Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,395,808 views

Amma

Posts: 2,383

#7282 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Fyraett, 17.10.2006 14:21:
omistaaks helsingin kaupunki jotai eläinten huostaanotoo paikkaa tai muuta vastaavaa?


Löytyeläimet menevät Hesyyn (Helsingin eläinsuojeluyhdistys) uuden löytöeläintalon (tiedot alla) kautta.

Viikissä, yliopistollisen eläinsairaalan uusien tilojen kupeessa on Helsingin, Espoon ja Vantaan yhteinen löytöeläintalo. (Aloittanut toimintansa 11.10.2006.)
http://www.vetmed.helsinki.fi/yes/loytoelaimet.htm

Luonnonvaraiset löytöeläimet vastaanottaa Korkeasaari. (Vastuu luonnonvaraisista eläimistä siirtynyt eläinsairaalalta Korkeasaareen 15.10.2006.)
www.korkeasaari.fi

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#7283 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Mistä voi ostaa kokomustan, tekstittömän/kuvattoman/koristelemattoman (puuvillaisen) peruslippalakin? Sellaisen mukavan, kivannäköisen, päähän hyvästi istuvan.
Kaupoissa on kyllä kaikenlaisia "army"-versioita ja aina jotain hiton koristeluja, muttei tavallisia siistejä. *grr*

--
*etsiskel*

Verano

Posts: 4,649

#7284 • • Verano Merituuli
Onko joku kokeillut niitä jyvillä tms täytettyjä mikrossa lämmitettäviä hartiatyynyjä? Vai mitä ne nyt onkaan. Mutta enivei, onko niistä apua jumittaviin hartioihin?
pirpeli

Posts: 5,533

#7285 • • pirpeli

Verano, 20.10.2006 12:27:
Onko joku kokeillut niitä jyvillä tms täytettyjä mikrossa lämmitettäviä hartiatyynyjä? Vai mitä ne nyt onkaan. Mutta enivei, onko niistä apua jumittaviin hartioihin?



Olen kokeillut ja on apua. Iskällä on sellanen kisun mallinen, ja sen kun lämmittää, niin kylläpä on mukava. Suosittelen hankkimaan. :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7286 • • Hitchhiker

Verano, 20.10.2006 12:27:
Onko joku kokeillut niitä jyvillä tms täytettyjä mikrossa lämmitettäviä hartiatyynyjä? Vai mitä ne nyt onkaan. Mutta enivei, onko niistä apua jumittaviin hartioihin?



Ne on ihan toimivia systeemejä, ainaki lämmittäny lihakset hyvin jonka jälkeen kevyehkö hieronta.
pirpeli

Posts: 5,533

#7287 • • pirpeli
Ihastuukohan kukaan koskaan muhun....? Sillee ihan oikeasti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Bio

Posts: 4,429

#7288 • • Bio The Bullies / Pinky

Amma, 18.10.2006 22:01:
Mistä voi ostaa kokomustan, tekstittömän/kuvattoman/koristelemattoman (puuvillaisen) peruslippalakin? Sellaisen mukavan, kivannäköisen, päähän hyvästi istuvan.
Kaupoissa on kyllä kaikenlaisia "army"-versioita ja aina jotain hiton koristeluja, muttei tavallisia siistejä. *grr*



http://www.mainostekstiilit.com/products/lippikset/9/54/

tuol ainaki o
Syder

Posts: 2,255

#7289 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

pirpeli, 20.10.2006 12:29:
Ihastuukohan kukaan koskaan muhun....? Sillee ihan oikeasti.


Todennäköisesti.

--
Divida et impera.

onni3mk

Posts: 3,973

#7290 • • onni3mk Onni on.
Miks joidenkin tasakattosten talojen katoilla on hiekkaa? Siis semmonen kunnon kerros hiekkaa joka on oikeesti tuotu sinne? On aika painava eriste jos se sitä varten sinne raahataan.

--
Onni on.

Verano

Posts: 4,649

#7291 • • Verano Merituuli

pirpeli, 20.10.2006 12:29:
Olen kokeillut ja on apua. Iskällä on sellanen kisun mallinen, ja sen kun lämmittää, niin kylläpä on mukava. Suosittelen hankkimaan. :)



Hitchhiker, 20.10.2006 12:29:
Ne on ihan toimivia systeemejä, ainaki lämmittäny lihakset hyvin jonka jälkeen kevyehkö hieronta.



Oi, kiitos nopeista vastauksista :) Täytyy kyllä hankkia sellainen, oispa jo _nyt_ tässä.

Sitten voinkin kysyä, että mistäköhän noita saa? Tavarataloista vaikohan jostain erikoisliikkeistä, terveyskaupoista vaikkapa?
aj_

Posts: 65

#7292 • • aj_
Mistä sanonta "Lahti pilaa tunnelman" juontaa juurensa alunperin?
embie

Posts: 531

#7293 • • embie Shwoopsie poo

Verano, 20.10.2006 12:42:
---
pirpeli, 20.10.2006 12:29:
Olen kokeillut ja on apua. Iskällä on sellanen kisun mallinen, ja sen kun lämmittää, niin kylläpä on mukava. Suosittelen hankkimaan. :)

---



---
Hitchhiker, 20.10.2006 12:29:
Ne on ihan toimivia systeemejä, ainaki lämmittäny lihakset hyvin jonka jälkeen kevyehkö hieronta.

---


Oi, kiitos nopeista vastauksista :) Täytyy kyllä hankkia sellainen, oispa jo _nyt_ tässä.

Sitten voinkin kysyä, että mistäköhän noita saa? Tavarataloista vaikohan jostain erikoisliikkeistä, terveyskaupoista vaikkapa?



Ihan esim. Sokoksella tai Anttilassa löytyy ja joo, hyvin toimii (sellasen kans on kiva mennä nukkumaan tällasina vilpoisina iltoina) *joo*
sapeli

Posts: 11,768

#7294 • • sapeli jokukukamikä?

pirpeli, 20.10.2006 12:29:
Ihastuukohan kukaan koskaan muhun....? Sillee ihan oikeasti.



Sulla on kyllä niin uskomattoman pirskahteleva ja suorastaan loistava persoona että on vaikea kuvitella ettei ihastuisi *hymy* Ehkä joku on jo ihastunut mutta ei ole uskaltanut sanoa siitä... *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verano

Posts: 4,649

#7295 • • Verano Merituuli

embie,
Ihan esim. Sokoksella tai Anttilassa löytyy ja joo, hyvin toimii (sellasen kans on kiva mennä nukkumaan tällasina vilpoisina iltoina) *joo*



Jesh, taidan mennä suoraan duunista ostamaan sellasen *iloinen*
oooo

Posts: 1,249

#7296 • • oooo
Mulle tuli hassu juttu mieleen.. Mä voisin sanoa mun murulle esim. " Hyvä meno KULLALLA" mutta jos sanon sen vaikka 2 kaverille niin se olis "Hyvä meno KULLILLA" kulli *nauru* Vai miten se oikeasti kuuluu sanoa.. kullilla, kulleilla *nauru*, kulloilla??

Kertokaa hei joku *lmao*
kml

Posts: 1,142

#7297 • • kml Keyhole Markup Language
Voiko salmaria blandata johonkin niin että tuotos on juomakelposta ?

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Karski

Posts: 6,049

#7298 • • Karski Pomon kätyri

satumetsä, 20.10.2006 23:42:
Mulle tuli hassu juttu mieleen.. Mä voisin sanoa mun murulle esim. " Hyvä meno KULLALLA" mutta jos sanon sen vaikka 2 kaverille niin se olis "Hyvä meno KULLILLA" kulli *nauru* Vai miten se oikeasti kuuluu sanoa.. kullilla, kulleilla *nauru*, kulloilla??

Kertokaa hei joku *lmao*



Kyl se on reippaasti vaan että 'kullilla'.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Freja

Posts: 8,774

#7299 • • Freja Sihteeri
Kuinka paljon säästäisi vuodessa, jos sulkisi tietokoneen kokonaan yön ajaksi kun sitä ei käytä, ja laittaisi telkunkin kokonaan kiinni eikä vain standbylle?
Eikö se nyt kuitenkin halvemmaksi tule, kuin niiden ainainen päällä oleminen?

*igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7300 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Keltä irtois jotain nopeeta servuu? reilu 80megaa pitäis laittaa muiden ihmisten kuunneltavaks *hihu*

Edit: Priti priti pliis *blush*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?