Liquid 28.2.2004 @ Tampere

134 posts, 7 pages, 23,289 views

LeÖ

Posts: 10

#101 • • LeÖ
Ei ois pitäny kattoo noita kuvia, koska nyt alko sitten vituttaa että ei tullu lähettyä*nyyh*
Toivottavasti toi väen vähyys ei haitannu järjestäjiä niin paljoo että ei sais jatkossa järjestettyä tälläsiä bileitä.
UzU

Posts: 2,361

#102 • • UzU [33100]
+ Marco V *sydän*
+ äänentoisto *sydän*
+ valot, varsinkin se blinderi rivistö! *sydän*

- tarjoilu
- väen vähyys
- alakerta

Jos bileiden onnistuminen lasketaan siitä kuinka monta kertaa on iho mennyt kananlihalle kun on niin fiiliksissä jonkun biisin soidessa niiin Marcon setin aikana se tapahtui useasti! Eli oli kivaa... :)

ps. Kysyin muuten Marcolta oliko lämmin niiden blinderien edessä. Oli kuulemma helvetin kuuma.. :D

[muokattu 29.2.2004 18:50]
Avatar
#103 • • yana Guest
hmm eiku oho hup

[muokattu 29.2.2004 21:05]
Rels

Posts: 796

#104 • • Rels setämies
huhuh. olipas kemut. jospa tämä päänsärkykin hellittäisi joskus! *hymy*

samaahan minulla kuin muillakin.

+ dj's
+ valot ja ääni aivan älyttömän hienoa.
+ paikka toimi todella hyvin.
+ lattia ihanteellinen tanssimiseen
+ tanssitytöt(!) *kuolaa*
+ jatkot (+ siel ne tanssitytöt) *vink*
+ mukavat ihmiset

- 19-02
- alahuoneessa ei porukkaa, eikä b52:set ilmeisesti edes päällä.
- alkoholimyynnitön
- ihmisten vähyys (paitsi jatkoilla oli pirun hyvin porukkaa!)

eipä täs muuta tule mieleen., kertakaikkiaan loistavat pippalot noin kokonaisuudessaan. ehdottomasti top 5 reissuihin menee.

[muokattu 29.2.2004 20:05]

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Huvitus

Posts: 164

#106 • • Huvitus
Mitä tähän enää voi lisätä.
Todella mahtavat bileet ja ne valot *sydän*
miss-madam

Posts: 75

#107 • • miss-madam
Kyllähän nyt pitää yhtyä edellisiin ja sanoa, että oli monin puolin mahtavat bailut! :)
Varsinkin Marcon setti pisti kyllä niin, että huh huh! *ankka*
UnityF

Posts: 15,721

#108 • • UnityF joo just se
No niin nyt kun oon selvinny viikonlopusta ja nukkunu hyvin niin ei voi muuta sanoo kun hymyilen vieläkin. Oli niin mahtava reissu kokonaisuudessaan.
*sydän*


Porukan vähyys oli se mistä mä tykkäsin.. Viime aikoina kun en oo oikeen viihtyny paikoissa jotka on tungokseen asti täytetty joten tää oli oikeen mahtavaa kun sain hilluu mun voimistelija nauhan kanssa ja sain leikkii/ koittaa tehhä hienoja kuvioita.
+ Mahtavaa oli kun kerrankin olin bileissä jossa tunsin vain vähäsen porukkaa joten nyt sain tutustua taas uusiin kasvoihin.. *vink**nauru*
pukukilpailussa niin mystin ois pitäny voittaa... *joo* mut aina ei käy niinkuin itte toivoo.. miespuolisista voitto meni oikeeseen osoitteeseen.. *joo*


Ja dj:t kiitos.. orkidean aloitukipale... *sydän* muutenkin oikeastaan koko illan tuli hyvää musaa ja lattialla viihyttiin oikeastaan kokoajan. Mut kyllä voiton vei *sydän*MARCO V*sydän* Siis toi äijä sai mut itkemään.. nauramaan mä sain kylmiä väreitä... tunsin jotain niin uskomatonta mitä en ole ikinä ennen kokenu kenenkään soittaessa. tiestot ja lab 4 ja kaikki muut jäi nyt kauas kakkoseksi. Se tunnelma mikä siellä oli.. se huuto ja pillit ym ym ym.. vaikee edes selittää ja se setti oli jotain sellaista mit en oo ikinä ennen ketään soittavan vastaanvanlaista ja se miten Marco oli mukana siinä kun se soitti ja otti katsekontakteja yleisöön.. Siis sanoinkuvamatonta. *plur*

Sit ne valot.. voi tsiiiiiisus!!!! oikeesti..! koskaan en ole nähny niin hienoja valoja suomessa missään bileissä. Moni muukin oli samaa mieltä. Ne oli jotain aivan omaa luokkansa... kun me savuttiin sinne niin me vaan jäätiin tuijottamaan niitä koska ne oli jotain aivan omaa luokkaansa... *plur*

Juomapolitiikkaan en silleen kauheesti kiinittäny huomioon koska harvemmin juon alkoholii bileissä joten limu ja battery riitti oikeen hyvin ja sitten sieltä sai niitä mukeja et sai hakee vettä joten mun kohalla sekin tosi ok joten ei valittamista siinäkään suhteen. *hih*

Jatkot oli kanssa onnistuneet ja porukkaa oli enemmän kuin tarpeeksi ja hyvin upposi tekno aamulla viellä kansalle ja näissä jatkoissa oli kivaa huomata et suurin osa tanssi kuin premissä olen tottunu näkemään että suurin osa istuu... joten sekin oli tosi kivaa vaihteluu. Jatkoilla se chilli oli ihana... tuli paljon hyviä kipaleita...*joo*

Ja kiitoksen paikka. Kiitos Liquidin posse kun teitte näin hienot bileet jota en unohda koskaan koska yksi suurimmistani unelmistani täytty kun näin marco v:n, pekäsin että mulla on liian korkeet odotukset mut ihan turhaan. Ne odotukset palkittiin ja moninkertaistettiin.
Kiitos renell ja wert ja toshbi ja redDEVIL teijän kanssa oli kivaa lähtee liikenteeseen.
Kiitos TreMark, cata ja kaikki tamperelaiset joiden nimiä en nyt tähän hätään muista..oli aivan ihanaa nähä ja tutustua.
Kiitos Zyklonius sä oot mun pelastava *enkeli* *pus* *vink**nauru*

Kiitos Tampere, Kiitos Liquid.
KaveriTavara

Posts: 440

#109 • • KaveriTavara pyryharakka
oli oikein mahtavat bileet *iloinen*
ja wouw ne valot *sydän*
marco v aivan mahtava kuten myös kaikki muutkin *hymy*
tuli kyllä tanssittua niin paljon että vieläkin kropassa tuntuu *jiihaa*
tuli tavattua paljon uusia ihmisiä *hymy*
kiitos tuhannesti kaikille jotka tekivät mahdolliseksi tämän reissun *sydän*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Slenky

Posts: 15

#110 • • Slenky
Oijoi mitkä bileet! Oli aivan hervoton meininki! *jiihaa*
Lisää tällaisia, niin maailma olisi paljon parempi paikka!

Marco ylitti odotukset ja hepun työskentelyä oli kiva katsella. *joo*
Link

Posts: 200

#111 • • Link

UnityF:
Jatkoilla se chilli oli ihana... tuli paljon hyviä kipaleita...*joo*



Hyvä jos maistu. Harmi etten pystyny toteuttaa sun toiveita tällä kertaa :(
Ikävää et joku pokeista pakotti pitämään välioven auki. Omat fiilikset tippu ainakin.
Toisaalta ne tippu jo ihan jatkojen alussa kun ei löytyny ku 1 ehjä piuha kajareihin.


Muuten bileet oli kyl ihan maistuvat. Hyvä ääni ja valot ylhäällä.
Jatkot olikin sit ihan mielettömät. \\o/
Kiitos liQuid porukalle.
UnityF

Posts: 15,721

#112 • • UnityF joo just se

Link:
Hyvä jos maistu. Harmi etten pystyny toteuttaa sun toiveita tällä kertaa :(
Ikävää et joku pokeista pakotti pitämään välioven auki. Omat fiilikset tippu ainakin.
Toisaalta ne tippu jo ihan jatkojen alussa kun ei löytyny ku 1 ehjä piuha kajareihin.



Joo no se väliovi oli vähän tyhmää pitää auki mut aina ei voi voittaa... Mut vaikka sulla ei ollu niitä parii kipaletta niin huoh et tuli paaaljon muita tosi hyviä kipaleita... kiitos *plur* siinä lopussa en viittiny enää ees lähtee toiselle puolelle kun jäin kuuntelee + välillä leikkimään sen nauhan kanssa chillipuolelle.. *hymy*
pyroz

Posts: 33

#113 • • pyroz Rehtori
Arvasin, että nyt missasin väärät bileet, mutta kun kukaan ei lähteny mun kanssa *igor*
ReQ

Posts: 105

#114 • • ReQ The Strange Attractor
Pasteilenpa tuolta plattarin puolelta:

Uijui että Marco V kyllä rokkasi mun sukkia *jiihaa**jiihaa**jiihaa*

Yhden setin kuulin jo herralta viime kesänä Sensation Whitessä ja täytyy sanoa et eipä tää setti kyllä sille paljoo hävinny... tuli itseasiassa rankempaa täällä tampereella. Kiva juttu et Marcolla on oma tyyli ja se myöskin hallussa. Tommonen technon ja trancen sekotus toimii kyllä pirun hyvin tanssilattialla!

Yksittäisiäkin loistobiisejä jäi mieleen sen hullun jynkytyksen/nostatuksen keskeltä... BT - Flaming June (joku marcon? bootleg), Scott Bond - 3rd Earth (Marco V rmx), Jens O VS Marco V - Loops & Things, Marco V - Echoes, Marco V - C:\del *.mp3, Marco V - Simulated jne jne
toi ”dellataan kaikki ämppärit kovolta” tuntu kyl uskomattomalta paskalta sillon kun ekan kerran kotikoneella kuulin. Mut ei helvetti toimi kyllä hyvin tommosissa isommissa pippaloissa ja PA:lla (joka oli muuten kerrassaan loistava ja sykkivä, volumia tuli just sopivasti edessä kuusitulpat päässä)!
Myös valot oli tosi siistit, se valopaneeli DJ:n takana oli hiano!

Orkideaa ja Magellan Projectiakin tuli ihan mukavasti tampattua. Aika NAM tavaraa ja MGLN tyyppejä varmaan kuulee jatkossa jossain isoilla labeleilla

Alkuillasta oli aika huolestuttavankin hiljasta mut viimestään koko Marco V:n setin ajan pääareenan lattia oli kohtuu (vaikkakin löyhästi) täynnä. Eli omaa bilekokemusta ajatellen porukkaa oli just sopivasti et meininki pääs suht kattoon mutta mahtui vielä tanssimaan ”omalla sektorilla”. Järjestäjät olis kyllä ehkä kaivannu vielä reilusti lisää jengiä mut ei voi mitään... Kai se oli useiden asioiden yhteenveto minkä takia porukkaa jäi vähän uupumaan, Hallmarkit Helsingissä, muutama euro lipussa liikaa niin että karkotti suurimman osan oletettavasti haetusta kohdeyleisöstä (<18v) ja sit taas se että bileet ton k16 takia loppu jo kahdelta, yleinen ”teinien pelko” ym pelotti sit ne wanhemmat. Mut ei helvetti, pakko oikeestaan ainoo selkee miinus antaa siitä v*tun I-bissestä, murr ... Siitä huolimatta sais kyllä hävetä kaikki jotka missas Marcon setin! Parasta tavaraa Suomessa hetkeen. Aloin jo kuvittelemaan et superstara-dj:t on reilusti yliarvostettua jengiä, mut Marcosta täytyy kyl sanoa et ainakin jossain määrin poikkeus, pitää mukavasti omaa linjaansa ja soittaa eri biisejä kuin ne X peruskiksustaraa. Propsit siitä

Jatkoilla tuli kans kiksuhittejä viimisten parin vuoden ajalta alkupuolella ja porukkaa riitti pieneen tungokseen asti... toivottavasti suurinpiirtein kaikki jatkoilla olleet oli myös pääbileissä, muuten, shame on you

-rEq-
anri

Posts: 890

#116 • • anri team parempi pitäjä

-Jaykay-:
Onks kuvia pian tulossa? (Scott?)



taisipa olla jo *hymy* nimittäin kuvia polkka.comissa

--
don't go halfway - go all the way

minttu83

Posts: 179

#117 • • minttu83
Oli todellakin hienot pippalot. En tosin ole niin paljoa käyny, et olis hirveesti mihin verrata. Mut fiilikset oli katossa koko ajan !!
Tällaisia lisää, kiitos !!!

--
Wake me up when September ends

Avatar
#118 • • Hexe Guest

norah:
Kyllähän nyt pitää yhtyä edellisiin ja sanoa, että oli monin puolin mahtavat bailut! :)
Varsinkin Marcon setti pisti kyllä niin, että huh huh! *ankka*



Tohon yhdyn kyl... Loistavat bileet, Marco :):):):):)
Marco esitteli uuden tyylisuunan... Kiksutechnon....
Loistavat bileet, mut olisi voinut olla jotain opasteta jossain ulkona ja sisätiloissa... Sisäänkäynti oli eka vähän hakusessa mut kyl se löyty kun talon kiersi...
Vessoista ja anniskelualueista ei oltu pistetty vissiin mitään opasteita, kun ei löytynyt... Vessat kyl hetken haun jälkeen mut misä se kaljaosasto ol?

Loistava viikonloppu!
Zyklonius

Posts: 1,629

#119 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Olihan nuot, melkoiset bakkanaalit ja kalaasit. Ihan viime hetkellä päätin itsekin lähteä halvan lipun seireeninlaulun viekoittelemana, eikä tarvinnut pettyä. Tosin aluksi meinasi tippua hampaat hämmennyksestä kun infon neidit mitä kohteliaimmit ilmoittivat ettei olutta ole tarjolla. Mutta löytyihän sitä olutta yläkerrasta, tosin pilsneriä. Alkoi kovin naurattamaan tuo alkoholipolitiikka, mutta ainoastaan positiivisessa mielessä. *nauru* Onneksi Kaupparatsu Renell saapui pirssinsä kanssa ja tarjosi varsin mielenkiintoisen kaljoitteluhetken Pimp Mobilessaan. *vink*

Ja ne valot... dear god, aluksi vietin kaiken ajan eturivin hujakoilla enkä oikein kiinnittänyt polcan pyörteissä huomiota siihen visuaaliseen puoleen, semminkin kun piti valvoa jaloissa pyöriviä juomamukeja. Mutta myöhemmin salin takaosilla koettiin sellaisia näköaistilliisia orgazmoja ettei mitään rajaa... Räjäytti kyllä retinat aivan totaalisesti!

Mitäs plussia sitä luettelisi...

+ tilaa piisasi rajummallekin danssahtelulle ja jopa kaikkein teatraalisimmille manöövereille.
+ hilpeän humalainen drS: ”Mä olen niin kännissä etten mä tiedä kuinka mä pystyn soittamaan Steamissa...” Ja sitten se Steamin salatupakointi levareiden takana ja iloinen raakkuminen. *piis*
+ Unityn ensitapaaminen (mä olen katokato se pelastava *enkeli*-poika)
+ Marco V: Eipä ollut kaveri katteetta mainettaan ansainnut
+ Känniääliöiden puute (aluksi K-16 pelotti kaltaistani vanhempaa valtiomiestä ja lujaa, mutta turhaan)
+ Steamissa iski ja lujaa se uninen ja synkkä fiilis ja sakki jaksoi silti tanssia. Propsia ja pointseja jokaiselle kynnelle kyenneelle
+ estoitta tanssahteleva Renska. Vielä kun olisit heppu tupakoinnin yhdistänyt tuohon tanssahteluusi, niin olisin kosinut sua oitis. *uros*

Mitäs tästä nyt jäi käteen: euforisia hetkiä ihanien ihmisten kanssa, hyvää audiovisuaalista hyökyaaltoa ja kaamea flunssa. Mii vant moor!

Järjestäjät, jag tackar o' pockar. *piis*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

anri

Posts: 890

#120 • • anri team parempi pitäjä

Zyklonius:

Ja ne valot... dear god, aluksi vietin kaiken ajan eturivin hujakoilla enkä oikein kiinnittänyt polcan pyörteissä huomiota siihen visuaaliseen puoleen, semminkin kun piti valvoa jaloissa pyöriviä juomamukeja. Mutta myöhemmin salin takaosilla koettiin sellaisia näköaistilliisia orgazmoja ettei mitään rajaa... Räjäytti kyllä retinat aivan totaalisesti!



Tosta tuliki mieleeni, pikkusen sua sai raahata ennenkö uskoit, että taaempanakin on hyvä olla. Ja sitte mä hoin koko ajan sulle ”Katto noita valoja” ihan niinku mä ny en ois koskaan valoja ennen nähnyt *nauru* Mutta kun ne oli sellaset valot jota oli niin OIKEESTI ilo katsella! *plur*
Pidin siinä sivussa sitte huolen, että kaveriki näkee..*iihhih*

--
don't go halfway - go all the way