Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,389,160 views

hannahia

Posts: 65

#15581 • • hannahia

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:



Eikös kurkkukipuun pitäis ottaa jotain kylmää ?? *ding*



Kylmä turruttaa, eli periaatteessa joo. Mut jos palelee muutenkin, niin jäätelö ei oo ihan ekana mielessä... Kyllähän se lämminkin tuo hetkellisesti helpotusta, mutta voi myös pahentaa, kun kurkku turpoaa lämpimästä lisää.
Takyon

Posts: 2,945

#15582 • • Takyon Möwkö
Mikä olis paras tapa ilmoittaa takana tulevalle kanssa-autoilijalle että sillä on jääny parkkivalot päälle? Jarruvalojen vilkuttelun ne yleensä tulkitsee niin kuin ajaisivat liian lähellä, samoin kuin takasumuvalojen vilkuttelun. Tai sit eivät reagoi mitenkään noihin.

Välillä kyl vaikuttaa et ihmisillä ei ole mitään ajatusta muutenkaan ajaessaan liikenteen seassa, kun vastaantullessakaan hyvin harvoin reagoivat mihinkään valojen vilkutteluun jos on just noi parkit jääny päälle.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Wolverine

Posts: 1,860

#15583 • • Wolverine
Onko mitenkään mahdollista nähdä onko saanut mätkyjä vai veronpalautuksia tänä vuonna? Sitä lappua ei ole jäljellä eikä oikeasti ole minkäänlaista muistikuvaa mitä verottaja lähetti mulle joskus keväällä. Nykyään on kuitenkin kaiken maailman verosysteemitkin netissä niin luulisi että tälle löytyy joku helppo systeemi.

jatkokysymys: jos tulee palautuksia niin tuleeko ne tilille 2.12 kun tuo 4.12 osuu sunnuntaille?
Cloud

Posts: 2,162

#15584 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


Välillä kyl vaikuttaa et ihmisillä ei ole mitään ajatusta muutenkaan ajaessaan liikenteen seassa, kun vastaantullessakaan hyvin harvoin reagoivat mihinkään valojen vilkutteluun jos on just noi parkit jääny päälle.



Toisaalta, ihmiset vilkuttelee "pitkistä" jotka on vain hyvät normi ajovalot ja samaan aikaan ihmiset vilkuttelee "parkeista" jotka on astetta huonommat normaalit ajovalot.. joten ymmärrän täysin ettei vilkutteluun noteerata kuin vilkuttelulla takaisin tai ei ollenkaan.

Nimimerkillä. Juuri auton katsastanut ja selkesti liian hyvät lyhkäset ilta ja yö ajoon kun noin joka 5:des vastaan tuleva vilkuttelee.. Noh myönnän olevani vittumainen ja vilkuttelen takasin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

djbege

Posts: 264

#15585 • • djbege

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Onko mitenkään mahdollista nähdä onko saanut mätkyjä vai veronpalautuksia tänä vuonna? Sitä lappua ei ole jäljellä eikä oikeasti ole minkäänlaista muistikuvaa mitä verottaja lähetti mulle joskus keväällä. Nykyään on kuitenkin kaiken maailman verosysteemitkin netissä niin luulisi että tälle löytyy joku helppo systeemi.

jatkokysymys: jos tulee palautuksia niin tuleeko ne tilille 2.12 kun tuo 4.12 osuu sunnuntaille?



Onnistuuko www.vero.fi?

Palautukset maksetaan pe 2.12.

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Wolverine

Posts: 1,860

#15586 • • Wolverine

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Onko mitenkään mahdollista nähdä onko saanut mätkyjä vai veronpalautuksia tänä vuonna? Sitä lappua ei ole jäljellä eikä oikeasti ole minkäänlaista muistikuvaa mitä verottaja lähetti mulle joskus keväällä. Nykyään on kuitenkin kaiken maailman verosysteemitkin netissä niin luulisi että tälle löytyy joku helppo systeemi.

jatkokysymys: jos tulee palautuksia niin tuleeko ne tilille 2.12 kun tuo 4.12 osuu sunnuntaille?
---


Onnistuuko www.vero.fi?

Palautukset maksetaan pe 2.12.



Yritin etsiä tuolta mutta ainoa mikä vaikuttaa loogiselta niin sen kohdalla on teksti

(Palvelu on nyt suljettu, koska veroilmoitusten viimeinen palautuspäivä oli 17.5.2011.)
Oj

Posts: 1,349

#15587 • • Oj Keep it FILTHY
Mitä pitäis tehdä kun ei yhtään tiedä miksi sitä tulisi isona? Tuntuu että mikään duuni ei kiinnostaisi tarpeeksi.. Amis tuli aikoinaan käytyä oikeastaan vain siksi ettei viittinyt kotiin jäädä homehtumaan. Kyseinen ala ei siis juuri kiinnosta.. Opiskelemaan en aijo enää länteä.

!?*igor*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

daffy

Posts: 737

#15588 • • daffy duck and cover

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Onko mitenkään mahdollista nähdä onko saanut mätkyjä vai veronpalautuksia tänä vuonna? Sitä lappua ei ole jäljellä eikä oikeasti ole minkäänlaista muistikuvaa mitä verottaja lähetti mulle joskus keväällä. Nykyään on kuitenkin kaiken maailman verosysteemitkin netissä niin luulisi että tälle löytyy joku helppo systeemi.


Ei mun mielestä onnistu netissä ton tarkistaminen, mutta verotoimistoon soittamalla selviää. Itsekin soittelin tänään.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

kinderi

Posts: 1,783

#15589 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Mitä pitäis tehdä kun ei yhtään tiedä miksi sitä tulisi isona? Tuntuu että mikään duuni ei kiinnostaisi tarpeeksi.. Amis tuli aikoinaan käytyä oikeastaan vain siksi ettei viittinyt kotiin jäädä homehtumaan. Kyseinen ala ei siis juuri kiinnosta.. Opiskelemaan en aijo enää länteä.

!?*igor*



Kyttäsin profiilistas iän, enkä sinuna vielä ihmeemmin stressais :) Ite alotin opiskelun syksyllä, ja tähän asti oon tehny sekalaisia duuneja kun en oo tienny mikskä haluan isona. Ja mä oon kohta 30v ;)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Oj

Posts: 1,349

#15590 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:



---

Kyttäsin profiilistas iän, enkä sinuna vielä ihmeemmin stressais :) Ite alotin opiskelun syksyllä, ja tähän asti oon tehny sekalaisia duuneja kun en oo tienny mikskä haluan isona. Ja mä oon kohta 30v ;)


No jooooo.... Ehkä sitä tulee vähän yli-stressattua *justjoo* Tuntuu vaan että mitä vanhemmaksi sitä tulee nii sitä isommaksi kynnys kasvaa aloittaa enään mitään uutta varsinkin jos on vakinaisessa työpaikassa ja jotain lainoja vielä päällä.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

fi-do

Posts: 380

#15591 • • fi-do

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---


---

Kyttäsin profiilistas iän, enkä sinuna vielä ihmeemmin stressais :) Ite alotin opiskelun syksyllä, ja tähän asti oon tehny sekalaisia duuneja kun en oo tienny mikskä haluan isona. Ja mä oon kohta 30v ;)
---

No jooooo.... Ehkä sitä tulee vähän yli-stressattua *justjoo* Tuntuu vaan että mitä vanhemmaksi sitä tulee nii sitä isommaksi kynnys kasvaa aloittaa enään mitään uutta varsinkin jos on vakinaisessa työpaikassa ja jotain lainoja vielä päällä.



Näinhän se menee, en mäkään vielä tiedä mikä musta tulee isona ja tän hetkisellä elämäntilanteellani tulen kyllä jatkamaan vaan nykyisessä duunissani :)
Paul Page

Posts: 86

#15592 • • Paul Page
Valaistuksesta ymmärtämättömänä oon monesti miettinyt bileissä valojen numerokoodeja, että miksi vierekkäisten valojen numerokoodien erotus on aina vakio, esim tyyliin A095, A113, A131, A159, ...? *täh*
flatstick

Posts: 343

#15593 • • Edited flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Valaistuksesta ymmärtämättömänä oon monesti miettinyt bileissä valojen numerokoodeja, että miksi vierekkäisten valojen numerokoodien erotus on aina vakio, esim tyyliin A095, A113, A131, A159, ...? *täh*



Kyseesäolevan laitteen DMX-kanavanumero. Laitteella on useimmiten useampi kanava, jos on samanlaisia peräkkäin ja jokaista halutaan ohjata erikseen, annetaan useimmiten seuraava mahdollinen numero. Mietit liikaa. :D

http://fi.wikipedia.org/wiki/DMX_%28valaistus%29

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

Paul Page

Posts: 86

#15594 • • Paul Page

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Valaistuksesta ymmärtämättömänä oon monesti miettinyt bileissä valojen numerokoodeja, että miksi vierekkäisten valojen numerokoodien erotus on aina vakio, esim tyyliin A095, A113, A131, A159, ...? *täh*
---


Kyseesäolevan laitteen DMX-kanavanumero. Laitteella on useimmiten useampi kanava, jos on samanlaisia peräkkäin ja jokaista halutaan ohjata erikseen, annetaan useimmiten seuraava mahdollinen numero. Mietit liikaa. :D

http://fi.wikipedia.org/wiki/DMX_%28valaistus%29



Kiitos vastauksesta, eipä vaivaa enää! Myönnän, mietin liikaa, ammattitauti :D
Jokke L

Posts: 1,203

#15595 • • Jokke L [GoodMusic]
vaikuttaako toi puhelinjatkojohdon pituus (oleellisesti) tohon netin nopeuteen? esim jos johto olis 3 metriä kuin 20 metriä. Ku meil on pistoke makkarissa ja kone olohuoneessa ni jos sen haluis vetää siististi katonrajaa pitkin tai jotenkin muuten ni pituutta tulis kyllä aika paljon...

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

akir0

Posts: 2,554

#15596 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

vaikuttaako toi puhelinjatkojohdon pituus (oleellisesti) tohon netin nopeuteen? esim jos johto olis 3 metriä kuin 20 metriä. Ku meil on pistoke makkarissa ja kone olohuoneessa ni jos sen haluis vetää siististi katonrajaa pitkin tai jotenkin muuten ni pituutta tulis kyllä aika paljon...



Kyllähän se voi vaikuttaa. Ei oikein selviä kuin testaamalla. Tietty langattomat verkotkin on keksitty.
Jokke L

Posts: 1,203

#15597 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Kyllähän se voi vaikuttaa. Ei oikein selviä kuin testaamalla. Tietty langattomat verkotkin on keksitty.



mä kun en oikein tiedä näist tietokoneist mitään ni miten se langaton sit toimii. :D jos et mokkulaa meinaa.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jil

Posts: 682

#15598 • • Jil

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Kyllähän se voi vaikuttaa. Ei oikein selviä kuin testaamalla. Tietty langattomat verkotkin on keksitty.
---


mä kun en oikein tiedä näist tietokoneist mitään ni miten se langaton sit toimii. :D jos et mokkulaa meinaa.



Myydääks vielä modeemeita mitkä ei ole varustettu wlanilla? :)
Sul on vissiin sit pöytäkone kun tota verkkokaapelia ilmeisesti olet vetämässä..?
Amuck

Posts: 2,396

#15599 • • Amuck dub-i-dub
Jos ei ole koskaan nähnyt yhtään Star Warsia, niin missä järjestyksessä ne kannattaisi katsoa?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Funktion

Posts: 1,720

#15600 • • Funktion over 9000

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jos ei ole koskaan nähnyt yhtään Star Warsia, niin missä järjestyksessä ne kannattaisi katsoa?



Ei kannata kattoo ku ne vanhat :P

Ei vaan, mut siis itte kattosin ne vanhat eka. Sitten sen jälkeen jos kiinnostaa niin kattelet ne uudet.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..