Mites muuten toi Herrasmiesliiga. Onko mistään kotoisin?
120 posts, 6 pages, 20,031 views
nonexite:
En sitten tiedä onko se merkki vähistä rahoista vai kehittyneestä elokuvamausta.
djf:
Katsokaapa Oseam. Siinäpä on mielenkiintoisen lohduton korealainen animaatio.
Tuliko offtopic?
Mulla on pää kipiä. =|
kts siis http://us.imdb.com/title/tt0359784/
Post scriptum: Mitä tulee matrix revolutionsiin, aika rankkaa spoilinkia tossa jesperi:n postauksessa ... =|
[muokattu 6.11.2003 09:11]
Lost-Soul:
Itse käyn hyvinkin paljon elokuvissa (vieläkin) ja olen todennut, että ei se raha ole niin tärkeätä, vaan se rentoutuminen. Vaikka leffa ei olisi mikään maailman paras, ni kyllä ne jotenkin yleensä onnistuu viihdyttämään. Pitää vaan löytää itsensä ja leffan välistä se jokin ;)
LostM:
Kovasti ihmiset ovat käyneet katsomassa jatko-osia. T3, Matrix 2,3 bad boys2.. periaatteessa jatko-osat o aina helposti tuomittavissa väittämällä kaiken olleen jo ensimmäisessä versioissa..
itse olen koko ajan kiinnostuneempi elokuvista jotka o valmistettu Arskalandian ulkopuolella, koska Arskalandiassa harvemmin on tuoreita ideoita.. liikaa toistoa.. Mut jatko-osat o helppo tapa saada rahaa.. ja onhan niitä fanejakin ja tosifaneja..
[muokattu 8.11.2003 10:57]
Blues
En pysty rentoutumaan leffateatterissa koska ne penkit aiheuttavat pientä hartia ja selkäkipua kun ovat liian pienet meikäläiselle. Tosin Kinopalatsissa voi aina nauttia hyvin leffan parissa. Pidän niiden penkeistä paljon enemmän ja voin rentoutua
Lost-Soul:
---
LostM:
Kovasti ihmiset ovat käyneet katsomassa jatko-osia. T3, Matrix 2,3 bad boys2.. periaatteessa jatko-osat o aina helposti tuomittavissa väittämällä kaiken olleen jo ensimmäisessä versioissa..
itse olen koko ajan kiinnostuneempi elokuvista jotka o valmistettu Arskalandian ulkopuolella, koska Arskalandiassa harvemmin on tuoreita ideoita.. liikaa toistoa.. Mut jatko-osat o helppo tapa saada rahaa.. ja onhan niitä fanejakin ja tosifaneja..
--
Star Wars 4, 5, 6
Lotrit
T2
Tossa tuli samantien kolme leffaa (tai oikeastaan 6 ja kohta 7), jotka kyllä toimivat täysillä. Ja kyllä niitä muitakin jatko-osii on mitkä on ihan kunnollisii leffoi.. Ei pidä heti haukku leffaa paskas jos se on jatko-osa.
Lost-Soul:
---
Star Wars 4, 5, 6
Lotrit
T2
Tossa tuli samantien kolme leffaa (tai oikeastaan 6 ja kohta 7), jotka kyllä toimivat täysillä. Ja kyllä niitä muitakin jatko-osii on mitkä on ihan kunnollisii leffoi.. Ei pidä heti haukku leffaa paskas jos se on jatko-osa.
---
Joo'o totta.(tosin en haukkunu mitn vielä itse) Kylhän Star Warseista ainaki 5 haukuttiin sen ilmestyessä, mut aika parantaa ja varmaanki Matrixilla käy näin.. Katsojaluvut ja kriitikoiden mielipiteet eivät aina kulje samassa linjassa. ja parempi näin..