488 posts, 25 pages, 177,414 views
zeip:
---
Oikeesti?? Onko tuossa 2.7:ssa ees pianorollia?
---
Funktion:
Abletonilla et kyllä värkkää yhtään mitään biittiä..
.. Ei riitä sormet/nopeus laukoon 25raidan clippejä just sillon kun ne pitäs! Mutta hyvä softa silti!
Snaggo:
piru vie, olen yllättynyt! jengi käyttää Fruitya! mä kun luulin että olen suomen ainoa n00bi joka sillä väsäilee..
3.56 käytös, waretettu :>
okiru:
Kyllä tuo Fruity Loops on ihan provehje. Esimerkiksi Özgur Can tekee kaikki biisinsä sillä.
okiru:
Pikkuhiljaa alkaa lämmetä tälle Logic 5.5.1:lle ..
bad loop:
---
okiru:
Pikkuhiljaa alkaa lämmetä tälle Logic 5.5.1:lle ..
---
ennenkun totaalisesti muutat logikki leiriin niin pitänee huomauttaa että 5.5 rupee jo näyttämään ikäänsä. useat uudemmat vst plugit ei enään toimi kunnolla, tosin logikissa on LOISTAVAT plugit ihan sisäänrakennettu.
suosittelen Sonar 4:sta kaikille jotka miettii logikista siirtymistä .. itse näen PUNAISTA kun käytän cubasea, siinä on logiikka kaukana ja joutuu nysväämään kaiken v*tun meininkii että saa yksinkertaista tavaraa aikaan.. tietenki jos ihmiset on tottunu siihen mikäs siinä. Sonar on huomattavasti helpompi, ja nopeampi käyttää .. ei tuu nysväämiset inspiraation eteen, ja helpompi käyttää ei tarkoita "huonompi kuin[mikätahansasekkari].
T-mu:
---
Snaggo:
piru vie, olen yllättynyt! jengi käyttää Fruitya! mä kun luulin että olen suomen ainoa n00bi joka sillä väsäilee..
3.56 käytös, waretettu :>
okiru:
Kyllä tuo Fruity Loops on ihan provehje. Esimerkiksi Özgur Can tekee kaikki biisinsä sillä.
---
Ja käsittääkseni myös keravan polkkaparonit Pain On Creation