Uusien leffojen surkea taso

120 posts, 6 pages, 20,036 views

aform

#21 • • aform
Kyllä se on niin että elokuvien taso menee yhteen suuntaan. Toisaalta nyt on olllut paljon juttua myös siitä että ehkäpä tuottajien kannaitaisi todella panostaa siihen laatuun markkinoinnin sijaan kun se laatu näyttää sit kuitenkin ratkaisevan. Ja syyksi epäillään sitä että Ihmiset varottaa nopeasti toisiaan huonosta leffasta kiitos nopeiden matkaviestimien. Mitä elokuvissa käymiseen tuleee. Olen muutaman vuoden sisällä muuttanut tapani siten että jokainen elokuvateatteri-ilta on tarkkaan harkttu. Ettei menis rahat hukkaan. En sitten tiedä onko se merkki vähistä rahoista vai kehittyneestä elokuvamausta. *justjoo*

Mites muuten toi Herrasmiesliiga. Onko mistään kotoisin?*täh*
#22 • • GoA Guest
herrasmiesliiga. noh, en tuosta leffalipun hintaa maksaisi. Omasta mielestä liian paljon lapsille suunnattu. Katsoo koneelta mutta elokuvatatterissa oisin pettynyt. Tosin niin myös monen muun leffan kohdalla tänä vuonna.
Turre

#23 • • Turre
pirates of the caribbean onnistu kyl yllättää positiivisesti... vaikka ei se nyt sinänsä mikää elokuvahistorian merkkitapaus ollu =) olin siit kai trailerin joskus puoliselvinpäin nähny ja et odotukset ei kyl ollu korkeella, saatto vaikuttaa asiaan, mut ku sen näin pari päivää sit ni täytyy myöntää et ihan iskevä ja mielenkiintone leffa, johnny depp veti ihan hyvän setin (menee ny vähä termistöt sekasi =) ja se naispääosanesittäjä oli ihan hyvä pakkaus =) eli definitely worth of checkin' out :)

[muokattu 4.11.2003 19:14]
#24 • • GoA Guest
Pirates of the caribbean oli mielestäni niin surkea että en jaksanut katsoa sitä edes kerralla läpi. *hih*
Lost-Soul

#25 • • Lost-Soul los pallos

nonexite:
En sitten tiedä onko se merkki vähistä rahoista vai kehittyneestä elokuvamausta. *justjoo*

Itse käyn hyvinkin paljon elokuvissa (vieläkin) ja olen todennut, että ei se raha ole niin tärkeätä, vaan se ”rentoutuminen”. Vaikka leffa ei olisi mikään maailman paras, ni kyllä ne jotenkin yleensä onnistuu viihdyttämään. Pitää vaan löytää itsensä ja leffan välistä se jokin ;)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Illustrator

#26 • • Illustrator
Kill Bill hömppää en oikeen ymmärrä. Kaikki Tarantinon elokuvat nähneenä voin sanoa, että tämä veti vuoden pohjat. Ymmärrän kyllä, että elokuva on tehty kieli poskella ja ”ei sen ookkaan tarkotus olla sitä ja tätä”, mutta rajansa kai silläkin mitä paskaa katsojille voidaan syöttää. Muutamia hyviä kohtauksia lukuunottamatta todella puuduttava kokemus.

Pisteet: 1.5/5, 1 irtos musasta ja loput puol oldschool Kungfu taistelu kohtauksesta.*sars*
#27 • • jesus Guest
No joo, mun mielestä Kill Bill taas oli ihana elokuva. Pitkästä aikaa tiesi jo leffan alussa et tää tulee olemaan jotain siistiä. Sitä se oli. Jatkoa odotellessa..
Reiver

#28 • • Reiver
Jaahas 1.5 tuntia Matrixin alkuun. Saa nähdä onko parempi kun Reload. Toivottavasti... *kuuma*

--
««««« NRG »»»»»

jessie

#29 • • jessie EspoonEliitti
no tulipa matrix nähtyä... kolmas osa ei kyl lopeta koko matrix tarinaa. tappelukohtaukset tällä kertaa hyvin tehtyjä (vrt reloaded). paras kohta kun smith otti turpaan slow motionina!! olihan se ihan hyvä.
Reiver

#30 • • Reiver
Martix Revolutions. Hmmmm... Alku (noin tunti) oli mun mielestä sitä samaa jahkaamista mitä Reload tarjosi mutta sen jälkeen alko jo tapahtumaankin jotain jota oli odotellutkin. Loppujen lopuksi leffa oli mun mielestäni parempi kuin Reload mutta älkää vaan enään tehkö jatko-osaa tähän sarjaan.

--
««««« NRG »»»»»

Aisti

#31 • • Aisti Turtiloparabellum
Katsokaapa Oseam. Siinäpä on mielenkiintoisen lohduton korealainen animaatio.
Tuliko offtopic?
Mulla on pää kipiä. =|

kts siis http://us.imdb.com/title/tt0359784/

Post scriptum: Mitä tulee matrix revolutionsiin, aika rankkaa spoilinkia tossa jesperi:n postauksessa ... =|

[muokattu 6.11.2003 09:11]
#32 • • Relic Guest

djf:
Katsokaapa Oseam. Siinäpä on mielenkiintoisen lohduton korealainen animaatio.
Tuliko offtopic?
Mulla on pää kipiä. =|

kts siis http://us.imdb.com/title/tt0359784/

Post scriptum: Mitä tulee matrix revolutionsiin, aika rankkaa spoilinkia tossa jesperi:n postauksessa ... =|

[muokattu 6.11.2003 09:11]

eihä se sanonu ku yhen turpaanotto jutun? ja eiköhän se nyt ole jo ilman meediolahjojakin tiedettävissä et ne toisiaan mätkii oli sit hidastus tai ei.

:P
Lounge_Lizard

#33 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Nykyään kaikki oikeasti hyvä leffat ilmestyvät salakavalasti suoraan dvd:lle ja leffoissa pyörii katsojaa loukkaavat leffat. Killi Pillistä: Jos Tarantintti olisi julkaissut sen nopeasti(vaikkapa suoraan videona) ilman tota mieletöntä esileikkiä niin sen voisi antaa anteeks... Tai ei sittenkään. Ehkä sen pitäis taas mennä johonk töihin jotta saisi lisää ideoita. Olihan se ennenkin jossain makuunissa töissä...

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

kap-pu

#34 • • kap-pu the amazing suction cup boy
T3:han oli ihan perushyvää jynkkyä. Eikä vähiten itseironiansa vuoksi. Ja vaikka actionkohtaukset olivat kyllästetty nykyaikaisilla efekteillä, oli niissä sellaista kunnon kasari-ysärimeininkiä.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Blues

#35 • • Blues Koning van Afrika

Lost-Soul:
Itse käyn hyvinkin paljon elokuvissa (vieläkin) ja olen todennut, että ei se raha ole niin tärkeätä, vaan se ”rentoutuminen”. Vaikka leffa ei olisi mikään maailman paras, ni kyllä ne jotenkin yleensä onnistuu viihdyttämään. Pitää vaan löytää itsensä ja leffan välistä se jokin ;)

En pysty rentoutumaan leffateatterissa koska ne penkit aiheuttavat pientä hartia ja selkäkipua kun ovat liian pienet meikäläiselle. Tosin Kinopalatsissa voi aina nauttia hyvin leffan parissa. Pidän niiden penkeistä paljon enemmän ja voin rentoutua *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

lostgone

#36 • • lostgone
Kovasti ihmiset ovat käyneet katsomassa jatko-osia. T3, Matrix 2,3 bad boys2.. periaatteessa jatko-osat o aina helposti tuomittavissa väittämällä kaiken olleen jo ensimmäisessä versioissa..
itse olen koko ajan kiinnostuneempi elokuvista jotka o valmistettu Arskalandian ulkopuolella, koska Arskalandiassa harvemmin on tuoreita ideoita.. liikaa toistoa.. Mut jatko-osat o helppo tapa saada rahaa.. ja onhan niitä fanejakin ja tosifaneja..
Tällä hetkellä odotan mielenkiinnolla Mel Gibsonin leffaa, siinä vois olla mahdollisuuksia..
Mut tänään katsomaan Revolutions ja ens kuussa TSH3.. toinen o jo haukuttu, miten käy toisen..

[muokattu 8.11.2003 10:57]

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lost-Soul

#37 • • Lost-Soul los pallos

LostM:
Kovasti ihmiset ovat käyneet katsomassa jatko-osia. T3, Matrix 2,3 bad boys2.. periaatteessa jatko-osat o aina helposti tuomittavissa väittämällä kaiken olleen jo ensimmäisessä versioissa..
itse olen koko ajan kiinnostuneempi elokuvista jotka o valmistettu Arskalandian ulkopuolella, koska Arskalandiassa harvemmin on tuoreita ideoita.. liikaa toistoa.. Mut jatko-osat o helppo tapa saada rahaa.. ja onhan niitä fanejakin ja tosifaneja..
[muokattu 8.11.2003 10:57]

Star Wars 4, 5, 6
Lotrit
T2
Tossa tuli samantien kolme leffaa (tai oikeastaan 6 ja kohta 7), jotka kyllä toimivat täysillä. Ja kyllä niitä muitakin jatko-osii on mitkä on ihan kunnollisii leffoi.. Ei pidä heti haukku leffaa paskas jos se on jatko-osa.

Blues
En pysty rentoutumaan leffateatterissa koska ne penkit aiheuttavat pientä hartia ja selkäkipua kun ovat liian pienet meikäläiselle. Tosin Kinopalatsissa voi aina nauttia hyvin leffan parissa. Pidän niiden penkeistä paljon enemmän ja voin rentoutua

Valitettavaahan tuo on, jos penkki käy liian pieneksi (ei olis kannattanu kasvaa tollaseksi korstoksi).. Onneksi itselleni tennarein penkit tuntuu suht hyvältä. Bristollissa on ehdottomasti yhdet paskimmista penkeistä.. Joskus tuli katsottua joku 3h pätkä siellä ja selkä oli niin tohjona leffan jälkeen

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

#38 • • Orza Guest

Lost-Soul:
---
LostM:
--
Star Wars 4, 5, 6
Lotrit
T2
Tossa tuli samantien kolme leffaa (tai oikeastaan 6 ja kohta 7), jotka kyllä toimivat täysillä. Ja kyllä niitä muitakin jatko-osii on mitkä on ihan kunnollisii leffoi.. Ei pidä heti haukku leffaa paskas jos se on jatko-osa.

Tähän on kyl pakko mainita ALIENS -paluu oli semmoinen jatko-osa, mikä vei katsojilta jalat alta ja oli täysin erilainen, kuin ALIEN -kahdeksas matkustaja. Aliens -paluun tarina oli ehkä vähän simppeli, mutta toteutus oli ainutlaatuisen loistava ja toimiva. Toimintaa ja jännitystä, sekä enemmän xenomorpheja. Cameron teki hyvän valinnan päättäessään, että Ellen Ripley on myös tässä osassa ja vielä, että nainen pääsi olemaan itse leffan action sankari. Tuottajat luottivat Cameroniin jo pelkästään Terminator -elokuvan perusteella, mikä oli todellinen hitti vaikka olikin tehty nk.”halvalla budjetilla”.

Ja mitä Terminator 2:seen vielä tulee niin siinäkin oli yllättävän hyvä toteutus jatko-osaksi, vaikka taas olikin tää sama periaate, että tulevaisuudesta lähetetään kone tuhoamaan tulevan vastarinnan johtajaa. Oli myös ihan hyvä idea laittaa tarinaa eteen päin viitaten siihen hyökkäykseen Cyberdyne Systemsiin. Toteutus oli jälleen kerran erittäin positiivisella tavalla vaikuttava monille kovillekin kriitikoille ja leffahan sai paljon positiivista palautetta.

Harmi, ettei suomeen tullut Terminator 2:n alkuperäistä jatko-osaa, mikä pyöri tietääkseni vain Amerikoissa. Se ei ollutkaan ”pelkkä” leffa btw.... T2-3D... *vink*

[muokattu 8.11.2003 14:25]
lostgone

#39 • • lostgone

Lost-Soul:
---

Star Wars 4, 5, 6
Lotrit
T2
---

Joo'o totta.(tosin en haukkunu mitn vielä itse) Kylhän Star Warseista ainaki 5 haukuttiin sen ilmestyessä, mut aika parantaa ja varmaanki Matrixilla käy näin.. Katsojaluvut ja kriitikoiden mielipiteet eivät aina kulje samassa linjassa. ja parempi näin..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Individual

#40 • • Individual HYPNO!
Oikeastaan tämän hetken kiinnostavimmat ja hätkähdyttävimmät elokuvat tulevat Japanista...

Uudet Tähtien sodat olivat paskaa...
American Pie 2 ei pystyny edes kattoo loppuu...
XXX vai mikä sen Vin Diesel leffan nimi oli, se vasta paska olikin.
X-Men 2:ssa ei ollu mitään tolkkua.
Matrix 2...no jaa. Olihan se hieno, mutta...
Eli harvoinpa tuolta USA:sta tulee jotain tosi hyvää. Täytyy kyllä myöntää LOTR-leffat on hyviä, ei mahda mitään.

Mutta Battle Royale, Audition, Ichi-the killer jne... ja on jotain eurooppalaisiakin rainoja tullu katottua....*joo*
Rentun Ruusu oli hieno ja kaunis elokuva elämästä ilman mitään FX-temppuja.
T:Tero