Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,484,664 views

kanuuna

Posts: 224

#6761 • • kanuuna
Mitä tapahtui lauantaina 12.8. Kaisaniemen tienoilla, kun siellä oli tie poikki ja poliisit ohjaamassa liikennettä kiertoteille? Hirveesti ihmisiä näytti myöskin olevan kadulla.

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

1ncarnation

Posts: 542

#6763 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
grand prix my ass :D
ei mitään erikoista, jotain hehkutusta vaan ja älyttömästi ihmisii ulkona :S ei päässy kävelee :)

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Avernian

Posts: 7,451

#6764 • • Avernian Kerettiläinen

1ncarnation, 14.8.2006 11:51:
grand prix my ass :D
ei mitään erikoista, jotain hehkutusta vaan ja älyttömästi ihmisii ulkona :S ei päässy kävelee :)



Kävelee pääsi nopeammin kuin bussilla kulkemaan... 200m/10min oli vauhti keskustassa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Waakku

Posts: 158

#6765 • • Waakku
Miksi Bilteman hinnasto maksaa 3.50 vaikka se jaetaan ilmaiseksi. Vai onko noihin pakko painaa jokin hinta niskaan?*täh*

--
- ? -

coolcat82

Posts: 771

#6766 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Tänään ostamani bonsaipuun juurella kasvaa jotain apiloita mitkä paukkuu *ding* Mitähän sorttia kyseiset apilat mahtaa olla ja miks ne poksuu??? *ding*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#6767 • • Verano Merituuli

coolcat82, 15.8.2006 20:27:
Tänään ostamani bonsaipuun juurella kasvaa jotain apiloita mitkä paukkuu *ding* Mitähän sorttia kyseiset apilat mahtaa olla ja miks ne poksuu??? *ding*



Mullekin on ko. kasvia tullut aikanaan ostamani viherkasvin kyytiläisenä. Jokunen vuosi sitten sain kuulla nimenkin, mutta hemmetti sentään kun se on unohtunut.

Mutta kasvi on tosiaan aika veikeä. Poksuminen johtuu siitä, että se saa siemensyöksyjä *joo* Vaikka en kasvin nimeä kokonaan muistakaan, niin siinä esiintyi sana seisokki. Siitä sojottaa siemenkotia tjn ylöspäin ja niistä se sitten heittelee siemeniään iloisesti sinne tänne, jopa pari metriä ylöspäin. Ääntä lähtee hiven itsessään siitä kun kasvi räjäyttää siemenensä lentoon, mutta myös kun ne ropisevat ikkunaa tms vasten. Itse aikoinaan olin ihmeissäni omituisesta ropinasta, kunnes huomasin, että kasvi viskoi siemeniään paperikaihtimia vasten.

Tätä hauskaa seisokkia pidetään kuulemma rikkaruohona. Toisaalta se on mukava lisä viherkasvien ruukkuihin. Se alkaa muodostaa köynnösmäisiä rönsyjä, jotka sitten kasvavat kauniisti yli ruukun reunojen. Kasvia pitää sumutella suht ahkeraan tai se kuivahtaa. Yöksi sen lehdet taipuvat nukkumaan. Siemenet voi kerätä ja tiputtaa takaisin ruukkuun, tai sitten levittää kasvia toiseen ruukkuun. Tosin kasvin kanssa saa sitten tottua siihen, että se pärskäyttelee niitä siemeniä joka suuntaan, joten ikkunalauta, ikkunat jne ovat niiden peitossa.

Mutta tosiaan nimessä oli -jollen ihan väärin muista- sana seisokki, muttei ainakaan sanaa apila. Saattoi myös olla niin, ettei se ole edes varsinainen apilakasvi, vaikka siltä vähän näyttääkin. Kertokaa ihmeessä nimi, jos tiedätte, mun tiedoilla ei google ollut suotuisa.
Foxmagon

Posts: 1,329

#6768 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Eräs kasvi joka ruiskuttelee siemensyöksyjä miten lystää on Tuhma Poika. Mut se vaatii jo parin vuoden ikää ennenku moista rupeaa tapahtumaan..

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

coolcat82

Posts: 771

#6769 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Verano, 15.8.2006 21:09:
---
coolcat82, 15.8.2006 20:27:
Tänään ostamani bonsaipuun juurella kasvaa jotain apiloita mitkä paukkuu *ding* Mitähän sorttia kyseiset apilat mahtaa olla ja miks ne poksuu??? *ding*

---


Mullekin on ko. kasvia tullut aikanaan ostamani viherkasvin kyytiläisenä. Jokunen vuosi sitten sain kuulla nimenkin, mutta hemmetti sentään kun se on unohtunut.

Mutta kasvi on tosiaan aika veikeä. Poksuminen johtuu siitä, että se saa siemensyöksyjä *joo* Vaikka en kasvin nimeä kokonaan muistakaan, niin siinä esiintyi sana seisokki. Siitä sojottaa siemenkotia tjn ylöspäin ja niistä se sitten heittelee siemeniään iloisesti sinne tänne, jopa pari metriä ylöspäin. Ääntä lähtee hiven itsessään siitä kun kasvi räjäyttää siemenensä lentoon, mutta myös kun ne ropisevat ikkunaa tms vasten. Itse aikoinaan olin ihmeissäni omituisesta ropinasta, kunnes huomasin, että kasvi viskoi siemeniään paperikaihtimia vasten.

Tätä hauskaa seisokkia pidetään kuulemma rikkaruohona. Toisaalta se on mukava lisä viherkasvien ruukkuihin. Se alkaa muodostaa köynnösmäisiä rönsyjä, jotka sitten kasvavat kauniisti yli ruukun reunojen. Kasvia pitää sumutella suht ahkeraan tai se kuivahtaa. Yöksi sen lehdet taipuvat nukkumaan. Siemenet voi kerätä ja tiputtaa takaisin ruukkuun, tai sitten levittää kasvia toiseen ruukkuun. Tosin kasvin kanssa saa sitten tottua siihen, että se pärskäyttelee niitä siemeniä joka suuntaan, joten ikkunalauta, ikkunat jne ovat niiden peitossa.

Mutta tosiaan nimessä oli -jollen ihan väärin muista- sana seisokki, muttei ainakaan sanaa apila. Saattoi myös olla niin, ettei se ole edes varsinainen apilakasvi, vaikka siltä vähän näyttääkin. Kertokaa ihmeessä nimi, jos tiedätte, mun tiedoilla ei google ollut suotuisa.



:D :D :D Joku stondisapila..?? Ei helvetti... kaikki mitä mä ostan ihan viattomasti on kuitenki jotenki pervoa *nauru* Hauska kasvi tosiaan! Et oikeen köynnös? Ei kai se sitä bonsaita tuhoa?? Voiks niitä siirtää siis johonki toiseen ruukkuun kasvamaan itekseenki vai onks joku loiskasvi vaan??

--
*sydän* Diamonds *sydän*

äm

Posts: 2,376

#6770 • • äm
Missä retardijengissä kampaajat opettelevat senttimetrejä?


Toisin sanoen: Miten vitussa juuri sekunti sitten yhdessä neuvoteltu "OTETAAN SENTTI/PUOLITOISTA" muuttuu sakset käteen saatuasi [iso]KAHDEKSAKSI VITUN SENTIKSI?![/iso]

Ja minkäs teet, kun siinä vaiheessa, kun huomaat, että 'jaa tää on taas tällanen mittayksikkövammanen tyyppi', ne 8 senttiä on jo sylissäsi.

Kertokaa joku kampaaja, että miten se on teille niin helvetin vaikea mitta se YK-SI SENT-TI? Ootteko käyneet peruskoulua ollenkaan? Kertokaa ihmeessä, jos on olemassa joku parempi mitta, jonka ymmärtäisitte? Pitääkö laittaa maalarinteippiä tukkaan, että "tota pidemmälle et sitte saksines mene"? Ne kemikaalien hajutko vie teiltä kyvyn ymmärtää?

Nimimerkillä: Suivaantunut

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Verano

Posts: 4,649

#6771 • • Verano Merituuli

Foxmagon, 15.8.2006 21:11:
Eräs kasvi joka ruiskuttelee siemensyöksyjä miten lystää on Tuhma Poika. Mut se vaatii jo parin vuoden ikää ennenku moista rupeaa tapahtumaan..



coolcat82, 15.8.2006 21:15:
:D :D :D Joku stondisapila..?? Ei helvetti... kaikki mitä mä ostan ihan viattomasti on kuitenki jotenki pervoa *nauru* Hauska kasvi tosiaan! Et oikeen köynnös? Ei kai se sitä bonsaita tuhoa?? Voiks niitä siirtää siis johonki toiseen ruukkuun kasvamaan itekseenki vai onks joku loiskasvi vaan??



Juu, mulle ja kavereille on tosta riittänyt kyllä hupia.. Kasvin hentoon varteen kun tulee pituutta niin se on alkanut kasvaa ruukun reunan yli eli ei sinällään köynnökseksi, mutta roikkuu siitä nätisti. Mun jukkapalmu eivätkä vehkat ole kasvista pahastuneet lainkaan, mutta bonsai taas on kyllä tunnetusti herkkähipiäinen. Mikseipä niitä voisi omaankin ruukkuun laittaa. Oikein korkean ja pitkävartisen kasvin juurelle ne sopivat kyllä myös kivasti.

Nyt en kyllä osaa sanoa onko tuo tuhma poika, jonka toinen nimi näyttäs oleva nukkatyräkki, sama kasvi vai ei. Epäilen kyllä, nukkatyräkki kun kasvaa ihan kunnolliseksi isoksi kasviksi ja tuo on -ainakin- mulla useammankin vuoden jälkeen vain apilamainen hento kasvi.
Jago

Posts: 4,039

#6772 • • Jago un-trained monkee

Foxmagon, 15.8.2006 21:11:
Eräs kasvi joka ruiskuttelee siemensyöksyjä miten lystää on Tuhma Poika. Mut se vaatii jo parin vuoden ikää ennenku moista rupeaa tapahtumaan..


mulla on kyseinen kasvi.. tosi ihqu.. se tosin on hyllyllä mun sängyn yläpuolella.. se siis heivaa siemensyöksynsä mun päälle aina*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Foxmagon

Posts: 1,329

#6773 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Jago, 15.8.2006 21:52:
---
Foxmagon, 15.8.2006 21:11:
Eräs kasvi joka ruiskuttelee siemensyöksyjä miten lystää on Tuhma Poika. Mut se vaatii jo parin vuoden ikää ennenku moista rupeaa tapahtumaan..

---

mulla on kyseinen kasvi.. tosi ihqu.. se tosin on hyllyllä mun sängyn yläpuolella.. se siis heivaa siemensyöksynsä mun päälle aina*hihu*



Varmasti oikein otollinen paikka moiselle kasville *nauru*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Jago

Posts: 4,039

#6774 • • Jago un-trained monkee

Foxmagon, 15.8.2006 21:54:
---
Jago, 15.8.2006 21:52:
---
Foxmagon, 15.8.2006 21:11:
Eräs kasvi joka ruiskuttelee siemensyöksyjä miten lystää on Tuhma Poika. Mut se vaatii jo parin vuoden ikää ennenku moista rupeaa tapahtumaan..

---

mulla on kyseinen kasvi.. tosi ihqu.. se tosin on hyllyllä mun sängyn yläpuolella.. se siis heivaa siemensyöksynsä mun päälle aina*hihu*

---


Varmasti oikein otollinen paikka moiselle kasville *nauru*


sitä se on*slurps*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

wiwi

Posts: 1,575

#6775 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Äaarghh mikä on birdie-pullo? Oon nolannut itseni (ihmisten naurunremakoista päätellen) kerran jos toisenkin kun joku on tullut moista kyselemään. Nyt joku golfista jotain tietävä päästää mut epätietoisuudesta, kiitos!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

domi

Posts: 7,069

#6776 • • domi Työn sankari.

wiwi, 16.8.2006 10:03:
Äaarghh mikä on birdie-pullo? Oon nolannut itseni (ihmisten naurunremakoista päätellen) kerran jos toisenkin kun joku on tullut moista kyselemään. Nyt joku golfista jotain tietävä päästää mut epätietoisuudesta, kiitos!


Googlen mukaan taskumatti (josta ilmeisesti sitten golfin pelaamisen aikana nautitaan jotain alkoholipitoista juomaa)
yrit_taskari_1.jpg
wiwi

Posts: 1,575

#6777 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

domi, 16.8.2006 10:06

Googlen mukaan taskumatti (josta ilmeisesti sitten golfin pelaamisen aikana nautitaan jotain alkoholipitoista juomaa)
yrit_taskari_1.jpg


Ahaa, kiitos. Kai siitä naukkaillaan sitten jos lyö birdien (mikä lie se sitten onkaan). Kyseleeköhän ne sitä tosissaan vai yrittää vain saada mut hämmentyneeksi...

Kerrankin joku ottaa muuten tosissaan "firman piikkiin"- mahdollisuuden; konjakkia tullaan nauttimaan ennen aamukymmentä, jano taas sammutetaan siinä sivussa kaljalla. *lmao*

Miksköhän mulla ei näkynyt tuossa 1Q vaan huomasin vastauksen sattumalta?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6778 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kun lähdin Ranskan reissuun tein sopimuksen Kannelmäen kiinteistön kanssa että maksan vuokran heti kun palaan maanantaina. Sanoivat että asia on ok. Kun tulen takaisin minut oli haastettu käräjille. Syyte peruutettiin mutta minulta meni äsken lukemani kirjeen mukaan luottotiedot ja tästä syystä minulla tulee olemaan kohta HYVIN HYVIN paljon ongelmia... Tekis mieli mennä ton paperin kanssa niiden luokse ja syöttää se niille vitun konttorirotille *släp*

Mutta toivoisisin ehkä jotain muita neuvoja. Voiko kiinteistö tehdä asialle jotain koska vika oli kuitenkin heidän. Voinko heittää heille jonkun syytteen tapahtuneesta *grr* Jotain? Mitä vain? Tää ei saa jäädä tähän!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

oooo

Posts: 1,249

#6779 • • oooo

Steven Hoaks, 17.8.2006 20:50:
Kun lähdin Ranskan reissuun tein sopimuksen Kannelmäen kiinteistön kanssa että maksan vuokran heti kun palaan maanantaina. Sanoivat että asia on ok. Kun tulen takaisin minut oli haastettu käräjille. Syyte peruutettiin mutta minulta meni äsken lukemani kirjeen mukaan luottotiedot ja tästä syystä minulla tulee olemaan kohta HYVIN HYVIN paljon ongelmia... Tekis mieli mennä ton paperin kanssa niiden luokse ja syöttää se niille vitun konttorirotille *släp*

Mutta toivoisisin ehkä jotain muita neuvoja. Voiko kiinteistö tehdä asialle jotain koska vika oli kuitenkin heidän. Voinko heittää heille jonkun syytteen tapahtuneesta *grr* Jotain? Mitä vain? Tää ei saa jäädä tähän!



Onko sulla olemassa kirjallinen sopimus tästä vuokranmaksu asiasta? Siis siitä että maksat sen kun palaat reissusta?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6780 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

satumetsä, 17.8.2006 20:53:
---
Steven Hoaks, 17.8.2006 20:50:
Kun lähdin Ranskan reissuun tein sopimuksen Kannelmäen kiinteistön kanssa että maksan vuokran heti kun palaan maanantaina. Sanoivat että asia on ok. Kun tulen takaisin minut oli haastettu käräjille. Syyte peruutettiin mutta minulta meni äsken lukemani kirjeen mukaan luottotiedot ja tästä syystä minulla tulee olemaan kohta HYVIN HYVIN paljon ongelmia... Tekis mieli mennä ton paperin kanssa niiden luokse ja syöttää se niille vitun konttorirotille *släp*

Mutta toivoisisin ehkä jotain muita neuvoja. Voiko kiinteistö tehdä asialle jotain koska vika oli kuitenkin heidän. Voinko heittää heille jonkun syytteen tapahtuneesta *grr* Jotain? Mitä vain? Tää ei saa jäädä tähän!

---

Onko sulla olemassa kirjallinen sopimus tästä vuokranmaksu asiasta? Siis siitä että maksat sen kun palaat reissusta?



Ei *igor* Suullinen sopimus tehtiin... Jos mulla olis kirjallinen sopimus kädessä olisin haastanut noi heti sopimuksen rikosta *grr* Tai jotain *uuh*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?