142 posts, 8 pages, 22,151 views
?:
Miks sä vaivauduit perustaan tän topikin
salama jack:
Koska paheksun niitä ihmisiä jotka sinne menee kiukuttelemaan ja pilaamaan toisten tanhut.
alien:
ja muuten sen tiedän, että osa noista kuokkavieraista on vitun laiskoja hippi-punkkareita, jotka eivät jaksa tehdä töitä ja elää vain sossun luukun tai jonkun muun tahon kautta. Ei varmaan iso osa, mut kuitenkin...
hyperventilaatio:
---
alien:
ja muuten sen tiedän, että osa noista kuokkavieraista on vitun laiskoja hippi-punkkareita, jotka eivät jaksa tehdä töitä ja elää vain sossun luukun tai jonkun muun tahon kautta. Ei varmaan iso osa, mut kuitenkin...
---
Itse asiassa ainoat muutama jotka tunnen ja joiden tiedän tuonne suuntaavan, elävät nimenomaan sossun tuella, käymättä edes koulua. Miksi pitäis, kun toimeentulotuki on parempi kuin opintotuki.
Individual:
Mun käsittääkseni Soneran UMTS-sekoiluihin uppos jokunen miljardi tämän maan rahoja, tais olla markkoja, mutta eipä näy ketään Soneran toimitilojen edessä osoittamassa mieltään.
( Tai mistä minä tiedän, vaikka oliski...*hahjust*)
T:
hallucinogen:
---
Individual:
Mun käsittääkseni Soneran UMTS-sekoiluihin uppos jokunen miljardi tämän maan rahoja, tais olla markkoja, mutta eipä näy ketään Soneran toimitilojen edessä osoittamassa mieltään.
( Tai mistä minä tiedän, vaikka oliski...*hahjust*)
T:
---
Soneran rahaa jota se otti velaks ei valtion.
Huvittavaa muutenkin kun asiasta on uutisoitua ja ihmiset luulee et se raha mikä on yrityksellä niin oltais voitu muka käyttää johonkin hyvinvointipalvelujen hoitoon, ei valtio pääse soneran kirstuun käsiksi vaikka omistaisikin 50%