Colera, 6.10.2005 21:41:
TAAS KERRAN NUO MAINOSBANNERIT MISSÄ ON ÄÄNTÄ! Aina ku noi paukkaa yhtäkkiä ämyreistä aiheuttaen lähipitäen slaagin ni on kyl kirvesmurhan paikka
Ja ennen kaikkea erään nimeltämainitsemattoman saksalaisen firman sammakon rääkytykset..Ranteet auki!
TAAS KERRAN NUO MAINOSBANNERIT MISSÄ ON ÄÄNTÄ! Aina ku noi paukkaa yhtäkkiä ämyreistä aiheuttaen lähipitäen slaagin ni on kyl kirvesmurhan paikka
hahaahah! Crazyfrog: "Pee pa pa pedo pada puu puu pee pee pum pum."
- Noi pitäs kieltää!!! Viime yönä lensi hiiri kädestä kun olin ajatuksissani ja kuuntelin luureilla musaa ja hiiri osui banneriin, stana noista saa sydärin!
Ku oon yrittäny kohta neljä tuntia ehtii johonkin Porin bussiin ja myöhästynyt jokaisesta. *toktok*Ei voi olla näin vaikeeta lähteä Kalliosta viikonlopuksi!
micqo, 7.10.2005 17:17:
--- Colera, 6.10.2005 21:41:
---
- Noi pitäs kieltää!!! Viime yönä lensi hiiri kädestä kun olin ajatuksissani ja kuuntelin luureilla musaa ja hiiri osui banneriin, stana noista saa sydärin!
Se kun jengi seisoo stadis tien vieres jutteleen kavereidensakanssa selkä sun tulosuuntaanpäin (autolla) siinä sitten himmailet vauhtii ja kattelet mitä he aikovat ja just kun oot kriittisel etäisyydel käännytään ja lähetään lompsii keskel tietä kattomat yhtää.. Sit vaan taas liinatkiinni nii eiköhän sieltä nouse tervehdykseks keskisormi. "sori et jarrutin". Ei onneks tänää omalle kohalle sattunu mut ihan oikeesti kattokaa nyt edes vähän miten sinne tielle juostaan. Kiitos.