488 posts, 25 pages, 177,301 views
sensus:
Tietääkö kukaan mitään firmaa, josta voisi ostaa uusimman FL Studion ? Olen tätä kyseistä ohjelmaa jo hiukan etsinyt, joten jos joku tietäisi paikan mistä ostaa tämän ohjelman, niin olisin erittäin kiitollinen.
Tres:
---
Hibi:
Teen SimSynth ykkösellä sampleja FruityLoops 2.7.2 Demoon millä sit teen varsinaiset biisit. Ainoo vaat et ei voi tallentaa niin tulee aika raakileita..
---
kannattaisko kokeilla laittaa ne loopit
vaikka renoiseen ennemmin ni saisit
tehtyä oikeita biisejäkin.
www.renoise.com
Tämä siis mitenkään disauttamatta itse fruitya,
mutta jos ongelmana on vain tallennusmahdollisuuden
puute niin renoise on täysin toimiva rekisteröimättömänäkin,
ja tukee VST-plugareita yms.
En allekirjoita. Kyl oon kuullu kavereitten lurituksia ja kyllä viilaamalla siitä tulee ihan hyvää saundia. Tekijästä riippuen tietenki. Tai sit oon vaa puolikuuro.serotonot:
Cubasea ja vst-instrumentteja.
Joskus kerran vuodessa avaan reasonin ja totean et miks ihmeessä ikinä käytin sitä. Reason on ehkä helppokäyttöisin musasofta ikinä, mut se äänenlaatu siinä on niin kökkö että tulee paha mieli.
rjv:
FL Studio 4.5.2 sekvensserinä
VST-Synina mm. V-Station, Albino 2, Korg Wavestation, Korg MS-20, Tosin enimmäkseen tulee käytettyä lähinnä tota V-Stationia. Jag älskar <3
Wavesin eq:t, kompressorit, reverbit ja delayt + ilmaisplugareita kuten classic-sarja ja destroy fx:n hommat, sekä myös fruityn omat plugarit.
Soundforge + Waves = Masterointi.
Onkos kenelläkään Fruity vitosesta kokemusta muuten?
Snaggo:
piru vie, olen yllättynyt! jengi käyttää Fruitya! mä kun luulin että olen suomen ainoa n00bi joka sillä väsäilee..