Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,480,890 views

blender

Posts: 2,552

#1121 • • blender Arcade | KAIKU

Astaroth:
Miksi viimeinen tippa kusta menee aina housuun, vaikka kuinka ravistaa???



*lmao*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1122 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Fentae:
Tarvitaanko lentokoneen käynnistämiseen avainta (kuten autossa) ?
Siis tarkoitan lähinnä isoja koneita, ei mitään 2 hengen mini konetta.



Ei. Vaan sellaseen pieneen aukkoon tungetaan oma lentolupa *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

keisha

Posts: 1,394

#1123 • • keisha bullet with butterfly wings

ella_:
---
JustinSane:

Miksi pizzat tulee aina neliön muotoisissa pakkauksissa vaikka ne on pyöreitä?


---


uskoisin, että pakkauskustannukset minimoituvat näin.

Ja eiköhän ne ole helpompi kuljettaa ja varastoida neliönmuotoisissa paketeissa.

[muokattu 18.6.2004 15:04]

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#1124 • • Mila Guest
Miksi plattarilla jo klubbarilla ihmiset jaksavat tapella jostain genre-eroista yhä uudestaan ja uudestaan.

Miksi täällä porukka kirjoittaa *istuskel*, *päätä pyörittel*, *käteen vetäen* ja *kulman takana piilottel*? Ihan vitun tyhmän näköstä.

Miksi moni täällä älykkäänä itseään pitävä alentuu loputtomaan juupas-eipäs väittelyyn kaiken maailman idioottien kanssa. Onko se niin suuri tyydytys kun saa sitten sen iskettyä ne viimeiset jauhot sen nuijan suuhun (jota ko- tapaus ei edes luultavasti tajua).

Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon. Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä? Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää?

Miksi moni ”teknopuristi” pitää kevyestä trancesta pitäviä hieman yksinkertaisimpina, tai musikaalisesti ehkä hieman takapajuisempina. Jos joku musa iskee, niin sitten se iskee. Se on kuule vaan kyynel herra Tekno jos suurin osa ei saa kiksejä sun musiikista.(ja herra flamelle tiedoksi, että kyllä, kuuntelelen itse mielelläni teknoa)

Miksi ainoat henkilöt joita olen nähnyt heilumassa jossain bileissä kuin sammakko tehosekoittimessa, selvästi huumeissa, ovat jotain ihme hippejä? Terveisiä herra Tanssipoliisille. Lähdetäänkö kamarille nyt vai heti?
JustinSan

Posts: 822

#1125 • • JustinSan Nullius in verba

Mila:
Miksi plattarilla jo klubbarilla ihmiset jaksavat tapella jostain genre-eroista yhä uudestaan ja uudestaan.

...

Miksi moni täällä älykkäänä itseään pitävä alentuu loputtomaan juupas-eipäs väittelyyn kaiken maailman idioottien kanssa. Onko se niin suuri tyydytys kun saa sitten sen iskettyä ne viimeiset jauhot sen nuijan suuhun (jota ko- tapaus ei edes luultavasti tajua).



Tappakseen aikaa? Esim. itse surffaan klubbaria aika paljon täällä töissä, ihan vain ajantappamismielessä. Älä ota sitä niin vakavasti, eivät ne vänkääjätkään luultavasti ota.


Miksi täällä porukka kirjoittaa *istuskel*, *päätä pyörittel*, *käteen vetäen* ja *kulman takana piilottel*? Ihan vitun tyhmän näköstä.



Tota voi tuskin sanoa pelkästään klubbarissa esiintyväksi ilmiöksi, kyllä tuo on ihan yleismaailmallinen juttu.


Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon. Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä? Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää?



Jos sellaisia haluat, mikset itse järjestä?


Miksi moni ”teknopuristi” pitää kevyestä trancesta pitäviä hieman yksinkertaisimpina, tai musikaalisesti ehkä hieman takapajuisempina. Jos joku musa iskee, niin sitten se iskee. Se on kuule vaan kyynel herra Tekno jos suurin osa ei saa kiksejä sun musiikista.(ja herra flamelle tiedoksi, että kyllä, kuuntelelen itse mielelläni teknoa)



Tässä on samaa mieltä, vaikken ransee nyt itse niin kuuntelekkaan niin kyllä mun mielestä ihmiset saa kuunnella ihan mitä tykkäävät (paitsi bäkstreet boissia *vink* )


Miksi ainoat henkilöt joita olen nähnyt heilumassa jossain bileissä kuin sammakko tehosekoittimessa, selvästi huumeissa, ovat jotain ihme hippejä? Terveisiä herra Tanssipoliisille. Lähdetäänkö kamarille nyt vai heti?



Mistä sinä tiedät ketkä on huumeissa ja ketkä ei? Ehkä jotkut saattavat jopa hieman pidätellä itseään ettei heti tulisi joku pallopää syyttelemään huumeidenkäyttäjäksi vain koska joraa vähän rankemmin.

[muokattu 18.6.2004 15:22]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

kiiki

Posts: 491

#1126 • • kiiki hankala

JustinSane:
Jos kilpikonnalta vie sen kuoren, onko se koditon vai alasti?


alaston koditon? *nauru*


Jos joku kenellä on multipersoonallisuushäiriö, uhkaa tappaa itsensä, onko se panttivankitilanne?


tää on hyvä. ja mitäs neuvottelutilanteessa tehdään; yritetäänkö tappajaa saada muuttamaan mielensä vai koitetaanko auttaa uhri pakoon? *ding*


Ameriikassa kun ajokortteihin kirjoitetaan enemmän faktaa omistajasta kuin suomessa (pituus, paino silmien väri) niin mitä ne laittaa kohtaan ”hiusten väri” jos henkilö on kalju?


oikeeta vastausta en kyl tiiä, mutta musta toi vähän hölmö kohta ajokorttiin. hiuksethän voi värjätä...?


Valonnopeus on aika vitusti.. Mikä on pimeyden nopeus?


kaiken järjen *täh* mukaan pimeydennopeushan tietty sama ku valonnopeus, koska pimeys tulee kun valo lähtee pois (=valonnopeudella)


Miten se kaveri kuka ajaa lumiauraa pääsee lumimyrskyjen aikaan töihin?


sillon maasturi *vink*


Miksi pizzat tulee aina neliön muotoisissa pakkauksissa vaikka ne on pyöreitä?


taitaa olla aika paljon helpompaa/nopeampaa/edullisempaa taitella ne laatikot neliön mallisiksi.


Jos on olemassa paranormaaleja, yliluonnollisia ilmiöitä, niin onko olemassa aliluonnollisia ilmiöitä? Miksi niitä kutsuttaisiin? Pseudonormaaleiksi ilmiöiksi? *nauru*


hitto, tätä täytyy jo oikeesti miettiä!
Avatar
#1127 • • Mila Guest

JustinSane:

Jos sellaisia haluat, mikset itse järjestä?



En maininnut missään, että itse haluaisin.


Mistä sinä tiedät ketkä on huumeissa ja ketkä ei? Ehkä jotkut saattavat jopa hieman pidätellä itseään ettei heti tulisi joku pallopää syyttelemään huumeidenkäyttäjäksi vain koska joraa vähän rankemmin.



Kyllä noi selvimmät tapaukset huomaa ihan kysymättäkin.
Avatar
#1128 • • Mila Guest

Jos on olemassa paranormaaleja, yliluonnollisia ilmiöitä, niin onko olemassa aliluonnollisia ilmiöitä? Miksi niitä kutsuttaisiin? Pseudonormaaleiksi ilmiöiksi?



Ei ole. ”aliluonnollinen” ilmiö on luonnollisen ilmiö ulkopuolelle joten se on ”yliluonnollinen”. Yliluonnollinen nyt vaan sattuu olemaan nimitys kaikelle luonnollisesta ilmiöstä poikkeavalle.
JustinSan

Posts: 822

#1129 • • JustinSan Nullius in verba

Mila:
---

En maininnut missään, että itse haluaisin.



Tässä vallitsee ihan normaali kysynnän ja tarjonnan laki, jos porukka oikeasti niin paljon hallibileitä haluaisi niin kyllä niitä sitten olisikin. Ja jos joku on vakaasti sitä mieltä, että hallibileet pitäisi saada järjestettyä ja on varma siitä, että kysyntää (eli porukkaa) olisi tarpeeksi, niin juuri mikäänhän ei estä niitä kestejä järjestämästä.




Kyllä noi selvimmät tapaukset huomaa ihan kysymättäkin.



Ihan mielenkiinnosta: voisitko kertoa miten spottaat esim. tanssijoista, kuka on kuoseissa ja kuka ei? Ja ei, nyt ei lasketa niitä ketkä kouristelee siellä lattialla.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#1130 • • Mila Guest

JustinSane:

Tässä vallitsee ihan normaali kysynnän ja tarjonnan laki, jos porukka oikeasti niin paljon hallibileitä haluaisi niin kyllä niitä sitten olisikin. Ja jos joku on vakaasti sitä mieltä, että hallibileet pitäisi saada järjestettyä ja on varma siitä, että kysyntää (eli porukkaa) olisi tarpeeksi, niin juuri mikäänhän ei estä niitä kestejä järjestämästä.



No ihanko totta? Sähän fiksu olet. Tekis miel lisätä kysymys tähän threadiin: 'miksi justin kirjoittaa minulle itsestäänselvyyksiä jotka jo tiedän?'


Ihan mielenkiinnosta: voisitko kertoa miten spottaat esim. tanssijoista, kuka on kuoseissa ja kuka ei? Ja ei, nyt ei lasketa niitä ketkä kouristelee siellä lattialla.



No hohhoijjaa. Tuskin olen maailman ainoa ihminen joku luulee joskus tunnistavan huumeissa tanssivan ihmisen. Mua kiinnostaa aika kivi käydä listamaan sulle millä perustein tälläisiä spottauksia voi tehdä.

[muokattu 18.6.2004 15:39]
JustinSan

Posts: 822

#1131 • • JustinSan Nullius in verba

Mila:


No ihanko totta? Sähän fiksu olet. Tekis miel lisätä kysymys tähän threadiin: 'miksi justin kirjoittaa minulle itsestäänselvyyksiä jotka jo tiedän?'



Minkä helvetin takia sitten kitiset asiasta jos ei vastaukset kelpaa? Pitääkö virkistää muistia? Katsotaans:

Sä sanoit:
”Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon. Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä? Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää

hmmmmmmmmmmmmmmmmm. *justjoo*





No hohhoijjaa. Tuskin olen maailman ainoa ihminen joku luulee joskus tunnistavan huumeissa tanssivan ihmisen. Mua kiinnostaa aika kivi käydä listamaan sulle millä perustein tälläisiä spottauksia voi tehdä.



Aivan, luulet tunnistavasi. Veikkaanpa, että aika monet sunki spottauksista menee aika lepikkoon. Joillekkin riittä meinaan se, että joku hymyilee ja tanssii yli 10min putkeen, ”psst, toi saleen vetää douppii”. Eli lähinnä selvittääkseni sun tietotasoas ko. asioista kysyin noita sun spottaamiskriteereitäs *piis*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#1132 • • Mila Guest

JustinSane:


Minkä helvetin takia sitten kitiset asiasta jos ei vastaukset kelpaa? Pitääkö virkistää muistia? Katsotaans:

Sä sanoit:
”Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon. Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä? Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää

hmmmmmmmmmmmmmmmmm. *justjoo*



Huoh. Huoh. Ja vielä yksi Huoh. Mä ”kitisin” siitä miksi moni valittaa että piirit on kasvanu(ja tätä kautta kaupallistunu), eikä sellasia hallibileitä järjestetä enää, kun he voivat sellaisia järjestää jos vaan haluaisivat. Ei sun tarvi _minulle_ käydä selittämään että voin järjestää bileet jos niin haluan.

Sä olet nyt niin metsässä kun vaan voit olla.


Aivan, luulet tunnistavasi. Veikkaanpa, että aika monet sunki spottauksista menee aika lepikkoon. Joillekkin riittä meinaan se, että joku hymyilee ja tanssii yli 10min putkeen, ”psst, toi saleen vetää douppii”. Eli lähinnä selvittääkseni sun tietotasoas ko. asioista kysyin noita sun spottaamiskriteereitäs *piis*



Voi kulta, kyllä mä olen nähnyt näiden kymmenien ja satojen bileiden aikana ihan tarpeeksi voidaksi esittää arvailuja ketkä on kuosissa ja ketkä ei. Enkä todellakaan tee sellaisia arvailuja sen perusteella että joku tanssii iloisen näköisenä 3 tuntia putkeen.
JustinSan

Posts: 822

#1133 • • JustinSan Nullius in verba

Mila:
---

Huoh. Huoh. Ja vielä yksi Huoh. Mä ”kitisin” siitä miksi moni valittaa että piirit on kasvanu(ja tätä kautta kaupallistunu), eikä sellasia hallibileitä järjestetä enää, kun he voivat sellaisia järjestää jos vaan haluaisivat. Ei sun tarvi _minulle_ käydä selittämään että voin järjestää bileet jos niin haluan.

Sä olet nyt niin metsässä kun vaan voit olla.



Sinänsä ei mikään ihme, että olen metsässä.
Ihan vain siinä mielessä, että suhteellisen hirveetä luettavaa toi sun suomen kieles.
En esim. osaa lukea sun ajatuksias joten mä en voi myöskään vastata minkään muun perusteella kuin sun tekstis ja se on lähinnä sun vastuulla, että kuinka helposti se sun tekstisi on ymmärrettävissä. Jos et halua, että ihmiset ymmärtävät tekstiäsi väärin, kirjoita selkeämmin. as simple as that *piis*


Voi kulta, kyllä mä olen nähnyt näiden kymmenien ja satojen bileiden aikana ihan tarpeeksi voidaksi esittää arvailuja ketkä on kuosissa ja ketkä ei. Enkä todellakaan tee sellaisia arvailuja sen perusteella että joku tanssii iloisen näköisenä 3 tuntia putkeen.



Ja edelleen sä tuet mun aikasemmin sanomaani: koska en tunne sua, katsoin asialliseksi kysyä jotta tietäisin millä tasolla keskustelussa liikutaan ja sitä kautta voisimme paremmin ymmärtää toisiamme ja edistää itse keskustelua. Jos joudun arvailemaan ja tulkitsemaan, menee homma jo huomattavan paljon vaikeammaksi.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#1134 • • astaroth Guest

Mila:
Huoh. Huoh. Ja vielä yksi Huoh. Mä ”kitisin” siitä miksi moni valittaa että piirit on kasvanu(ja tätä kautta kaupallistunu), eikä sellasia hallibileitä järjestetä enää, kun he voivat sellaisia järjestää jos vaan haluaisivat. Ei sun tarvi _minulle_ käydä selittämään että voin järjestää bileet jos niin haluan.

Sä olet nyt niin metsässä kun vaan voit olla.


Someone needs a hug...(?)

Voi kulta, kyllä mä olen nähnyt näiden kymmenien ja satojen bileiden aikana ihan tarpeeksi voidaksi esittää arvailuja ketkä on kuosissa ja ketkä ei. Enkä todellakaan tee sellaisia arvailuja sen perusteella että joku tanssii iloisen näköisenä 3 tuntia putkeen.


Kyllä... Niin luulee minustakin keskimäärin 3-4 ihmistä/bileet, että käytän huumeita. Pettymys on tullutkin heille nähtävästi pikkuisena yllätyksenä, kun minulla ei ollutkaan nipsuja. Eräs jopa jaksoi ruveta väittelemään kanssani: ”Ai et muka käytä...?!” Pari henkilöä kysyi sen perusteella, että he näkivät minun tanssivan. Mitkä ovat metodisi, jos saan kysyä? Koska edes huumeita käyttävät eivät sitä minusta nähtävästi erota.
Kriss G

Posts: 1,492

#1135 • • Kriss G Wir brauchen bass

Mila:
Miksi moni ”teknopuristi” pitää kevyestä trancesta pitäviä hieman yksinkertaisimpina, tai musikaalisesti ehkä hieman takapajuisempina. Jos joku musa iskee, niin sitten se iskee. Se on kuule vaan kyynel herra Tekno jos suurin osa ei saa kiksejä sun musiikista



Koska se on hauskaa. No ei.. Ite en ainakaan niin vakavalla naamalla voi ihmisiä luokitella musiikki maun takia. (paitsi rockabillyjä ja räppäreitä) Vaikka yleensä kiksua dissaanki yli kaiken ei se kiksun kuuntelijoista välttämättä tee mitään vajaita separeita! Enhän mä nyt kaikkien puolesta voi puhua mutta ei niitä juttuja kannata niin henkilökohtaisesti ottaa.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Jna

Posts: 613

#1136 • • Jna

Astaroth:
Miksi viimeinen tippa kusta menee aina housuun, vaikka kuinka ravistaa???



Eikö sitä herranjestas voi pyyhkäistä?!?!?
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1137 • • liikkuva muna an egg on the move

Jna:
---
Astaroth:
Miksi viimeinen tippa kusta menee aina housuun, vaikka kuinka ravistaa???

---


Eikö sitä herranjestas voi pyyhkäistä?!?!?



Ei auta pyyhkiminen, kuitenki jää putkeen aina vähän mehua.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1139 • • liikkuva muna an egg on the move

Pablo:
---
climate:

imuri?

(sori, pakko)

---


Siinähän olisi uuden patentin ainesta! *vink**juonittel*



No joku muori siihen vessan ovelle imasemaan asiakkaita aina hätien jälkeen. Työllistetään..
Pablo

Posts: 1,875

#1140 • • Pablo

alek száhala:
---
Pablo:
---
climate:

imuri?

(sori, pakko)

---


Siinähän olisi uuden patentin ainesta! *vink**juonittel*

---


No joku muori siihen vessan ovelle imasemaan asiakkaita aina hätien jälkeen. Työllistetään..



aaargh vitsi sä olet levoton jätkä! *lmao*