Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,453,352 views

wiwi

Posts: 1,575

#12101 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

ezzy, 3.9.2008 14:06:
---
wiwi, 3.9.2008 13:49:
---

No juu. Meillä on Koffin laatikot aina tyrkyllä suht edullisesti, ja niitä on iso pino juomaosaston vieressä suuren menekin takia. Läjän yläpuolella roikkuu joka suuntaan näkyen neljä A4-kokoista kylttiä, joissa pyydetään, ettei pakkauksia avattaisi ja kerrotaan että tuotteita löytyy hyllystä myös yksittäin. Mitäs luulet, toimiiko? :D
---
Kuulostaa hyvältä. Toivotaan, että toimii :D


(Vinkki: Ei toimi.)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#12102 • • Annakins Guest

Timce, 3.9.2008 14:00:
---
wiwi
Läjän yläpuolella roikkuu joka suuntaan näkyen neljä A4-kokoista kylttiä, joissa pyydetään, ettei pakkauksia avattaisi ja kerrotaan että tuotteita löytyy hyllystä myös yksittäin. Mitäs luulet, toimiiko? :D

---


Mistäköhän mä luin, ettei kaupat sais noita kylttejä käyttää?



Ei kai tollasille kylteille oo mitään estettä jos tuotetta löytyy myös yksittäin hyllystä. Mutta sitä ei siis saa tehdä, että myy ainoastaan multipakkauksia ilman että yksittäisiä on tarjolla laisinkaan (juurikin tuon paljousalennuksen takia).
Lyylikki

Posts: 2,975

#12103 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olen nyt yrittänyt löytää internetistä sellaista karttaa, jossa näkyisi Suomen metsien puulajisto tai sitten vaihtoehtoisesti maaperä. Tiedän, että tuommoisia karttoja on ainakin ollut ala-asteen karttakirjassa, mutta valitettavasti en oikein saa internetistä vastausta. Metsähallituksen sivuilta en ainakaan löytänyt. Tuleeko kenelleen mieleen, mistä moisen voisi löytää?

Tai sitten ehkä helpompi, että mistä Itä-Uudeltamaalta löytyy puolukoita? *pepsodent*
Avatar
#12104 • • Edited REivaaja Guest

Lyylikki, 3.9.2008 14:35:
Tai sitten ehkä helpompi, että mistä Itä-Uudeltamaalta löytyy puolukoita? *pepsodent*

Tääl Espoos on ainakin kaikki havumetsät puolukoita ja sieniä täynnä. :)
Sinne vaan.
Avatar
#12105 • • Annakins Guest

Lyylikki, 3.9.2008 14:35:
Olen nyt yrittänyt löytää internetistä sellaista karttaa, jossa näkyisi Suomen metsien puulajisto tai sitten vaihtoehtoisesti maaperä. Tiedän, että tuommoisia karttoja on ainakin ollut ala-asteen karttakirjassa, mutta valitettavasti en oikein saa internetistä vastausta. Metsähallituksen sivuilta en ainakaan löytänyt. Tuleeko kenelleen mieleen, mistä moisen voisi löytää?

Tai sitten ehkä helpompi, että mistä Itä-Uudeltamaalta löytyy puolukoita? *pepsodent*



Karttakeskus?
Timce

Posts: 5,381

#12106 • • Timce
Mistäköhän löytyy Rose gardenin yhteystiedot?
Kaveri jätti lauantaina takkinsa narikkaan ja unohti ottaa sen mukaansa, mietein, että jos tänään sais sen vaikka haettua, mutta turhaan en haluais reissua tehdä, jos takki onkin siirretty jonnekin muualle.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

asdf

Posts: 3,155

#12107 • • asdf

pirpeli, 3.9.2008 08:14:
Onko sulla uusi vai vanha kaapeli/antennijohto? Siis se, joka menee digiboksista seinään? Meillä Zabiksen nuorisotalolla oli sama ongelma kuin sulla, ja siihen auttoi uuden johdon osto.



Olikin sit klassisesti vaan antennipiuha irronnu seinästä :D
kotivalo

Posts: 190

#12110 • • kotivalo
Parrot`s merkillä ainakin just näin jotain valkosipuli-chili cashewpähkinöitä pienessä pussissa...aika kalliita vaan noi. Vois kyllä koittaa joskus tehä ite, pannulle vaan tilkka öljyä, rutosti pieneks hakattua valkosipulia, ja ihan tavallisia pähkinöitä tai vaikka noita casheveja, pyörittelis niitä siinä ja antais paahtua...kai siihen vähän makua tarttuis?
Kolera

Posts: 4,256

#12111 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mikä on sen pienen sotamaalauksen idea alaluomessa? näkyy esim. tässä tuossa vasemmas kuvas kuvakulma3.jpg

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lyylikki

Posts: 2,975

#12112 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Kolera, 4.9.2008 11:03:
mikä on sen pienen sotamaalauksen idea alaluomessa? näkyy esim. tässä tuossa vasemmas



Kai sillä on tarkoitus kirkastaa katsetta ja suurentaa silmää. Ainakin valkoinen rajaus sisäluomella "suurentaa". Yleensähän silmämeikki häivytetään eli siihen ei jätetä mitään selvää rajaa, kuten tuon valkoisenkin kanssa olisi tarkotus toimia.

Kävin Haloo Helsingin keikalla ja huomasin, että tuosta alaluomivalkoisesta oli tullut siellä teinixien keskuudessa ihan hillitön villitys, mutta tosiaan niin, että suoraan vaan kajaalilla viivaa silmään *nauru* Urpåt *pepsodent*
Kolera

Posts: 4,256

#12113 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Lyylikki, 4.9.2008 11:09:
---
Kolera, 4.9.2008 11:03:
mikä on sen pienen sotamaalauksen idea alaluomessa? näkyy esim. tässä tuossa vasemmas

---
Kävin Haloo Helsingin keikalla ja huomasin, että tuosta alaluomivalkoisesta oli tullut siellä teinixien keskuudessa ihan hillitön villitys, mutta tosiaan niin, että suoraan vaan kajaalilla viivaa silmään *nauru* Urpåt *pepsodent*


no sitä mä oon just miettiny et mitä vittua ku sakil on puolee välii silmää valkonen viiva. kai ne kohta rupee kulmakarvatki vetää puolikkaiks et on vaan loppupää olemassa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Foxmagon

Posts: 1,329

#12114 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Minkä takia about keski-ikäset naiset ei koskaan anna liikenteessä tietä jalankulkijoille suojatien kohdalla? Omalla kohdalla ehkä 1/20 antaa tietä jos väkisin astuu eteen. Voiko muka olla niin vitun kiire johonki ettei kerkeä sitä muutaman sekunnin kestävää hiljennystä tehdä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Freja

Posts: 8,775

#12115 • • Freja Sihteeri
Onko ihan normaalia, että kun otan piilarit (ilman vahvuuksia) pois, näköni on sumeena hetken aikaa? Tai no, toistaseks ollu ny jotai 10 min. Tavallaan en "osaa" tarkentaa *ding*
ja joo, mul on (tai ainakin oli puol vuotta sitten) täydellinen näkö.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Umbala

Posts: 769

#12116 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Foxmagon, 4.9.2008 11:20:
Minkä takia about keski-ikäset naiset ei koskaan anna liikenteessä tietä jalankulkijoille suojatien kohdalla? Omalla kohdalla ehkä 1/20 antaa tietä jos väkisin astuu eteen. Voiko muka olla niin vitun kiire johonki ettei kerkeä sitä muutaman sekunnin kestävää hiljennystä tehdä.


Nyt kun asiasta mainitsit, muistu mieleen, että tästä on pitänyt jo pitkään tehdä viralliset kenttätestit. Mulla kun on pitkään ollut vähän samanlainen mielikuva. Siinä voi sitten konepelliltä tehdä galluppia johtuiko osuma kiireestä vai huomioinnin puutteesta.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

larzizi

Posts: 1,661

#12117 • • larzizi
Oon jo jonkun aikaa pohdiskellut tota maikkarin "uutuusohjelmaa" Jackpot, jossa siis haastetaan perheiden vanhempia opettelemaan joku uusi taito. Olenko ihan väärässä vai onko tuollainen samanlainen ohjelma jo tullut joskus aikoja sitten? Itse ainakin hämärästi muistan jonkun ohjelman, jossa perheiden vanhemmat joutuivat opettelemaan jonkun taidon ja harjoitteluajan päätyttyä taitoja testattiin studioyleisön edessä.

*ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#12118 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

larzizi, 4.9.2008 14:34:
Oon jo jonkun aikaa pohdiskellut tota maikkarin "uutuusohjelmaa" Jackpot, jossa siis haastetaan perheiden vanhempia opettelemaan joku uusi taito. Olenko ihan väärässä vai onko tuollainen samanlainen ohjelma jo tullut joskus aikoja sitten? Itse ainakin hämärästi muistan jonkun ohjelman, jossa perheiden vanhemmat joutuivat opettelemaan jonkun taidon ja harjoitteluajan päätyttyä taitoja testattiin studioyleisön edessä.

*ding*



On tullut, en vaan itsekään muista kuollaksenikaan, mikä sen ohjelman nimi oli. Ehkä joku viisaampi osaa meitä valaista asiassa!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jutu

Posts: 3,054

#12119 • • Jutu Blondi

Umbala, 4.9.2008 13:53:
---
Foxmagon, 4.9.2008 11:20:
Minkä takia about keski-ikäset naiset ei koskaan anna liikenteessä tietä jalankulkijoille suojatien kohdalla? Omalla kohdalla ehkä 1/20 antaa tietä jos väkisin astuu eteen. Voiko muka olla niin vitun kiire johonki ettei kerkeä sitä muutaman sekunnin kestävää hiljennystä tehdä.

---

Nyt kun asiasta mainitsit, muistu mieleen, että tästä on pitänyt jo pitkään tehdä viralliset kenttätestit. Mulla kun on pitkään ollut vähän samanlainen mielikuva. Siinä voi sitten konepelliltä tehdä galluppia johtuiko osuma kiireestä vai huomioinnin puutteesta.


Joo, sama juttu. Ite oon aina sydänkohtauksen partaalla kun ei tiiä, että hiljentääkö ne autot vai ei. Muutenkin musta on tosi naurettavaa ajaa jotain viittäkymppiä keskustassa (Lahdessa esim. Aleksanterinkatu) kun ei voi koskaan tietää tuleeko sieltä linkun takaa joku siihen tielle. Noh, pysyypähän heräillä kun aamulla joutuu kävelemään kouluun.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

pinkie_

Posts: 138

#12120 • • pinkie_

Super-Kerttu, 4.9.2008 14:41:
---
larzizi, 4.9.2008 14:34:
Oon jo jonkun aikaa pohdiskellut tota maikkarin "uutuusohjelmaa" Jackpot, jossa siis haastetaan perheiden vanhempia opettelemaan joku uusi taito. Olenko ihan väärässä vai onko tuollainen samanlainen ohjelma jo tullut joskus aikoja sitten? Itse ainakin hämärästi muistan jonkun ohjelman, jossa perheiden vanhemmat joutuivat opettelemaan jonkun taidon ja harjoitteluajan päätyttyä taitoja testattiin studioyleisön edessä.

*ding*

---


On tullut, en vaan itsekään muista kuollaksenikaan, mikä sen ohjelman nimi oli. Ehkä joku viisaampi osaa meitä valaista asiassa!



Sitä mäkin mietin, ja poikakaveri muisti että kyseessä oli Mahdoton tehtävä.

http://yle.fi/mahdotontehtava/ :)