kengistä vähän

74 posts, 4 pages, 26,464 views

Katrina

Posts: 605

#21 • • Katrina
HzO:

sandaalit on skaandaali, minne menekään


ainut hyvä oli tornisläpäri, muita en olekkaan sitten omistanutkaan. Hitto ne piti palauttaa*mur*



ei sandaalit ole kesällä skandaali vaan kuuluvat asiaan!
Germitbiili

Posts: 1,070

#22 • • Germitbiili Ihmepoika
lepposat tossut on hyvät sellaset mitkä saa vedettyy jalkaan kua sukat ja sit puman sparcot on hyvät ja myös clarksilta löytyy jees tossui/sandaaleit......sandaaleil on hyvä jumppaa!*ökkö**nauraa**nauraa**joo*

--
NO SHIT SHERLOCK

Hixxy

Posts: 522

#23 • • Hixxy HaroPup
skede skengulit, mukavan pehmeet jalassa ja kevyetkin, ei vaa ehkä yhtä tukevaa otetta saa maasta ku jotkut purkkarit tsää, jalassa*hymy*
sune

Posts: 2,096

#24 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Koska jone hyökkää??? eikös skede kengät oo vähä teinit ?? *nauraa**nauraa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#25 • • Jone Archibald Haddock
Pikachu:

Koska jone hyökkää??? eikös skede kengät oo vähä teinit ?? *nauraa**nauraa*



*justjoo*
sune

Posts: 2,096

#26 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Sori.*piis*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#27 • • Kirsikka Guest
Mulla on sellaset hiukka paksupohjaset kengät jotka ei mitenkään jousta yhtään, mutta ihan hyvä niillä on tanssia.. joskus tosin ehkä jalkapohjat vähän kipeät, mutta kyllä se siitä *hymy*
diezel

Posts: 430

#28 • • diezel -
New Rockit tietysti... tyyli ennen kaikkea... eikä ne nyt niin epämukavat jalssa ole kun näyttäisi.. taas alkaa kuolaa uusien New Rockien perään.. *heiii*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#29 • • [Nuclear] el aprendiz
Tossut ku tossut, kipeet ne jalat on kuitenkin bileitten jälkeen. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Texx

Posts: 650

#30 • • Texx ^_^
mä käytän mitä sattuu :o
yleensä kylon sen verran leveälahkeiset housut et stranget on parhaat. Mullei ainakaan tuu jalat kipeiks. mut joskus nilkat, koska noi ei tue mitenkään nilkkaa ja on paksupohjaset. mut muuten hyvät. mielestäni. *joo*

--
*piis*

Avatar
#31 • • Dorka Guest
...ite mä käytän eri tyyppisiä kenkiä mut niistä yksi on ylitse muiden. Bossin kangas kengät eli ne hengittää hyvin, matala profiili, siistin näköiset ja mikä kruunaa kaiken on sen pohjan muoto joka ainakin mun jalalle aivan täydellisesti.

Sit se myös joustaa ja antaa periks just oikeasta paikasta et niiden kanssa on aivan sika mukava polkata, tosin niillä kengillä ei oo kivaa venata kovinkaan pitkään ulkona jonossa noissa pakkasissa. Niitä saa Boss Shopista aina kesäisin, hinta jotain 120-130 paikkeilla. Niitä on maailmalla myynnissä mitä mielenkiintoisimmilla väreillä, tosin Suomessa niitä nyt ei ollut, kuin kaksi väriä. Tumman sininen ja vaalen sininen.

Talvella mä sit käytän Bossin nahka kenkää missä on ei oo "vartta", tosin sen profiili ja muutenkin istuvuus on paljon huonompi ja jalat hikoilee ainakin mun pomppimistyylillä suht paljon, mutta niillä ei tuu kylmä ulkona oli pakkanen mikä tahansa ja sen pohjan joustavuus sopii mun tanssimis tyyliin tosi hyvin.

...ite, kun en pelkästään arvosta kengissä sitä et ne ei hikoiluta vaan et miten ne toimii polkatessa *hymy*
Avatar
#32 • • yana Guest
[Nuclear]:

Tossut ku tossut, kipeet ne jalat on kuitenkin bileitten jälkeen. *hih*



amatööreillä kipeytyvät jalat. pah.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#33 • • [Nuclear] el aprendiz
yana4000:

[Nuclear]:Tossut ku tossut, kipeet ne jalat on kuitenkin bileitten jälkeen. *hih*

amatööreillä kipeytyvät jalat. pah.



Sellanenhan mä oonkin...*vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

sune

Posts: 2,096

#34 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
yana4000:

[Nuclear]:Tossut ku tossut, kipeet ne jalat on kuitenkin bileitten jälkeen. *hih*

amatööreillä kipeytyvät jalat. pah.



Ja naisilla jotka lähtee bileisiin naistenkengissä!! Kannattaa kokeilla heittää piikkarit jalkaan*nauraa* Voit tuntea ittes amatööriks*nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#35 • • tuntematon Guest
mä käytän mitä sattuu :o



seka käyttö on vaarallista*eiei*
misjah

Posts: 3,373

#36 • • misjah Team Sika
[Nuclear]:

yana4000:[Nuclear]:Tossut ku tossut, kipeet ne jalat on kuitenkin bileitten jälkeen. *hih*

amatööreillä kipeytyvät jalat. pah.

Sellanenhan mä oonkin...*vink*



mitä sä sekoilet...? sähän oot TOSI PRO...*vink**igor**vink*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#37 • • yana Guest
Pikachu:


Ja naisilla jotka lähtee bileisiin naistenkengissä!! Kannattaa kokeilla heittää piikkarit jalkaan*nauraa* Voit tuntea ittes amatööriks*nauru*



quod erat demonstrandum
She

Posts: 717

#38 • • She
Ei kyllä ihan heti ole, ainakaa viälä, tullut mieleen lähteä tamppaamaan korkkareissa.. Vaikka yhdyn siihen, et jalat kuitenkin tulee kipeeks... *voiei*
Avatar
#39 • • highrise Guest
minulla on aika usein lentäny kenkät kokonaan nurkkaan jossain vaiheessa :) mistä lie johtunee *ding* hyvä niin
r0n

Posts: 2,258

#40 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Mä diggasin Strange:n kengistä, joskus Spirit Storesta ostin. Ne oli kyl helvetin mukavat, mut ne kului tosi nopeesti paskaks.
Nyt mulla on yleensä jotkut Attitude:n spice girls tyyliset (lue 5 cm pohjaa).

--
6er reihe