Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,410,937 views

nomic

Posts: 4,120

#10961 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Hyi saatana! Joku örvelö oli mun kylppärissä! *sars*
Semmoinen sentin pituinen, valkoinen ja käveli pitkin lakanoita. Mikä se on? Ja onko niitä lisää?
Tapoin ton (viisi pistettä), mutta ötökkäkammoisena tahdon kaikista eroon. Kylppäri on juuri pesty ja siivottu, että voiko se siitä tulla?
yana

Posts: 877

#10962 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

nomic, 25.1.2008 18:53:
. Kylppäri on juuri pesty ja siivottu, että voiko se siitä tulla?



joo siivoominen ja peseminenhan on se kaikkein perinteisin tapa saada kamppa tayteen syopalaisia. lopeta moinen tapa HETI

viikko sitten tassa threadissa tais olla sokeritoukkien tappo-ohjeita
nomic

Posts: 4,120

#10963 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

yana, 25.1.2008 19:18:
---
nomic, 25.1.2008 18:53:
. Kylppäri on juuri pesty ja siivottu, että voiko se siitä tulla?

---


joo siivoominen ja peseminenhan on se kaikkein perinteisin tapa saada kamppa tayteen syopalaisia. lopeta moinen tapa HETI


:D Mä olen niin vainoharhainen, että mun mielestä se voi johtua KAIKESTA!!!½


viikko sitten tassa threadissa tais olla sokeritoukkien tappo-ohjeita



Jea. Tutkailen asiaa, ja tuhoan moiset Mordorin lähettiläät. *sars*
Displacer

Posts: 1,828

#10964 • • Displacer
Kuka haluaisi nauhoittaa sunnuntaina tulevan salattujen elämien uusinnan ja pistää sen nettiin siten että voin ladata sen? Vastalahjaksi saa hyvän mielen :)
UnityF

Posts: 15,721

#10965 • • UnityF joo just se

nomic, 25.1.2008 18:53:
Hyi saatana! Joku örvelö oli mun kylppärissä! *sars*
Semmoinen sentin pituinen, valkoinen ja käveli pitkin lakanoita. Mikä se on? Ja onko niitä lisää?
Tapoin ton (viisi pistettä), mutta ötökkäkammoisena tahdon kaikista eroon. Kylppäri on juuri pesty ja siivottu, että voiko se siitä tulla?



Eli tää tarkoittaa koodikielellä:
sisko kun luet tämän niin tule siivoamaan!
*nauru*


Mä soittelen sulle huomenna ja annan "vähän" ohjeita mitä voit tehdä.
Aatella sun asunnosta pitää tulla _siisti_ mun mittapuun mukaan. *pahis*
*joo*
nomic

Posts: 4,120

#10966 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

UnityF, 26.1.2008 00:34:
---

Eli tää tarkoittaa koodikielellä:
sisko kun luet tämän niin tule siivoamaan!
*nauru*


Mä soittelen sulle huomenna ja annan "vähän" ohjeita mitä voit tehdä.
Aatella sun asunnosta pitää tulla _siisti_ mun mittapuun mukaan. *pahis*
*joo*



Ei paljoa ohjeita, kun ei mun putkiaivot käsitä kaikkea kerralla. Tarvitsen kertausta!
Ja mun asunnosta ei tule siistiä! Kunhan menee polut koneille ja sänkyyn. Tosin wc on ihan hyvässä kunnossa, mitä nyt pieni pyykkivuori siellä on. Täällä joutuu siivoamaan jatkuvasti. :'(
MORDORISTA MOINEN IDEA!
Displacer

Posts: 1,828

#10967 • • Displacer

Displacer, 26.1.2008 00:11:
Kuka haluaisi nauhoittaa sunnuntaina tulevan salattujen elämien uusinnan ja pistää sen nettiin siten että voin ladata sen? Vastalahjaksi saa hyvän mielen :)



pliis pliis, eikö kukaan voisi nauhoittaa tota. Pikkusiskot salkkareissa niin oishan se nähtävä vaikka itse ei pääsekään katsomaan. Mun kaveritkin on niin köyhiä ettei niillä ole tallentavaa digiboksia ;)
Tommy Court

Posts: 851

#10968 • • Edited Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS
Meil kävi kaverin kans eilen sillee et tilattiin taksi ja huomattiin puolesvälis matkaa ettei kummalkaa ollu käteistä eikä visa electron käyny siihen taksiin.. Noh mentiin sit nostaan rahaa siin matkal ni OP:l oli joku katkos eikä rahaa saanu mistään nostettuu eikä koko kortti pelannu mihinkään. Saatiin sitten kaverin siskon luottokortti ja maksettiin sillä se. Mitä tehä jossei pysty maksaa mitenkään taksia esim tällases tilantees? Voiks ne lähettää laskun tai jtn? *ding*
Lyylikki

Posts: 2,975

#10969 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Tombba, 27.1.2008 15:00:
Meil kävi kaverin kans eilen sillee et tilattiin taksi ja huomattiin puolesvälis matkaa ettei kummalkaa ollu käteistä eikä visa electron käyny siihen taksiin.. Noh mentiin sit nostaan rahaa siin matkal ni OP:l oli joku katkos eikä rahaa saanu mistään nostettuu eikä koko kortti pelannu mihinkään. Saatiin sitten kaverin siskon luottokortti ja maksettiin sillä se. Mitä tehä jossei pysty maksaa mitenkään taksia esim tällases tilantees? Voiks ne lähettää laskun tai jtn? *ding*



Joskus suostuvat ottamaan jotain "arvokasta" pantiksi (varmasti riippuu paljon tilanteesta, että onko kyydittävä suht siistin näköinen ja missä kunnossa mahtaa olla). Puhelimia, passeja, lompakoita, vihkisormuksia ainakin hyväksyvät. Niitä pantteja nimittäin jää myös hakematta taksikuskeilta, mutta jos on nimi tiedossa, niin voivat rajhojaan sitten karhuta. Joskus kun pantin antajalta unohtuu, että mihinkä onkaan puhelin hävinnyt.

Sitten en tiedä, jos ei taksikuski suostu panttia ottamaan.
Lyylikki

Posts: 2,975

#10971 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Tombba, 27.1.2008 15:24:
---

Sitten en tiedä, jos ei taksikuski suostu panttia ottamaan.

---
Sit vaan jalat alle *nauru*



Kaveri oli kerran tullut taksilla kotiin kännisen ystävänsä kanssa ja kun taksi oli viimein pysähtynyt, niin oli tää ystävä komiasti kierähtänyt autosta ulos huutaen "Juokse" ja alkanut itse vimmatusti konttaamaan karkuun. Oli siinä taksikuski ja kaveri olleet ensin vähän hoo-moilasina, mutta sitten naureskelleet tyypille. Eli juoksutaksi tuntuu parhaalta idealta kamalassa kännissä, mutta onnistuu juuri silloin kaikkein pienimmällä prosentilla.

Hevosmiesten tietotoimisto myös tietää kertoa, että onpi ollut joskus sellaisia osoitteita, joihin taksikuski on vienyt vasta maksun saatuaan, koska matkalla on ollut joku liikenneympyrä tms. johon jouduttu hiljentämään ja vieressä sopivaa metikköä johon kadota, niin että siihen useampia kertoja otettu se juoksutaksi.
Slim_Jim

Posts: 573

#10972 • • Slim_Jim
Mitä eroa on trancella ja kiksulla? :O
sapeli

Posts: 11,768

#10974 • • sapeli jokukukamikä?

Slim_Jim, 28.1.2008 06:58:
Mitä eroa on trancella ja kiksulla? :O



Pikaisesti selitettynä ja yksinkertaistettuna, kiksu on trancea joka on siitä kevyemmästä, leijailevammasta, melodisemmasta päästä. Kaikki kiksu on siis määritelmällisesti myös trancea, mutta kaikki trance ei ole kiksua. Tosin nykyään kiksua käytetään myös kuvaamaan muidenkin genrejen melodisempaa, "helpompaa" puolta (esim. kevyt, melodinen house voi olla sitä "kiksua housea"). *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#10975 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Miks mun koneella ei näy kuvat atm? Esim. tossa klubbarin uudet forum-viestit kohassa lukee ensimmäinen viesti ja sit ekan viestin kirjottajan nimi yms. , sähköpostissa ei inboxin ja muitten logot lukee vaan tekstinä ja sillai. Pirun häiritsevää. Kone on ollu jokusen viikon poissa käytössä kun en löytänyt laturia. *justjoo*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Chadonna

Posts: 152

#10976 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
miten erottaa parhaiten goan psykestä? melkein samaahan tuo tavallaan on.. ainakin näin minun naisellisesta näkökulmasta.

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Tarsu

Posts: 2,449

#10977 • • Tarsu

donnazza, 28.1.2008 22:40:
miten erottaa parhaiten goan psykestä? melkein samaahan tuo tavallaan on.. ainakin näin minun naisellisesta näkökulmasta.


molemmat on parempia,
paitsi goa voittaa tietty :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Chadonna

Posts: 152

#10978 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.

Tarsu, 28.1.2008 22:43:

molemmat on parempia,
paitsi goa voittaa tietty :)



tietty, tietty :)

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

pirpeli

Posts: 5,533

#10979 • • Edited pirpeli
Enpä löytänyt Googlesta/Wikistä/muualtakaan vastausta....

Miksi koirat pyörittelee isohkoja kiviä etutassuillaan? Esim. toi meidän Milla saattaa kuluttaa pitkiä aikoja "rullaillen" kiveä tassuillansa. Se myös ääntelee aluksi tavallaan tyytyväisen olosesti, mutta sitten se ääntely muuttuu huolestuneeksi ja ahdistuneeksi. Kovin outoa on se, mutta onko se vaan leikkiä, vai onko se jotain muuta?

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ezzy

Posts: 8,060

#10980 • • ezzy Droid-pappa

donnazza, 28.1.2008 22:40:
miten erottaa parhaiten goan psykestä? melkein samaahan tuo tavallaan on.. ainakin näin minun naisellisesta näkökulmasta.



Itse en mikään auktoriteetti ole tässäkään, mutta omassa päässä noi erottuu sillä, että Goa on melodisempaa ja suoraviivaisempaa (Astral Projection, MFG, Man with no name, Space Buddha on jotain mitä tulee mieleen), psyken eri alagenreissä on puolestaan sekavampia elementtejä.