Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 353,284 views

paupau

Posts: 655

#721 • • paupau Tuhma Bambi
Hmmm... Tää nyt varmaan riippuu siitä miten reivit määritellään... Lahdessa tuli käytyä noin 14 v:nä vesitornin kekkereissä, mutta olikohan ne ihan "oikeet reivit". Nuutti oli ehkä enemmän klubi, joten eipä sekään kai. Oikeet bileet oli sit viimeistää muistaakseni Entropyn järkkäämät kemut Otaniemes ku olin joku 17v. Monoraita soi ja tyttö oli myyty *sydän* Näillä jalanjäljillä tallustellaan (tanssitaan) edelleen *nauru*
Slim_Jim

Posts: 573

#722 • • Slim_Jim
Taispa olla joskus -99 tai 2000...
Jotkin pikkubileet jossain keskellä korpea vanhalla tanssilavalla mutta strobo välkkyi ja savukone tuhisi.
maiu

Posts: 328

#723 • • maiu ..miau..
Vuonna -99 Tidy Traxit Kaapelilla oli sellaset eka kunnon bileet ja oli kyllä todella hauskat kekkerit!!

--
sitä saa, mitä tilaa

xl8r

Posts: 2,227

#724 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Oonkohan mä vastannu jo tähän topicciin? *ding* no ei jaksa kahlata...

Asiaan, valkeakoskella vesitornissa talvella 97-98, hirveesti en tapahtumasta muista mitään, Maasin kutsumana sinne saavuin. Pirun kivaa oli kuitenkin, ja innostus syttyi eikä ota sammuakseen millään.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

coolcat82

Posts: 771

#725 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Hmm.. olikohan se nyt vuonna '97 tai '98 , sillon ku Madeira oli vielä Cult tai Demo nimellä toimiva bilemesta. Eli joskus 15-vuotiaana se tais olla, koska 16v mulla oli jo vippikorttikin sinne mestaan *nauru* Ja paperithan ne kysy ekan kerran kaks viikkoo sen jälkeen ku olin 18 täyttäny :D :D Mut ei kai oo ollu tarvetta kysyy aikasemmin, ku tuli käytyy siel joka keskiviikko, perjantai ja lauantai *hih* Ja olisko ollu jotaa sillosii -tf-:ii, Targettii tai Feeniksin bileit *ding* Niin tarkkaan en muista enää...

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Avatar
#726 • • sixs päck gigolo Guest
JOSSAIN VIROSSA HYLÄTYSSÄ TEHTAASSA TAIS OLLA VUOSI 99 VITUN KÄNNISSÄ ÖRVELSIN TULOKSENA OLI ETTÄ JOTKUT VENÄLÄISET RYÖSTI MEITSIN VESSASSA VAATTEITA JA RAHAT LÄHTI SIT VIELÄ OKSENSIN TULLISSA PITKIN LATTIOITA JA SEINIÄ REISSU OLI IHAN HIRVEÄ JA SILLOIN PÄÄTIN ETTÄ KÄNNÄÄMINEN ON LUUSEREILLE JA VAUHTI ON MEITSIÄ VARTEN TÄMÄ PÄÄTÖS ON OLLUT PELASTUKSENI JA SE ON PELASTANUT MONIEN MUIDENKIN JUHLIMISEN!!!
Anselmi

Posts: 2,578

#727 • • Anselmi And sell me

sixs päck gigolo, 30.9.2007 20:58:
JOSSAIN VIROSSA HYLÄTYSSÄ TEHTAASSA TAIS OLLA VUOSI 99 VITUN KÄNNISSÄ ÖRVELSIN TULOKSENA OLI ETTÄ JOTKUT VENÄLÄISET RYÖSTI MEITSIN VESSASSA VAATTEITA JA RAHAT LÄHTI SIT VIELÄ OKSENSIN TULLISSA PITKIN LATTIOITA JA SEINIÄ REISSU OLI IHAN HIRVEÄ JA SILLOIN PÄÄTIN ETTÄ KÄNNÄÄMINEN ON LUUSEREILLE JA VAUHTI ON MEITSIÄ VARTEN TÄMÄ PÄÄTÖS ON OLLUT PELASTUKSENI JA SE ON PELASTANUT MONIEN MUIDENKIN JUHLIMISEN!!!


Mut onneks ne ei vieneet sun CAPS LOCKKIA!

--
sen pituinen se

Android

Posts: 3,908

#728 • • Android

Anselmi, 30.9.2007 20:59:
---
sixs päck gigolo, 30.9.2007 20:58:
JOSSAIN VIROSSA HYLÄTYSSÄ TEHTAASSA TAIS OLLA VUOSI 99 VITUN KÄNNISSÄ ÖRVELSIN TULOKSENA OLI ETTÄ JOTKUT VENÄLÄISET RYÖSTI MEITSIN VESSASSA VAATTEITA JA RAHAT LÄHTI SIT VIELÄ OKSENSIN TULLISSA PITKIN LATTIOITA JA SEINIÄ REISSU OLI IHAN HIRVEÄ JA SILLOIN PÄÄTIN ETTÄ KÄNNÄÄMINEN ON LUUSEREILLE JA VAUHTI ON MEITSIÄ VARTEN TÄMÄ PÄÄTÖS ON OLLUT PELASTUKSENI JA SE ON PELASTANUT MONIEN MUIDENKIN JUHLIMISEN!!!

---

Mut onneks ne ei vieneet sun CAPS LOCKKIA!



EI SILLÄ OLE MITÄÄN VÄLIÄ KOSKA VAUHTI PELASTAA KAIKEN.
UzU

Posts: 2,361

#729 • • UzU [33100]

Android, 30.9.2007 21:04:
---
Anselmi, 30.9.2007 20:59:
---
sixs päck gigolo, 30.9.2007 20:58:
JOSSAIN VIROSSA HYLÄTYSSÄ TEHTAASSA TAIS OLLA VUOSI 99 VITUN KÄNNISSÄ ÖRVELSIN TULOKSENA OLI ETTÄ JOTKUT VENÄLÄISET RYÖSTI MEITSIN VESSASSA VAATTEITA JA RAHAT LÄHTI SIT VIELÄ OKSENSIN TULLISSA PITKIN LATTIOITA JA SEINIÄ REISSU OLI IHAN HIRVEÄ JA SILLOIN PÄÄTIN ETTÄ KÄNNÄÄMINEN ON LUUSEREILLE JA VAUHTI ON MEITSIÄ VARTEN TÄMÄ PÄÄTÖS ON OLLUT PELASTUKSENI JA SE ON PELASTANUT MONIEN MUIDENKIN JUHLIMISEN!!!

---

Mut onneks ne ei vieneet sun CAPS LOCKKIA!

---


EI SILLÄ OLE MITÄÄN VÄLIÄ KOSKA VAUHTI PELASTAA KAIKEN.



KOWAA LEKAA!!!11
Marchand

Posts: 201

#731 • • Marchand

xl8r, 20.9.2007 23:40:

Asiaan, valkeakoskella vesitornissa talvella 97-98, hirveesti en tapahtumasta muista mitään, Maasin kutsumana sinne saavuin. Pirun kivaa oli kuitenkin, ja innostus syttyi eikä ota sammuakseen millään.




Joo ´97 pidettiin molemmat Torni bileet. Ensimmäisissä alkuvuodesta olin
mukana järkkäämässä hippoja. Tokat meni multa sivusuun kun olin
lukkojen takana Huittisten avovankilassa totaalina *nauru* mut
puhelin yhteydessä olin kuitenkin *nauru*
mummoankka

Posts: 369

#732 • • Edited mummoankka

sixs päck gigolo, 30.9.2007 20:58:
KÄNNÄÄMINEN ON LUUSEREILLE JA VAUHTI ON MEITSIÄ VARTEN TÄMÄ PÄÄTÖS ON OLLUT PELASTUKSENI JA SE ON PELASTANUT MONIEN MUIDENKIN JUHLIMISEN!!!


Se pelastava voima! tämä päätös on kantava läpi elämäsi...ja polku jota seurata *jeesus*
just näin.. hyvää loppu elämää*igor*
alphamagic

Posts: 3,628

#733 • • alphamagic

10-, 13.7.2005 22:24:
---
Kaveri muisti nimen, se oli Dimensio
---


juu, mullakin oli noi Dimensiot ekat sellaset kunnolliset.. tuolta muistan sen että tuli aika hädissään ja pipo huurussa kipiteltyä viidennaikoihin kotia että ei mamma suuttus ihan liikaa *blush*
voi että! olin niin pikku poikanen sillon.. *iihhih*



Ei juma ollaan oltu samoissa pirskeissä jo joskus vuonna käyrätorvi :) :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

antti83

Posts: 206

#734 • • antti83
Ekat bileet oli pääsiäisenä 2005 Kouvolassa järjestetyt kahden kerroksen bileet. Yläkerrassa Fiiliksen pääsiäisbileet ja alakerrassa Underground Trance Connection. Trancen ystäviä olin ollut jo vuosien ajan mutta jotenkin vasta tuolloin tuli aloitettua koko homma.
Aki Antila

Posts: 220

#735 • • Aki Antila
Ekat reivit oli Jyväskylän Ilokivessä.
Kävin siskon kanssa kuuntelemassa Orkideaa.
Saavuttiin paikalle klo. 02-00, kun Orkidea alkoi soittaa.
Sellaset 2v aikaa.
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#736 • • johku Guest
Ekat Mentaalit parkin kentän vieres turus :D
kinderi

Posts: 1,783

#737 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mulla oli Tieston keikka joskus alkuvuodesta 2005, ja seuraavat sitten Laserpointit joissa synty suuri ja kestävä rakkaus polkkaa kohtaan *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Elmiira

Posts: 1,446

#738 • • Elmiira
Synchronicity makasiineilla 22.11.2003.

Itse asiassa ennen noita päädyttiin Lappeenrannassa johonkin bileisiin ihan vahingossa, kun kaveri oli juuri muuttanut sinne, ja päätettiin lähteä muuttokuorman purkamisen jälkeen ulos katselemaan paikallista menoa.

Ko. bileistä sitten bongattiin Synchronicityn flyer ja päätettiin mennä sinne, koska Lappeenrannan bileissä oli niin kivaa. Näin ainakin muistelen.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

tbo

Posts: 935

#739 • • tbo budhisattva
Niistä bileistä ei jälkipolville ole sen enempää säilyny tietoo, mut ne oli näiden ja näiden bileiden välisenä lauantai-iltana Untamontiellä Turussa. Seuraavat kemut oli nää, joissa olin läsnä todistamassa M.A. Nummisen huolellista reivaamista, joka myöhempinä vuosina realisoitui M.A.N. goes Tech-No-levyn muodossa.

tiedän, olen ollut vanha pieru jo kauan.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Birgie

Posts: 1,311

#740 • • Birgie Kikati
Fury @ Ravintola Kaisaniemi 6/2004 *tanssittel*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.