Idols / Tuomarien kommentit

198 posts, 10 pages, 67,585 views

dixoff

Posts: 199

#21 • • dixoff hmm Terve

äm:
Henkilökohtainen suosikkini oli sen hyvinkääläisen ulkomaalaistytön mies, jota haastateltiin hänen hienossa (lue=nolossa) urheiluautossa luu pihalla. Kun haastattelu päättyi, kaveri lähti peruuttamaan parkkipaikalla ja taustalla soitettiin Ritari Ässän musiikkia.



Osuva biisivalinta oli myös siinä jaksossa, missä karsiutuneita päästettiin dissaamaan tuomareita. Kun tyypit siinä avautuvat, taustalla soi
”Liru laru loru, moni turha poru
ratki riidaksi muuttuu.
Löpö löpö löpö, se on ihan höpö,
joka leikistä suuttuu...”

[muokattu 17.10.2003 09:48]
Avatar
#22 • • yana Guest

kuikka:
mitenköhän tuomariks voi hakee? *vink*
sopisin tohon rooliin ihan v***n täydellisen hyvin. *hih*



mä enkyl tod olis yhtään tuomarimatskuu. mä en vaan osaa sanoo tylysti kenellekään *enkeli*
Avatar
#23 • • yana Guest

yusu:
Tohon ohjelmaformaattiin kuuluu se, että ne arvostelee rankasti ja haukkuu. Hauskahan toi ohjelma on. Ihmiset luulee vähän liikoja itsestään. Ihan hyvä, et tuomarit sanoo asiat suoraan.

Välillä käy kyllä sääliksi, kun tuomarit pistää rankkaa kommenttia ja näkee, et kilpailija on ihan paskana..

edit: helvetin hyvin ohjelma on saanu julkisuutta



mun mielestä osoittaa jo täydellistä idioottimaisuutta jos lähtee tollaseen populaariohjelmaan tutustumatta mikä koko formaatin idea on.

ohjelma on kyllä suomalaisen komedian huippua. popstarssit ja muu kura ei pahemmin nappaa, mutta tossa saa nauraa kokoajan. harmittaa ettei itse tajunnut osallistua koekarsintoihin. ei niinkaan etta mulla olisi ollut minkaanlaisia saumoja mutta olisin halunnut paasta vittuilemaan tuomareille takas ;)

”jos mulla olis sun kasvonpiirteet, opettaisin perseeni hymyilemaan”

[muokattu 17.10.2003 10:03]
pupuankka

Posts: 869

#24 • • pupuankka poly-wtf?!
kaverin kanssa mietittiin et olis hyvä mennä tonne asenteella vetämään hc-punkkia *hih* ja kattoa tuomareiden ilmeet *nauru*

mut oon ihan samaa mieltä siitä et ohjelman luonteeseen kuuluu se ”nöyryyttäminen”, jos sitä ei kestä niin voivoi...

*odottaa jo tätä iltaa kun pääsee äimäämään mässykulhojen kanssa ”lempiohjelmaa”* *hahjust*
SuttiS

Posts: 3,111

#25 • • SuttiS Drama Queen

kuikka:
mitenköhän tuomariks voi hakee? *vink*
sopisin tohon rooliin ihan v***n täydellisen hyvin. *hih*


totta, sä oot syntynyt idols-tuomariksi!!! *joo*

--
Suoritus tekee mestarin.

POSER

Posts: 800

#26 • • POSER Wimp and Poser
Oikeen niille julkisuuden kipeille idiooteille, että kuulevat vähän arvosteluakin. Jos ei lahjoja ole niin turhaa siinä kiertelemään. Itsehän on sinne mennyt koko kansan töllisteltäväksi.

Paras oli se muija joka alkoi itkemään, että on laulanut jossain kuoron ykkösäänenä ja silti ei päässyt jatkoon... voi kyynel

--
Keppiä Jehoville!

UnityF

Posts: 15,721

#27 • • UnityF joo just se

J-Tone:
Tuomariston julmuus kuuluu asiaan. He esittävät vittumaisia tyyppejä vaikka eivät välttämättä sitä olekaan. Väittäisin, että taitavia näyttelijöitä, eivät sen kummempia. Britti ja jenkki Idolsin tuomari Simon Corwellhan sai sarjan jälkeen myös elokuvaroolin *justjoo*. Ohjelmaan on tarkoitus tuoda dramatiikkaa ja sitähän siinä on! Varsin toimiva ohjelmaformaatti vedotessaan tunnin aikana todella moneen tunteeseen katsojassa.

Ne tuomarit on osa sitä formaattia ja täten myös pelkkä tuote. Jos se nyt jotain nolattua kilpailijaa lohduttaa, niin tuomareille on annettu suorat ohjeet ja ovat yhtä iso osa koko tuota Idols-tuotetta kuin lopullinen voittajakin. Osaavan laulajan kannattaisi tehdä itse musiikkinsa eikä huorata tuollaisessa.





Mä oon kyl nyt sun kanssa ihan samaa mieltä...*joo*
Avatar
#28 • • yana Guest

J-Tone:
Tuomariston julmuus kuuluu asiaan. He esittävät vittumaisia tyyppejä vaikka eivät välttämättä sitä olekaan. Väittäisin, että taitavia näyttelijöitä, eivät sen kummempia.


mä oon hyvin vakuuttunut siitä että niille on annettu etukäteen lista hyvista laineista pelkastaan jo vahan omaa mielikuvitusta ruokkimaan.
paras läppä imo tähän asti oli se ”sellasta konetta jolla matti nykäsestä saataisiin hyvä laulaja ei ole vielä keksittykään” tjsp..
misjah

Posts: 3,373

#29 • • misjah Team Sika
aika yhdentekevä ohjelma mut kommentit asiaa ja kerran oon kattonu.. mut jos ei muuta tuu töllöst niin voihan tota katsoa.. saa ainakin nauraa joillekkin tapauksille..

--
www.team*possu*.tk

Iso-D

Posts: 489

#30 • • Iso-D Team Sika

skeletor:
tehtyä teennäistä jenkkiformaattisontaa!*dissaa*



Tätähän se juuri on. Tulee kyllä noille joillekkin esiintyjille naurettua, mutta kehnon tuomariston ankeista dissauksista kyllä huomaa että kuinka vaikeaa komediaa on tehdä. Olisivat hankkineet Simon Cowellin sinne...

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

Mark

Posts: 7,311

#31 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
idols = parasta viihdettä pitkään aikaan ja suurin osa esiintyjistä on niin torspoja et sietääki saada nenilleen *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

She

Posts: 717

#32 • • She
Jos ei kestä kritiikkiä (vaikkakin kuinka paskaa arvostelua) ei ansaitse saada tunnustusta. Noilla tuomareilla on tehtävä jota ne suorittaa. Jos siinä 15 sekassa mitä saa laulaa vakuuta tuomareita ni voi itku vaan. Ja jos sitten ite tietää osaavansa laulaa paremmin kun siinä koelaulussa tälläkertaa lauloi, niin aivan sama sitten, et mitä joku idols-tuomari siihen sanoo.. Ja ihan oikeesti. Noi tuomarit kyllä teki SUUREN palveluksen joillekkin laulajille, kun sanoi suoraan, ettei kannata tuhlata aikaa. Olihan tuola ilkimyskommenttejakin.. Mut hyvät naurut sai ohjelmasta..
She

Posts: 717

#33 • • She
Voih. En nää tänään idolsia*nyyh*.. Eka jakso jonka missaan.. Eikun siis nauhottamaan.. *joo**hih*
Blues

Posts: 5,414

#34 • • Blues Koning van Afrika
Enpä taida katsoa..vaikka olikin hauska nauraa toisten mokia, ei se motivoi tarpeeksi päätyä telkkarin ääreen tuohon aikaan. Jos haluaa nauraa niin katsoo vaikka kunnollisia komediasarjoja.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#35 • • Relic Guest
No siis Idols on tämän hetken parasta suomiviihdettä. Tuomaristo toimii juuri oikealla tavalla niitä ”wannabe idolsseja” kohtaan.. ne on syytä rankata kovalla kädellä suoraan jotta ne pässit tajuais paikkansa. Kaikenlaista hiihtäjää siellä näkee jotka viittii tuhlata aikaansa moiseen mutta saadaanpa hyvät naurut.

lisää lisää kansa vaatii!

ps. ja kyllä sieltä joukosta on todellisia lahjakkuuksiakin löytynyt ja kohtelu on myös ollut sen mukaista.
Chatte

Posts: 4,085

#36 • • Chatte Team Teknolipat :)
Mä en ole vielä onnistunut näkemään yhtäkään jaksoa...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Blues

Posts: 5,414

#37 • • Blues Koning van Afrika
Tänään on mahdollisuutesi *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Chatte

Posts: 4,085

#38 • • Chatte Team Teknolipat :)

Blues:
Tänään on mahdollisuutesi *nauru*


Hmmm... eipä taida olla kummempaakaan tiedossa... ellen erehdy lähtemään paikallisten kavereideni kanssa normibaariin *eiei*. Eli voin huomenna kommetoida, mitä mieltä olen ohjelmasta / tuomareista *nauru*.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Hupsu

Posts: 1,005

#39 • • Hupsu
Ite jättäny ton roskan väliin, mutta kaiken tän julkisuuden jälkeen joutuu varmaan kattomaan tänään. Muutaman otoksen oon netistä kattonu ja tulin siihen lopputulokseen, et onhan tossa tuomareilla varaa vielä ronskimpaa läppää pistää.

On se jännä ku yhtäkkiä kaikki puhuu Idolssista noitten lehtijuttujen jälkeen. Saannu loistavaa mainosta kyllä.

--
Päivän mietelause?

dixoff

Posts: 199

#40 • • dixoff hmm Terve

She:
Jos siinä 15 sekassa mitä saa laulaa vakuuta tuomareita ni voi itku vaan.



Se, että telkkarissa näytetään tyyppien laulua 15 sekkaa, ei varmaankaan tarkoita, etteivätkö nämä tyypit paikan päällä laulaisi enemmän. Olisikin varmaan ihan viihdettä päästä katsomaan sitä tuntikausien mittaista määrää materiaalia, joka ei ikinä pääse telkkariin asti...