Liquid 28.2.2004 @ Tampere

134 posts, 7 pages, 23,293 views

drS

Posts: 1,939

#121 • • drS

Zyklonius:
+ hilpeän humalainen drS: ”Mä olen niin kännissä etten mä tiedä kuinka mä pystyn soittamaan Steamissa...” Ja sitten se Steamin salatupakointi levareiden takana ja iloinen raakkuminen. *piis*



*eiei*
tempest

Posts: 44

#122 • • tempest

Zyklonius:
+ hilpeän humalainen drS: ”Mä olen niin kännissä etten mä tiedä kuinka mä pystyn soittamaan Steamissa...” Ja sitten se Steamin salatupakointi levareiden takana ja iloinen raakkuminen. *piis*



Sit se oli varmaan tosi kännissä, kun ei edes muistanu et se ei soita steamissa :)
drS

Posts: 1,939

#123 • • drS

tempest:
Sit se oli varmaan tosi kännissä, kun ei edes muistanu et se ei soita steamissa :)



enkö?
Zyklonius

Posts: 1,629

#125 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

drS:
---
tempest:
Sit se oli varmaan tosi kännissä, kun ei edes muistanu et se ei soita steamissa :)

---


enkö?



Ei toi kuva nyt mitään todista! Se on trikkia ja suuremman luokan manipulaatiota! Humpuukia, pah! *nauru*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

tempest

Posts: 44

#126 • • tempest
ja on niitä bileitä aikasemminkin i-klubilla ollu, joten tuskin toi kuva ees on steamista ;)
seollaQ77

Posts: 299

#128 • • seollaQ77 sauvasekoitin
Harmi ku ei päässy ite bileisiin mutta ei ne jatkotkaan ollu kyllä yhtään huonommasta päästä....

Jatkoille mentiin cosmicmannin settiä kuuntelee mutta viina vei voiton ni käytiin juomassa lähimmässä baarissa ja setti jäi siihe.

Tuttujaki oli aikas kivasti ja kaukaisimmat tutut oli lapista asti.
Ja muutenki oli porukkaa jatkoiksi tosi paljo ” johtuu varmaan kun alko niin aikasin”
Ensi kerralla viinaa enemmän taloon niin ihmisetkin pysyy siellä ”ainut valitus”.
*Bixxx*

Posts: 162

#129 • • *Bixxx*
Sattuuko kukaan tunnustaan että otti musta ja mun frendistä kuvan alhaalla??? Haluaisin nähdä sen!!! *lmao*

Tästä vois tunnistaa mut:
lyhyt hame joka on pinkki ja siinä on takana (neon) oranssi keltaiset taskut joissa narut ja edessä myös tasku + narut, paita hihaton pinkki valkoinen, nilkoissa valkoiset karvat ja ranteissa valkoiset karvat joissa neonkeltaiset ”minihihat”) *juonittel*

Pistäkää kuva nettiin jos joku mut tunnisti!!!

--
***TIIKERI***

hahmo

Posts: 119

#130 • • hahmo
ne ketkä diggaili tekniikasta ja valomiehistä voipi sitten seuraavaks suunnata trinityyn 19.6, samat valosuunnittelijat toimessa taas..ja tekniikka luultavasti samasta talosta, jos ei parempia tarjouksia tipu :)
thomas

Posts: 5,618

#131 • • thomas
mä ainakin diggasin valomiehistä ja tekniikasta yleensäkin.
paras äänentoisto missään bileissä piiiiiiiitkään aikaan ja ne
valot, huh huh.. stefu ja sen kaveri kyl ylittivät itsensä ;)

marco soitti mukavaa paukutusta, magellan project yllätti
positiivisesti, orkidea tasaisen varma ja beliaria en kerennyt
kuunnella. anniskelualueen puuttuminen ei haitannut, saahan
sitä kaljaa muualtakin + olin tullut pelkästään musiikin vuoksi.

jatkot oli ihan mukavat, vaikka väsymys alkoikin jo painaa.
tuli taas tosiaan tunnisteltua biisejä lempiharrastuksen parissa.

toivottavasti eivät jääneet viimeisiksi liquideiksi, tykkäsin.
Viltsu

Posts: 2,010

#133 • • Viltsu noname

nenna:
..muutama kuva, vihdoinkin.



jopas näytti huvittavilta noi päättömät thumbnailit.

ja näköjään oli tilaa tanssia, harmi et sit jäi väliin monestakin syystä.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Dalifemme

Posts: 1,629

#134 • • Dalifemme Dementia simplex

hahmo:
ne ketkä diggaili tekniikasta ja valomiehistä voipi sitten seuraavaks suunnata trinityyn 19.6, samat valosuunnittelijat toimessa taas..ja tekniikka luultavasti samasta talosta, jos ei parempia tarjouksia tipu :)


*iloinen* *piis*