Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,495,675 views

Mimir

Posts: 1,366

#9561 • • Mimir Rouva Yninä

Tomb, 17.7.2007 22:16:
Jos menee sanotaan nyt treffeillä pelailemaan jotain esim. minigolffia, keilailua.. Niin pitääkö silloin antaa kauniimman osapuolen voittaa, tai ainakin pelata samalla tasolla? *lmao*



Toihan on aivan ideaali tilanne, jos satut olemaan vaikkapa siinä minigolfissa huomattavasti naista parempi, siinä on hyvä sitten olla vähän, että "annas kun setä näyttää, miten se kuuluu tehdä" *vink**nauru*

Ei mutta tosiaan, ei mun mielestä kyllä mitään tasotuksia tartte antaa. Tärkeintä on kumminki se yhdessä oleminen ja tekeminen *hihu*

--
[Wings are growing on her.]

Tomb

Posts: 33

#9562 • • Tomb

Mimir 17.7.2007 23:23
Ei mutta tosiaan, ei mun mielestä kyllä mitään tasotuksia tartte antaa. Tärkeintä on kumminki se yhdessä oleminen ja tekeminen *hihu*



Hyvä pointti. Myöskin voi jättää sen pisteiden laskun hieman vähemmälle. *joo*
kml

Posts: 1,142

#9563 • • Edited kml Keyhole Markup Language
http://www.upplevelsepresent.se
Löytyykö Suomesta mitään samankaltaista "kauppaa" ?

EDIT: Lisätään vielä selventäjäksi http://www.upplevelsepresent.se/alla_upplevevelser.aspx , eli tuolla myydään "elämyksiä", lentoja koptereilla, vanhoilla potkurikoneilla, hierontaa, shoppailua, lasinpuhallusta jne.. Löytyykö tollasta suomesta ?

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

MiMoSa

Posts: 1,664

#9564 • • MiMoSa
Kävin eilen (17.7.) ostamassa pari laatikkoa mansikoita ja huomasin aamulla ihan sattumalta et siinä laatikon kyljessä oli pakkauspäivä 19.7..*ding* Kuinka kauan noita mansikoita saa pakkauspäivästä eteenpäin myydä ja onko tuo päivämäärä sit laitettu tohon tahalleen väärin, et niitä voi myydä sit pidempään?*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,775

#9565 • • Freja Sihteeri

Tomb, 17.7.2007 23:13:
---
xcft 17.7.2007 22:21
Ei tietenkään. Tai ite en ainakaan antais voittaa. Näkeehän siinä sit hyvin sen, et miten se kauniimpi osapuoli kestää pettymyksen, jos niitä vaikka tulee sit suhteen edetessä enemmänkin vastaan *lmao*
---


Oikein. Tuulettelee vaan aina ihan hulluna omille onnistuneille suorituksilleen. *lmao*



Mua ainakin vituttas vaan. On käyny pari kertaa nii et joku antanu tahallaan voittaa, ja se näkyykin läpi helposti. Tulee sellane olo et "pidäks mua tyhmänä, et en muka ite osais?"

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

duvin

Posts: 582

#9566 • • duvin Jay v/d Veen

pyhimys, 17.7.2007 14:27:
Opasteet tulee varmasti tarpeeseen itselle... Eiköhän sitä yksi laukku käsimatkatavaroihin itselle riitä. Missäs muuten oli ne ohjeet mitä saa ja mitä ei saa ottaa käsimatkatavaroihin?



Kannattaa tsekata esim www.finnair.fi -> Matkustusinfo -> Ennen lentoa.

Heathrowssa on muutama erikoissääntö (esim. että mukana saa olla TASAN yksi käsimatkatavara) ja siitä lisää http://www.heathrowairport.com/ -> keskellä Security-linkkki.
Apo

Posts: 1,574

#9567 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Freja, 17.7.2007 20:27:
Tuo on iha paska, se antaa etäisyydeks toisessa rapussa asuviin klubbarilaisiin 0.3 km *hmph*



No toi on kuitenki se mikä aukee klubituksesta ku painaa sijaintikentän vieressä olevaa "hae"-nappia. Ei se välttämättä paska oo, mut epätarkka kun koordinaatit tulee vain kahden desimaalin tarkkuudella.
aivastus

Posts: 499

#9568 • • aivastus Ärsyttävä
Voiko pyöräillessä saada ylinopeussakkoja? Kun mietin et eihän fillaroidessa tarvi edes välttämättä henkkareita kantaa mukana, eikä siinä laitteessa ole nopeusmittaria. Mut mitäs jos joku miliisi jossain tutkailee ja on sitä mieltä et mentiin liian kovaa.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Tukaanl

Posts: 139

#9569 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
En käsitä mite ton avatarin saa vaihdettua mieleisekseen :PPP
apuj?

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Avatar
#9570 • • astaroth Guest

Tuksu, 18.7.2007 19:01:
En käsitä mite ton avatarin saa vaihdettua mieleisekseen :PPP
apuj?


yläpalkista "asetukset" ja sieltä "forum-asetukset"
Apo

Posts: 1,574

#9571 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

xcft, 18.7.2007 18:39:
Voiko pyöräillessä saada ylinopeussakkoja? Kun mietin et eihän fillaroidessa tarvi edes välttämättä henkkareita kantaa mukana, eikä siinä laitteessa ole nopeusmittaria. Mut mitäs jos joku miliisi jossain tutkailee ja on sitä mieltä et mentiin liian kovaa.



Periaatteessa joo, nopeusrajoitukset ovat kuitenkin yleisrajoituksia eivätkä koske pelkästään tiettyä ajoneuvoryhmää. Käytännössä voi olla tosiaan vähän hankalampaa jäädä kiinni ja ainakin itse pistäisin nopeussakon kehyksiin seinälle jos sellaisen joskus saisin aikaseksi tsygällä *pahis*
Tukaanl

Posts: 139

#9572 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

astaroth, 18.7.2007 19:02:
---
Tuksu, 18.7.2007 19:01:
En käsitä mite ton avatarin saa vaihdettua mieleisekseen :PPP
apuj?

---

yläpalkista "asetukset" ja sieltä "forum-asetukset"



Siihen ilmeisesti kuuluu joku url.. kerran ei voi koneelta uppaa mitää siihe :p vaih?

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Avatar
#9573 • • astaroth Guest

Tuksu, 18.7.2007 19:23:
Siihen ilmeisesti kuuluu joku url.. kerran ei voi koneelta uppaa mitää siihe :p vaih?


niih, siinä tapauksessa jos valmiista tarjonnasta ei mikään napostele :P
Tukaanl

Posts: 139

#9574 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

astaroth, 18.7.2007 19:25:
---
Tuksu, 18.7.2007 19:23:
Siihen ilmeisesti kuuluu joku url.. kerran ei voi koneelta uppaa mitää siihe :p vaih?

---

niih, siinä tapauksessa jos valmiista tarjonnasta ei mikään napostele :P



Cheers selvennyksestä *hymy*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Mellu-

Posts: 4,006

#9575 • • Mellu-
Tulipas tässä mieleeni että kun muutan saksaan elokuussa ainakin vuodeksi,
- pitääkö mun ilmoittaa siitä johonkin virastoon suomes?
- Entäs ku oon ny niiku työtön ja ollu osa-aikasena työttömänä 3kk... ni pitäskö mun sekin ilmottaa johonkin muuhunkin kun työkkäriin (en oo tätäkään muistanut tehdä *poks*)
- Mitähän kaikkii asiakirjoi miä tarviin sinne?
- Onkoha muita ilmotusasioita mistä pitäs huolehtii ennen ulkomaille muuttoa?
- mites sitten ku oon vähän niiku palkallises työs tääl mut en kuiteskaan..eli vissii osa-aikasena täälläkin.. ni öööh.. mitähän mun pitäs tehä?

-mellberg on tyhmä ja tietämätön :/

aaapuuuvaa

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Zapa

Posts: 1,393

#9576 • • Zapa Mr Wrangler

Mellu-, 19.7.2007 14:56:
Tulipas tässä mieleeni että kun muutan saksaan elokuussa ainakin vuodeksi,
- pitääkö mun ilmoittaa siitä johonkin virastoon suomes?
- Entäs ku oon ny niiku työtön ja ollu osa-aikasena työttömänä 3kk... ni pitäskö mun sekin ilmottaa johonkin muuhunkin kun työkkäriin (en oo tätäkään muistanut tehdä *poks*)
- Mitähän kaikkii asiakirjoi miä tarviin sinne?
- Onkoha muita ilmotusasioita mistä pitäs huolehtii ennen ulkomaille muuttoa?
- mites sitten ku oon vähän niiku palkallises työs tääl mut en kuiteskaan..eli vissii osa-aikasena täälläkin.. ni öööh.. mitähän mun pitäs tehä?

-mellberg on tyhmä ja tietämätön :/

aaapuuuvaa



ööööh... ei pahalla mutta kannattais miettiä täytyykö sun ilmoittaa johonkin jos muutat ulkomaille???
Mellu-

Posts: 4,006

#9578 • • Mellu-

duvin, 19.7.2007 15:39:
---
Mellu-, 19.7.2007 14:56:
Tulipas tässä mieleeni että kun muutan saksaan elokuussa ainakin vuodeksi,
- pitääkö mun ilmoittaa siitä johonkin virastoon suomes?
- Mitähän kaikkii asiakirjoi miä tarviin sinne?
- Onkoha muita ilmotusasioita mistä pitäs huolehtii ennen ulkomaille muuttoa?

---


www.kela.fi --> Suomessa-Ulkomailla
http://www.vaestorekisterikeskus.fi/vrk/home.nsf/www/muuttoilmoitus --> muutto ulkomaille (vasemmalla)



Kiitos,jotku sentää osaa ja viittii olla avuksi ja vielä fiksusti ^^ kaikista ei voi kyl olla samaa mieltä*justjoo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

aivastus

Posts: 499

#9579 • • aivastus Ärsyttävä
Mistä johtuu humalaisen uskomaton tuuri? Siis esmes se, että kun ihminen kaatuu kännissä niin se ei edes juomaansa läikytä. Tai vaikka olisi miten humalassa, niin ei satu mitään vakavaa vaikka miten kikkailisi.

Tuli vaan mieleen äsken kun meinasin kaliat kaataa näppikselle, mutta salamannopeilla reflekseillä pyydystin tölkin ennen kaatumista. Selvinpäin se tölkki olisi varmasti tyhjentynyt näppikselle...

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

pirpeli

Posts: 5,533

#9580 • • pirpeli

xcft, 19.7.2007 19:36:
Mistä johtuu humalaisen uskomaton tuuri? Siis esmes se, että kun ihminen kaatuu kännissä niin se ei edes juomaansa läikytä. Tai vaikka olisi miten humalassa, niin ei satu mitään vakavaa vaikka miten kikkailisi.

Tuli vaan mieleen äsken kun meinasin kaliat kaataa näppikselle, mutta salamannopeilla reflekseillä pyydystin tölkin ennen kaatumista. Selvinpäin se tölkki olisi varmasti tyhjentynyt näppikselle...



Tossa on kyse lihasten rentoutumisesta. Refleksit toimii muka "paremmin", vaikkei oikeesti toimikaan. Eikä toi humalaisen tuuri aina päde, harmillista kyllä...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-