Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,485,044 views

stimbeh

Posts: 400

#1081 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Gnizhak:
Tähän täytyy kysyä. Miksi pitäisi syödä jotain josta ei pidä.



Eiks se pienenä ollu ainakin että kaikki mitä ei halunnut syödä oli just niitä terveellisiä ja ravitsevia ravintoaineita?

--
Flow with the go.

S-T

Posts: 1,195

#1082 • • S-T Pieni

Tres:
Ei kyl mitään hajuu et mitä
joku hyttynyt kelaa duunaavansa kuumana
kesäpäivän sadan metrin korkeudessa *ding*


Kaveri asuu kymmenennessä kerroksessa ja sinne ei ikinä tule hyttysiä sisään, vaikka kuinka pitäisi ikkunoita auki - ampiaisia kylläkin.

--
Pieni on kaunista.

-P

Posts: 4,972

#1083 • • -P
Teknologian kehityksen myötä ovat tulleet jäädäkseen e-mail, irc ja kaikenmaailman messengerit. Ihmettelen vaan että ovatko nuo sähköitse toimivat, kommunikointia helpottavat vekottimet syrjäyttämässä perinteiset kirjeet?

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ella_

Posts: 1,329

#1084 • • ella_

Angelus:
Teknologian kehityksen myötä ovat tulleet jäädäkseen e-mail, irc ja kaikenmaailman messengerit. Ihmettelen vaan että ovatko nuo sähköitse toimivat, kommunikointia helpottavat vekottimet syrjäyttämässä perinteiset kirjeet?



siis sehän on jo huomattu että ovat syrjäyttäneet. posti kuljettaa kohta varmaan enää pelkkiä laskuja ja paketteja :D

--
Elementary, my dear.

serotonot

Posts: 3,137

#1085 • • serotonot Paul Easy

Angelus:
Teknologian kehityksen myötä ovat tulleet jäädäkseen e-mail, irc ja kaikenmaailman messengerit. Ihmettelen vaan että ovatko nuo sähköitse toimivat, kommunikointia helpottavat vekottimet syrjäyttämässä perinteiset kirjeet?


ai sun mielestä ne ei oo jo syrjäyttänyt?
-P

Posts: 4,972

#1086 • • -P

serotonot:
---
Angelus:
Teknologian kehityksen myötä ovat tulleet jäädäkseen e-mail, irc ja kaikenmaailman messengerit. Ihmettelen vaan että ovatko nuo sähköitse toimivat, kommunikointia helpottavat vekottimet syrjäyttämässä perinteiset kirjeet?

---

ai sun mielestä ne ei oo jo syrjäyttänyt?



Hmm.. oho. piti kirjoittaa että syrjäyttävätkö kokonaan. ovathan ne toki syrjäyttäneet, mutta itse ainakin tykkään vieläkin kirjoitella kirjeitä ihan paperille ja lähettää sitten postitse.

ps. tämähän tosiaan on kysy tyhmiä ”-palsta” eikö? ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

remotion

Posts: 5,283

#1087 • • remotion nostatus guru
yks työntekijä soitti mulle äsken että ”hei voiko mun koneella ladata uusimman pdf:n?”
Tarkoitti siis varmaan adobe acrobat readeria joten sanoin etä kirjoita selaimeen www.adobe.com ja sieltä etsi valikosta se ohjelma ja sitten download...

noh edistystä oli selvästikkin tapahtunut koska 5 minuutin päästä sama ukko soitti ja kysyi, ”mitä ihmettä pitää laittaa tähän zip/postalcode?”

*lmao*
Avatar
#1088 • • ALIEN Guest
onkohan tätä jo kysytty, mut joka tapauksessa... eli miksi naisilla ei ole ja miehillä on aataminomenat kurkussa? *ding*
Avatar
#1089 • • ALIEN Guest

ella_:
---
Angelus:
Teknologian kehityksen myötä ovat tulleet jäädäkseen e-mail, irc ja kaikenmaailman messengerit. Ihmettelen vaan että ovatko nuo sähköitse toimivat, kommunikointia helpottavat vekottimet syrjäyttämässä perinteiset kirjeet?

---


siis sehän on jo huomattu että ovat syrjäyttäneet. posti kuljettaa kohta varmaan enää pelkkiä laskuja ja paketteja :D



Ja rakkauskirjeitä *vink*
serotonot

Posts: 3,137

#1090 • • serotonot Paul Easy

alien:
onkohan tätä jo kysytty, mut joka tapauksessa... eli miksi naisilla ei ole ja miehillä on aataminomenat kurkussa? *ding*



RTFB

Eli lue raamattuu :D
Avatar
#1091 • • ALIEN Guest

serotonot:
RTFB



ai niin.. *justjoo*
MaSari

Posts: 1,986

#1092 • • MaSari space jammer
Olisitko mielummin unohdettu tai vihalla muistettu?

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

sapeli

Posts: 11,768

#1093 • • sapeli jokukukamikä?
Miten tavaroiden prototyypit muotoillaan ja suunnitellaan? Meinaan sitä kun esim. joku suunnittelee miltä uuden monitorin tulee näyttää, miten siitä tehdään se ”muotti” jonka pohjalta sitten tehdään tehtaaseen välineistä jolla itse tuotetta voi valmistaa? Nykyään nuo on varmaan tietokonemalleja, mutta miten ennen tietokoneita? Tehtiinkö se malli ihan vaan paperilla?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

serotonot

Posts: 3,137

#1094 • • serotonot Paul Easy

climate:
Onko lainvastaista parkkeerata auto ajosuunnan vastaisesti? Tiedän että se on härön näköstä, mutta kieltääkö sitä erikseen ja spesifisesti mikään laki?


On lainvastaista. En muista mikä laki sen tarkalleen kieltää mutta olen saanut tuosta itse sakot. Termi oli muistaakseni ”liikenteenvastainen pysäköinti”
quiCksiLveR

Posts: 53

#1095 • • quiCksiLveR
Miks me ei koskaa nähä puluja ku ne on pieniä?!!?*nauru*

[muokattu 12.6.2004 02:10]
nomic

Posts: 4,120

#1096 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Viola81:
---
Jammailija:
Tuli tos töissä mieleen....:
Miksi linnun paska on valkoista, mut ihmisen paska (yleensä) ruskeaa*nauru*?

---


aahhahaa!! *nauru* Sulla on tainnut olla töissä liikaa luppo aikaa..

No mutta, jos tota tarkemmin miettii niin onhan se vähän hassua..Mut luulen sen liittyvän lintujen ruuan sulatukseen..Ehkä niillä ei ulosteeseen erity bilirubiinia (tai mitä nyt olikaan), mikä värjää ainakin ihmisen ulosteen ruskeaksi..Ja kai niillä muutenkin vähän erilailla toi homma pelaa kuin ihmisillä..että näin..*hymy*


rubiinia juuh...
mutta jos ihmisillä ei olis tota juttuu vaa vaihtais sen rupiinin johonkin toiseen rupiiniin niin voisiko siitä ulosteesta tulla vaikkapa punaista tai ihan albinon valkoista?
ja miksi yleensäkin se värjää ulosteen? eihän ketään kiinnosta että ”no minkäs väristä tuli?” ... *eiei* ... *poks*
Flamie

Posts: 478

#1097 • • Flamie

nomic:
eihän ketään kiinnosta että ”no minkäs väristä tuli?” ... *eiei* ... *poks*


Kyllä on vaan tullu kuultua mitä hauskimpia selityksiä minkä väristä paskaa on tullu. *justjoo*
Olishan se jotain mullistavaa jos vaikka tulis sinistä ulostetta tuolta sisältä.*nauru*
*piis*
Flamie

Posts: 478

#1098 • • Flamie

serotonot:
---
climate:
Onko lainvastaista parkkeerata auto ajosuunnan vastaisesti? Tiedän että se on härön näköstä, mutta kieltääkö sitä erikseen ja spesifisesti mikään laki?

---

On lainvastaista. En muista mikä laki sen tarkalleen kieltää mutta olen saanut tuosta itse sakot. Termi oli muistaakseni ”liikenteenvastainen pysäköinti”


Voi varmaan kiva ylläri tulla tonne farkkuihin kun ko. auto lähtee paikaltaan ja tulee auto vastaan. Valot vaan syttyy. *justjoo*
*piis*
Flamie

Posts: 478

#1099 • • Flamie

MaSari:
Olisitko mielummin unohdettu tai vihalla muistettu?


Laiton kysymys.. *uuh*
nomic

Posts: 4,120

#1100 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Flamie:
---
nomic:
eihän ketään kiinnosta että ”no minkäs väristä tuli?” ... *eiei* ... *poks*

---

Kyllä on vaan tullu kuultua mitä hauskimpia selityksiä minkä väristä paskaa on tullu. *justjoo*
Olishan se jotain mullistavaa jos vaikka tulis sinistä ulostetta tuolta sisältä.*nauru*
*piis*


juoppas pullollinen bolsblueta raakana niin seuraavana aamuna onkin yllätys pöntössä... *nauru*
yök... ei näin...