Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,485,089 views

Avatar
#2221 • • ikj Guest

patis:
---
Nykyään kun syön tulista ruokaa niin saan aina hikan. Tämä vamma ilmaantui vasta ehkä noin vuosi sitten.



sama juttu! kelasin et jos oisin esim allerginen jollekkin chilille tai jotain. en tiiä.
Dementation

Posts: 2,892

#2222 • • Dementation wednesday?

nansipoi:
mistä aika tulee?



Ei aikaa ole olemassa, se on ihmisen luoma kuvitteellinen ilmiö, joka on luotu helpottamaan erilaisten asioiden ymmärtämistä ja laskemista. On itse asiassa todennäköisempää, että aika kulkee takaperin kuin etuperin ja siten siis se selittäisi entropian tehokkaasti... *esittäätietävänsäjotainhymiö*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

-lera-

Posts: 394

#2223 • • -lera-
sellasta oon ajatellut et kun ihmiseltä otetaan verikoe, niin mihin se veri "katoaa" kun se on tutkittu?
*ding*
a-j

Posts: 785

#2224 • • a-j
tää on varmaan tod. tyhmä mut mulla on uus näyttö ja siina on tollanen degauss-mahdollisuus? niin tarkoittaako se magneettisuuden poistoa? päättelin siitä etta siinä on hevosenkenkämagneetin kuva ja sen päällä viiva :-)

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

andi--

Posts: 1,381

#2225 • • andi-- lunttu

a-j:
tää on varmaan tod. tyhmä mut mulla on uus näyttö ja siina on tollanen degauss-mahdollisuus? niin tarkoittaako se magneettisuuden poistoa? päättelin siitä etta siinä on hevosenkenkämagneetin kuva ja sen päällä viiva :-)



Juu, sitähän se tekköö. *joo*

--
- RAAH -

-lera-

Posts: 394

#2226 • • -lera-

Avernian:
---
-Lera-:
sellasta oon ajatellut et kun ihmiseltä otetaan verikoe, niin mihin se veri "katoaa" kun se on tutkittu?

---


Kai teilläkin on koulussa verilettuja ollut?



onneks en ole niitä syönnyt... *hih*
-lera-

Posts: 394

#2227 • • -lera-

Dion:
---
-Lera-:
sellasta oon ajatellut et kun ihmiseltä otetaan verikoe, niin mihin se veri "katoaa" kun se on tutkittu?
*ding*

---


Pientä tietoa kyseisestä: ihmisestä otettu veri laitetaan astiaan, jossa on tietynlaista desinfioivaa myrkkyä, sen jälkeen sairaalajätteisiin josta eteenpäin niille varattuun hävitys paikkaan. Muttei kuitenkaan yleiselle katopaikoille.



kiitos tiedosta, olen nyt astetta viisaampi *hih*
Pätkis

Posts: 1,038

#2228 • • Pätkis Pikkis

idi:
---
patis:
---
Nykyään kun syön tulista ruokaa niin saan aina hikan. Tämä vamma ilmaantui vasta ehkä noin vuosi sitten.
---
sama juttu! kelasin et jos oisin esim allerginen jollekkin chilille tai jotain. en tiiä.


Mulle taas tulee kausia et saan hikan heti ku sytytän tupakan *ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

ezzy

Posts: 8,060

#2229 • • ezzy Droid-pappa

mayah:
Milloin ihmisestä tulee niin vanha, että mukavuudenhalu voittaa vapaan perjantai-illan kaupungilla?



Viime vuonna en vielä moista hirveästi harkinnut, mutta tänä vuonna en ole perjantaisin innostunut lähtemään kuin ehkä leffaan. Ei vaan kertakaikkiaan jaksa duunista vääntäytyä bileisiin.

nimim. 27.47v
JS

Posts: 58

#2230 • • Edited JS
Tässäpä kysymys:
Mitenkäs yleensä voi olla tyhmiä kysymyksiä?*ding* Se on aikas suhteellista..

Lainatakseni jotain kenen nimeä en nyt juuri muista:
"Jos kysyt tyhmän kysymyksen, niin sinua pidetään tyhmänä ehkä 5 minuttia.
Jos jätät kysymyksen kysymättä, olet tyhmä koko loppuelämäsi." *nauru*

Tuli mieleen näitä aikaisempia juttuja lueskellessa noista näytönsäästäjäjutuista,
että onko se ruutu samanlainen siellä näytönsäästäjän alla, ku ilman
näytönsäästäjää, vai vetääkö hiiren kursorit ym. siellä lököä sen aikaa??*hih*
armed_ahmed

Posts: 35

#2231 • • armed_ahmed armed_ahmed

Jone:
---
Tietenkin on plussaa että on sinut oman ulkonäkönsä kanssa, mutta mun mielestäni paras tapa näyttää se ei ole näyttää mahdollisimman paljon itsestään kuvissa, jotka sitten pusketaan webiin teinipojujen *fapfapfap*-matskuksi.


kotikasvatus on mennyt pieleen. ongelma juontaa juurensa siihen, että suomalaisista yli 1/3 on siitetty humalassa ja kovin montaa ei kiinnosta kasvattaa lapsia kun voi antaa amerikkalaisten lastenohjelmien ja internetin hoitaa sen homman. alaikäiset pois netistä.


Valtionvelka-asiaa olen muuten itsekin ihmetellyt joskus oikein urakalla. Mun päähäni ei oikein mahdu se että esim. USA:lla on velkaa kymmeniä tuhansia dollareita / kansalainen ja silti niitä pidetään taloudellisesti vahvana suurvaltana.


mietin just samaa. mauno koivisto tietäis hyvän vastauksen tähän, se on rahamies. homma alkoi mennä pieleen kun joku otti oikeudekseen painaa rahaa jonka arvo on enemmän kuin sen paperin arvo jolle se on painettu. kultakantaisessa valuutassa nyt oli vielä vähän järkeä, silleen konkreettisesti ajateltuna. tulee sellainen olo, että koska kaikki on toisilleen jotain kautta jonkun verran velkaa, ja velka kasvaa korkoa, niin maapallon asukkaiden kokonaistili on kai aika paljon miinuksilla; jossain on pakko olla sellainen tyyppi (olkoon vaikka IMF), joka vaan loihtii rahaa esiin laittamalla nimensä johonkin hyväveli-diiliin. vaikea välttyä ajatukselta, että se ehkä jakaa rahaa mieluiten kavereilleen ja tutuilleen. kun eihän rahaa voi lainata semmosille tyypeille kenestä ei oo kuullu ikinä mitään....

mitäs laki sanoo, tietääkö kukaan? saanks mä alkaa painaa krunikan dollareita (1KD = 50USD) silleen IOU-henkisinä seteleinä? hmm. sitoisin sen kurssin vaikka johonkin SPR:n veripankin perjantai-illan pohjakassaan. skotlannissa ainakin melkein joka pankki saa painaa omat rahansa, mikä on siistiä, koska silloin tietää että joku on ottanut vähän vastuuta siitä hommasta eikä vaan huvikseen printtaa tsiljoonia.

emmä ymmärrä.

--
korvat soi vieläkin.

PienPunai

Posts: 63

#2232 • • PienPunai Se pieni ja punainen
Onko miehillä oikeasti pakkomielteitä pitää sukkia jalassa seksin aikana?*ding*

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

Kolera

Posts: 4,256

#2233 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Miten lääkkeiden puskurointi oikein toimii?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jone

Posts: 8,258

#2234 • • Jone Archibald Haddock
Mikä on kahden Teknarin ja Pioneriin DJM-300:n yhteysleveys?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2235 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
Mikä on kahden Teknarin ja Pioneriin DJM-300:n yhteysleveys?



And thou shalt googleth for thine answer, and those who seeketh, may findeth!
Cloud

Posts: 2,162

#2236 • • Cloud Game Freak

ezzy:
---
mayah:
Milloin ihmisestä tulee niin vanha, että mukavuudenhalu voittaa vapaan perjantai-illan kaupungilla?

---


Viime vuonna en vielä moista hirveästi harkinnut, mutta tänä vuonna en ole perjantaisin innostunut lähtemään kuin ehkä leffaan. Ei vaan kertakaikkiaan jaksa duunista vääntäytyä bileisiin.

nimim. 27.47v



Voi tuohan nyt on ihan ihmisestä kiinni, itse olen noin 70pros kerroista "illoista" mielummin himassa kuin lähden kaupungille,

ikää se 21 eli ei se iästä voi johtua.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jone

Posts: 8,258

#2237 • • Jone Archibald Haddock

Ana-5000:
---
Jone:
Mikä on kahden Teknarin ja Pioneriin DJM-300:n yhteysleveys?

---


And thou shalt googleth for thine answer, and those who seeketh, may findeth!



Pitää varmasti paikkansa, joten Google esiin. Ajattelinpahan vain, että joku olisi osannut sanoa ton googleilematta. *vink*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2238 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
---
Ana-5000:
---
Jone:
Mikä on kahden Teknarin ja Pioneriin DJM-300:n yhteysleveys?

---


And thou shalt googleth for thine answer, and those who seeketh, may findeth!

---


Pitää varmasti paikkansa, joten Google esiin. Ajattelinpahan vain, että joku olisi osannut sanoa ton googleilematta. *vink*



noin 120 senttimetriä, kahdenkymmenen sekuntin googlaamisella :) (Se osaa myös laskea ja muuntaa mittoja!)
Avatar
#2239 • • REivaaja Guest

Kolera:
Miten lääkkeiden puskurointi oikein toimii?

Lääkkeisiin lisätään aineita jotka vähentävät limakalvojen ärsytystä.
Kolera

Posts: 4,256

#2240 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mitä puskurointi sitten oikein tarkottaa lääkkeissä? *hih* ku aikasemmin oli jotain kanavalla että särkylääkkeet puskuroidaa ettei voi vetää övereitä niistä...

Oli muuten kaverin kirjassa buranan puskuroinnista se, että siinä ei ole yhteisvaikutusta alkoholin kanssa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä