Se oli uus vuosi ja madwaven kekkerit. Kannattaa varmaan mainita, että ennen näitä bileitä oikeastaan en ollut kuullut kuin joitain harvoja biisejä hengaillessa koulukaverin kanssa. Taisi olla uus vuosi 2007. Noiden bileiden jälkeen olen tasaisen epäsäännöllisesti käynyt erilaisissa kekkereissä.

Muuta en muista, kun että porukkaa oli niin perkeleesti. Musasta ei mitään muistikuvaa.

Koneradio Birthday Massacre 18.1.2008 @ Ylöjärvi