan kemuissa puku päällä...

T:T
Individual

#18 • • Individual HYPNO!

hallucinogen:
---
Individual:

T:

---

Soneran rahaa jota se otti velaks ei valtion.
Huvittavaa muutenkin kun asiasta on uutisoitua ja ihmiset luulee et se raha mikä on yrityksellä niin oltais voitu muka käyttää johonkin hyvinvointipalvelujen hoitoon, ei valtio pääse soneran kirstuun käsiksi vaikka omistaisikin 50% *hih*

Aha, olinpas väärässä.

T
hallucinogen

#19 • • hallucinogen Edain
Eipä tuo mitään, kyllä pari kansanedustajaakin selitti kun ne rahat olis voinu käyttää paremmin *nauru*

--
pikku-*possu*

misjah

#20 • • misjah Team Sika
kateelliset linnan edessä 2003! nihkeintä tossa on se niinkun edellä on mainittu että suurin osa ei tiedä minkä puolesta osoittaa mieltään.. *eiei*

--
www.team*possu*.tk