...ite mä käytän eri tyyppisiä kenkiä mut niistä yksi on ylitse muiden. Bossin kangas kengät eli ne hengittää hyvin, matala profiili, siistin näköiset ja mikä kruunaa kaiken on sen pohjan muoto joka ainakin mun jalalle aivan täydellisesti.
Sit se myös joustaa ja antaa periks just oikeasta paikasta et niiden kanssa on aivan sika mukava polkata, tosin niillä kengillä ei oo kivaa venata kovinkaan pitkään ulkona jonossa noissa pakkasissa. Niitä saa Boss Shopista aina kesäisin, hinta jotain 120-130 paikkeilla. Niitä on maailmalla myynnissä mitä mielenkiintoisimmilla väreillä, tosin Suomessa niitä nyt ei ollut, kuin kaksi väriä. Tumman sininen ja vaalen sininen.
Talvella mä sit käytän Bossin nahka kenkää missä on ei oo "vartta", tosin sen profiili ja muutenkin istuvuus on paljon huonompi ja jalat hikoilee ainakin mun pomppimistyylillä suht paljon, mutta niillä ei tuu kylmä ulkona oli pakkanen mikä tahansa ja sen pohjan joustavuus sopii mun tanssimis tyyliin tosi hyvin.
...ite, kun en pelkästään arvosta kengissä sitä et ne ei hikoiluta vaan et miten ne toimii polkatessa