Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,453,652 views

Avatar
#2421 • • Edited ALIEN Guest

Epailija:
---



kiitos tyhjentävästä vastauksesta *iloinen*
(mutta)
Usko omien kaiuttimien laadusta menee naapureiden rauhan edelle!! EI NÄIN! *nauru*


P.S. *justjoo*



:DD
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2422 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu:
---
kirsch:
---
Ei mistään.

---

*nyyh*


---
Epailija:
Tätäkin harrastetaan paremman äänenlaadun toivossa: linkki

---

Tuon harrastajat olivat usein vieläpä erittäin vakuuttuneita äänenlaadun paranemisesta. Ei siinä mitkään argumentit mp3-pakkauksen toiminnasta auttaneet, kun eron kuulemma kuuli ihan selvästi omilla korvilla *nauru*



Hahaha, nerokasta!
Coon--

Posts: 640

#2423 • • Coon-- 5,2 mmol/l
pitääkö avainta aina kääntää myötäpäivään kun avaa lukkoa? *ding*
Avatar
#2424 • • ALIEN Guest

Coon:
pitääkö avainta aina kääntää myötäpäivään kun avaa lukkoa? *ding*



ei ainakaan isoimmissa holveissa tarvitse... enkä mie puhu nyt suomesta :)
Flamie

Posts: 478

#2425 • • Flamie

mayah:
Miks ihmiset ikinä googlettaa, kun asioita voi kysellä täälläkin? *ding*



Sieltä tulee joku sataviissataatuhatmiljoonaa linkkiä ja niistä pitäis etsiä. Ehkä me ollaan vaan niin laiskoja, ja muutenkin täällä viettää niin paljon aikaa, niin miksei samantien. *vink*
Avatar
#2426 • • ALIEN Guest
miks nää ysärin klassikot aina kiksii eniten?? :D
liikkuva muna

Posts: 2,652

#2427 • • liikkuva muna an egg on the move
Näin tänään rekan jossa oli iso Dj Bobon kuva. Miks? Miiiiiiiiiiiiiiks? *eiei*
Liqued

Posts: 187

#2428 • • Liqued CyberHemuli
Soli bobon rekka kai O.o

--
Spin!

aivastus

Posts: 499

#2429 • • aivastus Ärsyttävä
Mitä tarkoittaa back to back? Noin niinq noissa keikoissa yms *blush*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Daverian

Posts: 491

#2430 • • Daverian

xcft:
Mitä tarkoittaa back to back? Noin niinq noissa keikoissa yms *blush*



Jos olen oikein ymmärtänyt niin se on sitä kun kaksi dj:tä soittaa yhteistä settiä vuorotellen. Eli toinen soittaa yhden biisin ja sitten toinen taas toisen jne. Mutta voin tietysti olla aivan väärässäkin, mutta näin minä sen käsitin. No joo ehkä mä lopetan tän selittelyn.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

ezzy

Posts: 8,060

#2431 • • ezzy Droid-pappa

Daverian:
---
xcft:
Mitä tarkoittaa back to back? Noin niinq noissa keikoissa yms *blush*

---


Jos olen oikein ymmärtänyt niin se on sitä kun kaksi dj:tä soittaa yhteistä settiä vuorotellen. Eli toinen soittaa yhden biisin ja sitten toinen taas toisen jne. Mutta voin tietysti olla aivan väärässäkin, mutta näin minä sen käsitin. No joo ehkä mä lopetan tän selittelyn.



yleensä ne soittaa putkeen muutaman biisin, ei yhtä vuorotellen ;)
aivastus

Posts: 499

#2432 • • aivastus Ärsyttävä

mayah:
---
Daverian:
---
xcft:
Mitä tarkoittaa back to back? Noin niinq noissa keikoissa yms *blush*

---


Jos olen oikein ymmärtänyt niin se on sitä kun kaksi dj:tä soittaa yhteistä settiä vuorotellen. Eli toinen soittaa yhden biisin ja sitten toinen taas toisen jne.

---


Muuten oot asian ytimessä, mut yleensä dj:t soittaa pari biisiä vuorotellen. Siis 2+2+2 jne. Riippuu tietty kuka soittaa ja mitä soittaa ja mikä on fiilis ja kumpi on enemmän humalassa ja kummalla on kivemmat levyt. *iloinen*


Eikös se mene h**vetin hankalaksi se vaihtojen tekeminen? Siis dj:ltä toiselle vaihdettaessa. Tai mistä minä tiedän.

btw en mistään löydä mayah b2b cinnamon settiä? Vaikka tuolla jossain luki että se pitäis olla (ainakin joskus ollut siis) ladattavissa *ding*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Karski

Posts: 6,049

#2433 • • Edited Karski Pomon kätyri

xcft:
Eikös se mene h**vetin hankalaksi se vaihtojen tekeminen? Siis dj:ltä toiselle vaihdettaessa.



No ei se nyt olennaisesti vaikeempaa oo
kun yksinkään soittaminen, samalla tavallahan
siinä miksataan biisi toisen perään. Lisäks
se on usein melkoista hupia soittajille, jos DJ-kemiat
sattuu natsaamaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

aivastus

Posts: 499

#2434 • • aivastus Ärsyttävä

Tres:
---
xcft:
Eikös se mene h**vetin hankalaksi se vaihtojen tekeminen? Siis dj:ltä toiselle vaihdettaessa.
---


No ei se nyt olennaisesti vaikeempaa oo
kun yksinkään soittaminen, samalla tavallahan
siinä miksataan biisi toisen perään.


No niin no, jos asiaa ajattelee yli 0,01s, niin kyllä. Enpä taas oikein tiedä, mitä minun pienessä päässäni liikkui.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

ezzy

Posts: 8,060

#2435 • • ezzy Droid-pappa

ALIEN:
kysymys teille hifi-nörteille:

Kuuletteko Te tosiaan sen paljon hehkutetun äänenlaadun eron korvillanne vai tunnetteko itsevarmuutta, kun teillä on 5000 euron kaiuttimet ja 3000 euron vahvari verrattuna esim. puolet halvempiin laitteisiin?
Asutte kuitenkin kerrostalossa, missä yleisesti ottaen ei paljon luukutella joten... *ding*



laadukkailla kamoilla harvemmin luukutetaan, koska hintavilla laitteilla haetaan nimenomaan sitä laatua.
aivastus

Posts: 499

#2436 • • aivastus Ärsyttävä

mayah:
Mitä mä laitan tänään päälle?


Vaatteet on yleensä ihan hyvä valinta.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Zyklonius

Posts: 1,629

#2437 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

xcft:
Mitä tarkoittaa back to back? Noin niinq noissa keikoissa yms *blush*



... entä mitä tarkoittaa vs. dj-keikoissa? Onko b2b toverihenkistä ja leppoisaa soitantoa, mutta versustelu sitten ehtaa vihamielistä kikkelinheiluttelua, jossa pyritään aina vaan soittamaan rancempaa polccaa entistä rujommalla pitchaamisella ja tällä tavoin survomaan kilpakumppani kansaneepoksen hengessä suohon ja turpeeseen? *ding*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

kilobitti

Posts: 2,419

#2438 • • kilobitti 1-2-3 techno

ezzy:
Asutte kuitenkin kerrostalossa, missä yleisesti ottaen ei paljon luukutella joten... *ding*
---
laadukkailla kamoilla harvemmin luukutetaan, koska hintavilla laitteilla haetaan nimenomaan sitä laatua.



Vaihtaessani B&W:n kajareista 3krt kalliimpiin Amphioneihin kuunteluvoimakkuudet itse asiassa putos, koska näillä kuule tarkemmin jo pienemmillä volilla.

Perushifiin satsaaminen on mielestäni yksi fiksumpia sijoituksia mitä musiikkia kuunteleva ihminen voi tehdä. Eroa jonkun perushifi järjestelmän ja ministereo-yhdistelmän välillä ei yksinkertaisesti voi olla kuulematta, eikä paluuta ole kun niihin kerran investoi. High-end-hifismi on jo sitten asia ihan erikseen, tjeu: http://www.helsinkisoundandcinema.fi/tuote.php?id=252

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

aivastus

Posts: 499

#2439 • • aivastus Ärsyttävä

Zyklonius:
---
xcft:
Mitä tarkoittaa back to back? Noin niinq noissa keikoissa yms *blush*

---


... entä mitä tarkoittaa vs. dj-keikoissa? Onko b2b toverihenkistä ja leppoisaa soitantoa, mutta versustelu sitten ehtaa vihamielistä kikkelinheiluttelua, jossa pyritään aina vaan soittamaan rancempaa polccaa entistä rujommalla pitchaamisella ja tällä tavoin survomaan kilpakumppani kansaneepoksen hengessä suohon ja turpeeseen? *ding*


Siellä on kato sit levylautasten takana tappamisen meininki. Nyrkit heiluu ja veri roiskuu *hahjust*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Zyklonius

Posts: 1,629

#2440 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

xcft:
---
Zyklonius:
---
xcft:
Mitä tarkoittaa back to back? Noin niinq noissa keikoissa yms *blush*

---


... entä mitä tarkoittaa vs. dj-keikoissa? Onko b2b toverihenkistä ja leppoisaa soitantoa, mutta versustelu sitten ehtaa vihamielistä kikkelinheiluttelua, jossa pyritään aina vaan soittamaan rancempaa polccaa entistä rujommalla pitchaamisella ja tällä tavoin survomaan kilpakumppani kansaneepoksen hengessä suohon ja turpeeseen? *ding*

---

Siellä on kato sit levylautasten takana tappamisen meininki. Nyrkit heiluu ja veri roiskuu *hahjust*



Se mua eniten ihmetyttää, että tuota versustelua useimmiten harrastavat juuri sellaiset henkilöt, jotka julkisesti tiedetään kaveruksiksi. Tässähän menee koko usko ihmiskuntaan ja sen synnynnäiseen hyväntahtoisuuteen. *ding*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.