Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,395,176 views

%

Posts: 568

#15561 • • %

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Miten helvetissä tuikkukynttilän saa palamaan ja asetettua iittalan kapeeseen kynttilälyhtyyn, niin ettei se sammu käyttäen normitulitikkua? Jos koitan pudotustaktiikkaa kynttilä sammuu liian usen, jos ronkin palavalla tikulla lyhdyn pohjalla olevaa kynttilää poltan sormeni. Prkl. *grr*
---


Jos normaali tulitikku kuitenkin ylttää, koita ensi kerralla kallistaa lyhtyä. Sitten ei sormet pala. *hymy*



Thanks joo noihan se varmaan onnistuu, täytyy kokeilla seuraavalla kerralla. Heh heh olipas melkoinen palikkatesti missä kämmäsin, no postasin sentään oikeeseen ketjuun.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Takyon

Posts: 2,945

#15562 • • Takyon Möwkö
Onks tähän aikaan vuodesta jotain siitepölyä ilmassa vai miks mun silmät on kutissu viikon ajan aivan holtittomasti?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

hemuz

Posts: 2,178

#15563 • • hemuz kätevä emäntä

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Onks tähän aikaan vuodesta jotain siitepölyä ilmassa vai miks mun silmät on kutissu viikon ajan aivan holtittomasti?



Kylmä ja kuiva ilma?
Takyon

Posts: 2,945

#15564 • • Takyon Möwkö

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Onks tähän aikaan vuodesta jotain siitepölyä ilmassa vai miks mun silmät on kutissu viikon ajan aivan holtittomasti?
---


Kylmä ja kuiva ilma?



Ei mulla ennen ole noi vaikuttanu. Siitepöly ja muut roskat kylläkin.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

flatstick

Posts: 343

#15565 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

---
Onks tähän aikaan vuodesta jotain siitepölyä ilmassa vai miks mun silmät on kutissu viikon ajan aivan holtittomasti?
---


Kylmä ja kuiva ilma?
---


Ei mulla ennen ole noi vaikuttanu. Siitepöly ja muut roskat kylläkin.



Kämppiä pitää lämmittää, kuivattaa ilmaa ja kun herrallakin alkaa tota ikää olemaan ;)

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

mariq

Posts: 2,154

#15567 • • mariq
Miks elämä tuntuu välillä näin kuralta vai oikeesti se on tosin ihanaa ja hienoa? *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

ValaX

Posts: 3,891

#15568 • • Edited ValaX
Onko jollain tapaa mahdollista järjestää ympärivuorokauden jatkuvia laillisia bileitä siten, että alkoholin myynti lakkaa 03:30, jatkuu taas 09:00 ja tämä väli-aika toimitaan vain yökahvilana tyhejentämättä mestaa. Olen ymmärtänyt tämän pleikkari keskustelun perusteella että jos alkoholin myynti lopetetaan kello 01:30, tämä on ainakin mahdollista...
noena

Posts: 3,138

#15569 • • noena first breath after coma

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Miks elämä tuntuu välillä näin kuralta vai oikeesti se on tosin ihanaa ja hienoa? *igor*



se on sitä kontrastia kultaseni *superpluttausvoima*hali**

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,774

#15570 • • Freja Sihteeri
Yhyy tein jotain telkulleni ja nyt en enää saa laitettua ohjelmia ajastukseen. Painaessani ajastusnappulaa, telkku herjaa "varattu numero on sopimaton". Wtf oikeesti. Totaalinen sulkeminenkaan ei auta. Mikään, mitä oon tajunnu kokeilla, ei auta (eli telkun sulkeminen standby-tilaan ja sähköt kokonaan pois). Telkkuna Samsung. Halp someone!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Takyon

Posts: 2,945

#15571 • • Takyon Möwkö
Miks valmiiks viipaloiduissa leipäpusseissa on aina pariton määrä viipaleita?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,774

#15572 • • Freja Sihteeri

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Yhyy tein jotain telkulleni ja nyt en enää saa laitettua ohjelmia ajastukseen. Painaessani ajastusnappulaa, telkku herjaa "varattu numero on sopimaton". Wtf oikeesti. Totaalinen sulkeminenkaan ei auta. Mikään, mitä oon tajunnu kokeilla, ei auta (eli telkun sulkeminen standby-tilaan ja sähköt kokonaan pois). Telkkuna Samsung. Halp someone!



HA keksin sen ite nopeemmin ku te ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

djbege

Posts: 264

#15573 • • djbege

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Onks tähän aikaan vuodesta jotain siitepölyä ilmassa vai miks mun silmät on kutissu viikon ajan aivan holtittomasti?



Syksyn homeitiöt. Helpottaa vasta, kun on pakkasta eli nyt!

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Funktion

Posts: 1,720

#15574 • • Edited Funktion over 9000
Miks konjakki auttaa kurkkukipuun ja irrottaa limaa niin tehokkaasti?

Ja en siis meinaa että jos juo pullollisen jallua, ei enää tunne sitä kipua *nauru*. Vaan ihan pienen 2cl hörpynkin kun ottaa niin jo irtoo flunssalimat.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Jokke L

Posts: 1,203

#15575 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Miks konjakki auttaa kurkkukipuun



alkoholilla on puhdistava ja desifioiva vaikutus. *iloinen*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Funktion

Posts: 1,720

#15576 • • Funktion over 9000

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Miks konjakki auttaa kurkkukipuun
---


alkoholilla on puhdistava ja desifioiva vaikutus. *iloinen*



Mjoo, toki, se nyt oli ittestään selvää :D Lähinnä mua kiinnosti se liman liikkeelle saava ominaisuus, että mikä lie just konjakissa tekee sen.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

%

Posts: 568

#15577 • • %

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Yhyy tein jotain telkulleni ja nyt en enää saa laitettua ohjelmia ajastukseen. Painaessani ajastusnappulaa, telkku herjaa "varattu numero on sopimaton". Wtf oikeesti. Totaalinen sulkeminenkaan ei auta. Mikään, mitä oon tajunnu kokeilla, ei auta (eli telkun sulkeminen standby-tilaan ja sähköt kokonaan pois). Telkkuna Samsung. Halp someone!
---


HA keksin sen ite nopeemmin ku te ^^



Anna kun arvaan, palautit tehdasasetukset. *hih*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

hannahia

Posts: 65

#15578 • • hannahia

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Miks konjakki auttaa kurkkukipuun
---


alkoholilla on puhdistava ja desifioiva vaikutus. *iloinen*



Yritin tässä kurkkukipuuni juoda kuumaa kaakota, mut on se vähän tylsää ilman minttua... Mut jos siis ostan minttuviinaa, niin saan myös desinfioivan vaikutuksen??? Huomenna siis alkoon, mars! *pepsodent*
Oj

Posts: 1,349

#15579 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

Yritin tässä kurkkukipuuni juoda kuumaa kaakota, mut on se vähän tylsää ilman minttua... *pepsodent*


Eikös kurkkukipuun pitäis ottaa jotain kylmää ?? *ding*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jokke L

Posts: 1,203

#15580 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


tässä kurkkukipuuni juoda kuumaa kaakota, mut on se vähän tylsää ilman minttua... Mut jos siis ostan minttuviinaa, niin saan myös desinfioivan vaikutuksen??? Huomenna siis alkoon, mars! *pepsodent*



no tota.. *iloinen*

mut kokeilepa raakana. ;)
ja siis voihan toi minttukaakao oloa silleen helpottaa vähäsen kun kuumaa ja hitusen prosenttejakin. *känni*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.