Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,486,718 views

Freja

Posts: 8,775

#4301 • • Freja Sihteeri

dominikh, 23.8.2005 20:02:
ommattu aka omistettu?



Vaikka ehkä joskus hiukseni värjäsinkin plondiksi niin en silti niin tyhmä ole ettenkö tajuaisi että se tarkoittaa omistettua, mun pointti onkin juuri nimittäin tässä omistamisessa. Miksi? Mikä syy? Mikä pointti?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

domi

Posts: 7,069

#4302 • • domi Työn sankari.

Freja, 23.8.2005 20:05:
---
dominikh, 23.8.2005 20:02:
ommattu aka omistettu?

---


Vaikka ehkä joskus hiukseni värjäsinkin plondiksi niin en silti niin tyhmä ole ettenkö tajuaisi että se tarkoittaa omistettua, mun pointti onkin juuri nimittäin tässä omistamisessa. Miksi? Mikä syy? Mikä pointti?


Varmaan tässä on sama juttu,kun että joku urheilukisavoittaja saattaa sanoa "omistan tämän voiton sille ja sille", eli jonkinasteinen kunnioitus taustajuttuja kohtaan. Teinien suussa toi saattaa kyl olla jo menettänyt otteensa.
Freja

Posts: 8,775

#4303 • • Freja Sihteeri

dominikh, 23.8.2005 20:10:
Teinien suussa toi saattaa kyl olla jo menettänyt otteensa.



Se o kyl totta. En kestä kun teini siskontyttöni pyytää mua ommaamaan aina jokasen kuvan sille... *eiei* ja joka kerta selitän etten oikee "käytä" kyseistä tyyliä... *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Exlex

Posts: 497

#4304 • • Exlex
Mitä täällä oikein tapahtuu?

Kuka on uhannut ketä minkälaisilla toimilla, ja millä perusteella?

Onko Klubitus.org :lla ja nimeltämainitsemattomalla promokanava-yhtiöllä joku (salainen) sopimus, ja jos on, onko sitä rikottu ja kenen toimesta?

Missä määrin ja millä perusteella moderaattorit ovat vastuussa nimeltämainitsemattoman keskustelun kontrolloinnista?

Maksetaanko moderaatoreille palkkaa tai muuta korvausta tai tarjotaanko moderaattoreille muita etuuksia?

[pieni]
HUOM!
Ylläolevilla kysymyksillä ei ole tarkoitus loukata ketään yksityistä henkilöä, yrityksen edustajaa tai yritystä eikä minkään yrityksen mainontaa eikä liiketoimintaa.
[/pieni]
sapeli

Posts: 11,768

#4306 • • sapeli jokukukamikä?

Veivi, 25.8.2005 11:51:
Pitäskö mun syödä eka ja mennä suihkuun vai syödä vasta suihkussa käynnin jälkeen?



"Joo" *joo*

"siis kumpi?"

"Kyllä!" *joo*

*nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

serotonot

Posts: 3,137

#4307 • • serotonot Paul Easy

Veivi, 25.8.2005 11:51:
Pitäskö mun syödä eka ja mennä suihkuun vai syödä vasta suihkussa käynnin jälkeen?


se riippuu siitä nautitko sä enemmän siitä että menet suihkuun täydellä vatsalla vai siitä että saat syödä sen vastan puhtaana

nimim. päivän saletisti paskin puujalka :(
sapeli

Posts: 11,768

#4309 • • sapeli jokukukamikä?

Veivi, 25.8.2005 11:53:
Fuk! Älä tee tätä enää vaikeemmaks *nauru*



"Kyllä!" *joo*

*nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Veivi

Posts: 971

#4310 • • Veivi Pablo

serotonot, 25.8.2005 11:53:
---
Veivi, 25.8.2005 11:51:
Pitäskö mun syödä eka ja mennä suihkuun vai syödä vasta suihkussa käynnin jälkeen?

---

se riippuu siitä nautitko sä enemmän siitä että menet suihkuun täydellä vatsalla vai siitä että saat syödä sen vastan puhtaana

nimim. päivän saletisti paskin puujalka :(



Mut täs on sentäs jotain rotii. Puhtaana on kivempi kyl syödä ja suihkussa ei niin hirveen kauaa kuitenkaan mee etteikö sitä aikaa kärsis nälässä olla. Näin se käy. *joo* *nauru*

Kiitos *piis*
> suihkuun
o_°

Posts: 224

#4311 • • o_°

dominikh, 23.8.2005 18:43:

Niin, että oletko sä oikeasti läsnä tässä maailmassa, vaiko sittenkin kuollut (tai jossain liemessä makaava zombi) jonka pään sisällä elämäsi vain pistetään pyörimään, jotta voit sitten katsella sitä aikasi kuluksi? Jos sä olet, se tuolikin varmaan on. Mutta jos sä syystä tai toisesta näet harhoja, sille on varmaankin hyvä syy...

Juu, samaa settiä voi miettiä asialla, et oot pimeessä luolassa, sidottuna siihen tuoliin, ihan fyysiseen tuoliin jonka ite tiedostat. Tosin vain naama seinään päin käännettynä, eli et näe muutakuin seinät. Takaa tulee valo johon muodostuu varjoja. Tulee vaikka pallon varjo, mut onko se oikeesti pallo, vai ei....*nauru*



Kymysys, miksi pidät tuntoaistilla todettua asiaa yhtään sen todellisempana kuin näköaistilla todettua. Ja eikös äärimmäiseen kysymykseen ole jo vastaus: cogito ergo sum.
domi

Posts: 7,069

#4312 • • domi Työn sankari.

Hasse L.Hoff, 25.8.2005 12:01:
---
dominikh, 23.8.2005 18:43:

Niin, että oletko sä oikeasti läsnä tässä maailmassa, vaiko sittenkin kuollut (tai jossain liemessä makaava zombi) jonka pään sisällä elämäsi vain pistetään pyörimään, jotta voit sitten katsella sitä aikasi kuluksi? Jos sä olet, se tuolikin varmaan on. Mutta jos sä syystä tai toisesta näet harhoja, sille on varmaankin hyvä syy...

Juu, samaa settiä voi miettiä asialla, et oot pimeessä luolassa, sidottuna siihen tuoliin, ihan fyysiseen tuoliin jonka ite tiedostat. Tosin vain naama seinään päin käännettynä, eli et näe muutakuin seinät. Takaa tulee valo johon muodostuu varjoja. Tulee vaikka pallon varjo, mut onko se oikeesti pallo, vai ei....*nauru*

---


Kymysys, miksi pidät tuntoaistilla todettua asiaa yhtään sen todellisempana kuin näköaistilla todettua. Ja eikös äärimmäiseen kysymykseen ole jo vastaus: cogito ergo sum.


Corgito? Vai onko se cogito?
Karski

Posts: 6,049

#4313 • • Karski Pomon kätyri

dominikh, 25.8.2005 12:29:

Corgito? Vai onko se cogito?



On se cogito

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

andi--

Posts: 1,381

#4314 • • andi-- lunttu

kumimuumi, 23.8.2005 18:22:
Tässä tullut jo kuukausi odoteltua....

Noin kuukausi sitten sain toisen ylinopeussakkoni, ja edellinen oli saatu noin kuukausi ennen toista.

Poliisitäti ei sitten osannutkaan kertoa, että mitä tapahtuu, koska en ole vielä ajanut ajokokeen toista vaihetta. Sanoi vain, että poliisi ottaa yhteyttä.

Tästä oon kuullut niin paljon ristiriitasta tietoa, että mitä tapahtuu.. Inssi uusiksi, ajokoulu uusiksi...

Toisaalla sanotaan että kaksi sakkoa on rajana, toisaalla että kolme.

Joten, valaiskaa mua ?



Poliisin sivut kertovat seuraavaa:

Lyhytaikaisen ajo-oikeuden haltija määrätään ajokieltoon, jos hän syyllistyy kolmesti kahden vuoden tai kahdesti vuoden kuluessa edellisessä kappaleessa mainittuun tekoon.

Ajokiellosta päättää poliisi. Ajokiellon kesto on vähintään yksi kuukausi ja enintään kuusi kuukautta.
Poliisi voi jättää ajokiellon myös antamatta, jos ajo-oikeuden haltija määrätään uuteen kuljettajantutkintoon. Uuteen kuljettajantutkintoon ajo-oikeuden haltija määrätään, kun on syytä epäillä, ettei hän ole säilyttänyt ajotaitoaan.


Luultavasti poliisisetä/-täti määrää sinulle ajokieltoa. Tämän jälkeen uudelleen kirjallisiin ja inssiin, jonka jälkeen saat uudestaan ykkösvaiheen kortin.

--
- RAAH -

ezzy

Posts: 8,060

#4316 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 25.8.2005 14:13:
---
ezzy, 25.8.2005 14:10:
Väität pokkana ettei moderoinnista tule mitään luontaisetuisuuksia? *nauru*

---


No joo, tytöt yrittää tietty heruttaa baaris, mut ei täst oikeen muuta iloa ole.



ja mä luulin, että meillä oli jotain erikoista *nyyh*
serotonot

Posts: 3,137

#4317 • • serotonot Paul Easy

ezzy, 25.8.2005 14:33:
ja mä luulin, että meillä oli jotain erikoista *nyyh*



eiks sun kanssa tollaiset jutut täytä määreen 'erikoista'?
UnityF

Posts: 15,721

#4318 • • UnityF joo just se

Veivi, 25.8.2005 11:54:

Mut täs on sentäs jotain rotii. Puhtaana on kivempi kyl syödä ja suihkussa ei niin hirveen kauaa kuitenkaan mee etteikö sitä aikaa kärsis nälässä olla. Näin se käy. *joo* *nauru*

Kiitos *piis*


> suihkuun



niih mut sit tossa on vaarana et sit kun oot just tullu suihkusta niin sotket ittes samalla kun syöt ja sitten joudut again suihkuu.. *nauru*

ok mä oon viel väsy.. huomenta *haukottel* *hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#4319 • • UnityF joo just se

mayah, 25.8.2005 14:13:


No joo, tytöt yrittää tietty heruttaa baaris, mut ei täst oikeen muuta iloa ole.



*heruttel* tuux kinderi mun viekkuu nukkuu..? *hih*
kml

Posts: 1,142

#4320 • • kml Keyhole Markup Language

andi--, 25.8.2005 12:46:
Poliisin sivut kertovat seuraavaa:

Lyhytaikaisen ajo-oikeuden haltija määrätään ajokieltoon, jos hän syyllistyy kolmesti kahden vuoden tai kahdesti vuoden kuluessa edellisessä kappaleessa mainittuun tekoon.

Ajokiellosta päättää poliisi. Ajokiellon kesto on vähintään yksi kuukausi ja enintään kuusi kuukautta.
Poliisi voi jättää ajokiellon myös antamatta, jos ajo-oikeuden haltija määrätään uuteen kuljettajantutkintoon. Uuteen kuljettajantutkintoon ajo-oikeuden haltija määrätään, kun on syytä epäillä, ettei hän ole säilyttänyt ajotaitoaan.


Luultavasti poliisisetä/-täti määrää sinulle ajokieltoa. Tämän jälkeen uudelleen kirjallisiin ja inssiin, jonka jälkeen saat uudestaan ykkösvaiheen kortin.



Jaahas... Kiitoksia... Kai. Kauankohan tossa sitten mahtaa mennä...

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa