Kerava.

131 posts, 7 pages, 40,528 views

micqo

#61 • • micqo
Keravasta en tiedä muuta kun,et siel on Olli joka pitää dancewindow levyliikettä.
mrx

#62 • • mrx Bassjunkie

misjah:
---
juice:
”Kerava, Korso, Karkkila, perjantai illan kilju-olotila
ei haittaa vaikka ulkona satais räntää, jätkät muna pystyssä viilaa mäntää”*iihhih*

---

*iihhih**nauru**joo**iihhih**nauru**joo**iihhih**nauru**joo**iihhih**nauru**joo*
kundi repes..

heh heh,memmyriimejä..*hih*
Juhgu

#63 • • Juhgu Virnistelijä
Tämän ketjun perusteella tuo paikkahan on kuin Helsingin oma Lahti *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Capital

#64 • • Capital The FAT Kid
Ööh Kerava? Onko se jotain mitä voi syödä? *ding*
Kriss G

#65 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mitä voi sanoa paikasta jossa on ollut sisä huvipuisto? Se vetää oikeesti aika sanattomaks...

--
DESTROY ALL HIPPIES

W

#66 • • W
Onhan Keravalla sentään Koff! *kuolaa**slurps* Ei oikeasti mitään huonoa sanottavaa, paitsi etteivät junat kulje tarpeeksi myöhään...jos joskus olen siellä kavereita käynyt moikkaamassa voi kotiin tulo yöllä olla hankalaa yleisillä...*eiei*
wizzy

#67 • • Edited wizzy ( I )

JustinSane:
*sydän* Kerava *sydän*
Tuusula on ihan perseestä, siel asuu vaan jotain junttinatseja *igor*

Näitä riittää kyllä keravallakin. Toisaalta, tuusula on kyllä tosi kuollut paikka.

JustinSane: Keravalta pääsee nopeasti, helposti ja tehokkaasti pois *sydän*

Jep, Keravan paras puoli. Ei tää kumminkaan niin hirvee mesta oo kun yleinen maine on.
Niin kauan kyllä asunut että pakko parin vuoden sisään päästä pois.
Ja ei kyllä pysty tajuumaan miten ne samat sällit pystyy ajaa sitä pillumunkkii varmaan 200krt. päivässä.

--
All massive

Kukkis

#68 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Älkää unohtako Keravan ykkösmenomestaa, Aurinkomäkeä eli arskaa. Vappuna/uutena vuotena/kesällä aika sikki meininki.

--
Never say never..?

infiniz

#69 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Lyhyesti, mainettaan parempi.

Mut nykyään niin kovin hiljainen unelias pikku taajama. Ei täällä tapahdu ikinä mitää, missää oo ikinä mitää eikä ketää. Eikä teinit jaksa enää ees ajaa pillurinkiä niinku ennen, oi niitä aikoja...
wizzy

#70 • • Edited wizzy ( I )

Kukkaania:
Älkää unohtako Keravan ykkösmenomestaa, Aurinkomäkeä eli arskaa. Vappuna/uutena vuotena/kesällä aika sikki meininki.

Heh, joo arskasta pakko kommentoida vielä kun siellä nyt teinivuosina tuli hengailtua aikast paljon. Ja tosiaan vuodesta toiseen samat nimeltämainitsemattomat henkilöt pitävät kyllä arskalla yllä kyseenalaista järjestystä ja kuria.

Varsinkin jos olet ulkopaikkakuntalainen ja eksyt arskalle hengailemaan niin teitä on varoitettu.. *vink**nauru**

--
All massive

MM

#71 • • MM kaappimörkö

W:
Onhan Keravalla sentään Koff! *kuolaa**slurps* Ei oikeasti mitään huonoa sanottavaa.

Sä et oo joutunu asumaan siellä*vink* Mut se Koff on tosiaan jees ja oon jopa ollu siellä kesäduunissaki*aplodit*

--
Humppaa ja kuole:)

ezzy

#72 • • ezzy Droid-pappa

Keravalainen frendi:
---
joku vitun pissis laattas keravalla mun autoon!

näin siinä käy kun yrittää tyttöjä viihdyttää *nauru*
MM

#74 • • Edited MM kaappimörkö

Kriss G:
Mitä voi sanoa paikasta jossa on ollut sisä huvipuisto? Se vetää oikeesti aika sanattomaks...

Se huvipuistohan oli just magee juttu*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

Sparkling

#75 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Vaikuttavaa ku Keravasta oma aiheki täällä *pahis* on tää ihan jees paikka asua (toisaalta ei vielä tiedä paremmastakaan mitään), mut tuusulaan en enää ikinä muuta, asuin siel yli 20v ja siin oli 20v liikaa *igor*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Nacu

#76 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Isomummu ja -vaari asu eläessään Keravalla *nauru* Muistan sieltä vaan keltasen puutalon ja punasen traktorin, jonka kyytiin vaari joskus otti ja sit huristeltiin ympäri takapihaa. *lmao*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

phear

#77 • • phear <X>
Olen kotoisin Tuusulasta, joten päähäni taottiin jo ala-asteella Kerava- ja Järvenpäävastaisuus. *vink* Asuttuani vuosia muutamien satojen - tuhansien kilometrien päässä, olen päässyt vähitellen eroon ko. kammosta. *joo*

Nykyisin kun keski-Uudenmaan alueelle vaivautuu, ei suurta osaa mestoista meinaa enää tunnistaa. Paikat on viimeisen kymmenen vuoden aikana muuttuneet aika huimasti. Hyrylässäkin on ihan ok palvelutarjonta jo nykyään. Keravankin keskusta on saatu jotenkin viihtyisämmäksi, vaikka kyllä siellä kaduilla viihtyi teininäkin oikein hyvin. *iloinen*

FunFunissa muuten pääsin aikoinaan ensimmäisiä kertoja ihan oikeasti tanssimaan konemusiikin tahtiin, joten en sitäkään mestaa kykene täysin tuomitsemaan. 18v-synttäreitäni vietin Eliot Nessin soittaessa edesmenneessä Rockwellsissa. Myöskin RT oli ihan jees paikka 18-vuotiaana, muttei sen jälkeen. Ja siellä Savion räkälässä oli joskus jotkut ihan ok bileet. Paljon hyviä muistoja kaikista noista.

Takas en kyllä muuta siltikään. *vink*
Samu81

#78 • • Samu81 kokolihaa
Kaveripiirissä lähinnä skidi läppä.

Keravan kollit.
Keravan amis.
Kerava meininki.

Ei kiitos.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Jone

#79 • • Edited Jone Archibald Haddock

Oliwer:
Tää ei kyllä pidä paikkaansa. Järvenpäässä on useampi opisto kyllä. Vaikka en ole siellä opiskellut, niin kyllä mäkin jo kahteen-kolmeen pääsen.

Toi mun viestini oli viittauksena siihen, että Laurean toimipiste J:päässä sijaitsee keskustasta syrjässä ja on pieni kuin närhen sukuelimet. Muusta ko. kylän opintotarjonnasta en invaa ja amista lukuunottamatta juuri tiedä enkä pahemmin välitä. *nauru*

phear:
Takas en kyllä muuta siltikään. *vink*

Mä taas veikkaan etten ikinä muuta pois täältä Tuusula-Järvenpää-Kerava tristate arealta. *hihu*

Muutenkin näyttää ja kuullostaa siltä, että monet meidän kanssa samaan aikaan yläasteella ja/tai lukiossa olleet ovat tekemässä paluuta lapsuuden ja nuoruuden maisemiin. Musta ajatus siitä että mun ja Annen mahdolliset nassikkat voivat juoda kiljua salaa samassa metsikössä kannon nokassa kuin missä sen itsekin olen aikoinaan kaverieni kanssa tehnyt on jollain tapaa hyvin turvallisuuden tunnetta lisäävä ja lohdullinen.

Samu*:
Kaveripiirissä lähinnä skidi läppä.

Keravan kollit.
Keravan amis.
Kerava meininki.

Ei kiitos.

Joo, on meillä keravalaisillakin teistä espoolaisista läppämme ja stereotypiamme. Kirjoituksesi todistaa ainakin kahta niistä totuudenmukaisiksi.
phear

#80 • • phear <X>

Jone:
Mä taas veikkaan etten ikinä muuta pois täältä Tuusula-Järvenpää-Kerava tristate arealta. *hihu*

Muutenkin näyttää ja kuullostaa siltä, että monet meidän kanssa samaan aikaan yläasteella ja/tai lukiossa olleet ovat tekemässä paluuta lapsuuden ja nuoruuden maisemiin. Musta ajatus siitä että mun ja Annen mahdolliset nassikkat voivat juoda kiljua salaa samassa metsikössä kannon nokassa kuin missä sen itsekin olen aikoinaan kaverieni kanssa tehnyt on jollain tapaa hyvin turvallisuuden tunnetta lisäävä ja lohdullinen.

Et varmaan joo muuta, kun et oo vieläkään muuttanut.*vink* Olet ns. selviytyjä, kestänyt kovan asfalttiviidakon paineet jo niin pitkään, että turtuneena olet saavuttanut uuden Kerava-tietoisuuden tilan ja jostain kumman syystä pidät siitä. *iloinen**vink*

Joo tosiaan vanhat koulukaverit palailee opiskelujen jäljiltä takaisin synnyinseuduilleen. Outoa, mutta toisaalta ymmärrettävää ja aikalailla maailmanlaajuinen ilmiö.

Kaikkien mestojen tuntemisessa on toki hyvätkin puolet, tietää tosiaan mistä etsiä niitä kännisiä skidejään, kun on ite notkunu samoissa piiloissa (tosin me nyt dokattiin oikeestaan vaan meidän pihalla). *nauru*