Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,459,507 views

Jinkso

Posts: 1,209

#8101 • • Jinkso FINRG

larzizi, 10.1.2007 18:35:
No huh, aika kova hinta (mun mielestä) risteilystä ja aamiaisesta *ding*



Odotas kun näet vielä ne laivan korotetut kaikki muut hinnastot. :) Varmasti loistavaa bisnestä yrityksille, aluksi meinasinkin koko hommaa boikotoida kalliina ryyppyreissuna.
nomic

Posts: 4,120

#8102 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Paljon on viivettä?
nomic

Posts: 4,120

#8104 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

domi, 10.1.2007 19:04:
---
Tällä hetkellä 0.44799 sekuntia.



Mistä mä arvasin, että SÄ olit quotsennut mua???+
nomic

Posts: 4,120

#8106 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

domi, 10.1.2007 19:09:
---
nomic, 10.1.2007 19:08:
Mistä mä arvasin, että SÄ olit quotsennut mua???+

---

*hihu*



Tää on nyt tyhmä kysymys, mut: Vallataanko tää??
larzizi

Posts: 1,661

#8108 • • larzizi

Jinkso, 10.1.2007 19:02:
Odotas kun näet vielä ne laivan korotetut kaikki muut hinnastot. :) Varmasti loistavaa bisnestä yrityksille, aluksi meinasinkin koko hommaa boikotoida kalliina ryyppyreissuna.



Epäilemättä hinnat on aika korkeella. Ja onhan toi laivalle ihan hyvä tapa saada rahaa, kun reissujen hinnat on niin korkeella ja kuitenkin koko laiva tulee hinnasta huolimatta täyteen. Mutta kyllä abiristeily on yksi hieno kokemus elämässä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ezzy

Posts: 8,060

#8109 • • Edited ezzy Droid-pappa
Mikä junamatkassa maksaa?

Junalla Espoo-Pori-Espoo maksais jotain 90e+ ja kestää matkoineen (asemalle ja vaihdot) varmaan 9-10h ja joutuu vaihtamaan n. 4 kertaa.

Lentäen maksaa 140e ja kestää sen 30min(x2)+matkat kentälle ja odotukset.

Miksi helvetissä menisin Junalla?
RainChild

Posts: 909

#8110 • • RainChild

Amma, 10.1.2007 17:20:
-clipeticlips-
Katselin tossa yhtenä päivänä Krampin keskuksessa, kun sellaiset ala-asteikäiset, vaahtosammuttimenkokoiset, viimeisen päälle trendikkäät mini-Britneyt shoppaili keskenään ja pohti, että mihin kivaan niiden rahat vielä riittäis. Mä olin niiden iässä kotona kattomassa pikkukakkosta ja äippä osti mulle vaatteet.



Haha, vähän lisä OT:tä. Olin tuossa joskus, kun yläasteella olin niin, vissiin ysiluokalla, TETissä ala-asteella. Olisikohan se ollut 1. vai 2. luokka, missä olin sitten kouluavustajana. Jostakin tuli keskustelu lasten kanssa sitten välkällä telkkariohjelmista ja kysyin et "Katottekste pikkukakkosta?" Lapset kattos mua kuin tyhmää ja sanoi "No ei (daa), me katotaan salkkareita!" *ding*

--
Rainchild is back home

Apo

Posts: 1,574

#8111 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

ezzy, 10.1.2007 20:24:
Mikä junamatkassa maksaa?



Monopoli ja tarve ylläpitää koko maan kattavaa rautatieverkostoa. Joka matkassa (ja pieneltä osaltaan myös jokaisessa verottajan viemässä veromarkassa) maksat siitä että perähikiän takanurkillekkin pääsee junalla.
Lyylikki

Posts: 2,975

#8112 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Onko joku tutkinut, että ihmiset ostavat alkuvuodesta enemmän autoja, kuin muina vuodenaikoina? Olen kattellut ehkä 1,5 h telkkaria ja nähnyt (ainakin) 3*Renaultin ,2*Subarun, 2* Peugeotin, 1*Saabin, 1*Volvon, 1*Volkkarin + näitten about kaikkien mainosten sen perässähiihtäjän MTV3 kanavalla.

Tottakai mä ymmärrän, että mä katsoin CSI:ta joka on ehkä enemmän miehille kuitenkin suunnattu, mutta en ole huomannut moista buumia CSI:n mainoskatkoilla aikaisemmin. Aiheuttaako tämä automainossuman MTV3, joka pistää mainostajansa laittamaan mainokset siihen samaan syssyyn vai tekeekö ne itse jotain tutkimuksia ja päätyvät "samoihin" mainospaikkoihin.

Täytyy kyllä sanoa, että sinällään mainokset vaikutti, että ajattelin, että voisi sunnuntaina mennä vaikka koeajamaan autoja. Aloin jo miettiä, että kenet nappaan mukaani esittämään pariskuntaa.
-Santtu-

Posts: 1,965

#8113 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Lähdevesiautomaatin arvioitus: Kun se vaan tököttää tossa huoneenlämmössä, eikä tietääkseni edes sisällä mitään sähkölaitetta, niin: Miten se vesi on aina kylmää??

Vaivaa mua! *toktok*
villelope

Posts: 2,846

#8114 • • villelope Lope of Lope & Kantola

-Santtu-, 11.1.2007 14:21:
Kun se vaan tököttää tossa huoneenlämmössä, eikä tietääkseni edes sisällä mitään sähkölaitetta, niin: Miten se vesi on aina kylmää??


Meidän puljussa se kyketään kyl ainakin töpseliin siinä missä muutkin sähkölaitteet.

Ooks varma, ettei sitäkin?
blastic

Posts: 930

#8115 • • blastic ballistic ballstick

-Santtu-, 11.1.2007 14:21:
Lähdevesiautomaatin arvioitus: Kun se vaan tököttää tossa huoneenlämmössä, eikä tietääkseni edes sisällä mitään sähkölaitetta, niin: Miten se vesi on aina kylmää??

Vaivaa mua! *toktok*



Kyllähän ainakin Edenin automaateissa on sähköllä toimiva kylmennys. Et oo vaan kattonu tarpeeks tarkasti *hih*
-Santtu-

Posts: 1,965

#8116 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

LooPy, 11.1.2007 14:24:
---
-Santtu-, 11.1.2007 14:21:
Kun se vaan tököttää tossa huoneenlämmössä, eikä tietääkseni edes sisällä mitään sähkölaitetta, niin: Miten se vesi on aina kylmää??
---

Meidän puljussa se kyketään kyl ainakin töpseliin siinä missä muutkin sähkölaitteet.

Ooks varma, ettei sitäkin?



Hahaa! Sillä on kuin onkin töpseli! Eli siis vesiautomaatilla on oma sisäinen jääkaappi, problem solved *hihu*

(en siis ole tyhmä vaan sokea *nauru*)
MiMoSa

Posts: 1,664

#8117 • • MiMoSa

Jinkso, 10.1.2007 19:02:
---
larzizi, 10.1.2007 18:35:
No huh, aika kova hinta (mun mielestä) risteilystä ja aamiaisesta *ding*

---


Odotas kun näet vielä ne laivan korotetut kaikki muut hinnastot. :) Varmasti loistavaa bisnestä yrityksille, aluksi meinasinkin koko hommaa boikotoida kalliina ryyppyreissuna.


Meidän abiristeilyllä alkoholia sai ostettua tax freestä vasta aamulla. Koko ilta piti siis juoda kalliita drinkkejä baarista, ellei sitten omia juomia laivaan kuljettanut. Sekin oli kiellettyä ja "epäilyttäviä" laukkuja tutkittiin lähtiessä satamassa. Mun abiristeilystä on kyllä jo 5 vuotta, joten en sit tiiä onko enää sama meininki.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miraakkeli

Posts: 133

#8118 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Kuka tuntee/tietää Dj PoGon?

http://www.clubfm.fi/Crew.html

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Jussi Soro

Posts: 6,385

#8119 • • Jussi Soro choon!

Miraakkeli, 11.1.2007 18:10:
Kuka tuntee/tietää Dj PoGon?

http://www.clubfm.fi/Crew.html


Kovasti Tiëston näköinen on :D

Toi clubFM siis streamas luvatta jotain Miamilaista nettiradioo "omanaan", ja myi mm. biisitoiveita jne (joita ei siis tietenkään toteutettu, koska streami ei ollut heidän käsissään).

Dj MaxiMus taas näyttää Kimmo Mirjamolta, jonka toimia on useammallakin boardilla tarkasteltu tällä viikolla. Kyseessä siis A-luokan kusettaja, jonka monet firmat eivät yksikään kestä tarkastelua päivänvalossa. Boardeilla hänestä keskustelleita on uhkailtu jne. Toivottavasti Kimmo ei nyt ota selville että missä mä asun, ja pistä "vanhan liiton kavereita" mun ovelle.

Lisäinfoo:

www.hillo.fi
www.hillo.com
http://www.stealthunit.net/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=333403

muropaketista noi keskustelut on poistettu, kun ylläpitäjät taipu Mirjamon uhkailuihin ja poisti ne.
ella_

Posts: 1,329

#8120 • • ella_
Miksi jotkut äänet aiheuttaa kylmät väreet?

--
Elementary, my dear.