Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,395,737 views

Amuck

Posts: 2,396

#14641 • • Amuck dub-i-dub
Mulla on excelissä kaksi saraketta: luku ja tekstiselite.

Pystyykö nämä yhdistämään yhdeksi sarakkeeksi?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#14643 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

polly, 1.12.2009 15:03:
---
domi, 1.12.2009 14:24:
Mitä käytännön eroa on Visalla ja Mastercardilla? Molemmat on luottokortteja ja molemmat saa pankista, tiedän. Mutta mikä erottaa ne?

---


masteri on ainakin debit kortti eli oston ja velotuksen välissä voi olla melkoinenkin viive

nim. tili aina miinuksella :D

edit: ei se näköjään liity siihen mitenkään :D
eli ei mitään hajua koko asiasta ja tili edelleen miinuksella



Onx masterin debitis sama ostotakuu ku Visa:lla? Eli yli 40e ostoksista saa rahat takas tilille asap, jos tilaus ei saavukkaan, tai on myöhässä?
hemuz

Posts: 2,178

#14644 • • hemuz kätevä emäntä

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

2la, 3.12.2009 09:38:
Mulla on excelissä kaksi saraketta: luku ja tekstiselite.

Pystyykö nämä yhdistämään yhdeksi sarakkeeksi?



Miks ne pitäis yhdistää?
Ei ne viivat näy sit tulosteessa... voit toki rajata ne ns. yhdeksi jos tuloste sen vaatii.
Amuck

Posts: 2,396

#14645 • • Amuck dub-i-dub

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

akir0, 3.12.2009 09:57:
---
2la, 3.12.2009 09:38:
Mulla on excelissä kaksi saraketta: luku ja tekstiselite.

Pystyykö nämä yhdistämään yhdeksi sarakkeeksi?
---
http://office.microsoft.com/en-us/excel/HP052510211033.aspx


Niin yhdistämään silleen että sekä luku että teksti olisivat sitten siinä uudessa solussa. :/ Tuo tapa pyyhkii toisen pois.


hemuz, 3.12.2009 10:00:
Miks ne pitäis yhdistää?
Ei ne viivat näy sit tulosteessa... voit toki rajata ne ns. yhdeksi jos tuloste sen vaatii.


En mä sitä ole tulostamassa vaan ajamassa uuteen ohjelmaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Amuck

Posts: 2,396

#14647 • • Amuck dub-i-dub

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

akir0, 3.12.2009 10:20:
Tietty jos olisit lukenu ton ohjeen kunnolla niin olisit huomannu, että siihenkin löytyi ohje:
http://office.microsoft.com/en-us/excel/HP052510211033.aspx#MergeCellContents


Sori, oon pölvästi enkä osaa englantia :D Kiitos akir0!

Tiivistettynä: käytä ketjuta -funktiota.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

wiwi

Posts: 1,575

#14648 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Miksi ihminen peseytyy saippualla? Onko se välttämätöntä? Entä jos vaan lopettaisin saippuan käytön?

Tuli mieleen kun luin ihmisistä, jotka ovat lopettaneet shampoon käytön. Sanovat että kun totuttautumisaika on ohi, hiukset voi paljon paremmin ja pysyy ihan yhtä puhtaina kuin ennenkin. Ei kuulosta musta mahdottomalta, tuskin oon ainoa joka on huomannut että mitä useammin hiuksia pesee, sitä nopeammin niistä tulee likaiset.

Niin joo, entäs sitten huulirasva. Oon ollut addikti varmaan 10 vuotta ja yhä enemmän tulee mietittyä että miksi. Onko huulirasvan käytölle mitään järkevää perustetta muuten kuin erityistapauksessa (esim. jossain rankoissa sääolosuhteissa, missä huulet kuivuu pahasti)?

Pitäisikö vierottautua? :O

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ninscu

Posts: 635

#14649 • • ninscu candydelic

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

wiwi, 3.12.2009 11:50:
Miksi ihminen peseytyy saippualla? Onko se välttämätöntä? Entä jos vaan lopettaisin saippuan käytön?

Tuli mieleen kun luin ihmisistä, jotka ovat lopettaneet shampoon käytön. Sanovat että kun totuttautumisaika on ohi, hiukset voi paljon paremmin ja pysyy ihan yhtä puhtaina kuin ennenkin. Ei kuulosta musta mahdottomalta, tuskin oon ainoa joka on huomannut että mitä useammin hiuksia pesee, sitä nopeammin niistä tulee likaiset.



Mäkin tossa joku aika sit luin sivustoo http://www.naturemoms.com/no-shampoo-alternative.html , jossa ohjeistettiin shampoosta luopumiseen jne. Kyllähän toi ilmeisesti toimii sen totuttautumisajanjakson jälkeen.

Jos omistaisin lyhyet hiukset voisinkin kokeilla, mut tätä takkutukkaa ei ilman hoitoainetta selväks saa. :/

--
.. grooving with the eternal now ..

Avatar
#14650 • • Reivaaja Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

wiwi, 3.12.2009 11:50:
Miksi ihminen peseytyy saippualla? Onko se välttämätöntä? Entä jos vaan lopettaisin saippuan käytön?

Tuli mieleen kun luin ihmisistä, jotka ovat lopettaneet shampoon käytön. Sanovat että kun totuttautumisaika on ohi, hiukset voi paljon paremmin ja pysyy ihan yhtä puhtaina kuin ennenkin. Ei kuulosta musta mahdottomalta, tuskin oon ainoa joka on huomannut että mitä useammin hiuksia pesee, sitä nopeammin niistä tulee likaiset.

Niin joo, entäs sitten huulirasva. Oon ollut addikti varmaan 10 vuotta ja yhä enemmän tulee mietittyä että miksi. Onko huulirasvan käytölle mitään järkevää perustetta muuten kuin erityistapauksessa (esim. jossain rankoissa sääolosuhteissa, missä huulet kuivuu pahasti)?

Pitäisikö vierottautua? :O



http://btjunkie.org/torrent/How-Dirty-Can-I-Get-11th-September-2007-WS-PDTV-XViD-PVR/52021c9c582b7ea04a98d3687e06c9ec362ba4e72148
Amuck

Posts: 2,396

#14651 • • Amuck dub-i-dub

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

ninscu, 3.12.2009 13:38:
Jos omistaisin lyhyet hiukset voisinkin kokeilla, mut tätä takkutukkaa ei ilman hoitoainetta selväks saa. :/


Mä kokeilisin jos olisi pidemmät hiukset, näin lyhyisiin täytyy aina laittaa jotain tököttiä ettei näytä ihan gorillalta ja sitähän ei millään soodalla saa lähtemään. Kai?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ninscu

Posts: 635

#14652 • • ninscu candydelic

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

2la, 3.12.2009 14:32:
---
ninscu, 3.12.2009 13:38:
Jos omistaisin lyhyet hiukset voisinkin kokeilla, mut tätä takkutukkaa ei ilman hoitoainetta selväks saa. :/

---

Mä kokeilisin jos olisi pidemmät hiukset, näin lyhyisiin täytyy aina laittaa jotain tököttiä ettei näytä ihan gorillalta ja sitähän ei millään soodalla saa lähtemään. Kai?



Niin, totta. Tuskinpa sillä mitkään tökötit lähtee.
Eli tästä voisi päätellä että toi soodapesu sopii ainoastaan niille, jotka eivät tee tukallensa mitään muutakuin harjaa.

--
.. grooving with the eternal now ..

turquoise

Posts: 732

#14653 • • Edited turquoise e-ra2co

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

wiwi, 3.12.2009 11:50:
Miksi ihminen peseytyy saippualla? Onko se välttämätöntä? Entä jos vaan lopettaisin saippuan käytön?

Tuli mieleen kun luin ihmisistä, jotka ovat lopettaneet shampoon käytön. Sanovat että kun totuttautumisaika on ohi, hiukset voi paljon paremmin ja pysyy ihan yhtä puhtaina kuin ennenkin. Ei .

Niin joo, entäs sitten huulirasva. Oon ollut addikti varmaan 10 vuotta ja yhä enemmän tulee mietittyä että miksi. Onko huulirasvan käytölle mitään järkevää perustetta muuten kuin erityistapauksessa (esim. jossain rankoissa sääolosuhteissa, missä huulet kuivuu pahasti)?


Tos tuli joku pari kuukautta sitten dokumentti eräästä n. 45-vee naisesta, joka lopetti kokonaan suihkussa käymisen. Ne olivat kans kuulleet tosta, että hiusten pitäisi pysyä totuttamisajan jälkeen ihan yhtä puhtaina kun pestessäkin. Taiskäydä erään miehen luona, joka ei ollut pessyt hiuksia vuosiin. Sillä oli tosi lyhyt tukka, mutta se oli puhtaan näkönen. No, sen naisen tukka oli kyllä neljän viikon jälkeen niin rasvainen kuin voitte kuvitella sen olevan. Sitten siitä tehtiin bakteeritestit, ja ne lukemat olivat jotain ihan päätähuimaavia puhtaisiin hiuksiin verrattuna. Sen naisen iho tosin näytti erittäin hyvältä, ihan kuin ovulaatiohehkussa 24/7. Se pesi naamaa hanasta vedellä.

Mä voisin pitkille tukalle suositella vaan käytön harventamista. Mulla on nyt pari vuotta ollu rastat, pesen niitä noin yhdeksän päivän välein. Viikon päästä vasta alkaa tuntua pikkusen rasvaselta päänahka.

Huulirasvaa ei varmasti tarvitsisi kuin äärettömän kovassa pakkasessa tai aurinkokertoimella olevaa seiloreille. Huulirasva-addikti oon itekkin, ja varmasti se että koko ajan rasvaan tekee vaan hallaa omalle rasvoittumiselleni. Vartalon rasvaamisen oon lopettanut samasta syystä, ettei iho oppis siihen. Huulirasvaa on vaan niin vaikea lopettaa.

E. Niin ja itse en oo varmaan ikinä pessyt koko kroppaa saippualla. Ainoastaan kainalot hinkkaan saippualla, mut muuten en. Eikä se kroppa silti tunnu paskaselta, tai oo ikinä tuntunu. Eli siis aika turhaa kamaa muihin kuin käsiin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Kolera

Posts: 4,256

#14654 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

wiwi, 3.12.2009 11:50:
Niin joo, entäs sitten huulirasva. Oon ollut addikti varmaan 10 vuotta ja yhä enemmän tulee mietittyä että miksi. Onko huulirasvan käytölle mitään järkevää perustetta muuten kuin erityistapauksessa (esim. jossain rankoissa sääolosuhteissa, missä huulet kuivuu pahasti)?


tähän pystyn vaan vastaa omakohtaisella kokemuksella että itse olen muksuna talvella nuollut ja rohduttanut puolet huulistani vituiksi(painetunto löytyy mutta omaa rasvantuotantoa ei ole ja huulirasvat/bepanthen on ainoot mitkä saa nää olee lohkeilematta ku vittumaiseks käy...kalanmaksaöljyn juominenkin vaikutti positiivisesti pahimpiin aikoihin)
...kyllä se on ihan hyvä käyttää mut jokainen on yksilö ja iho kestää oman aikansa. ei ainakaan näin talvella kannata lopettaa käyttöä ettei tosiaan rohdu huulet ja tuhoudu hermopäätteet

ps. ei terve...eihän tää vastaa mihinkää oikeen...no antaa olla kai tästä jotain viihdettä saa =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#14655 • • Reivaaja Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Kolera, 6.12.2009 13:22:
tähän pystyn vaan vastaa omakohtaisella kokemuksella että itse olen muksuna talvella nuollut ja rohduttanut puolet huulistani vituiksi(painetunto löytyy mutta omaa rasvantuotantoa ei ole ja huulirasvat/bepanthen on ainoot mitkä saa nää olee lohkeilematta ku vittumaiseks käy...kalanmaksaöljyn juominenkin vaikutti positiivisesti pahimpiin aikoihin)
...kyllä se on ihan hyvä käyttää mut jokainen on yksilö ja iho kestää oman aikansa. ei ainakaan näin talvella kannata lopettaa käyttöä ettei tosiaan rohdu huulet ja tuhoudu hermopäätteet

ps. ei terve...eihän tää vastaa mihinkää oikeen...no antaa olla kai tästä jotain viihdettä saa =P



http://www.huulirasvariippuvuus.com/aha-anonyymit-huulirasva-addiktit/
wiwi

Posts: 1,575

#14656 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

sativa, 3.12.2009 16:46:
---
wiwi, 3.12.2009 11:50:
---
Tos tuli joku pari kuukautta sitten dokumentti eräästä n. 45-vee naisesta, joka lopetti kokonaan suihkussa käymisen. Ne olivat kans kuulleet tosta, että hiusten pitäisi pysyä totuttamisajan jälkeen ihan yhtä puhtaina kun pestessäkin. Taiskäydä erään miehen luona, joka ei ollut pessyt hiuksia vuosiin. Sillä oli tosi lyhyt tukka, mutta se oli puhtaan näkönen. No, sen naisen tukka oli kyllä neljän viikon jälkeen niin rasvainen kuin voitte kuvitella sen olevan. Sitten siitä tehtiin bakteeritestit, ja ne lukemat olivat jotain ihan päätähuimaavia puhtaisiin hiuksiin verrattuna. Sen naisen iho tosin näytti erittäin hyvältä, ihan kuin ovulaatiohehkussa 24/7. Se pesi naamaa hanasta vedellä.

Mä voisin pitkille tukalle suositella vaan käytön harventamista. Mulla on nyt pari vuotta ollu rastat, pesen niitä noin yhdeksän päivän välein. Viikon päästä vasta alkaa tuntua pikkusen rasvaselta päänahka.


Niin no siinä mun lukemassa jutussa sanottiin että useimmilla ihmisillä hiukset tottuvat 6-12 viikossa. Vois kyllä kuvitella sen totuttautumisajan olevan vähän nihkee, ainakin kanssaihmisille. :D Ja anteeks nyt mut mikä helvetin ovulaatiohehku? :O

Mäkin pesin pitkiä hiuksia korkeintaan kaks kertaa viikossa ja ne oli huomattavasti paremmassa kunnossa ja pysyivät puhtaina pidempään. En tosin sillon harrastanut niin paljon hikiliikuntaa kuin nyt. Tällä hetkellä mulla on lyhyet epähiukset, joita nyrhin käteen osuvalla teräesineellä sillon kun jaksan joten sama kai mitä näille tekee.

Huulirasvaa ei varmasti tarvitsisi kuin äärettömän kovassa pakkasessa tai aurinkokertoimella olevaa seiloreille. Huulirasva-addikti oon itekkin, ja varmasti se että koko ajan rasvaan tekee vaan hallaa omalle rasvoittumiselleni. Vartalon rasvaamisen oon lopettanut samasta syystä, ettei iho oppis siihen. Huulirasvaa on vaan niin vaikea lopettaa.



Huulirasvasta vois tosissaan alkaa vieroittautua. Viimeksi perjantaina meinasi paniikki iskeä kun huulirasva hävisi kesken illan eikä kellään ollut lainata. Hirveä olo kun tuntuu että naama repeää jos yrittää hymyillä. Onko jollain vinkkejä, kuinka onnistua ilman tarpeetonta verenvuodatusta?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

turquoise

Posts: 732

#14658 • • Edited turquoise e-ra2co

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

wiwi, 7.12.2009 19:35:
---
Ja anteeks nyt mut mikä helvetin ovulaatiohehku? :O



En nyt jaksa lähteitä etsiä, mutta jostain oon kyllä lukenut jostain tutkimuksesta, jonka mukaan miehet rankkasivat ovulaatiossa olevat naiset paremman näköisiksi kuin muut. (Täytyy tosin sanoa, että en tiedä tehtiinkö tää kuvien perusteella vai livenä - jos naamatusten on tehty, niin sitten tulee jo "feromonit" peliin eikä kyse ole välttämättä enää pelkistä lookseista.) MUTTA oon kuitenkin itse ollut hyvin kiinnostunut ovulaatiosta ja vaikka viimeinen asia mitä tällä hetkellä haluan on tulla raskaaksi, olen silti seurannut kuukautiskiertoani erityisesti ovulaation aikana. Oon huomannut, että iho on silloin helvetin paljon paremman näköinen kuin yleensä (yleensä ennen menkkoja tulee pari finniä), ikäänkuin hehkuu! Oon paasannut tästä myös kavereilleni, ja kauneinta mitä multa onki kysytty on, että onko sulla ovulaatio kun niin sädehdit *nauru* Sillon muuten vielä oli, tarkistin jälkeenpäin.

E. Kai sen hehkun täytyy liittyä lisääntyneen estrogeeniin, kun naisen iho on muutenkin pehmeämpi kuin miehen, tai sit jos se ruumiin (ihana sana) lämpötilannousu vaikuttaa jotenkin kans. Mene ja tiedä tarkasti sitten, jos joku tietää niin kuulen mielelläni.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

yertle

Posts: 421

#14659 • • yertle
Mikä on sen sellaisen USB-tikun nimi, mihin saa kameran SD-muistikortin kiinni? Ja paljonko sellaset maksaa, ja mistä niitä saa? Ja voihan niiden avulla laittaa tavaraa muistikortille koneelta? *ding*
evvk

Posts: 1,918

#14660 • • evvk
Hajosi tietsa.. mitä tehdä.. kovot hajos ja kaikki muut osatkin hajos..