Idols / Tuomarien kommentit

198 posts, 10 pages, 67,089 views

e-nergique

Posts: 568

#182 • • e-nergique STT
Ite oon oikeestaan ihmetellyt koko finaalisakkia! Aika ankee taso tänä vuonna... Ainoot jotka mun mielestä osas laulaa oli Roni ja Agnes, mutta Ronilla tais nousta liikaa hattuun ja siks sitä ei äänestetty ja Agnesin tien tuhos ihan täysin Suomen lehdistö! Mun mielestä tosi hienoo, että hyökätään kaikkien juorulehtien voimalla yhden finalisteista kimppuun ihan vaan siks että kun on oikein kaivamalla kaivettu, niin taustasta on löytynyt jotain sellaista, mistä saa Suomessa negatiivista keskustelua aikaan *dissaa*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

¡ Previous post about a year ago !
Mellu-

Posts: 4,006

#183 • • Mellu-

Kolera, 5.10.2005 14:21:
lähinnä fantasioisin siitä, että pysyis pokka ku menis tuonne muuten vaan löylyttämään omia laulu"taitojaan"



ensi vuonna sit meet ja esität "kumiliima"-biisin :DDD

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kolera

Posts: 4,256

#184 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Mellu-, 17.1.2007 00:56:
---
Kolera, 5.10.2005 14:21:
lähinnä fantasioisin siitä, että pysyis pokka ku menis tuonne muuten vaan löylyttämään omia laulu"taitojaan"

---


ensi vuonna sit meet ja esität "kumiliima"-biisin :DDD


vois olla kyl näkemisen arvonen juttu kyl ku pärähtäis se saatanallinen pakokauhu/ramppikuume just ku kävelis sinne sisälle. Ääni särkyis, kädet tärisee ja vispaa ja naama helakan punasena =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Mellu-

Posts: 4,006

#185 • • Mellu-

Kolera, 17.1.2007 00:59:
---
Mellu-, 17.1.2007 00:56:
---
Kolera, 5.10.2005 14:21:
lähinnä fantasioisin siitä, että pysyis pokka ku menis tuonne muuten vaan löylyttämään omia laulu"taitojaan"

---


ensi vuonna sit meet ja esität "kumiliima"-biisin :DDD

---

vois olla kyl näkemisen arvonen juttu kyl ku pärähtäis se saatanallinen pakokauhu/ramppikuume just ku kävelis sinne sisälle. Ääni särkyis, kädet tärisee ja vispaa ja naama helakan punasena =P



ja sit alakasit vetää jotai stoorii jostai ihan ihme jutusta siishen perään ja filosofoisit siinä hetken *nauru*

laitinen jooooooo *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

RiD

Posts: 2,817

#186 • • RiD Nukemi

Kolera, 17.1.2007 00:59:
---
Mellu-, 17.1.2007 00:56:
---
Kolera, 5.10.2005 14:21:
lähinnä fantasioisin siitä, että pysyis pokka ku menis tuonne muuten vaan löylyttämään omia laulu"taitojaan"

---


ensi vuonna sit meet ja esität "kumiliima"-biisin :DDD

---

vois olla kyl näkemisen arvonen juttu kyl ku pärähtäis se saatanallinen pakokauhu/ramppikuume just ku kävelis sinne sisälle. Ääni särkyis, kädet tärisee ja vispaa ja naama helakan punasena =P



Kannatan kumiliimaa, tarjoon sulle kännit jos sen teet. (laitan kiljut pörisemään!)

--
*super* *possu*

luode

Posts: 287

#187 • • luode
mä en vaan yksinkertasesti voi ymmärtää miten ihminen voi olla niin tyhmä, että menee sinne laulamaan jotain jänis istui maassa biisiä monotonisesti ja äänikin on aivan niin perseestä kuin vain voi olla. eikö vaan tajua itse, että on niin huoono?

mutta toisaalta taas nuo alkukarsinnathan ovat tuon ohjelman suola ja sen jälkeen oma henkilökohtainen kiinnostukseni sarjaa kohtaan lopahtaa.
SamHard

Posts: 2,098

#190 • • SamHard
Tarviiko sinne mennä jos ei kestä kritiikkiä ja on niin herkkä luonne
että itkettää jos tulee kuraa niskaan!! Ei sillä etteikö pientä sääliä heru
jos on (jo varmaan kuvitellut pääsevänsä finaaliin) ja tuomarit heittää
lyriikkaa läppä tyyliin ulkonäöstä ja äänestä sekä siitä että kannattaa tehdä
ihan jotain muuta elämässä.. No jos ei näitä olisi niin ei sarja varmasti olisi
katsotuimpia formaatteja!
Ironraver1

Posts: 1,158

#191 • • Ironraver1 Housemotion
missähän ne kaikki polttari porukat on idolsista...?
laite

Posts: 2,994

#192 • • laite MastahWankah

Ironraver1, 17.1.2007 11:23:
missähän ne kaikki polttari porukat on idolsista...?


Kuulemma noi karsinnat menee niin, että ensin esiinnytään tuotantoporukalle joka karsii sit "turhat" pois ennen tota varsinaista tuomaristolle ja tv-kameroille esiintymistä. Voi olla, että tuohon jää ne "ei-riittävän-huonot-läpät".
Sallakat

Posts: 2,220

#193 • • Sallakat jungle, baby !
vastatakseni kysymykseen niin mun mielestä tuomarit puhuu pelkkää asiaa. On täysin oikein palauttaa maan pinnalle siihen koelauluun röyhkeän itsevarmoina menevät, täysin laulutaidottamat ihmiset. Nekin ketkä saavat paskaa niskaan ilman omaa röyhkeää asennetta tarvii myös vaan kunnon ajatuksen herättämistä. Turha sitä on taputella päälle ett "ei tällä kertaa jatkoon" kun joku paska laulaja voi oikeasti kuvitella hylkäyksen jälkeenkin ett osaa laulaa. Joillain on sävelkorva niin tukossa ettei tajua itekään olevansa paska.
Jonellakin nyt vaan on oma tyylinsä puhua ja ilmaista itseään, jos siitä joku ottaa itteensä niin oma vika.
Jokainen lähtee tuohon leikkiin tietoisena jo edellisvuosien ohjelmista, että mitä tuleman pitää. Ei siellä helpolla ole tarkoituskaan päästä. Ei tuomareita kenenkään elämän pilaamisesta voi syyttää. Itse allekirjoitat oman mielenterveytesi puolesta kun siihen ohjelmaan menet.
akir0

Posts: 2,554

#194 • • akir0 idleRPG champion 2009

laite, 17.1.2007 12:06:
---
Ironraver1, 17.1.2007 11:23:
missähän ne kaikki polttari porukat on idolsista...?

---

Kuulemma noi karsinnat menee niin, että ensin esiinnytään tuotantoporukalle joka karsii sit "turhat" pois ennen tota varsinaista tuomaristolle ja tv-kameroille esiintymistä. Voi olla, että tuohon jää ne "ei-riittävän-huonot-läpät".



Mä oon kyllä ymmärtäny, että kaikki pääsee tuomariston eteen? Voin olla kyl väärässäki, mutta kaipaisin tolle sun väitteelle perusteluakin. Esim. jos oot joltain tuolla käyneeltä kuullut ni kelpaa :)
Lily

Posts: 17

#195 • • Lily

akir0, 17.1.2007 13:01:
---
laite, 17.1.2007 12:06:
---
Ironraver1, 17.1.2007 11:23:
missähän ne kaikki polttari porukat on idolsista...?

---

Kuulemma noi karsinnat menee niin, että ensin esiinnytään tuotantoporukalle joka karsii sit "turhat" pois ennen tota varsinaista tuomaristolle ja tv-kameroille esiintymistä. Voi olla, että tuohon jää ne "ei-riittävän-huonot-läpät".

---


Mä oon kyllä ymmärtäny, että kaikki pääsee tuomariston eteen? Voin olla kyl väärässäki, mutta kaipaisin tolle sun väitteelle perusteluakin. Esim. jos oot joltain tuolla käyneeltä kuullut ni kelpaa :)



Kaikki ei tosiaan Idolsissa pääse edes tuomariston eteen, vaan ensimmäinen karsinta tapahtuu jo ennen tätä tuotantoporukalle esiinnyttäessä. Mun pikkusisko osallistui viime vuonna ja jäi tähän ekaan karsintaan, että silleen on varmaa tietoa :)

--
"Hei kuunnelkaa. Mikä rytmi!"

akir0

Posts: 2,554

#196 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009

Lily, 17.1.2007 13:18:
Kaikki ei tosiaan Idolsissa pääse edes tuomariston eteen, vaan ensimmäinen karsinta tapahtuu jo ennen tätä tuotantoporukalle esiinnyttäessä. Mun pikkusisko osallistui viime vuonna ja jäi tähän ekaan karsintaan, että silleen on varmaa tietoa :)



Ok, kaikkea sitä oppii :) Kumma, ettei tosta oo julkisesti juuri puhuttu.

[edit] löytyy näemmä wikistäkin toi tieto, eli olis pitäny tietää :)
Sallakat

Posts: 2,220

#197 • • Sallakat jungle, baby !
^ se on itse ohjelman tuotantoon liittyvä seikka, eli taustalla tapahtuva asia. Kyllä varmasti monia kiinnostaisi tuokin pikku trivia tietää mutta mun mielestä ei ainakaan ole tarpeellista siitä erikseen kuuluttaa.