Ylläri pylläri meijän pomo.
Huomen pahimmas tapaukses 10h työpäivä, mut sit en taas saa tehä joulun alla 6päivää putkeen töitä, et kaveri pääsis johki Pyhäsalmelle sen porukoille jouluks
Ei sattunu kattoo listaa, et olin hamstrannu just 7 päivän putken itelleni ja ihan elos oon.
Tää hiiri! Joo, mä tiedän, se on vanhaja rikki ja tarvisin uuden, mut hemmetti ku ei oo löytynyt sellasta hiirtä mikä täyttäis mun kriteerit
Hiirimattokin ois aika jees
Vituttaa yrittää tehdä kouluproggista, kun työparini siirtää koko ajan tekemisajankohtaa tulevaisuuteen ja en voi tehdä itse mitään ilman häntä, sillä kaikki materiaali ja editointiohjelmat ovat hänen vallassaan. 3 kuukautta kestäneen projektin palautuspäivä on ylihuomenna ja kasassa on alle puolet, niin kaveri yritti ehdottaa, ettei tänään tehtäisi mitään ja sit huomenna pakerrettaisiin vähän enemmän..
Juteltuani talousjohtajan kanssa palkasta, hän käski minut
luovan johtajan puheille, joka puolestaan käski minut toimitusjohtajan
puheille, joka sai raivarit, et kuka mut on luvannut tähän uuteen hommaan.
Hän ei kuulemma ole kuullut koko asiasta, paskat sanon minä!
Eli kohta mulla ei oo töitä ollenkaan. Vittu menee hermo tähän firmaan!
Tekis mieli lähteä ite kävelemään, kun tää menee tämmöseksi säädöksi
ja mua kohdellaan kuin jotain paskakasaa. Vaikka kyllä mulle tänään
taas luvattiin, että kyllä sopimus tehdään, mut eipä taida enää kiinnostaa.
Pitää varmaan alkaa rustailla työhakemuksia. VITTU!
Sä sentään uskalsit mennä rutisemaan asiasta..Mä olen niin perkuleen nössö ja munaton, et kitisen vaan itelleni ja läheisilleni maailman paskimmasta työsopparista ja palkasta.. Antakaa joku rohkeutta mulle!
•
•
Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
---
Sä sentään uskalsit mennä rutisemaan asiasta..Mä olen niin perkuleen nössö ja munaton, et kitisen vaan itelleni ja läheisilleni maailman paskimmasta työsopparista ja palkasta.. Antakaa joku rohkeutta mulle!
Muista, ei se ole tyhmä kun pyytää, vaan se kun antaa..
Tämä kaikki lähti pukujen uudistamisesta, joka nostatti ainakin meidän lippukunnan johtajiston joukossa paljon negatiivisia mielipiteitä ilmoille. Uusille partiolaisille se ei ehkä ole niin paha asia, mutta johtajille, joiden paidassa on viidestä merkistä jopa kolmeenkymmeneen merkkiin, se on kohtuullisen ärsyttävää. Voin omasta kokemuksestani sanoa, että niitä kaikkia merkkejä on ärsyttävä ommella, saatika että ne pitäisi ensin parsia irti ja sitten ommella uudestaan. Mutta kaiken lisäksi kyseinen uusi paita yksinkertaisesti RUMA ja EPÄKÄYTÄNNÖLLINEN. Mutta ei siinä mitään, paitojen suunnittelija on varmasti saanut pienoiset rahat siitä, kun kaikkien Suomen partiolaisten pitäisi ainakin jossain kohtaa siirtyä uusiin paitoihin.
Sen jälkeen tuli mm. piiriuudistus, joka sekoitti nykyiset piirit aivan totaalisesti ja en edes itsekään tiedä mihin piiriin tällä hetkellä kuulun (ja jos paidasta pitää vielä vaihtaa piirimerkkikin, niin... ). Näiden lisäksi on tapahtunut varmasti paljon muutakin, mutta ne eivät ole ärsyttäneet niin paljoa.
Mutta tänään, juuri NYT sain tietää asian, joka ärsyttää kaikkein eniten. Nenäni eteen lyötiin tuore Partio-lehti, jonka takakannessa komeilee iso otsikko "Kutsu partion ikäkausien nimikilpailuun". En ensin tajunnut ihan mistä oli kyse, mutta vähän eteenpäin luettuani päässä alkoi jo kiehua.. Nämä partion ikäkaudet ovat siis 'sudenpentu' 'vartiolainen' ja 'vaeltaja' (+ johtaja, mutta se ilmeisesti pysyy samana). Nämä siis aiotaan muuttaa ja jakaa partiolaiset viiteen eri ikäkauteen:
- lapsi, nuori koululainen (7-9 vuotta)
- iso lapsi, koululainen (10-12 vuotta)
- varhaisnuoruus (12-15 vuotta)
- varsinainen nuoruus (15-17 vuotta)
- jälkinuoruus (18-22 vuotta)
Eikö edes JOTAIN voisi säilyttää ennallaan?! Äidiltäkin tuli aika kauhistuneita ilmeitä kun kerroin tosta ja sanoikin, että ei noita nyt pitäisi mennä muuttamaan, että esim. sudenpentujakin on ollut oikeastaan niin kauan kuin on ollut Suomessa partiotoimintaakin. Ja mitä Tupu, Hupu ja Lupu sitten ovat, jos ei sudenpentuja ole?
Onneksi noi nimet uusitaan vasta vuonna 2010, joten en luultavasti ole silloin kovinkaan aktiivisesti tämän järjestön toiminnassa mukana.
Mut enpä tiedä kannattiko
Jos en ois sanonu mitään, mulla ois nyt työsoppari,
siihen hommaan jota haluan oikeasti tehdä,
tosin TOSI huonolla palkalla.
Mutta koska avasin suuren suuni, minulla ei ole sopimusta
ollenkaan millään palkalla, enkä tiedä tuleeko edes ja jos
tulee, niin mitä duunia se pitää sisällään ja palkka voi olla
vielä huonompi...