Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,988 views

Septique

Posts: 441

#10941 • • Septique

gnomex, 28.5.2008 21:35:
---
Takyon, 28.5.2008 19:14:
---
Septique, 28.5.2008 17:54:
Kirje saapui postissa ja ilmoitti: "Saapumiserän II/08 palvelukseenastuminen lähestyy ja on aika virittäytyä oikeaan tunnelmaan" JES!!

---


Minusta vois olla ihan kiva lähtee uudestaan jollekki kivalle 6kk lomalle ;)

---

Ei enää ikinä *hihu*



39 aamun päästä kyllä jes jes joo!
domi

Posts: 7,069

#10942 • • domi Työn sankari.
Se kun tärkeä ihminen valehtelee asioista, mistä ei tarvitsisi, ja mitkä tulee selville ennen pitkää.
Ozma

Posts: 867

#10943 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Septique, 29.5.2008 13:29:
39 aamun päästä kyllä jes jes joo!



Kertsit kans tiedossa o/ syyskyyssa 2vko yllapito *plur*
Freja

Posts: 8,775

#10944 • • Freja Sihteeri
Yllarit.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#10945 • • pirpeli
Nyt riitti.
Pakollisten laskujen jälkeen(joista puuttuu vielä opintolainan lyhennys), tilille jäi 575 euroa. Tällä rahalla lähden huomenna Hesaan, järjestän synttärikutsut ja käyn päivän Tukholmassa. VITTU. Ai niin, varmaan pitäs ostaa joskus jotain ruokaakin.

Ja nyt joku voi sanoa, että "no jätä valittaja reissut välistä esim". EN TASAN JÄTÄ. Minullakin on oikeus silloin tällöin käydä ulkomailla, esim. Hesassa. Ja kaiken kukkuraksi ne paska-aivot, kenen syytä tämä on, vetävät itse reilusti kahden tonnin tuolle puolen palkkaa kuussa. Ja HEIDÄN PITÄISI OLLA MEIDÄN PUOLELLAMME!

Että TERKKUJA vaan TURUN KAUPUNGIN NUORISOASIAINKESKUKSEN HENKILÖSTÖOSASTOLLE, HAISTAKAA PASKA.

Käykää te 2 kertaa vuodessa jossain vitun Lantsaroottella ja asukaa omistusasunnoissanne, minä mietin KUMPIEN SORMIEN KYNNET SYÖN LOPPUKUUSTA!

VITTU!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

jusqu

Posts: 762

#10946 • • Edited jusqu pilipalipilotti
Työkiireet.

Ja se, että menee sössimään jonkun duunin ja nyt saa vääntää samat duunit uudestaan.

--
*pupu**piis*

tir

Posts: 951

#10947 • • tir
sain syksyllä lahjaksi mp3-soittimen. tykkäsin siitä paljonkin.

nyt sitte lahjan antaja päättikin ottaa erossa tuon itselleen.
vähempikin vtuttais... (nii onhan tässä muutakin kaikkea "kivaa" tässä erossa. mut ne ei mee enää "ärsyttää"- sanan alle edes..)
Lumpy

Posts: 873

#10948 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Alkaa välil nyppii päänaukominen työpaikal. Varsinkii nyt ku kiristää muutenkii.
Mellu-

Posts: 4,006

#10949 • • Mellu-
Monikin asia.. huoh! Vttu sanon minä..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Sallakat

Posts: 2,220

#10950 • • Sallakat jungle, baby !
kurkku ja nenä tukossa. ääntä ei lähde juuri ollenkaan. Toivottovasti ei tule paljon työpuheluita tänään *poks*
inneah

Posts: 704

#10951 • • inneah ...Trust no one...
MANNET!!!! ja tää muutto systeemi!!!

Tarkotus ois siis muuttaa huomenna evakkoon 2-3kuukauden ajaks remontin tieltä. Asunnoksi sain kauheen läävän jossa haisi kusi ja lattiat homeessa... kaiken muun paskan lisäks! Rolfilta jääny sinne noin 30kpl laskuja! saatanan mannet!

Tänään vasta sain avaimet ja pääsin ne hakemaan 4 aikaan kun töistä pääsin, eli ei mitään tsäänssejä saada sitä huomiseen aamuun mennessä siedettävään kuntoon, tai ees siihen kuntoon et haluis mitään tavaroita lattialle laskea.

Espoon kaupungilta tietty kaikki lähteny jo himaan tossa 4 aikaan, eli heikolta näyttää et sais mitään muuta kämppää huomiseen mennessä *toktok*

Vitun ihmiset ku jättää tollaseen kuntoon kämppänsä ja Vitun kaupunki ku ei yhtään käy tsiigaa noiden sijaisasuntojen kuntoja ennen seuraavan tuloa!

*senkin**dissaa**grr**toktok*

--
nahkalakanat

tiiplis

Posts: 1,043

#10952 • • tiiplis also available in sober
Pesukoneen huuhteluainelokero. Huuhteluaine tulee lokerosta pois lappoperiaatteella ja joskus se putki menee vinoon eli huuhteluaineet jää koteloon eikä mene pyykin sekaan niin kuin pitäisi. Sit pitää pistää kone uudelleen pyörimään huuhteluohjelmalla. *hmph*

--
italia litania nainati lailati

onni3mk

Posts: 3,973

#10953 • • onni3mk Onni on.
Jo on kumma, että vaikka laittaa edellisen kuun puolivälissä toimeentulotukihakemuksen sossuun, niin rahoja ei näy! Ja nykyään se käsittely pitäis kestää vaan 7vrk eikä 14vrk, niinkun viime vuonna.
Prkl kun ei oo muita tuloja kesällä niin syö tässä nyt sit leipää aamiaisella, lounaaks ja iltasafkaks. *senkin* Kohta loppuu leivät...

--
Onni on.

Epailija

Posts: 5,636

#10954 • • Epailija Physicist, 2nd class.

pirpeli, 30.5.2008 07:55:
Ja nyt joku voi sanoa, että "no jätä valittaja reissut välistä esim". EN TASAN JÄTÄ. Minullakin on oikeus silloin tällöin käydä ulkomailla, esim. Hesassa.



On minullakin oikeus ostaa Bugatti Veyron, mutta voinko tuolla verukkeella raivota jos rahat eivät Bugatin oston jälkeen riitä edes velkojen korkojen maksuun? Voin varmaan, mutta ei se poista sitä tosiseikkaa, että minä olen tuossa tilanteessa valinnut velkakierteen. Samoin sinullakin on kyse valinnasta. Ei kukaan varmaan ole väittämässäkään, etteikö sinulla ole oikeutta matkustaa, mutta jos sinulla ei ole varaa matkustaa ja matkustat silti, niin kenen vika se rahattomuus silloin on?

Se, että rahatilanteesi on sellainen kuin on ei toki välttämättä ole pelkästään sinusta kiinni, joten en kritisoi kiukkua niiltä osin. Kyllä minuakin ottaisi päähän, jos rahat eivät riittäisi kunnolla edes sellaiseen aurinkomatkaan kuin "bussilla hesan hietsuun ja takaisin". Oikeuksiin on kuitenkin minusta turha vedota tällaisessa priorisointikysymyksessä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

pirpeli

Posts: 5,533

#10955 • • pirpeli

Epailija, 3.6.2008 13:02:
Oikeuksiin on kuitenkin minusta turha vedota tällaisessa priorisointikysymyksessä.



Käytin sanaa oikeus väärin. My bad. Oikea lause kuuluisi ehkis näin "Haluaisin kovasti käydä tapaamassa ystäviäni Helsingissä ja vaikkapa ravintolassa syömässä samalla reissulla". Mutta, koska olen Turun kaupungilla töissä, tämä ei ole mahdollista niin usein kuin haluaisin. Ja tosiaan, rahatilanteeni on enimmillään omaa syytäni, mutta onneksi en ole ainoa, joka syyttää suoraan ja aiheesta myös tämän kaupungin palkkapolitiikkaa.

(Turussa maksetaan siis Suomen huonointa palkkaa nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajille, koska henkilöstöosasto on päättänyt, että nimikkeemme on ohjaaja. Täten meille ei tarvitse maksaa kuin minimi, työn vastuullisuudesta ja vaikeudesta huolimatta. Hienoa, eikös?!)

Olenkin tosin päättänyt, että näin kesäaikaan en tee muuta kuin minimityön. Siihen palkkani minut tällä hetkellä velvoittaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#10956 • • Sunshine^82 Guest
tällä hetkellä kaikki. *igor*
Freja

Posts: 8,775

#10957 • • Freja Sihteeri
Se, että tästä saatanan kaupungista ei löydy vittu yhtään kohteliasta ihmistä, kun sellaista tarvitsisi.
Ja ei, en ois tarvinnu muuta ku JONKUN pitämään mulle ovea auki kun kuljin painavien kauppakassien kanssa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Rubicon

Posts: 550

#10958 • • Rubicon
Mä oon tehnyt aivan liikaa töitä ja keskittynyt aivan liian vähän olennaiseen.
Ja nyt,kun mä tänään vihdoin revin aikaa siihen, että yritin oikeasti keskittyä ja saada jotain aikaan,
saan huomata että joku tuhannen riemudorka naapurissa on hankkinut
HAITARIN!
vittu haitarin!
Mitä!*grr*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.