No niin nyt kun oon selvinny viikonlopusta ja nukkunu hyvin niin ei voi muuta sanoo kun hymyilen vieläkin. Oli niin mahtava reissu kokonaisuudessaan.
Porukan vähyys oli se mistä mä tykkäsin.. Viime aikoina kun en oo oikeen viihtyny paikoissa jotka on tungokseen asti täytetty joten tää oli oikeen mahtavaa kun sain hilluu mun voimistelija nauhan kanssa ja sain leikkii/ koittaa tehhä hienoja kuvioita.
+ Mahtavaa oli kun kerrankin olin bileissä jossa tunsin vain vähäsen porukkaa joten nyt sain tutustua taas uusiin kasvoihin..
pukukilpailussa niin mystin ois pitäny voittaa...
mut aina ei käy niinkuin itte toivoo.. miespuolisista voitto meni oikeeseen osoitteeseen..
Ja dj:t kiitos.. orkidean aloitukipale...
muutenkin oikeastaan koko illan tuli hyvää musaa ja lattialla viihyttiin oikeastaan kokoajan. Mut kyllä voiton vei
MARCO V Siis toi äijä sai mut itkemään.. nauramaan mä sain kylmiä väreitä... tunsin jotain niin uskomatonta mitä en ole ikinä ennen kokenu kenenkään soittaessa. tiestot ja lab 4 ja kaikki muut jäi nyt kauas kakkoseksi. Se tunnelma mikä siellä oli.. se huuto ja pillit ym ym ym.. vaikee edes selittää ja se setti oli jotain sellaista mit en oo ikinä ennen ketään soittavan vastaanvanlaista ja se miten Marco oli mukana siinä kun se soitti ja otti katsekontakteja yleisöön.. Siis sanoinkuvamatonta.
Sit ne valot.. voi tsiiiiiisus!!!! oikeesti..! koskaan en ole nähny niin hienoja valoja suomessa missään bileissä. Moni muukin oli samaa mieltä. Ne oli jotain aivan omaa luokkansa... kun me savuttiin sinne niin me vaan jäätiin tuijottamaan niitä koska ne oli jotain aivan omaa luokkaansa...
Juomapolitiikkaan en silleen kauheesti kiinittäny huomioon koska harvemmin juon alkoholii bileissä joten limu ja battery riitti oikeen hyvin ja sitten sieltä sai niitä mukeja et sai hakee vettä joten mun kohalla sekin tosi ok joten ei valittamista siinäkään suhteen.
Jatkot oli kanssa onnistuneet ja porukkaa oli enemmän kuin tarpeeksi ja hyvin upposi tekno aamulla viellä kansalle ja näissä jatkoissa oli kivaa huomata et suurin osa tanssi kuin premissä olen tottunu näkemään että suurin osa istuu... joten sekin oli tosi kivaa vaihteluu. Jatkoilla se chilli oli ihana... tuli paljon hyviä kipaleita...
Ja kiitoksen paikka. Kiitos Liquidin posse kun teitte näin hienot bileet jota en unohda koskaan koska yksi suurimmistani unelmistani täytty kun näin marco v:n, pekäsin että mulla on liian korkeet odotukset mut ihan turhaan. Ne odotukset palkittiin ja moninkertaistettiin.
Kiitos renell ja wert ja toshbi ja redDEVIL teijän kanssa oli kivaa lähtee liikenteeseen.
Kiitos TreMark, cata ja kaikki tamperelaiset joiden nimiä en nyt tähän hätään muista..oli aivan ihanaa nähä ja tutustua.
Kiitos Zyklonius sä oot mun pelastava
Kiitos Tampere, Kiitos Liquid.