Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,489,758 views

Avatar
#1601 • • GoA Guest
Minä takia sellaiset vessanpönttöön kiinnitettävät wc:n raikastimet tuntuvat aina olevan heikosti yhteensopia muotoilultaan?
innae

Posts: 1,377

#1602 • • innae PaskaJätkä

GoA:
Minä takia sellaiset vessanpönttöön kiinnitettävät wc:n raikastimet tuntuvat aina olevan heikosti yhteensopia muotoilultaan?




Jotta ihmiset joutuisivat ostamaan kokoajan uusia raikastimia kun ne kuluvat niin nopeasti tai ostamaan jonkun luxusmallin joka maksaa paljon...

--
PaskaJätkä

Mizfir

Posts: 2,472

#1603 • • Mizfir pittuinen
Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..*ding*

--
-Mannanen-

Cloudberry

Posts: 493

#1604 • • Cloudberry

Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..*ding*



Ne käy tuulivoimalla, kuulemma.. Tai sit suonissa virtaa elohopeaa. Niinku mulla. -> Ajatuksen juoksu vaan tekee yhtäkkiä U-käännöksiä.. Eihän se ole helppoa kanssaihmisille, mutta ei se aina tee omastakaan elosta mitenkään mukavaa.
Oliwer

Posts: 799

#1605 • • Oliwer

Cloudberry:
---
Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..*ding*
---


Ne käy tuulivoimalla, kuulemma.. Tai sit suonissa virtaa elohopeaa. Niinku mulla. -> Ajatuksen juoksu vaan tekee yhtäkkiä U-käännöksiä.. Eihän se ole helppoa kanssaihmisille, mutta ei se aina tee omastakaan elosta mitenkään mukavaa.



Tai sit voi olla hormoni toiminnassa jotain häikkää, josta seuraa äkkinäisiä \”mood svingejä\”
W

Posts: 1,049

#1606 • • W

Mizfir:
Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..*ding*



Mun mielestäni ihmiset pinttyvät joskus tiettyyn ajattelumalliin, ja tahtovat kiven kovaa uskoa sen todeksi, kunnes sitten joskus heräävät ja tajuavat että asialla voikin olla puolensa, joista kaikki muuttuu. On hyvä jos ihmiset osaavat terveen järjen rajoissa muuttaa mielipidettään, sehän kertoo jollain tapaa siitä ettei olla liian varmoja ja halutaan uskoa vaihtoehtoisiin ”reitteihin” Tietysti jotkut nyt ailahtelevat aivan saakelisti.....joo....naiset.....*nauru*
Cloudberry

Posts: 493

#1607 • • Cloudberry

Tai sit voi olla hormoni toiminnassa jotain häikkää, josta seuraa äkkinäisiä ”mood svingejä”



Hormonitoiminnassa, verenkierrossa, aivojen välittäjäainetuotannossa.. otsonikerroksessa.. planeettojen asennossa.. missäpä sitä häikkää ei olisi.. *iihhih*
W

Posts: 1,049

#1608 • • W
Tietääkö joku, miten doom3:sessa saa ruudunpäivityksen nopeuden näkymään koko ajan ruudulla, ei siis tuon testauksen, vaan että vois manuaalisti kattoa? *ding*

(ps...saa antaa mielenkiintoisuus pisteitä....*nauru*)
W

Posts: 1,049

#1609 • • W
Miks krapulassa tekee enemmän mieli seksiä? *ding* *nauru*
JustinSan

Posts: 822

#1610 • • JustinSan Nullius in verba

W:
Miks krapulassa tekee enemmän mieli seksiä? *ding* *nauru*



No siis tunnetusti mitä alempi älykkyysosamäärä niin sen enemmän nämä primitiivivaistot on kehissä. Lisääntyminenhän on sieltä vanhimmasta päästä *hihu*

No kuitenki, darras sun pää on täynnä limahöttöä ja susta tulee ihan vitun tyhmä ja primitiivinen örkki joka ajattelee vaan panemista *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

sapeli

Posts: 11,768

#1611 • • sapeli jokukukamikä?

JustinSane:
No siis tunnetusti mitä alempi älykkyysosamäärä niin sen enemmän nämä primitiivivaistot on kehissä. Lisääntyminenhän on sieltä vanhimmasta päästä *hihu*



Eli tyhmät on himokkaampia? *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

W

Posts: 1,049

#1612 • • W

sapeli:
---
JustinSane:
No siis tunnetusti mitä alempi älykkyysosamäärä niin sen enemmän nämä primitiivivaistot on kehissä. Lisääntyminenhän on sieltä vanhimmasta päästä *hihu*

---


Eli tyhmät on himokkaampia? *nauru*



Kannattaa sitten iskeä joku tyhmä blondi, niin riittää tekemistä...*nauru* (näköjään)
innae

Posts: 1,377

#1613 • • innae PaskaJätkä
Miksei ikinä tajua sitä ajallaan kun linnunlaulu loppuu? Tajuat vain jossain vaiheessa että kah, eipä se laulakkaan enää....

--
PaskaJätkä

W

Posts: 1,049

#1614 • • W

innae:
Miksei ikinä tajua sitä ajallaan kun linnunlaulu loppuu? Tajuat vain jossain vaiheessa että kah, eipä se laulakkaan enää....



Mulla kuuluu aina linnunlaulua pään sisältä...oli vuodenaika sitten ihan mikä tahansa...*nauru*
innae

Posts: 1,377

#1615 • • innae PaskaJätkä

W:
---
innae:
Miksei ikinä tajua sitä ajallaan kun linnunlaulu loppuu? Tajuat vain jossain vaiheessa että kah, eipä se laulakkaan enää....

---


Mulla kuuluu aina linnunlaulua pään sisältä...oli vuodenaika sitten ihan mikä tahansa...*nauru*
[/q


\”Mulla soi päässä\” \”No, kannattaisko vastata??\”

t. huonot vitsit roks

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#1616 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
t. huonot vitsit roks



nii-i, huonot vitsit kiville *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

W

Posts: 1,049

#1617 • • W

innae:

”Mulla soi päässä” ”No, kannattaisko vastata??”

t. huonot vitsit roks


Mä vastasin.....kerran....*pahis* (jännitysmusiikki tähän)
W

Posts: 1,049

#1618 • • W
*hellokitty* <- mikä helkutti toi on?
Gnizhak

Posts: 701

#1620 • • Gnizhak iku
Miks tää foorumisofta parsii noihin linkkeihin aina välin johonkin kummalliseen paikkaan?

--
Don&#039;t Just Stand There