kengistä vähän

74 posts, 4 pages, 26,480 views

Waide

Posts: 323

#41 • • Waide sabão
clubculture:

Mä diggasin Strange:n kengistä, joskus Spirit Storesta ostin. Ne oli kyl helvetin mukavat, mut ne kului tosi nopeesti paskaks.
Nyt mulla on yleensä jotkut Attitude:n spice girls tyyliset (lue 5 cm pohjaa).




Strange:t toimii *joo*.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

r0n

Posts: 2,258

#42 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Waide:



Strange:t toimii *joo*.



Mulloli samanlaiset ku ne jäbän mustat, mut mun oli röd ja musta. jea tööt.

--
6er reihe

henkka

Posts: 4,973

#43 • • henkka
clubculture:

Mä diggasin Strange:n kengistä, joskus Spirit Storesta ostin. Ne oli kyl helvetin mukavat, mut ne kului tosi nopeesti paskaks.



Juu mul o samanlaiset... ja ihan riekaleina... on niillä kyllä kilometrejä tanssilattialta takanaki. Mutta mukavat olivat.
Duris

Posts: 677

#44 • • Duris lil L
Kunnon Buffalot ni pitkälle pääsee...
meitsil on ainaki toiminu tosi hyvin...tosi helppo tanssia kunhan niihin ensin tottuu

ite en osaa bilettää lenkkareissa tai matalapohjasissa...
jotenki ei vaan onnistu...tulee vaan jalat kipeeks...

--
*pupu*

keisha

Posts: 1,394

#45 • • keisha bullet with butterfly wings
luotan adidaksen superstareihin. on kyllä vähän kylmät tähän vuodenaikaan, sen sai taas huomata tiistaiyönä.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

r0n

Posts: 2,258

#46 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
duracell-pupu:

Kunnon Buffalot ni pitkälle pääsee...





Mikä ettei, siinä vaiheessa ostan ku saa kokoa 45/46 *hih*

--
6er reihe

typ0

Posts: 1,892

#47 • • typ0 syntax error
*ökkö* swear *ökkö*

=DD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

[Nuclear]

Posts: 5,855

#48 • • [Nuclear] el aprendiz
duracell-pupu:


ite en osaa bilettää lenkkareissa tai matalapohjasissa...
jotenki ei vaan onnistu...tulee vaan jalat kipeeks...



Aivan, matalapohjaisilla on jotenkin vaikeeta, en sitten tiiä miks, mutta näin vaan on...*joo*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Susu

Posts: 1,077

#49 • • Susu The Nasu
[Nuclear]:

duracell-pupu:
ite en osaa bilettää lenkkareissa tai matalapohjasissa...
jotenki ei vaan onnistu...tulee vaan jalat kipeeks...



Aivan, matalapohjaisilla on jotenkin vaikeeta, en sitten tiiä miks, mutta näin vaan on...*joo*




Oon kyl ihan samaa mieltä...en varmaan ees osais tanssia "tossuilla"*nauru* Mutta täytyy myöntää et nyt kun on menny tää naisten kenkä muoti piikkari malliin niin en kyl sellasiakaan laittas jalkaan. Siinähän kuolee varpaat!!!!*voiei*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

kissi

Posts: 2,436

#50 • • kissi niihä?
[Nuclear]:

duracell-pupu:
ite en osaa bilettää lenkkareissa tai matalapohjasissa...
jotenki ei vaan onnistu...tulee vaan jalat kipeeks...



Aivan, matalapohjaisilla on jotenkin vaikeeta, en sitten tiiä miks, mutta näin vaan on...*joo*


Mul oli kesällä koko ajan matalapohjaset "tossut" tai sit sandaalit ja biletys onnistu vallan mainiosti! *iloinen* Nyt käytän kuiteski paksupohjasii kenkii ja niilläkin tanssi sujuu! Tiedä sitten kumpi parempi... Ehkäpä se ei oo niin kengistä kiinni sit kuiteskaan...*vink*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#51 • • [Nuclear] el aprendiz
Meja:



Mul oli kesällä koko ajan matalapohjaset "tossut" tai sit sandaalit ja biletys onnistu vallan mainiosti! *iloinen* Nyt käytän kuiteski paksupohjasii kenkii ja niilläkin tanssi sujuu! Tiedä sitten kumpi parempi... Ehkäpä se ei oo niin kengistä kiinni sit kuiteskaan...*vink*



Kait se ois sitten munkin aika kokeilla jotain tossuja...*hih* Sit ois enemmän kokemuspohjaa noista matalapohjaisista.*joo*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#52 • • yana Guest
Meja:


Mul oli kesällä koko ajan matalapohjaset "tossut" tai sit sandaalit ja biletys onnistu vallan mainiosti! *iloinen* Nyt käytän kuiteski paksupohjasii kenkii ja niilläkin tanssi sujuu! Tiedä sitten kumpi parempi... Ehkäpä se ei oo niin kengistä kiinni sit kuiteskaan...*vink*



tottumiskysymys tuo juu..
Henna

Posts: 4,965

#53 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
highrise:

minulla on aika usein lentäny kenkät kokonaan nurkkaan jossain vaiheessa :) mistä lie johtunee *ding* hyvä niin



Sama tääl, pari kertaa mäki oon heittäny monot nurkkaan ja joraillu sukkasiltee...hyvin nous jalka taas*ökkö*
Mark

Posts: 7,311

#54 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Multa löytyy bilekäyttöön täl hetkellä raskaahkot dockersit, sellaset maiharimalliset) tyyliä ajatellen tottakai ;) ja sit addun mustat peruslenkkarit joissa on aivan hiton hyvä jammaa! Noin yleisesti ottaen molemmissa on hyvä tanssia, ja siinä vaiheessa jos pilettää 4+ tuntia ei siinä oo juurikaan eroo kummat on jalassa, seurauksena anyway seur. pvänä ainakin kuivat ja koppuraiset jalat jos ei muuta ;) Ja ihan kanssabilettäjiä ajatellen en kyllä kehtaa ite viskaa monoja nurkkaan mahdollisten myrkkyvuotojen takia *nauraa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Tyeicha

Posts: 5,807

#55 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
duracell-pupu:

Kunnon Buffalot ni pitkälle pääsee...
meitsil on ainaki toiminu tosi hyvin...tosi helppo tanssia kunhan niihin ensin tottuu


mä biletän kans buffaloissa. ei tule ainakaan ongelmia pysyä pystyssä kun niis on aina kunnon pohjat *blush*..

--
-Tyeicha-

Myfinesthour

Posts: 420

#56 • • Myfinesthour
Olen sijoittanut todella vähän bilevaatteisiin, joten jortsuiltua on tullut ihan peruskengissä. Olen kuitenkin huomannut, että suhteellisen taipuisat kengät ovat hyvät. Syynä tähän on se, että silloin jalkapöytä joutuu (ainakin minun tamppaustyylillä) tekemään töitä ja varpaiden tyviluiden ympärillä olevat lihakset joutuvat tekemään töitä. Tämä torjuu erittäin hyvin jalkapöydän lihaksiston veltostumista eli suomalaisten kansantautia: lättäjalkaa! Että tämmönen terveysnäkökulma!*nauru*

--
"..."

Avatar
#57 • • Wasted ability Guest
Ihmisenä (??), joka on kulkenut teini-iästään asti korkkareissa, ei kenkien valinta ole vaikeaa... Valitetaan korkkareiden hankaluutta/kivuliasuutta biletyksessä, vaikka myynnissä on useita ERITTÄIN mukavia ja ERITTÄIN esteettisen näköisiä korkkareita. Itse käytän talvisin hyvännäköisiä ja mukavia Piano-merkkisiä saappaita (korko lähes 10cm) tai Pariisista ostamiani kävelykenkiä (korko noin 7cm).. Molemmat näistä kengistä ovat kalliita, mutta kestävät huomattavasti kauemmin kuin halpis-versiot. Siis pointtina oli kai hinta-laatu -suhde, johon kannattaa kiinnittää huomiota! *VINK: korkkareiden täytyy olla pehmustetut päkiän kohdalta ja koron tukeva, eikä liian korkea...*
Avatar
#58 • • tuntematon Guest
no siis periaatteessa eihän noita bilekenkiä niin hirveesti tarvitse katsella, mutta jos kiinnostaa esim hohtavat kengät erikoisuudeksesi niin tarkistappas lisäämäni sivulinkki..

www.ghastup.com

tuolla on naisille ja miehille pimeässä hohtavia kenkiä
(glowsticks required, 2/shoe)
Avatar
#59 • • ichi Guest
no siis periaatteessa eihän noita bilekenkiä niin hirveesti tarvitse katsella, mutta jos kiinnostaa esim hohtavat kengät erikoisuudeksesi niin tarkistappas lisäämäni sivulinkki..

www.ghastup.com

tuolla on naisille ja miehille pimeässä hohtavia kenkiä
(glowsticks required, 2/shoe)
Avatar
#60 • • ichi Guest
wtf? tuli kerran mun logilla ja kerran ilman??!?!?!?!?

kummaaa...........