kengistä vähän

74 posts, 4 pages, 26,465 views

Avatar
#1 • • Miy Guest
myiii.
kertokaapa kuulkaas minulle kenkämerkki josta ei pileitten jälkeen tarttis kaataa litratolkulla hikeä.. vai onko vain minussa vikaa? *blush*
_atmos

Posts: 230

#2 • • _atmos
mitkätahansa sandaalit.
Panfobia

Posts: 521

#3 • • Panfobia
_atmos:

mitkätahansa sandaalit.


Kesällä ihan jees, mutta talvella kyllä voi ulkona palella varpaat... *igor* Pitäs olla kahet kengät matkassa mukana... *justjoo*

--
*sydän*

Jone

Posts: 8,258

#4 • • Jone Archibald Haddock
Sandaaleissa on ns. v*tun paska tanssia yleisesti ottaen.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#5 • • Lost-Soul los pallos
mul on käytössä ihan sandaalit kesäsin.. ja kyl ne toimii ihan hyvin... Sit välillä on jotkut lenkkarit (jos sopii asuun) ja nekin on ihan jees...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#6 • • Pirpeli Guest
mukavat ns. skedekengät.....mun mielestä parhaat. tai sitte jotkuu päältä pehmeet ja pohjasta joustavat tossukat. pientä mainontaa...dieselin lenkkarit on poprok mun jalois.*ökkö*ja taas tanssi maistuu(paitsi jos iskee reisilihastulehdus, silloin tulee poru)
arty

Posts: 159

#7 • • arty diskopunk
raving in my trainers *ökkö*

--
||

Avatar
#8 • • yana Guest
Panfobia:

_atmos:mitkätahansa sandaalit.
Kesällä ihan jees, mutta talvella kyllä voi ulkona palella varpaat... *igor* Pitäs olla kahet kengät matkassa mukana... *justjoo*



mulla on aina välillä ollut syksyn aikana sandaalit mukana. viimeaikoina tosin vaan nosturilla.

huippubiletossut kyllä...


Jone:

Sandaaleissa on ns. v*tun paska tanssia yleisesti ottaen.



höpöhöpö =)

[muokattu 4.12.2002 13:27]
Katrina

Posts: 605

#9 • • Katrina
semmoiset kengät, jotka tuntuu hyviltä jaloissa ja ovat kevyet.

Hikoileminen on yksilöllinen juttu ja siksi mikään kenkämerkki ei varsinaisesti poista asiaa. Ongelmaa voi lieventää ostamalla sammaltäytteiset pohjalliset, joita saa kenkäkaupoista n.8? hintaan. Sammalpohjallinen on tarkoitettu imemään hiki itseensä, lisäksi se on mukavan pehmeä jalalle!

On myös olemassa ns. kenkädeodorantteja, mutta niitä ostaessa kannattaa tutustua eri merkkeihin tarkasti sillä kaikkien haju ei miellytä kaikkia!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#10 • • Jussi Soro choon!
Ennen vannoin Globen skeittitossujen nimeen, mutta ne perkeleet ei kestäny mun käytössä vuottakaan, joten päätin vaihtaa merkkiä ES:n. Nää on ainaskin tukevat, mukavan kevyet, ja hengittääkin ihan kivasti.

Lisätään vielä sen verran, että kenkiin kannattaa panostaa, köyhällä kun ei ole varaa ostaa huonoja.

[muokattu 4.12.2002 13:38]
HzO

Posts: 266

#11 • • HzO 9mm burana auttaa
mä tykkään mun adduista ne pysyy jalassa ja on mukavat
tai jotkut kevyet kävely kengät like vaga vagat.

pää asia on että kenkä pysyy jalas ja on kevyt ni ei mee turhaa energiaa niitten nosteluun. Että näin


Joo noi deot on tuhoon tuomittuja se kenkä haisee silti, koska sama hiki sinne virtaa deo joko tappaa bakteerit tai sitten vaan peittää hajun. Ja kun vaikutus lakkaa ni saattaa tulla yllätys.

Sit jos on monet eri popot ni kierrättää. Kengät pysyy pitempään ok:na

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

TonySt

Posts: 4,166

#12 • • TonySt mediamoguli
Mikäpä vanhoja kunnon purkkareita voittais ?

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Katrina

Posts: 605

#13 • • Katrina
HzO:

mä tykkään mun adduista ne pysyy jalassa ja on mukavat
tai jotkut kevyet kävely kengät like vaga vagat.

pää asia on että kenkä pysyy jalas ja on kevyt ni ei mee turhaa energiaa niitten nosteluun. Että näin


Joo noi deot on tuhoon tuomittuja se kenkä haisee silti, koska sama hiki sinne virtaa deo joko tappaa bakteerit tai sitten vaan peittää hajun. Ja kun vaikutus lakkaa ni saattaa tulla yllätys.

Sit jos on monet eri popot ni kierrättää. Kengät pysyy pitempään ok:na



Juu, juuri tota tarkoitin niiden deojen suhteen, mutta on niitä joitakin hyviäkin... kenkämyyjänä kuitenkin suosittelisin pohjallisten käyttöä, niiden vaihto kun tulee halvemmaksi kuin kenkien!
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#14 • • Mao & Taikahattu UG-///
Meitsillä on nuo yli vuoden vanhat Etnies:it... Ne on tosi jees, hyvät jalassa, suht kevyet, eikä jalka ees hirveesti lämpene niissä...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Waide

Posts: 323

#15 • • Waide sabão
Mulla on ollut just tollaset sammalpohjalliset ja hyvin on toiminu.Kenkien suhteen mulle käy parhaiten paksupohjaiset kengät.Skede kengät ei oikein sopinu hajos jalat niin pahasti et jouduin röntgeniin(oli ollu pientä marssimurtumaa intistä,kaikkee kivaa sielt saa=))..Kannattaa kokeilla erilaisia kenkiä ja valkata ne mitkä toimii parhaiten.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

tuitui

Posts: 1,258

#16 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
käytän aina niken mustia lenkkareita...

sopii melkein minkäväriseen ja tyyliseen asustukseen vaan! hehe..

nyt o kolmannet samanlaiset käytössä ja on kyl parhaat mitä on..ainakin tanssiessa. kevyet,tukevat,sopivan "liukuvat"...en kyl vaihtaisi pois!

*sydän*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

tez

Posts: 188

#17 • • tez hottie
lenkkarit on hyvät...mutta kyllä sitä aina jalat hikoilee..tosin hyvät pohjalliset auttaa aika paljon ja hyvät sukat ei mitään keinokuitua...

toiset kengät mitkä oli aivan loistava mutta on jo nyt aika rähjäisessä kunnossa on tollaset vallabeessin tyyppiset mokka kengät luonnonkumi pohjalla...suosittelen *hymy*

--
...do you fuck as well as you dance?

Jone

Posts: 8,258

#18 • • Jone Archibald Haddock
yana4000:



Jone:Sandaaleissa on ns. v*tun paska tanssia yleisesti ottaen.

höpöhöpö =)



Maybe it's just me then. *vink*

Olen mä sandaaleitakin koittanut muutamaan otteeseen, mutta ainakaan noi mun sandaalini eivät anna tukea yhtään vaan on hitusen arpapeliä nyrjäyttääkö niissä tanssimalla nilkkansa.

Toisaalta samantekevää, enhän mä kuitenkaan tanssi vaan pousailen jossain juoma kädessä tietävän näköisenä. *uros**nauraa**uros*
_atmos

Posts: 230

#19 • • _atmos
joo ei passaa etelänsandaaleilla matkaan lähteä.
HzO

Posts: 266

#20 • • HzO 9mm burana auttaa
sandaalit on skaandaali, minne menekään


ainut hyvä oli tornisläpäri, muita en olekkaan sitten omistanutkaan. Hitto ne piti palauttaa*mur*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin