Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,491,421 views

Mandex

Posts: 296

#4342 • • Mandex

jansku=p, 26.8.2005 10:45:
---
Mande, 26.8.2005 10:43:
Saako amkssa opiskelija-alennusta koulumatkoista?
(vai joudunko tosiaan maksaan n70/kk siitä lipusa)

---


Oon treel amk:ssa ja saan opiskelija hintasen linkkulipun*joo* 33/kk muistaakseni



hyvä tietää, että ostan sen vasta ens viikolla, kun koulut alkaa enkä nyt..
Tarsu

Posts: 2,449

#4344 • • Tarsu

tumpsi, 26.8.2005 10:50:
---
serotonot, 26.8.2005 10:21:
En ainakaan muista et ois ikinä nenän kautta tullu.

---

n00b



Siis _tosi n00b_ !!!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

NiMo

Posts: 483

#4345 • • NiMo PolkkaPuppe
miten kissat kehrää?*ding*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

jansku=p

Posts: 108

#4346 • • jansku=p sheikkeri
Mistä johtuu että jotkut saa kaikki leivonnaiset maistumaan ihan munalta?*täh*

--
Everything looks bad if you remember it

akir0

Posts: 2,554

#4347 • • akir0 idleRPG champion 2009

jansku=p, 26.8.2005 11:39:
Mistä johtuu että jotkut saa kaikki leivonnaiset maistumaan ihan munalta?*täh*



Ohjeessa lukee, että "Voitele munalla"
jansku=p

Posts: 108

#4349 • • jansku=p sheikkeri

akir0, 26.8.2005 11:43:
---
jansku=p, 26.8.2005 11:39:
Mistä johtuu että jotkut saa kaikki leivonnaiset maistumaan ihan munalta?*täh*

---


Ohjeessa lukee, että "Voitele munalla"



heh*nauru*

Mut voisin vaix vannoo et just syömän vadelmapiirakan ohjeessa ei noin lue

--
Everything looks bad if you remember it

o_°

Posts: 224

#4351 • • o_°

NiMo, 26.8.2005 11:33:
miten kissat kehrää?*ding*



Kysyt niin vaikeita että päätin copy pastettaa wikipediasta :D

Scientists still cannot explain how cats purr. One theory holds it involves cats' false vocal cords, which do not appear to have any other function. Another theory involves blood hitting the aorta. Alternatively, purring may be caused by the vibrations of the hyoid apparatus, a series of small bones connecting the skull and the larynx that nominally serves to support the tongue. Larger cat species roar, but don't purr. Small ones purr, but don't roar. Moreover, whilst small cats can purr either during inhale or exhale, larger cat species can only purr during the exhale. *piis*
NiMo

Posts: 483

#4352 • • NiMo PolkkaPuppe

Hasse L.Hoff, 26.8.2005 12:02:
---
NiMo, 26.8.2005 11:33:
miten kissat kehrää?*ding*

---


Kysyt niin vaikeita että päätin copy pastettaa wikipediasta :D

Scientists still cannot explain how cats purr. One theory holds it involves cats' false vocal cords, which do not appear to have any other function. Another theory involves blood hitting the aorta. Alternatively, purring may be caused by the vibrations of the hyoid apparatus, a series of small bones connecting the skull and the larynx that nominally serves to support the tongue. Larger cat species roar, but don't purr. Small ones purr, but don't roar. Moreover, whilst small cats can purr either during inhale or exhale, larger cat species can only purr during the exhale. *piis*



kiitos vaan, sitä vaan on jääny miettiin kun semmone pikkumoottori välillä pörisee kainalossa että mistä se pörinä johtuu *nauru*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Jutu

Posts: 3,054

#4353 • • Jutu Blondi
No niin kaikki kielinerot, kertokaas mitä tarkottaa "Anos de dolor"? Ei mitään hajua edes, että mitä kieltä toi on. Tuli vaan mieleen kun toi on yhden biisin nimi.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

extramppa

Posts: 217

#4354 • • extramppa hengailija

Jutu, 26.8.2005 15:45:
No niin kaikki kielinerot, kertokaas mitä tarkottaa "Anos de dolor"? Ei mitään hajua edes, että mitä kieltä toi on. Tuli vaan mieleen kun toi on yhden biisin nimi.



En tiedä kieltä, enkä oo varma käännöksestä, mutta pakko oli kirjottaa, kun putkahti heti päähän. Kärsimyksen vuodet olis mun veikkaus. Innolla odotan kanssa oikeaa vastausta, eli johtaako mun intuitio mua harhaan.
Jutu

Posts: 3,054

#4355 • • Jutu Blondi

extramppa, 26.8.2005 15:55:
En tiedä kieltä, enkä oo varma käännöksestä, mutta pakko oli kirjottaa, kun putkahti heti päähän. Kärsimyksen vuodet olis mun veikkaus. Innolla odotan kanssa oikeaa vastausta, eli johtaako mun intuitio mua harhaan.


Just just. Tuo kyllä sopisi hyvin siihen biisiin.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

pirpeli

Posts: 5,533

#4356 • • Edited pirpeli

extramppa, 26.8.2005 15:55:
---
Jutu, 26.8.2005 15:45:
No niin kaikki kielinerot, kertokaas mitä tarkottaa "Anos de dolor"? Ei mitään hajua edes, että mitä kieltä toi on. Tuli vaan mieleen kun toi on yhden biisin nimi.

---


En tiedä kieltä, enkä oo varma käännöksestä, mutta pakko oli kirjottaa, kun putkahti heti päähän. Kärsimyksen vuodet olis mun veikkaus. Innolla odotan kanssa oikeaa vastausta, eli johtaako mun intuitio mua harhaan.



Kivun vuodet. Ja se on espanjaa siis.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

extramppa

Posts: 217

#4357 • • extramppa hengailija

pirpeli, 26.8.2005 15:57:
---
extramppa, 26.8.2005 15:55:
---
Jutu, 26.8.2005 15:45:
No niin kaikki kielinerot, kertokaas mitä tarkottaa "Anos de dolor"? Ei mitään hajua edes, että mitä kieltä toi on. Tuli vaan mieleen kun toi on yhden biisin nimi.

---


En tiedä kieltä, enkä oo varma käännöksestä, mutta pakko oli kirjottaa, kun putkahti heti päähän. Kärsimyksen vuodet olis mun veikkaus. Innolla odotan kanssa oikeaa vastausta, eli johtaako mun intuitio mua harhaan.

---


Kivun vuodet. Ja se on espanjaa siis.



No kappas, ei niin kovin kaukana... ehkä mä voin vielä luottaa intuitiooni tarpeeksi hyvin.
Karvinen

Posts: 699

#4358 • • Karvinen SekaiSin MariSta
saako mitenkää netin kautta tietää omat luottotiedot että onko ne kunnossa? tai rikosrekisterin? *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

medle

Posts: 10

#4359 • • Edited medle
Kumpi lehti olikaa pikkasen huuhaahan taipuva: "Tieteen kuvalehti" vai " Tiede"...???
Nettisivujen perusteel ainaki toi "tieteen kuvalehti" ku alkaa heti tarjoomaan jotain turhaa
ÄO-testii.. Mut varmistusta haetaan... : )
Avatar
#4360 • • astaroth Guest
- kuka oli ensimmäinen ihminen, joka lehmän nähdessään ajatteli: "minäpä puristan noista roikkuvista systeemeistä ja juon mitä ikinä sieltä tulee ulos"?

- kuka oli ensimmäinen ihminen, joka sanoi: "katos tota kanaa tossa - mä aion syyä ensimmäisen jutun, mitä siitä ulos tulee"?

- miksi leivänpaahtimissa on asetus, jolla leivän saa palaneeksi korpuksi, ettei sitä kukaan syö?

- miksi jääkaapissa on valo, mutta pakastimessa ei?

- miksi ihmiset osoittavat rannettaan kysyessään kellonaikaa, mutta eivät osoita haarojaan kysyessään vessan sijaintia?

- miksi miesballerinoja kutsutaan?

- jos kelju k. kojootilla on tarpeeksi rahaa ostaa kaikki se Acme-romu, miksei hän vain
osta itselleen ateriaa?

- miksi aakkoslaululla ja tuiki, tuiki tähtösellä on sama sävel?

- oetko koskaan huomannut, että kun puhallat päin koiran naamaa, se suuttuu, mutta automatkalla sama koira tunkee päänsä ikkunasta ulos?