Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,492,677 views

siveys

Posts: 2,492

#9581 • • siveys lovely
Hei te talousihmeet!

Minulla on tuollainen puvun takki, jonka hoito-ohjeissa sanotaan, että ei vesipesua ja kemiallinenkin pesu vain alleviivatun P-ympyrän mukaan.

Voiko tällaista takkia pestä mitenkään kotikonstein vai onko se kiikutettava pesulaan? Materiaaleina on polyesteriä ja viskoosia. Tahroja tai näkyvää likaa takista ei löydy, mutta sitä on jo käytetty senverran monta kertaa, että pieni raikastava pesu olisi paikallaan ;)
tiiplis

Posts: 1,043

#9582 • • tiiplis also available in sober

siveys, 20.7.2007 12:43:
Hei te talousihmeet!

Minulla on tuollainen puvun takki, jonka hoito-ohjeissa sanotaan, että ei vesipesua ja kemiallinenkin pesu vain alleviivatun P-ympyrän mukaan.

Voiko tällaista takkia pestä mitenkään kotikonstein vai onko se kiikutettava pesulaan? Materiaaleina on polyesteriä ja viskoosia. Tahroja tai näkyvää likaa takista ei löydy, mutta sitä on jo käytetty senverran monta kertaa, että pieni raikastava pesu olisi paikallaan ;)



Kyllä noihin pesumerkkeihin olisi hyvä luottaa eli kipin kapin pesulaan. Tuet samalla suomalaista työtä *pepsodent*

Ns. alalla olevana voin sanoa että omalla vastuullahan vaatteen/maton yms. voi pestä ihan miten itse haluaa mut tosiaan omalla vastuulla... Välttämättä mainaan takin kangas ei ole vettäpelkääväinen mutta tukikankaat yms. tilpehöörit ei esim kestä vettä (tukikankaissa on yleensä liimaa).

--
italia litania nainati lailati

crissy

Posts: 1,958

#9583 • • crissy
onko 2e:n kolikko mis on norja mukana niin arvokaskin?
siveys

Posts: 2,492

#9585 • • siveys lovely

tiiplis, 20.7.2007 13:10:
Kyllä noihin pesumerkkeihin olisi hyvä luottaa eli kipin kapin pesulaan. Tuet samalla suomalaista työtä *pepsodent*


Ok. Jatkokysymys: Missä hHlsingissä saa halvalla pesetettyä yhden takin? :)
Avatar
#9586 • • astaroth Guest

xcft, 19.7.2007 19:36:
Mistä johtuu humalaisen uskomaton tuuri? Siis esmes se, että kun ihminen kaatuu kännissä niin se ei edes juomaansa läikytä. Tai vaikka olisi miten humalassa, niin ei satu mitään vakavaa vaikka miten kikkailisi.


se on hämäystä. humalainen aina luulee olevansa onnekas, mutta mokat huomataan vasta krapulassa

selvien maailmassa - tunnetaan myös todellisuutena - näppiksesi on paskana kolmessa osassa, huoneessasi on savun aiheuttamia esteettisiä vaurioita sekä oikean kätesi nimetön on murtunut

et kantsii miettii oliko taaskaan mitään järkee!
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9587 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kenen biisi oli missä puhutaan "Retox the freak in me"

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Kriss G

Posts: 1,492

#9588 • • Kriss G Wir brauchen bass

Steven Hoaks, 20.7.2007 17:04:
Kenen biisi oli missä puhutaan "Retox the freak in me"



Fatboy Slim - Retox on ainaki yks. On muuten ihan vitun tykki raita.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avernian

Posts: 7,451

#9589 • • Avernian Kerettiläinen
Miten ärsyttävistä juopoista pääsee kätevästi eroon?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

Posts: 7,451

#9591 • • Avernian Kerettiläinen

Anata, 20.7.2007 21:50:
Poistuu itse paikalta, jos mahdollista??



Huono "ratkaisu". Miksi mun tarvisi kärsiä muitten idiotismista? Tai muitten?

Jos sun täytyy vaikka olla jossain tai päästä jossain ja tiellä on häiritsevästi käyttäytyvä juoppo? Sä menet takaisin kotiin?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#9592 • • Aurinkoneiti

Avernian, 20.7.2007 22:12:
---
Anata, 20.7.2007 21:50:
Poistuu itse paikalta, jos mahdollista??

---


Huono "ratkaisu". Miksi mun tarvisi kärsiä muitten idiotismista? Tai muitten?

Jos sun täytyy vaikka olla jossain tai päästä jossain ja tiellä on häiritsevästi käyttäytyvä juoppo? Sä menet takaisin kotiin?



Tuskin nyt kotiin asti tarttee lähteä. Sinun pitää itse löytää ratkaisu tilanteeseen. En siis todellakaan tiedä, millaisessa tilanteessa olet.
Avernian

Posts: 7,451

#9593 • • Avernian Kerettiläinen

Anata, 20.7.2007 22:17:
Tuskin nyt kotiin asti tarttee lähteä. Sinun pitää itse löytää ratkaisu tilanteeseen. En siis todellakaan tiedä, millaisessa tilanteessa olet.



No noin yleensä.

Esimerkki: tapahtui työkaverille pari päivää sitten. Olivat Sörkän sivuraiteessa terassilla syömässä, kun pari narkkia tuli viereen. Toinen tyytyi kuolaamaan, kun toinen kävi käsin sörkkimään kaverin ruokaa. Kaveri käski yllättyneenä lähteä menemään. Ei toiminut. Toinen pöydässä olija otti pihviveitsensä käteen, nousi ylös ja sillä uhaten käsi painua vit****. Sitten vasta meni sana perille.

Hyvin tehty. Ja laiton uhkaus. Ja helvetin hyvää tuuria, että edes toimi.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#9594 • • Aurinkoneiti

Avernian, 20.7.2007 22:24:
---
Anata, 20.7.2007 22:17:
Tuskin nyt kotiin asti tarttee lähteä. Sinun pitää itse löytää ratkaisu tilanteeseen. En siis todellakaan tiedä, millaisessa tilanteessa olet.

---


No noin yleensä.

Esimerkki: tapahtui työkaverille pari päivää sitten. Olivat Sörkän sivuraiteessa terassilla syömässä, kun pari narkkia tuli viereen. Toinen tyytyi kuolaamaan, kun toinen kävi käsin sörkkimään kaverin ruokaa. Kaveri käski yllättyneenä lähteä menemään. Ei toiminut. Toinen pöydässä olija otti pihviveitsensä käteen, nousi ylös ja sillä uhaten käsi painua vit****. Sitten vasta meni sana perille.

Hyvin tehty. Ja laiton uhkaus. Ja helvetin hyvää tuuria, että edes toimi.



No ei ollu mukava tilanne. Oli myös hyvää tuuria , etteivät ne narkit muuttuneet itse aggressiivisiksi. Itse olen selvinny esim. poistumalla paikalta diplomaattisesti vähin äänin. Mutta olen ollut toisenlaisissa tilanteissa.
Jago

Posts: 4,039

#9595 • • Jago un-trained monkee
MITEN KEITETÄÄN KAHVIA?

anteeks huutaminen, mutta kauhee paniikki*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#9596 • • Edited Fuzzy Guest

Jago, 21.7.2007 00:45:
MITEN KEITETÄÄN KAHVIA?

anteeks huutaminen, mutta kauhee paniikki*uuh*


:O keittimen läpinäkyvään osaan missä on mitat, pistät kylmää vettä. Jos haluut 4 kuppia nii neloseen asti vettä! Ja niin monta kuppii ku haluut juoda, pistät yhtä monta mittalusikkaa puruja*joo* ja sit vaa päälle! Compris?=)
olipa muuten aika huono selitys...:S
Avatar
#9598 • • Fuzzy Guest
Voisko joku nyt ihan tosiaan kertoo, että onko suomessa miehiä vai naisia enemmän?
Android

Posts: 3,908

#9599 • • Android

-Fuzzy-, 21.7.2007 11:24:
Voisko joku nyt ihan tosiaan kertoo, että onko suomessa miehiä vai naisia enemmän?



Naisia.


Vaikka tyttöjä syntyy vähemmän poikiin nähden (suhdeluku on noin 1:1,05), kaikkiaan Suomessa naisia on hieman enemmän kuin miehiä. Tämä johtuu naisten keskimäärin noin 5 vuotta pidemmästä elinajasta.



http://fi.wikipedia.org/wiki/Nainen
asdf

Posts: 3,155

#9600 • • asdf
Miten saa ajan kulumaan nopeesti ku ei oo mitään tekemistä?