Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,470,137 views

Karvinen

Posts: 699

#1141 • • Karvinen SekaiSin MariSta
rupesin ajattelee tällästä...

Hetken jo luulin, luulin luulevani jotain, tai luulin luulevani jotain, loppujen lopuksi luuli luulevani luulia luulemisesta...

Siis TÄH?? toi luuli sana jäi jummittaa, menin ihan sekasi siitä sanasta... onko tossa mitään järkeä? mun päässä ei just nyt ainakaan oo...

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Mizfir

Posts: 2,472

#1142 • • Mizfir pittuinen
Tässähän tää ilta menee repeillessä*nauru*, ei paljoo muuta voi ku lukee näit juttuja..jatketaan samaan tahtiin*joo*

Voi olla et joku on jo kysyny tätä, vinkatkaa jos vastaus löytyy joltain sivulta..
Mix jotkut ihmiset käyttää järkyttävän paljon hajuvettä, niin et saa hengitellä hihan läpi ettei tukehdu? Tää tulee eteen lähes joka aamu julkisissa. Ja, mix just niitten hajupommien on purjehdittava mun viereen istumaan, vaikka kuinka olisin varpaat ja sormet ristissä että ne menis jonku toisen viereen?

Vanhuksilla ymmärrän tän, koska ne on saattanu käyttää vuosia samaa hajustetta ja turtuvat itse siihen niin että pikku hiljaa aina lisäävät määrää, mutta mix muut?

Sitten vielä, mitä on avaruuden takana? kai senkin on johonkin loputtava?*hih**ding*

[muokattu 19.6.2004 00:32]

--
-Mannanen-

kiiki

Posts: 491

#1143 • • kiiki hankala

climate:

imuri?

(sori, pakko)



alek száhala:
No joku muori siihen vessan ovelle imasemaan asiakkaita aina hätien jälkeen. Työllistetään..



HYI teitä! *lmao*
sapeli

Posts: 11,768

#1144 • • sapeli jokukukamikä?

Mizfir:

Sitten vielä, mitä on avaruuden takana? kai senkin on johonkin loputtava?*hih**ding*



Lisää avaruutta - tällä kertaa ilman sisältöä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#1145 • • ALIEN Guest
vastaus: drum n´ bass = elämä!!!! *sydän*
Epailija

Posts: 5,636

#1146 • • Epailija Physicist, 2nd class.

alek száhala:
---
Jna:
---
Astaroth:
Miksi viimeinen tippa kusta menee aina housuun, vaikka kuinka ravistaa???
---



Koska ravistaminen on hemmetin tehoton tapa tyhjentää mitään nesteellä täytettyä letkua - etenkään sellaista, jonka halkaisija ei ole vakio.


Eikö sitä herranjestas voi pyyhkäistä?!?!?
---
Ei auta pyyhkiminen, kuitenki jää putkeen aina vähän mehua.



Pyyhkimisessä on sama vika kuin ravistamisessa: se tepsii lähinnä ihan ”porteilla” oleviin nesteisiin. Jos haluaa mehut pois putkesta, niin sitä pitää lypsää. Yksinkertaista. Ja kannattaa muuten pitää se paperi hollilla, etteivät viimoiset pisarat lennä mihin sattuvat.

Kyllä, todellakin tylsä hetki meneillään. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-lera-

Posts: 394

#1147 • • -lera-
miks ihmisellä pitää olla krapula... tiedän et siihen on looginen selitys. mut joskus toivois et sitä krapulaa ei ois... *eiei*
stimbeh

Posts: 400

#1148 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Miks hyttyset ei usko kun niille sanoo että ”Huspois!” ?

--
Flow with the go.

nomic

Posts: 4,120

#1149 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Mila:
Miksi moni täällä älykkäänä itseään pitävä alentuu loputtomaan juupas-eipäs väittelyyn kaiken maailman idioottien kanssa.


päteäminen on kivaa niin kauan kunnes huomaa olevansa väärässä


Onko se niin suuri tyydytys kun saa sitten sen iskettyä ne viimeiset jauhot sen nuijan suuhun (jota ko- tapaus ei edes luultavasti tajua).


on se kyllä aika mestari-tunne, siihen jää koukkuun ja siitä sitten alkaa se että on pakko saada aamulla pätee samalla kuin polttaa aamu-savuketta sekä juo kahvia että herää. sama sitten päivällä, ja illalla. sitten voi mennä hyvissä mielin nukumaan
kun on päivän vain pätenyt muille ja selittänyt muille omat mielipiteensä niin että toinen uskoo jo itsekin olevansa väärässä,olkoon asia sitten mikä hyvänsä


Miksi ainoat henkilöt joita olen nähnyt heilumassa jossain bileissä kuin sammakko tehosekoittimessa, selvästi huumeissa, ovat jotain ihme hippejä? Terveisiä herra Tanssipoliisille. Lähdetäänkö kamarille nyt vai heti?



minä olen kuin sammakko tehosekoittimessä ilman huumeita, olet käynyt ”väärissä” bileissä taikka nähnyt ”vääränlaisia”ihmisiä
eikä kaikki hipit vedä huumeita, kaikki ei kerkee/halua koska pitää käydä selvittämässä baarinpuolella muille kuinka tärkeää rauha on *piis*

sitä paitsi kyllä muutkin vetää huumeita kuin hipit :) ei se sitä tarkoita että jos näytät kiveltä että ”toi on salee joku heroiini-koksy öykkäri!”
*ding*
...
*takaisin luolastoon piiloon häpeämään tehosekoitinta vs. sammakkoa feat. tekstiä b2b ajatuksiaan (quote-remix)*
nomic

Posts: 4,120

#1150 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

JustinSane:
---
joku hymyilee ja tanssii yli 10min putkeen, ?psst, toi saleen vetää douppii?.


*nauru*
päivän kohokohta oli kyl tämän tekstin lukeminen *nauraa vieläkin läpi kujien takaisin suohon mikkolan synkkyyteen*

mä oon turmeltunut ... *igor*
sapeli

Posts: 11,768

#1151 • • sapeli jokukukamikä?

Lera:
miks ihmisellä pitää olla krapula... tiedän et siihen on looginen selitys. mut joskus toivois et sitä krapulaa ei ois... *eiei*



Mulla ei oo tohon vastausta (paitsi ”siksi”), mutta mulle aina tepsii se kun tanssii niin että hippulat vinkuu ja hiki lentää. Siinä nopeutuu aineenvaihdunta niin paljon että alkoholi poistuu elimistöstä ennen kuin niitä toksiineja ehtii kertymään. Huono puoli tässä on tosin se että alkoholi poistuu elimistöstä varsin nopeasti...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karski

Posts: 6,049

#1152 • • Karski Pomon kätyri
Krapulanpoistoon ei muuten auta
tollaset urheilu & hikoilut ollenkaan,
koska suuri osa siitä paskasta
fiiliksestä aiheutuu just nestehukasta :p
Pikemminkin urheileminen darrassa
voi olla hyvinkin epäterveellistä. *eiei*
Alkoholi EI poistu elimistöstä sen
nopeammin, koska mikään määrä urheilua
ei saa maksaa polttamaan alkoholia
nopeammin - älkää missään nimessä
urheilko krapulassa


Nestetankkaus ennen nukkumaanmenoa
ja B-vitamiini toimii parhaiten. Anttilasta
saa esim. Glutamax-nimisiä kapseleita jotka
on nimen omaan suunniteltu darran
ennaltaehkäisemiseen: sisältävät hemmetisti
B-vitamiineja ja lisäksi vielä torulahiivaa,
eikä paketti edes maksa paljoa. Ainakin
mulla pari tollasta ennaltaehkäisee n. 70%
kaikista alkoholin ei-toivotuista jälkivaikutuksista *joo*

[muokattu 20.6.2004 12:13]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Air

Posts: 319

#1153 • • Air

sapeli:
Siinä nopeutuu aineenvaihdunta niin paljon että alkoholi poistuu elimistöstä ennen kuin niitä toksiineja ehtii kertymään. Huono puoli tässä on tosin se että alkoholi poistuu elimistöstä varsin nopeasti...



Mun mielestä maksa polttaa alkoholia vakionopeudella jota ei voi muuttaa vaikka juoksisi maratonin?
Fyrisch

Posts: 4,525

#1154 • • Fyrisch
Miks jotkut \”moi mä täytin just 18wee *plur* \” alkaa baaris puhuu tahaltee lujal äänel et mä kuulisin \”ei oikeesti toi on joku 16-17wee\” Noh, tulipahan täl kertaa ainaski haukuttuu se pystyy. *släp*
Avatar
#1155 • • Mila Guest

JustinSane:
Sinänsä ei mikään ihme, että olen metsässä.



Onpas. Sanoin toisessa vai kolmannessa viestissäni: ”En maininnut missään, että itse haluaisin.” Tuota ei voi olla kovin vaikeaa tulkita oikein.

Ja Astaroth, arvaa mitä. Mullekin on käynyt samalla tavalla monta kertaa. Eikös olekin jännää.
JustinSan

Posts: 822

#1156 • • JustinSan Nullius in verba

Mila:
---
JustinSane:
Sinänsä ei mikään ihme, että olen metsässä.

---

Onpas. Sanoin toisessa vai kolmannessa viestissäni: ”En maininnut missään, että itse haluaisin.” Tuota ei voi olla kovin vaikeaa tulkita oikein.




Itseasiassa tekstistäsi kyllä sai sellaisen kuvan, että nimenomaan SINÄ haluaisit, että niitä olisi. Ja sitten taas tämä seuraava postisi oli ristiriidassa ensimmäisesi kanssa, joten päätin silti vastata sinulle, että miksi niitä hallibileitä ei enää ole.
Mutta, ihan vain ”selvyyden” vuoksi, katsotaanpas sitten oikein kädestä pitäen, että miksi minulla on/oli vaikeuksia ymmärtää mitä hait takaa..

Mila:
Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon.


Eli, sinuako häiritsee, että toiset valittaa vai mikä mättää? Joka tapauksessa, tämän vielä ymmärsin ainakin jollakin tasolla


Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä?
Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää?



Ja sitten tässä mentiinkin jo ainakin mun kohdallani metsikköön, jäi nimittäin ymmärtämättä, että kehen tässä viittaat. Esim. laittamalla tuon hallibile kohdan lainausmerkkien sisään tai jatkamalla lausetta, olisi siitä luultavasti tullut huomattavasti selkeämpi.
Nykyisellään tää sun steitmentti menee suunnilleen sisällöllisesti näin:
yy-yy miksi porukka kitisee et piirit on kasvanu?
piirit on kasvanu, bileitä on enemmän
miksi hallibileitä ei enää ole?

Eli lähinnä irrallisia lauseita jotka eivät ole missään yhteydessä keskenään. Kovin vaikea tulkita.

Mutjoo.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#1157 • • Mila Guest

JustinSane:
valivali



Höpö höpö. Kyllä sen pystyy tulkitsemaan oikein. Ensimmäinen viesti antaa _pienen_ tulkinnan varan, mutta toinen tarkennus poisti senkin.
sapeli

Posts: 11,768

#1158 • • sapeli jokukukamikä?

Air:
---
sapeli:
Siinä nopeutuu aineenvaihdunta niin paljon että alkoholi poistuu elimistöstä ennen kuin niitä toksiineja ehtii kertymään. Huono puoli tässä on tosin se että alkoholi poistuu elimistöstä varsin nopeasti...

---


Mun mielestä maksa polttaa alkoholia vakionopeudella jota ei voi muuttaa vaikka juoksisi maratonin?



Näin sitä ihmiset väittää, mut multa alkaa loppua selitykset kesken kun mulla on vaan kerran elämässäni tullut huono olo juomisen johdosta, ja silloin olin Thaimaassa missä oli niin korkea ilmankosteus että en saanut hikoiltua tanssiessa...

No tässä sitten raadille enemmän-tai-vähemmän tyhmä kysymys: miksi joillekin tulee krapula ja joillekin ei? Miksi joiltain menee juodessa muisti ja joiltain ei? (Mä esim en yksinkertaisesti ehdi/pysty juomaan niin paljoa etten muistaisi seuraavana päivänä mitä oon tehnyt...)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#1159 • • sapeli jokukukamikä?
Hei, nukkuuko kalat koskaan?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

JPA

Posts: 349

#1160 • • JPA aka Sting Ray

sapeli:
Hei, nukkuuko kalat koskaan?



Vastaus