Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,399,143 views

larzizi

Posts: 1,661

#8081 • • larzizi
Mitä ihmiset ovat maksaneet/tulevat maksamaan abiristeilystä?

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Amma

Posts: 2,383

#8083 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

LooPy, 10.1.2007 14:22:
Iltalehti.fi tänään: "Nostakaa ikärajaa"



Miksi tuomaristo antaa 16-vuotiaille kommentteja:"Olet liian nuori", kun kisan ikäraja on se 16? Pitäiskö ikärajaa kenties sitten nostaa?
Tenavatähdet ja Karusellit takas. *pepsodent*

--
*etsiskel*

MiMoSa

Posts: 1,664

#8084 • • MiMoSa
Mistä tulee inttitermi tj? Tai siis että minkä lyhenne se on? Tää pitäs kyllä tietää mut en oo keksiny mitään järkevää mistä se vois tulla..*blush* Jotain jäljellä se kait on..*ding*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

NextAce

Posts: 2,505

#8085 • • NextAce Alienated

MiMoSa, 10.1.2007 16:23:
Mistä tulee inttitermi tj? Tai siis että minkä lyhenne se on? Tää pitäs kyllä tietää mut en oo keksiny mitään järkevää mistä se vois tulla..*blush* Jotain jäljellä se kait on..*ding*



Tj = Tänään jäljellä

--
-Alienation-

-----

larzizi

Posts: 1,661

#8086 • • larzizi
Hiusväripurkeissa sanotaan aina, että väriä ei saa jättää purkkiin ja heittää pois. Mutta miksei niissä koskaan kerrota, että mitä sille sitten pitäisi tehdä? Yleisin vastaus varmaan olisi, että pistä kaikki vaan päähäs, mutta itse ainakin tuli lyhyttukkaisena monesti vastaan tilanne, jossa sitä väriä ei vaan olisi voinut enää pistää lisää. Tai no... olisi, mutta seuraavaksi se olisi sitten valunut lattialle.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8087 • • Hitchhiker

larzizi, 10.1.2007 16:35:
Hiusväripurkeissa sanotaan aina, että väriä ei saa jättää purkkiin ja heittää pois. Mutta miksei niissä koskaan kerrota, että mitä sille sitten pitäisi tehdä? Yleisin vastaus varmaan olisi, että pistä kaikki vaan päähäs, mutta itse ainakin tuli lyhyttukkaisena monesti vastaan tilanne, jossa sitä väriä ei vaan olisi voinut enää pistää lisää. Tai no... olisi, mutta seuraavaksi se olisi sitten valunut lattialle.



Varmaankin paras tapa hävittää tuo, on huuhdella se suurella määrällä vettä ja antaa sen valua viemäriin. Kuitenkin väri pestään pois päästä niin kaiken järjen ja logiikan mukaan tuo on paras vaihtoehto.
larzizi

Posts: 1,661

#8088 • • larzizi

Hitchhiker, 10.1.2007 16:40:
Varmaankin paras tapa hävittää tuo, on huuhdella se suurella määrällä vettä ja antaa sen valua viemäriin. Kuitenkin väri pestään pois päästä niin kaiken järjen ja logiikan mukaan tuo on paras vaihtoehto.



Samalla tavalla olen itse ajatellut ja niin on muutaman kerran tullutkin tehtyä. Silti eniten ihmetyttää edelleen se, miksei asiasta mainita mitään.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RainChild

Posts: 909

#8089 • • RainChild

Amma, 10.1.2007 15:03:
---
LooPy, 10.1.2007 14:22:
Iltalehti.fi tänään: "Nostakaa ikärajaa"

---


Miksi tuomaristo antaa 16-vuotiaille kommentteja:"Olet liian nuori", kun kisan ikäraja on se 16? Pitäiskö ikärajaa kenties sitten nostaa?
Tenavatähdet ja Karusellit takas. *pepsodent*



Ne oli kyl kivoi ohjelmii *joo*. Siin lapset sai olla lapsia, tai siinä mielessä, että laulaa lastenlaului jne. Tuliskohan sinne nykypäivänä muuta kuin wannabe-Britney -esityksiä *justjoo*

--
Rainchild is back home

Lyylikki

Posts: 2,975

#8090 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

larzizi, 10.1.2007 16:35:
Hiusväripurkeissa sanotaan aina, että väriä ei saa jättää purkkiin ja heittää pois. Mutta miksei niissä koskaan kerrota, että mitä sille sitten pitäisi tehdä? Yleisin vastaus varmaan olisi, että pistä kaikki vaan päähäs, mutta itse ainakin tuli lyhyttukkaisena monesti vastaan tilanne, jossa sitä väriä ei vaan olisi voinut enää pistää lisää. Tai no... olisi, mutta seuraavaksi se olisi sitten valunut lattialle.



Ja kun on tarpeeksi monta kertaa "tuhlannut" niitä hiusvärejä lyhyeen tukkaan, niin keksii kyllä keinon sekoittaa vain puolet siitä määrästä eli toisin sanoen tekee sen johonkin toiseen astiaan, kuin siihen nokkapulloon, joka tulee mukana. Sen jauheen nyt pystyy helposti jakamaan, samoin kuin sen kierrekorkillisessa pullossa tulevan litkunkin. Ei tarvitse miettiä, että mihin hukka aineet pannaan.
larzizi

Posts: 1,661

#8091 • • larzizi

Lyylikki, 10.1.2007 17:08:
Ja kun on tarpeeksi monta kertaa "tuhlannut" niitä hiusvärejä lyhyeen tukkaan, niin keksii kyllä keinon sekoittaa vain puolet siitä määrästä eli toisin sanoen tekee sen johonkin toiseen astiaan, kuin siihen nokkapulloon, joka tulee mukana. Sen jauheen nyt pystyy helposti jakamaan, samoin kuin sen kierrekorkillisessa pullossa tulevan litkunkin. Ei tarvitse miettiä, että mihin hukka aineet pannaan.



Itsellä meni kyllä yli puolet väristä lyhyeeseen tukkaan, joten olisi tuntunut jotenkin turhalta jättää aina vaan jonkun verran aineita sekottamatta ja odottamaan seuraavaan kertaan. Mutta periaatteessa ihan hyvä idea.

Eikä itsellä kyllä ole ainakaan tuossa värissä jauhetta, vaan ihan tommosta tuubitavaraa :)

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Amma

Posts: 2,383

#8092 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

RainChild, 10.1.2007 17:01:
Ne oli kyl kivoi ohjelmii *joo*. Siin lapset sai olla lapsia, tai siinä mielessä, että laulaa lastenlaului jne.


Joo, parhaita ja iloisimpia lastenlauluja oli mm. Elämää juoksuhaudoissa, Liljankukka, Ystävän laulu, Minä olen muistanut ja Satumaa. Saatto kyllä olla, että jokunen isovanhempi oli ollut mukana valitsemassa em. biisejä. *justjoo*

Tuliskohan sinne nykypäivänä muuta kuin wannabe-Britney -esityksiä *justjoo*


Se voi olla, ettei ihan saavutettas sitä menneiden vuosien "fiilistä". Kisat vois olla samaa luokkaa kuin ne Jenkeissä 0-vuotiaille ja siitä ylöspäin järjestettävät missikisat. *eiei*
Katselin tossa yhtenä päivänä Krampin keskuksessa, kun sellaiset ala-asteikäiset, vaahtosammuttimenkokoiset, viimeisen päälle trendikkäät mini-Britneyt shoppaili keskenään ja pohti, että mihin kivaan niiden rahat vielä riittäis. Mä olin niiden iässä kotona kattomassa pikkukakkosta ja äippä osti mulle vaatteet.

--
*etsiskel*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8093 • • Hitchhiker

larzizi, 10.1.2007 16:53:
---
Hitchhiker, 10.1.2007 16:40:
Samalla tavalla olen itse ajatellut ja niin on muutaman kerran tullutkin tehtyä. Silti eniten ihmetyttää edelleen se, miksei asiasta mainita mitään.



Ehkä nuo firmat olettavat ihmisten olevan valveutuneita ympäristöasioiden ja jätteiden hävittämisen suhteen, mutta kylläkin hyvin mielenkiintoista jos kerrotaan vain se miten sitä ei saa hävittää. Ei muutakuin vain mailia kyseiselle firmalle ja odottamaan mielenkiinnolla vastausta *vink*.
sare

Posts: 100

#8094 • • sare

larzizi, 10.1.2007 14:20:
Mitä ihmiset ovat maksaneet/tulevat maksamaan abiristeilystä?



Syksyllä tuli maksettuu tän kevään abiristeilystä jotain 100e...
Saa nähä paljon rahaa menee sitte laivalla:D

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

larzizi

Posts: 1,661

#8095 • • larzizi

sare, 10.1.2007 18:21:
Syksyllä tuli maksettuu tän kevään abiristeilystä jotain 100e...
Saa nähä paljon rahaa menee sitte laivalla:D



Mitäs kaikkea siinä sitten oli mukana muuta kuin hytti?

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jinkso

Posts: 1,209

#8096 • • Edited Jinkso FINRG

larzizi, 10.1.2007 14:20:
Mitä ihmiset ovat maksaneet/tulevat maksamaan abiristeilystä?



40e meni syksyllä ja 48e tuossa ennen joulua. Bussiin menee vielä jonkunverran.

Edit: Safkat ja hytti taisi kuulua.
sare

Posts: 100

#8097 • • sare

larzizi, 10.1.2007 18:23:
---
sare, 10.1.2007 18:21:
Syksyllä tuli maksettuu tän kevään abiristeilystä jotain 100e...
Saa nähä paljon rahaa menee sitte laivalla:D

---


Mitäs kaikkea siinä sitten oli mukana muuta kuin hytti?



en ainakaan tiedä että kuuluis muuta kun aamiainen, mikä ei kanssa kaikista hyödyllisin oo*nauru*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

larzizi

Posts: 1,661

#8098 • • larzizi

Jinkso, 10.1.2007 18:29:
40e meni syksyllä ja 48e tuossa ennen joulua. Bussiin menee vielä jonkunverran.

Edit: Safkat ja hytti taisi kuulua.



Mjoo.. meillä olisi kuulemma tossa 110 euron kieppeillä, joka sisältää hytin, ruuat ja bussikuljetukset. Teillä toi bussi taitaa tulla ihan tarpeeseen, mutta en kyllä meillä ymmärrä sitä. Plus että mun mielestä olis fiksu tarjota vaihtoehto, jossa ei oo mitään noita ylimääräisiä juttuja *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#8099 • • larzizi

sare, 10.1.2007 18:30:
en ainakaan tiedä että kuuluis muuta kun aamiainen, mikä ei kanssa kaikista hyödyllisin oo*nauru*



No huh, aika kova hinta (mun mielestä) risteilystä ja aamiaisesta *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sare

Posts: 100

#8100 • • sare

larzizi, 10.1.2007 18:35:
---
sare, 10.1.2007 18:30:
en ainakaan tiedä että kuuluis muuta kun aamiainen, mikä ei kanssa kaikista hyödyllisin oo*nauru*

---


No huh, aika kova hinta (mun mielestä) risteilystä ja aamiaisesta *ding*



Joo-o, luulis että meki ollaan jo bussista maksettu kun ne kuitenki tilattava on

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.