Mun ystävät onneks tietää sen muutenkin, et välitän, enkä tarvi mitää vitun päiviä siihen.
Ja noi vitun ketjuviestit joita puskee kännykkään, voi jumalauta. Mä en tiedä mistä tää hemmetinmoinen ärsytys tällasta päivää kohtaan kumpuaa, mut musta se vaan on nii vitun ällöä.
Sit sekin tavallaan ärsyttää/mietityttää, et miks vitus aina jos on joku juhla-/merkkipäivä, sitä pitää juhlia taikka "palkita" niitä työtovereita tms aina jollai ihan vitun raskaan rasvasella/kaloripommisella munkilla, tai si jollai vitun suklaavuorella tai karkkivuorella? Miks ei ikinä vois olla jotenkin erilaista tarjoilua? Miks aina kaikkea epäterveellistä? Sekin mua vaan vittu ärsyttää.
Mua ärsyttää tää tekohymyily täällä just ny ja "aaah plur jee ihanaa me ollaan ystäviä tänään!"-meininki. Yäk.
Okei tiedän yhen poikkeuksen noihi tarjoiluihin, ku kesäl yks kollega otti ja lähti, hän tarjos viimesenä päivänä voileipiä = ruisleipää jossa päällä juustoa/kinkkua/paprikaa/salaattia/kurkkua/tomskua jne. Se oli mun mielestä iha hemmetin jees ja mä pidin siitä.