Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,489,167 views

m1kk3

Posts: 5,560

#5582 • • m1kk3 no-life

Android, 20.2.2006 20:22:
---
mikkelsson, 20.2.2006 20:20:
---
jago, 20.2.2006 20:19:
millä ohjelmalla saa katottua .avi leffat
*igor*

---


BSPlayer *sydän* sillä toimii käytännössä kaikki viteot :)

---


No ei kyllä toimi, vaikka itsekin sitä joskus käytän. VLC Media Player on parempi ja toistaa myös sellaisia formaatteja joita BSPlayer ei toista.



joo oikeessa oot, olis pitäny sanoa että kaikki viteot on tähä päivää mennessä toiminu mitä mä oon koittanu :) eli toi on ainoa soitin mitä mä oon tarvinu, ja avithan tolla pyörii ainakin

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Fresia

Posts: 764

#5583 • • Fresia vähän outo

Android, 20.2.2006 20:16:

Tee niin kuin ohjeissa lukee! Klikkaa tätä linkkiä; http://clientconfig.passport.net/ppcrlconfig.bin ja säästä tiedosto (minne vaan). Sen jälkeen nimeä tuo tiedosto uudelleen ja anna sille nimeksi ppcrlconfig.dll

Kun olet antanut tiedostolle tämän nimen, pistä se seuraavaan kansioon; C:Documents And SettingsSinun KäyttäjänimesiApplication DataMicrosoftIdentityCRL

Ja kun sinulta kysytään, korvataanko tiedosto, vastaa kyllä.

PS. Unohda Hitchhikerin neuvot, tyyppi on ihan jäässä =)



Tässä aikani touhuttua en vaan löydä tuota em. kansiota *blush*... Kuulemma se saattaa olla kiintolevyllä tai verkossa tai sitä on siirretty *ding* Sitä tuntee itsensä tässä oikeesti suht tyhmäksi, kun tässä taitaa taas olla se, etten vaan osaa lukea jotain ja teen asioista liian vaikeita... *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

pörri

Posts: 74

#5584 • • pörri
Mikä on Matin pojan isän nimi?

Minkä värinen on punaisen paloauton kyljessä oleva musta rengas?
Freja

Posts: 8,775

#5585 • • Freja Sihteeri
Aamulla olin menossa töihin ni tökkäsin sitte sormella/kynnellä, en ny oo varma, itseäni silmään. Vieläkään en nää kunnolla, pakko räpsyttää koko ajan ja samalla siis sattuu, ei kipeästi, mutta ärsyttävästi. Ja vuotaakin silmä vielä. Ja tästä ny o jo yli kuus tuntia. Ei silmähuuhtelutkaa auttanu. Pitäsköhä mennä lääkärii vai onko siellä vaan roska? *ding**blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#5586 • • ezzy Droid-pappa

Android, 20.2.2006 20:22:
---
mikkelsson, 20.2.2006 20:20:
---
jago, 20.2.2006 20:19:
millä ohjelmalla saa katottua .avi leffat
*igor*

---


BSPlayer *sydän* sillä toimii käytännössä kaikki viteot :)

---


No ei kyllä toimi, vaikka itsekin sitä joskus käytän. VLC Media Player on parempi ja toistaa myös sellaisia formaatteja joita BSPlayer ei toista.

http://www.videolan.org/vlc/



ja ilman mitään codec paketteja, joka on sen paras ominaisuus. *jiihaa*
Jago

Posts: 4,039

#5587 • • Jago un-trained monkee

pörri, 21.2.2006 15:59:
Mikä on Matin pojan isän nimi?

Minkä värinen on punaisen paloauton kyljessä oleva musta rengas?


*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

äm

Posts: 2,376

#5588 • • äm
Mikä on se laidoistaan vähän pullistunut e-kirjain joidenkin tuotteiden painon tai määrän perässä?

Esim.

Pepperonipurkissa:
Sisältö 350g [iso]e[/iso]
Josta pepperonia 200g [iso]e[/iso]

Aqualan L -rasvatuubissa: 100g [iso]e[/iso]

Leijonaviinapullossa: [iso]e[/iso] 70cl


Mulla on itelläni monta hyvää veikkausta, mutta mitä se oikeesti tarkottaa?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

embie

Posts: 531

#5589 • • embie Shwoopsie poo
Miks suomalaisilla on kököt puvut palkintojenjaossa kun muilla joukkueilla sporttiset ulkoiluvaatteet?
andi--

Posts: 1,381

#5590 • • andi-- lunttu

pörri, 21.2.2006 15:59:
Mikä on Matin pojan isän nimi?

Minkä värinen on punaisen paloauton kyljessä oleva musta rengas?



Ihanko itse keksit nämä? *justjoo*

Pojan isän nimi riippuu varmasti siitä onko Matti tämän pojan biologinen isä.

Onko paloauto punainen jos siinä on musta rengas (oletetaan siis että tämä "rengas" on kuvio paloauton kyljessä eikä esim. vararengas)?

--
- RAAH -

mastream

Posts: 549

#5591 • • mastream
Heh, just mulle sopiva thread *hymy*

Eli mitä gain käytännössä tarkoittaa? Tuli mieleen kun koulussa käyttelin mikseriä ja siinähän on tuo vipu, sekä se liukusäädin, jolla myös säädettiin kanavasta lähtevää möykkää.

Entä miten kuulokkeiden (tai kajareiden) impedanssi vaikuttaa sen laitteen hyvyyteen?
Avernian

Posts: 7,451

#5592 • • Avernian Kerettiläinen

äm, 21.2.2006 20:58:
Mikä on se laidoistaan vähän pullistunut e-kirjain joidenkin tuotteiden painon tai määrän perässä?



Arvelisin nettopainoa/määrää.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

äm

Posts: 2,376

#5593 • • äm

Avernian, 21.2.2006 23:50:
Arvelisin ..


Haluan faktoja.
Ehkä jopa todisteita.

...kiitos kuitenkin.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

akir0

Posts: 2,554

#5594 • • akir0 idleRPG champion 2009

embie, 21.2.2006 21:11:
Miks suomalaisilla on kököt puvut palkintojenjaossa kun muilla joukkueilla sporttiset ulkoiluvaatteet?



Suomalaisilla on paska maku.
wiwi

Posts: 1,575

#5595 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

~~maarit~~, 21.2.2006 17:10:
Miks alkaa väsyttää, kun ei ole mitään tekemistä? Olen siis töissä ja väsyttää ihan vit**sti, vaikka en ole tehnyt vielä oikeastaan yhtään mitään...ja yhteen tulin. Töllöö ja koneella vuorotellen - ei oo kiirettä...arghh..mut miks tekemättömyys väsyttää?



Sä joudut kohtaamaan sen, että elämässäsi ei juuri ole muuta sisältöä kun keksitty "pakollinen" tekeminen. Ja että olet oikeastaan aika väsyttävää seuraa.*vink*

Ei vaan. Itsekin mietin samaa syksyllä kun olin joka päivä 8-16 koulussa ja useampina päivinä myös 17-22/23 töissä. Jossain välissä, töissä jos aikaa oli, sitten tein läksyjä ja lueskelin kokeisiinkin. Koko pari kuukautta meni aivan loistavasti eikä edes väsyttänyt. Ja nyt...On lähes mahdotonta pakottaa itsensä muutamalle tunnille päivässä saati sitten avata koulukirjoja vapaa-ajalla. Ja väsyttää.

Kai sitä vain pitää päästä oikeaan vireeseen?*ding*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

POSER

Posts: 800

#5597 • • POSER Wimp and Poser
Nukkuuko hyönteiset ja näkeekö ne unta?

--
Keppiä Jehoville!

äm

Posts: 2,376

#5598 • • äm
Mitä Avernian on tehnyt 3.2. ja 12.2. kun ei ole kommentoinut mitään klubituksessa?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

embie

Posts: 531

#5599 • • embie Shwoopsie poo
Mistähän sais lauantaiks pakettiauton muuttoa varten...plan A näyttää menevän vähän pieleen *hmph* Mitä sellasen vuokraaminen muutamaks tunniks maksaa tai onko jollain vinkkejä halvasta vuokrauspaikasta? Kuski kyllä löytyy omasta takaa *hymy*
domi

Posts: 7,069

#5600 • • domi Työn sankari.

embie, 23.2.2006 20:03:
Mistähän sais lauantaiks pakettiauton muuttoa varten...plan A näyttää menevän vähän pieleen *hmph* Mitä sellasen vuokraaminen muutamaks tunniks maksaa tai onko jollain vinkkejä halvasta vuokrauspaikasta? Kuski kyllä löytyy omasta takaa *hymy*


Eiköhä google kerro mistä löytyy, ja yleensä noissa on kilometritaksat, ja se, että tankki on täynnä kun auto palautetaan liikkeeseen.