Liquid 28.2.2004 @ Tampere

134 posts, 7 pages, 25,264 views

Rels

Posts: 796

#81 • • Rels setämies

meisi:
jeij! parin tunnin päästä etkoileen *jiihaa*



hoy mihis meette etkoilee?

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Eis

Posts: 24

#82 • • Eis
Kai sitä kohta pitää lähteä kohti Tampere Taloa *kuolaa*
Happolääkäri

Posts: 58

#83 • • Happolääkäri
saako sinne liquidin jatkoille viedä pikku juotavaa pikku-pikku taskumatissa?

--
Nalle puh: Luulin että Tikrut ovat isompia?
Tikru: Pienet Tikrut eivät ole...

Viltsu

Posts: 2,010

#84 • • Viltsu noname

Arkku:
saako sinne liquidin jatkoille viedä pikku juotavaa pikku-pikku taskumatissa?



*hahjust**hahjust**hahjust*

mietimietimieti

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Happolääkäri

Posts: 58

#85 • • Happolääkäri
pikku-pikku taskumatti = kannu pontikkaa + koppa kaljaa

--
Nalle puh: Luulin että Tikrut ovat isompia?
Tikru: Pienet Tikrut eivät ole...

Wert

Posts: 3,386

#86 • • Wert Varapalkkaliukuja
Johan oli kemut!!!

Beliar alotti kyllä sellasella setillä että huhhuh *jiihaa*
Orkidea jatko sit siihen mihin beliar jäi Magellan project meni kuunnellessa ja vetäessä henkee.. varsin mukavaa settiä paitsi illan pari vokaalijuustoa oli aika kauheita :)

MARCO V!!!!! aah
prkl ku tykitti.. eka biisin jälkee ei oikee uskaltanu oottaa mitään mutta loppua kohden alkoi paukkua nii että alko sukat pyörii jalassa..

Treella viimeks ollu senssissä kesällä ja täytyy sanoa että yhdet parhaista bileistä kyllä oli nää. Tampere talo oli paikkana kyllä aivan loistava! kaikki toimi, valot, äänentoisto ja lattialla oli hyvä heilua.. :) LOISTAVA TEKNIIKKA!!!! ainut mitä ehkä järkkärit jäi eniten kaipaamaan oli ihmiset.. tarpeeks omasta mielestä oli porukkaa ja oli hyvin tilaa tanssia mutta järkkärit ilmeisesti odotti paljo enemmän.. nooh.. mut enivei mulla jäi hyvä maku suuhun *Joo*

oispa kaikissa bileissä (niissä harvoissa missä käyn) yhtä kivaa ja hyvin toimiva tekniikka... ilo seurata hyvin järjestettyä toimintaa :)


kiitos

[muokattu 29.2.2004 04:53]

[muokattu 29.2.2004 04:55]
Piiuzki

Posts: 870

#87 • • Piiuzki
Ihan sairaan kivat bileet ja marco vee oli aivan loisto *jiihaa*
Juhgu

Posts: 7,921

#88 • • Juhgu Virnistelijä
Jopas oli kekkerit :)

Muutama kuva (pahoittelut zipistä ja kuvien yleisestä kehnoudesta): linkki

Itsestäänselvyyksien lisäksi erityismaininta valomiehille, valaistus eli musiikin mukaan tosi hienosti :)

[muokattu 29.2.2004 11:43]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Lnn Sika

Posts: 2,848

#89 • • Lnn Sika
oli kyl tosi kivat bileet *joo*
valot olivat todella hienot ja äänentoistokin oli juuri sopiva mun makuun, bassoa
oli just sopivasti *aplodit*
lisää tällästä!
hallucinogen

Posts: 8,190

#90 • • hallucinogen Edain
Jos jengiä oli suht vähän liikkeellä niin toivottavasti oli ainakin sen verran, että ei tullut niin älyttömästi takkiin et jatkossakin olis yks lisää mukana järkkäämässä isoja kekkereitä. Vähän ikävä ajoitus kun hallmarkissa oli paljon jengiä(minä myös) ja varmasti osa olisi lähtenyt ilman hallmarkia tampereelle.

--
pikku-*possu*

Auacusha

Posts: 1,097

#91 • • Auacusha Koneradio
elikkä tässä huomaa mitä saa aikaan kun panostaa bieisiin musiikillisesti,äänellisesti ja visuaalisesti =D
LOISTAVAA *sydän*
kaikki setit tuli kuultua ja varsin tasokasta soitantaa kaikilta soittajilta *hymy*
kaikki toimi mutta pokejen asennetta voisi vähän viilata ensi kerralla.
marco kruunasi illam ja täytyy myöntää että ei pukukilpailun miesten sarjan voitostakaan huonomaku suuhun jäänyt *sydän*
kiitos kaikille jotka jaksoivat siellä minulle huutaa *hymy*
täytyy vaan toivoo että ei hirveesti vetänyt tappiolle niin pääsisi nauttimaan samanlaisista bilestä useamminkin..
isot propsit järkkäreille ja kiitos *hymy*

[muokattu 29.2.2004 16:15]

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

mystique

Posts: 23

#92 • • mystique tsingtsing
OIJOI!

Kyllä oli taas kemut. Oli lähinnä plussaa vaan kaikki itse bileissä, mutta jäi ärsyttään yksi tietty homma, mikä on toisaalta todella mitätön juttu, mutta mulle vähän tärkeempi. Joo eli pukukilpailu. Mutta ei siitä sen enempää sitten.

Musiikki:
Beliar - En muista oikein mitään ihmeellistä setistä kun heiluin vähän missä sattu.
Orkidea - Orkidea oli orkidea, semmonen perus eli hyvä *iloinen*
Magellan Project - oukaad niitä biisejä. Jalka vipatti aika tiuhaan tahtiin, vaikkakin oli reiät kengissä. *hymy*
MARCO V - En oo sitten koskaan varmaan ollu niin innoissani kun tän setin aikana. Olin tosin tyhmä ja istuin yläkerrassa jalkakipuisena ja vihasena, mutta loppujen lopuksi oli PAKKO lähtee alakertaan fiilisteleen. Oli teknisiä ongelmia kenkien kanssa, joten ne lähti jalasta veks ja olipas sitten taas meno niiiiin kova ettei mitään rajaa. Ne tietyt biisit siellä välissä oli kyllä niin nannaa että. Ei voi muuta sanoo kun MARCO V *sydän*

Ihmiset:
Ihmisiä oli ehkä vähän, en osaa sanoa kun se tila oli niin iso etten tiedä kuinka paljon porukkaa oli. Aika paljon näky tätä nuorempaa ikäluokkaa siellä (myös minä tiedän), mutta osa oli pukeutunut ihan kivasti. Niijoo kiva ku tulitte leikkiin mun spermapankkipusseilla *aplodit* Niin ja tiedoks nyt kaikille että niissä oli nestesaippuaa.
Nii ja oli ihanaa nähä kaikkia tuttuja piiiitkästä aikaa *plur*

Paikka:
Tampere-talo on upea. Ei voi muuta sanoa. Paikasta oli tehty niin upea ja valot oli jotain aivan uskomattoman hienoa. Äänentoisto oli samaa luokkaa valojen kanssa ja kaikinpuolin paikka oli todella upeen näkönen. *aplodit* Järkkärit ei haitannu mua vaikka niitä siellä vilisikin *iloinen*

Tässä nyt sitten kiteytettynä eli bileet oli mielestäni osittain onnistuneet, ainakin omalta osaltani ja kiitos kaikille ihanille ihmisille ja järjestäjille. Oli loistavat bileet *joo**jiihaa*

--
tvtp

Defiz

Posts: 717

#93 • • Defiz
oli hyvä bileet, musa oli hyvää, meno oli hyvä :)
ainoo mistä iso miinus oli se ettei ollu alkoholitarjoilua 18 vuotta täyttäneille, vaikka flaikuissa toisin sanotaan ja vielä kun ostí jatkoille lipun niin sanoivat että siellä on tarjoilu mutta kun sinne päästiin niin sanottiin ettei oo :(
e tarkoita että olisin perseet vetäny mutta olis kyllä muutama maistunu siinä tanssiessa :)

kaikinpuolin hyvät bileet :)

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Avatar
#95 • • yana Guest

Juhgu:

Muutama kuva (pahoittelut zipistä ja kuvien yleisestä kehnoudesta): linkki



huh oliks siel joku kiksuravepukukisakin! how cute =D
drS

Posts: 1,939

#96 • • drS
voihan nenä!

en oo ikinä kuullu hallibileissä noin loistavaa ääntä, sais labyrinthit, screenit ja entropyt oppia paljon liQuidin järjestäjiltä tossa asiassa.. hallibassosta ei tietoakaan eikä muutenkaan kaikua, ja voluumi oli siedettävällä tasolla. valotkin pesi kyllä kaikki aiemmin näkemäni.

+ magellan project (ja VARSINKIN ne illan pari vokaalijuustoo *hymy*)
+ marco v ei kyllä pettäny. musiikillisesti ja teknillisesti ylitti jopa odotukset, en oo aiemmin yhtä hyvää settiä mieheltä kuullu. tällasia staroja jo kannattaakin roudata suomeen.
+ äänentoisto
+ valot, hitto että toimi hyvin yhteen musan kaa, ja näytti muutenkin käsittämättömän upeelta.
+ teknompikin saundi putos teineihin, vaikka suurin osa varmaan tiesi mitä tuli kuuntelemaan

- ylinihkeet poket sekä päätapahtumassa, että jatkoilla
- anniskelun puuttuminen
- poruukan vähyys, vaikka kyllä noinkin jo meininkiä oli
- alakerran vähäinen suosio

kaiken kaikkiaan upea kokemus, kiitos.
Avatar
#97 • • kelasin Guest
kuulin vähä juttuu, et ois tainnu tulla järjestäjille vähän takkiin *uuh*
akir0

Posts: 2,554

#98 • • akir0 idleRPG champion 2009
Esipuhe:Edellispäivän Impulseista hyvinkin väsyneenä ajeltiin tänne (kiitos koko porukalle seurasta) ja paikalle kun saavuttiin niin näytti varsin heikolta. Porukkaa ihan kourallinen, mutta saatiin sinne onneksi melko hyvä meininki sitten loppuiltaan aikaiseksi. Alkoholipisteen puuttuminen oli pikkanen miinus, vaikka itse autolla olinkin.

Tila:Itse pääsali taas oli parasta pitkään pitkään aikaan missään. Valot oli loistokkaat ja se äänentoisto toimi niin jumalattoman hienosti etuosasta takaosaan asti. Ilmeisesti tila on tarkoitettukin konserttikäyttöön(?). Loppuillan soundista kyllä miinus, sillä kuulosti siltä kuin limitterit olisivat paukkuneet, eli nostatuksesta kun mentiin biitiin niin soundi meni puuroksi. Samoin laser olisi kaivannut enemmän savua tai harsoja, joihin sitä oltaisiin voitu heijastella.

Musiikki:Beliaria kuulin tiettävästi ensimmäisen kerran ja pienestä sillisalaatista huolimatta oikein mukavia kipaleita ja hyvin soitettuna. Vähä ehkä alko rankalla menolla, mut eipä haitannu. Orkidea oli kanssa tavallista rankemmalla päällä ja paukutteli biisi toisensa perään todella maistuvia raitoja.

Magellan Project joutui aloittamaan vähän ilkeään väliin, koska Orkidea oli soitellut sen verran rapeaa soundia, että kevyehkö kiksuttelu ei heti aluksi meinannut toimia. Loppua kohden kuitenkin tuli vähän juustompaa ja viimonen biisi pisti tassut liikkeelle lattialla.

Marco V kyl yllätti mut positiivisesti, koska odotukset ei olleet kovin korkealla. Etenkin alun pari ekaa rullaavaa teknoraitaa sai kädet pystyyn, mut sit mentiin vähä junnaavammaksi. Koko settinsä herra piti kuitenkin rautaisesti hyppysissään. Todellakin mies paikallaan (ja näytti siltä, että sillä oli ittelläänkin ihan kivaa).

Tuttuja paikalla oli jotakuinkin kourallinen ja osa niistäkin lähti keskenkaiken Hallmarkkia kohti. Timcelle kiitos seurasta ja Okirulle tiedät kyllä mistä, sekä Vinhalle takasajomatkan hereilläpitämisestä.

Harmittaa kyllä järjestäjien puolesta, sillä ääni+tila+valot oli todellakin kohdallaan, päivä tais vaan olla se huonoin mahdollinen. Potentiaalia olis ollu melkoisiksi klassikkobileiksi, ja kyllä näistä nytkin varmaan pitkään puhutaan.

Kuvia tuli räpsittyä jonkinverran, niitäpä täältä - http://www.akir0.com/liquid/
KillerCore

Posts: 14

#99 • • KillerCore Click Slice Snatch and Back
Todella positiivisesti yllättävä tapaus!
Anniskelun puuttuminen hieman masensi mutta saihan tuonkin hoidettua huoltikselta*känni*
Turusta asti paikalle valuttiin ja kyllä kannatti!
Iso ylistys äänentoistolle

[muokattu 29.2.2004 14:50]

--
Disgrace to the kids today for listening to mindless garbage like this and calling it music

anri

Posts: 890

#100 • • anri team parempi pitäjä
Loistavaa*aplodit**sydän**aplodit*
Itse pääsin nauttimaan illan annista vasta hiukka ennen Marco V:n settiä,
mutta ei se haitannut! Ääni ja valot*iloinen* - nam nam!
Oli kiva myöski nähdä tuttuja! Ja tulipa tutustuttua uusiin ihaniin ihmisiin!

Iso kiitos kaikille teille, jotka jeesasitte siinä vaiheessa iltaa ku lippuluukulla
alkoi olla kireehermoinen ja ennen kaikkea jäätynyt tyttökaksikko!
Toivottavasti en kenellekkään liikaa niuhottanut!

ps. mä palelen edelleen*nuha*

--
don't go halfway - go all the way