Idols / Tuomarien kommentit

198 posts, 10 pages, 67,351 views

<><

Posts: 227

#61 • • <>< ¤blub¤
siis porukka myöntää et niil on tylsä elämä ja ne kattoo aidolssii??*hahjust*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Rocka

Posts: 150

#62 • • Rocka
kyllä se niin on, että ne tuomarit puhuu asiaa, vaikka välillä tuntu, että ne aika rankasti kommentoikin...

ei kommentissakaan mitään vikaa oo, jos sen oikein muotoilee...

j atottakai sitä aidolssia tulee kateltua... eihän elämä ois mitään, jos ei vois nauraa muille...
misjah

Posts: 3,373

#63 • • misjah Team Sika
oikee tippu!!

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#64 • • Cera Guest
kyl se tuisku kosketti mua.

aikansa.

toivottavasti Hanna voittaa ^________^
Jukka I

Posts: 155

#65 • • Jukka I
Todella taitavia selityksiä ja puolusteluja Idolsin katsojat ovat näköjään keksineet sille, että he tukevat ohjelmaa, jossa henkisen väkivallan ja nöyryyttämisen keinoin tuotetaan katsojalle ylemmyydentuntemuksia.

Totta, huipulle tähtäävän artistin on opittava kohtaamaan murskaavaakin kritiikkiä, mutta se, että jo arkukarsintoihin roudataan tarkoituksella aivan onnettomia tunareita kaiken kansan edessä lahdattaviksi kertoo koko konseptin raadollisuudesta, ja siitä että se perustuu nimenomaan toisten kärsimyksistä revittyyn nautintoon.

Konseptiltaan Idols on ehkä vastenmielisin tv-ohjelma ikinä. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan mitä seuraavaksi seuraa ja kuinka pitkälle tv- ja tuotantoyhtiöiden etiikka taipuu muiden rahanarvoisten konseptien edessä.
ella_

Posts: 1,329

#66 • • ella_
oon varmasti itsekäs ja perinjuurin paha ja tylsä mut mun mielestä idolssia on hauska katsoa *sydän*

--
Elementary, my dear.

Kolera

Posts: 4,256

#67 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
sen vähän mitä katsoin sitä niin mielestäni ne ei ollu tarpeeks ilkeitä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Epailija

Posts: 5,636

#68 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Perjantain jälkeen kisasta tuli kyllä Rock Idols... Tuisku oli poppariksi kolmikosta sopivin muuten, mutta laulutaito oli koko finaalien ajan porukan huonoin. Poplaulajaksi porukasta olisi sopinut parhaiten edellisellä viikolla pudonnut Kristian, mutta paketin muut osat eivät harmi sinänsä kantaneet tarpeeksi. Hyvällä tuurilla nyt kuitenkin saadaan oikeasti vähän särmää näinkin tuotteistettuun asiaan ja hieman tuntuu kyllä siltä, että etenkin Jani voittaa, vaikka tipahtaisikin ensi viikolla.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ella_

Posts: 1,329

#69 • • ella_
mulla on sellanen olo taas että hanna tulee kantamaan noista pisimmälle pitkällä tähtäimellä.. siitähän voi tulla sellanen vilkkumaan tapanen kansansuosikki

--
Elementary, my dear.

Epailija

Posts: 5,636

#70 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Se voi olla, mutta toisaalta Don Huonot jättivät Janin mentävän aukon. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#71 • • hallucinogen Edain

Blackout:
Totta, huipulle tähtäävän artistin on opittava kohtaamaan murskaavaakin kritiikkiä, mutta se, että jo arkukarsintoihin roudataan tarkoituksella aivan onnettomia tunareita kaiken kansan edessä lahdattaviksi kertoo koko konseptin raadollisuudesta, ja siitä että se perustuu nimenomaan toisten kärsimyksistä revittyyn nautintoon.



Ei se mitään jos ei osaa laulaa, enhän minäkään osaa mutta jos on niin idootti, että kuvittelee osaavansa niin hyvin, että hänestä tulisi suuri idoli niin pitäähän se kaveri nolota kunnolla ja tiputtaa korkeelta alas *pahis*
Alkukarsintoja jaksoi katsoa kun niitä surkeita esityksiä oli niin paljon mutta noi loput on ollu ihan huonoja kun ne osaa jo vähän laulaa *nauru*

--
pikku-*possu*

lostgone

Posts: 2,493

#72 • • lostgone

<><:
siis porukka myöntää et niil on tylsä elämä ja ne kattoo aidolssii??*hahjust*


Täytyy myöntää että olen aika ahkerasti seurannut*pahis* Sillä alusta lähtien oon toivonut että Hanna voittaa ettei se joutuisi olemaan koko ikäänsä varastolla töissä*iloinen* (omaa kokemusta). Toinen suosikkini oli se blondi kanssa lprstä, koska sillä oli mun mielestä paras ääni. Yx jos toinenkin Idolsissa olleista tulee saamaan jostakin levysopimuksen.. makunsa kullakin.. valitettavasti.. Mutta jos ovat noin pitkälle päässeet sitä voisi pitää jo ansaittuna.
Ohjelmaideat ovat vähissä ympäri maailmaa joten ideoita kierrätetään kovasti. Tällä hetkellä kaikki tekevät reality ja haluatko.. sarjoja mistä tahansa aiheesta, koska halutaan aitoja voittajatarinoita ja aitoja tunteita.. raadollista mutta usein myöskin käsikirjoitettuja..
Mutta se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön, varsinkin jos formaatti on kaikkien tiedossa..
Ps. Yleisöllä on oikeus.., mutta mihin rajaan asti?*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#73 • • Cera Guest

hallucinogen:
Ei se mitään jos ei osaa laulaa, enhän minäkään osaa mutta jos on niin idootti, että kuvittelee osaavansa niin hyvin, että hänestä tulisi suuri idoli niin pitäähän se kaveri nolota kunnolla



Niin just. Esim kivaa että monille niitten kaverit on sanoneet et hyvin laulat.. voisit mennä hei tonne idolssiin... :D
Onneks mun kaverit vaan sanoo et oosjohiljaa, jos liian kauan lurittelen ihanalla äänelläni kivoja biisejä.
Laulaminen kun on kivaa. Uskoisin tietäväni että musta ei kuitenkaan lahjakkuuksillani mitään tulisi. tyydyn siis kotikaraokeen ja nauramaan niille jotka luulevat muuta...
Illustrator

Posts: 3,171

#74 • • Illustrator
Pääasia, että Antti tippu, Yes! *Beavis äänellä*.
<><

Posts: 227

#75 • • <>< ¤blub¤

Blackout:

Konseptiltaan Idols on ehkä vastenmielisin tv-ohjelma ikinä. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan mitä seuraavaksi seuraa ja kuinka pitkälle tv- ja tuotantoyhtiöiden etiikka taipuu muiden rahanarvoisten konseptien edessä.



tähän minä sanon että aamen!*joo*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Blue_Wabbit

Posts: 212

#76 • • Blue_Wabbit
Siis idols, hei plz!! Okei antaa poikien/tyttöjen laulaa jos haluaa mut vois ne kyl jättää sen television ulkopuolelle ainakin vielä siinä vaiheessa ku kukaa ei osaa laulaa säettäkään ilman, että joltakin tulee melkein soosit takasin vatsalaukusta. Mut hei by all means!. Mulla ei oo mitään sitä vastaan sano ne mitä tahansa. Yleensä se on parempi sanoa mitä pitääkin ja pirun nopeasti. Ja sanoa sitten, että VITTU SÄ OOT PASKA MEE HIMAAS ITKEE!!, niinno siitä sitä lehtijuttua taiski tulla, mut ”laulajien” oma valinta, ottaakko paskaa niskaa tai oppia laulamaan kunnolla.
Huoh tuli ihan hiki tästä tilityksestä *hih*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

¡ Previous post about a year ago !
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#79 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Uusi idoli odottaa syntymistään!

Odotettu Idols-ohjelma alkaa MTV3-kanavalla ensi sunnuntaina, 18.9. Tuttuun tapaan Idols seuraa tähtikokelaiden kehityskertomuksia ja menestystarinoita, jotka saavuttavat huippunsa joulukuussa lähetettävissä finaaleissa. Luvassa on suuria tunteita, upeita laulajia, säkenöiviä esiintyjiä sekä ennen kaikkea loistavaa viihdettä. Lähetyspäivät ovat perjantai ja sunnuntai, lisäksi Idols Extra -ohjelmassa voi seurata rouheampaa materiaalia perjantaisin heti päälähetyksen jälkeen.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Jago

Posts: 4,039

#80 • • Edited Jago un-trained monkee
miten ihmeessä ihmiset jo näin etukäteen tietävät onko tuomareiden kommentit asiallisia vaiko eivät....
edit. huips tää olikin edellisestä idolssista

No mutta anyway. edelliset tuomarit oli ihan hyviä. kukkaanpuhkeamiset huvitti aivan suunnattomasti

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe