Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,484,755 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#12541 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Onkohan kirppiksellä ihmisiä 21 tai 28 päivä joulukuuta, vai onkohan kaikki jossain maalla viettämässä joulua *hmm* eli uskaltaiskohan varaa pöydän..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

larzizi

Posts: 1,661

#12542 • • larzizi
Mikä sen kotimaisen tv-sarjan nimi on, joka tuli joskus aikoja sitten... Vähän samaa ikäluokkaa kuin Metsolat. Ne asu punasessa talossa ja niillä oli kasvihuoneita. Kaikki tuntuu muistavan sen kyllä, mut nimeä ei tuu millään mieleen.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ValaX

Posts: 3,891

#12543 • • ValaX

larzizi, 12.11.2008 20:02:
Mikä sen kotimaisen tv-sarjan nimi on, joka tuli joskus aikoja sitten... Vähän samaa ikäluokkaa kuin Metsolat. Ne asu punasessa talossa ja niillä oli kasvihuoneita. Kaikki tuntuu muistavan sen kyllä, mut nimeä ei tuu millään mieleen.



Kovaa maata?
Apo

Posts: 1,574

#12544 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Hyzenthlay, 12.11.2008 20:00:
Onkohan kirppiksellä ihmisiä 21 tai 28 päivä joulukuuta, vai onkohan kaikki jossain maalla viettämässä joulua *hmm* eli uskaltaiskohan varaa pöydän..



23-28.12. välillä taitaa olla aika rauhallista kun pyhät osuvat noin hyvin viikonlopun kanssa. Sitä ennen voi olla aika paljon ihmisiä liikkeellä, jouluun valmistautuminen, lahjojen ostelu jne.
larzizi

Posts: 1,661

#12545 • • larzizi

VaLa, 12.11.2008 20:09:
Kovaa maata?


Joo, jes! Kiitti! Hyvä, että joku edes tunnisti vaikka selitykset olikin huonoja, kun omat muistikuvat kyseisestä ohjelmasta on aika heikot.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Takyon

Posts: 2,945

#12546 • • Takyon Möwkö

Umbala, 12.11.2008 16:21:
Miten on mahdollista, että tietokoneelle ei tahdo löytyä toimivaa langatonta headset järjestelmää. Varsinkin kuin lähes joka kännykkään tuollaisen saa ihan plug and play periaatteella. *grr*



Eiks sitä kännykän kanssa toimivaa bluetooth kuuloketta saa toimimaan tietokoneen kanssa?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#12547 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Apo, 12.11.2008 20:12:
23-28.12. välillä taitaa olla aika rauhallista kun pyhät osuvat noin hyvin viikonlopun kanssa. Sitä ennen voi olla aika paljon ihmisiä liikkeellä, jouluun valmistautuminen, lahjojen ostelu jne.



Joo, no jotain tollasta vähän ajattelinkin. Täytyypä viel miettiä..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Umbala

Posts: 769

#12548 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Takyon, 12.11.2008 20:34:


Eiks sitä kännykän kanssa toimivaa bluetooth kuuloketta saa toimimaan tietokoneen kanssa?


Saiskin. Tilasin kiinasta asti bluetooth lähettimet jotka ylipäätään pystyy siihen (normi bt ei kai kykene lainkaan) mut kun ei lähtenyt pelittään soitin noksulle ja sanovat et ei toimi koneessa kun kuulokkeina, tai mikkinä, mut ei yhtäaikaa. *grr*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Muikku

Posts: 427

#12550 • • Muikku
Mitä KEKEKEKEK tarkoittaa? Onko se vaan naurua?
Kolera

Posts: 4,256

#12551 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Muikku, 13.11.2008 00:59:
Mitä KEKEKEKEK tarkoittaa? Onko se vaan naurua?


http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kek
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kekeke
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kekekeke

=P

ja joo eli oon itse ymmärtänyt tuon ihan LOLOLOLOLOLOL:na enkä minään suurempaa tarkoitusta omaavana ilmaisuna. Korjatkaa toki jos olen taas ihan vitun hukassa ='(

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#12552 • • sapeli jokukukamikä?

Kolera, 13.11.2008 07:28:
---
Muikku, 13.11.2008 00:59:
Mitä KEKEKEKEK tarkoittaa? Onko se vaan naurua?
---
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kek
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kekeke
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=kekekeke

=P

ja joo eli oon itse ymmärtänyt tuon ihan LOLOLOLOLOLOL:na enkä minään suurempaa tarkoitusta omaavana ilmaisuna. Korjatkaa toki jos olen taas ihan vitun hukassa ='(



Näin mäkin sen olen ymmärtänyt - sama juttu LEL-ilmauksen kanssa. Ilmeisesti nämä ovat pienten "alakulttuurien" käyttämiä versioita vanhasta kunnon LOLista, auttaa hämäämään niitä jotka ei ymmärrä ja lähentämään ryhmän jäseniä yhteisellä jutulla.

Vähän kuin alettais klubbariporukassa sanomaan vaikka "lihamureke" aina kun pitäisi tervehtiä, ja sit voidaan myhäillä kun ohikulkijat ja muut lähellä oleskelevat ihmettelee huuli pyöreänä. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Umbala

Posts: 769

#12553 • • Edited Umbala d a n c e m a c h i n e s

Muikku, 13.11.2008 00:59:
Mitä KEKEKEKEK tarkoittaa? Onko se vaan naurua?


Tuo Kekeily tulee merentakaa, Aasiasta, en nyt muista tarkkaan mistä.
Ilmaus on naurua, vähän kuin heheheh, mutta menee kyllä tuo urban dictionary vähän metsään tämän asian kanssa. Kyseiseen termiin kun on tullut törmättyä jo Warcraft 2, aikaan paljon ennen WOW:ia.
Tai sitten vois vaan lukea ne sivut loppuun *uuh*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

turquoise

Posts: 732

#12555 • • turquoise e-ra2co
Kekekekeket tolle kekekekekelle *nauru* Ylihyvä *aplodit* Pitää ruveta käyttään! Se on kans hauska, kun espanjankieliset laittaa, että Jajajajajajaja (j:hän äännetään aina h:na).

Mut joo, sarjassamme vähemmän tärkeät mutta mieltä askarruttavat kysymykset:

Ootteko huomanneet, kuinka tavarataloissa Suomessa on liukuportaat noudattaa aina (tai ainakin usein)vasemmanpuoleista liikennettä? Mietin vaan, että onkohan maissa joissa on oikeanpuoleinen liikenne liukuportaatkin laitettu sitten sillai, että vasen kaista vie ylös ja oikea alas... Kukaan kiinnittänyt huomiota?

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Takyon

Posts: 2,945

#12556 • • Takyon Möwkö

sativa, 13.11.2008 19:05:
Ootteko huomanneet, kuinka tavarataloissa Suomessa on liukuportaat noudattaa aina (tai ainakin usein)vasemmanpuoleista liikennettä? Mietin vaan, että onkohan maissa joissa on oikeanpuoleinen liikenne liukuportaatkin laitettu sitten sillai, että vasen kaista vie ylös ja oikea alas... Kukaan kiinnittänyt huomiota?



Nyt kun aloin miettimään liukuportaita joita mä olen käyttänyt täällä pk-seudulla niin kyllä niissä on oikeanpuoleinen mennyt ylös ja vasen alas, eli siis oikeanpuoleinen liikenne. Mut enpä sit tiedä, itsehän en noita edes käytä muuten kuin jos on pakko. Liukuportaat on mordorista *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

turquoise

Posts: 732

#12557 • • turquoise e-ra2co

Takyon, 13.11.2008 19:44:
---
sativa, 13.11.2008 19:05:
Ootteko huomanneet, kuinka tavarataloissa Suomessa on liukuportaat noudattaa aina (tai ainakin usein)vasemmanpuoleista liikennettä? Mietin vaan, että onkohan maissa joissa on oikeanpuoleinen liikenne liukuportaatkin laitettu sitten sillai, että vasen kaista vie ylös ja oikea alas... Kukaan kiinnittänyt huomiota?

---


Nyt kun aloin miettimään liukuportaita joita mä olen käyttänyt täällä pk-seudulla niin kyllä niissä on oikeanpuoleinen mennyt ylös ja vasen alas, eli siis oikeanpuoleinen liikenne. Mut enpä sit tiedä, itsehän en noita edes käytä muuten kuin jos on pakko. Liukuportaat on mordorista *igor*



No voi vinetto, tarkotin siis että oikeanpuoleinen! Siis että Suomessa on oikeanpuoleinen, mutta onko esim. Englannissa vasemmanpuoleinen liukuporrasliikenne?
(Mä en ymmärrä miks mun on niin vaikea oppia noita vasen-oikea-termejä vaikka on ihan täysin loogisia, nytkin muka katoin oikein Wikipediasta, että kumpi Suomessa nyt olikaan mut silti laitoin väärin, äääääh!! *tirsk*)

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Freja

Posts: 8,775

#12558 • • Freja Sihteeri

sativa, 13.11.2008 19:05:
Ootteko huomanneet, kuinka tavarataloissa Suomessa on liukuportaat noudattaa aina (tai ainakin usein)vasemmanpuoleista liikennettä? Mietin vaan, että onkohan maissa joissa on oikeanpuoleinen liikenne liukuportaatkin laitettu sitten sillai, että vasen kaista vie ylös ja oikea alas... Kukaan kiinnittänyt huomiota?



Ausseis ainaki. :D
Tuli siel aina hetki feilailtuu ku olin vääräl puolen liukuportaita, ja ihan normaalis kadulla kulkemisessakin väistin aina "väärälle" puolelle :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#12559 • • astaroth Guest

Takyon, 13.11.2008 19:44:
itsehän en noita edes käytä muuten kuin jos on pakko. Liukuportaat on mordorista *igor*


jätkäl on selkee agenda :D
Takyon

Posts: 2,945

#12560 • • Takyon Möwkö

astaroth, 13.11.2008 20:10:
---
Takyon, 13.11.2008 19:44:
itsehän en noita edes käytä muuten kuin jos on pakko. Liukuportaat on mordorista *igor*

---

jätkäl on selkee agenda :D



No siis onkohan kovinkaan moni miettiny miks kaikissa länsimaissa liikalihavuus, liikuntasairaudet yms lisääntyy jatkuvasti. No tottakai kun on varaa tuhlata ja varaa syödä kaikkee sontaa (niinku minä :D ), mut mä väitän että suuri syy on myös siinä että kaikki tehdään niin vitun helpoksi ihmisille että kukaan ei osaa enää käyttää niinkin yksinkertaisia asioita kuin portaita. Tai hyvänä esimerkkinä myös se että muutaman kilometrin kävelymatka vaikuttaa tuottavan monille ihmisille ylitsepääsemättömiä ongelmia "kun ei pääse julkisilla".. Noh joo, itselläkin olisi paljon parannettavaa mut portaista on hyvä alottaa ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.