14,184 posts, 710 pages, 4,805,415 views
Sakari, 13.12.2008 07:57:
REDRUM. Menin eilen tilaan bissee aikas söösseis, mut silleen kivois ja sitten se tarjoilija kyl laskutti, mut ei tuonut niitä bissejä, joten mä olin silleen että mtvt ja se set sit tokas: "sä oot humalassa ja mä oon selvinpäin" ja mä huudahdin sille, että mä oon meistä se selvempi ja sit tulikin jo lifetime porttari. [/endofrant]
martina, 13.12.2008 09:29:
---
Sakari, 13.12.2008 07:57:
REDRUM. Menin eilen tilaan bissee aikas söösseis, mut silleen kivois ja sitten se tarjoilija kyl laskutti, mut ei tuonut niitä bissejä, joten mä olin silleen että mtvt ja se set sit tokas: "sä oot humalassa ja mä oon selvinpäin" ja mä huudahdin sille, että mä oon meistä se selvempi ja sit tulikin jo lifetime porttari. [/endofrant]
---
En mitenkään epäile etteikö sun versio tarinasta ois totta, mutta ootko varma että näin tosiaan kävi? Muistan itse baarimaija-ajoilta kun humaltuneet asiakkaat aina ajoittain unohtivat jo saaneensa hetki sitten ostetun juomansa. Välillä ne unohti ne tiskille tms. melkein juomattomina, välillä ne joi ne kiireellä ja tuijottivat tyhjää lasiaan ihmetellen ja vaatien sitä maksettua (juuri juotua) juomaansa... Niin silloin tuli itsekkin käytettyä "mä oon selvinpäin, sä oot humalassa"-korttia, jos tilanne äityi kiivaammaksi väittelyksi. Jeps.
(vai oliks toi son postaus tarkotettu, että sua ärsyttää sun oma baarikäytös?)
Janisa, 13.12.2008 18:55:
Se, että toi mun puhelin soi tasaisin väliajoin ja siinä ruudussa näkyy numero, jota en tiedä ENKÄ VOI VASTATA! Että miten kirvelee!!!
Nytkin samaan aikaan kun toi puhelin soi tossa mun vieressä laitoin numeroa 020202:een ja on kuulemma salainen.
Saakeli! Toimi, ääni, toimi! Tarvitsen sinua!
hemuz, 13.12.2008 18:58:
---
Janisa, 13.12.2008 18:55:
Se, että toi mun puhelin soi tasaisin väliajoin ja siinä ruudussa näkyy numero, jota en tiedä ENKÄ VOI VASTATA! Että miten kirvelee!!!
Nytkin samaan aikaan kun toi puhelin soi tossa mun vieressä laitoin numeroa 020202:een ja on kuulemma salainen.
Saakeli! Toimi, ääni, toimi! Tarvitsen sinua!
---
Missä sun sihteeri?
Mä ehkä laittaisin viestin...
$, 15.12.2008 22:55:
Toi mun 500m2 Comarket lähikauppa ärsyttää ja paljon.
-Lukuunottamatta yhtä prinsessaa, kaikki myyjät ovat kuin myrkyn nielleitä, eivät katso silmiin, eivätkä tervehdi (siis vastaa tervehdykseen). Olen ottanut tehtäväkseni tervehtiä huolellisesti jokaista myyjää siellä asioidessani.
-Kaupassa ei ole pullonpalautusta
Sunshine^82, 17.12.2008 15:39:
se kun ihmiseltä kysyy jotain eikä saa vastausta!!!